استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي
عکس روز: لباس دوم اسپانیا در جام جهانی

 

 

 

 

 

بعد از طراحی پیراهن دوم اسپانیا برای جام جهانی 2014، مشخص شد که این پیراهن به رنگ مشکی خواهد بود.

 

کمپانی آدیداس لباس دوم تیم ملی اسپانیا را طراحی کرده و این لباس به رنگ مشکی است وخطوط زرد رنگی روی پیراهن و شورت ورزشی این تیم دیده می شود.

یک ستاره به نشانه تنها قهرمانی ماتادورها در جام جهانی که در سال 2010 به دست آمد نیز روی سینه پیراهن و در بخش پائینی شورت ورزشی قرار داده شده است

 

 

یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:تساوي پرسپوليس و فجرسپاسي, :: 17:29 ::  نويسنده : Lima

تيم فوتبال پرسپوليس مقابل تيم فجرسپاسي متوقف شد تا به طور موقت هم به صدر جدول نرسد.


در ادامه هفته بيست و ششم ليگ برتر فوتبال، پرسپوليس از ساعت 14و 30 دقيقه در ورزشگاه حافظيه شيراز به مصاف فجرسپاسي رفت که بازي با نتيجه مساوي يک بر يک مساوي به پايان رسيد.
 
فجر سپاسي که در رده پانزدهم جدول قرار دارد براي اينکه به بقا در ليگ برتر اميدوار باشد بازي را هجومي آغاز کرد و در 20 دقيقه اول مسابقه يکي دو موقعيت بر روي دروازه پرسپوليس خلق کرد و بعد از آن بازي به تعادل کشيده شد.

در دقيقه 34 شوت از راه دور حسين ماهيني را صالح‌خليل آزاد دروازه‌بان فجر به خوبي مهار کرد.

در نيمه دوم پرسپوليس بازي را هجومي آغاز کرد و در دقيقه 50 ضربه کاشته ارسالي محسن مسلمان را سيد جلال حسيني با ضربه سر به سمت دروازه فجر زد که توپ بعد از اصابت به مدافع فجر وارد دروازه اين تيم شد.

بعد از گل محمود ياوري سرمربي فجر معتقد بود که داور به اشتباه به سود پرسپوليس اعلام خطا کرده و به داور اعتراض‌هاي زيادي داشت.

در دقيقه 62 شوت مهرداد کريميان به تيرک عمودي دروازه‌ پرسپوليس اصابت کرد. بازيکنان فجر از توپ برگشتي استفاده کنند.

فجر بعد از اين صحنه هم حملات خطرناک زيادي روي دروازه پرسپوليس انجام دادند.

در دقيقه 65 جلال عليمحمدي با يک شوت از داخل محوطه جريمه گل فجرسپاسي را به ثمر رساند تا بازي مساوي شود.

بعد از گل هم فجري‌ها همچنان بر روي دروازه پرسپوليس حمله کرد.

البرز حاجي‌پور داور اين مسابقه به ميثم خداشناس، مهرداد کريميان و سيامک کوهنورد و عليمحمدي از فجرسپاسي و محسن مسلمان، سيدجلال حسيني و محمد نوري از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

پرسپوليس در صورت پيروزي در اين ديدار مي‌توانست به طور موقت به صدر جدول برسد اما سرخپوشان صدرنشيني را دوست نداشتند. آنها سه روز در هفته گذشته بخاطر پرداخت نشدن مطالبات‌شان تمرين نکرده بودند. پرسپوليس اکنون 45 امتيازي شد و در همان رده چهارم باقي ماند.

فجرسپاسي هم با 21 امتياز در ده پانزدهم جدول باقي ماند.

*ترکيب فجرسپاسي:

صالح خليل آزاد، حميد جوکار، محمد حيدري( از دقيقه 65 محمد نزهتي)، علي جليلي، سعيد قزل، رامتين سليمان‌زاده، مهرداد کريميان، سيامک کوهنورد، جلال عليمحمدي، ميثم خداشناس ( از دقيقه 89 مسعود ريکي) و سمير بکريچ( از دقيقه 89 آرمان رمضاني)

سرمربي: محمود ياوري

*ترکيب پرسپوليس:

نيلسون، جلال حسيني، محسن بنگر( از دقيقه 82 عليرضا نورمحمدي)، ميثم حسيني، حسين ماهيني، محسن مسلمان( از دقيقه 57 پيام صادقيان)، رضا حقيقي، محمد نوري، حميدرضا علي‌عسگر( از دقيقه 74 سيدمهدي سيدصالحي)، محمدرضا خلعتبري و محمد عباس‌زاده

سرمربي: علي دايي

تيم فوتبال رئال مادريد با درخشش مهاجم فرانسوي خود به پيروزي رسيد.


 از هفته بيست و سوم لاليگا اسپانيا، تيم فوتبال رئال مادريد که کريستيانو رونالدو مرد سال 2013 جهان را به دليل محروميت در اختيار نداشت، با درخشش کريم بنزما مهاجم فرانسوي خود و گرت بيل گران‌ترين بازيکن تاريخ فوتبال موفق شد در ورزشگاه خانگي خود سانتياگو برنابئو با نتيجه 4 بر 2 بر ويارئال غلبه کند.
در اين ديدار بنزما دو گل زد و گرت بيل يک گل زد و يک پاس گل داد.

قوهاي سپيد مادريد در اين ديدار توسط بنزما در دقايق 25 و 76 ، گرت بيل 7 و رودريگز 64 به گل رسيدند و گل‌هاي ويارئال نيز توسط ماريو در دقيقه 43 و دوس‌سانتوس 69 به ثمر رسيد.

رئال مادريد با اين برد 57 امتيازي شد و هم امتياز با اتلتيکو مادريد صدرنشين و به دليل تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت.

بارسلونا هم با برد دو بر صفر مقابل رئال سوسيه‌داد از حالا خود را در فينال کوپا دل‌ري مي‌بيند.


به احتمال زياد شاهد ديدار بارسا و رئال در فينال جام حذفي خواهيم بود.

بارسلونا هم با برد دو بر صفر مقابل رئال سوسيه‌داد از حالا خود را در فينال کوپا دل‌ري مي‌بيند.

رئال مادريد در ديگر ديدار دور رفت نيمه‌نهايي توانست اتلتيکو را سه بر صفر شکست دهد و بارسا هم سوسيه‌داد ده‌نفره را دو بر صفر برد.

سوسيه‌داد در دقايق ابتدايي در ضدحملات خطرناک نشان مي‌داد و يک بار شوت آنتوان گريزمن روي پاس کارلوس ولا را خوسه پينتو عالي دفع کرد. اما سپس توفان حملات بارسا آغاز شد و اين تيم موقعيت‌هاي فراواني را با درخشش سوبيکاراي و با بداقبالي از دست داد.

در يکي از اين حملات بود که ضربه ايستگاهي ليونل مسي به تير دروازه حريف برخورد کرد.

داور در نيمه اول چندين اشتباه داشت. او دو خطاي خشن پياپي سوسيه‌داد، که يکي از ضربه بدي با آرنج به صورت فابرگاس بود را با دادن کارت جريمه نکرد، و اشتباه بزرگ او اين بود که خطاي پنالتي واضح خاوير ماسچرانو روي ولا را ناديده گرفت؛ خطايي که مي‌توانست منجر به کارت قرمز براي بازيکن آرژانتيني شود.

لحظاتي پس از آن صحنه بود که سرخيو بوسکتس روي پاس پدرو با ضربه‌اي دقيق دروازه حريف را باز کرد و سپس اينيگو مارتينس به دليل اعتراض شديد به داور کارت قرمز گرفت.

فشار بارسا در نيمه دوم هم شديد بود و اين تيم در دقيقه 60 به گل دوم رسيد. الکسيس سانچس در فراري عالي روي پاس فابرگاس به پيش تاخت و ضربه او را سوبيکاراي دفع کرد و توپ به تير خورد، اما زماني که يون آنسوتگي تلاش کرد توپ را دور کند توپ به دروازه‌بان برخورد کرد و به درون دروازه رفت.

مردان تاتا مارتينو به حملات خود ادامه دادند اما نتوانستند گل ديگري بزنند و بازي با همان نتيجه به پايان رسيد.

در حالی كه رسانه ها خبر از بدهی 60 میلیاردی باقیمانده روی دست علی پروین خبر داده اند بازیكنان پرسپولیس برای رسیدن به پولشان دست به اعتصاب زدند.


 

 

 

 


 

 

سرمربی پرتغالی چلسی درصحبتهایی یادبازی تیمش اینتر، در بارسلونا و درسال 2010 افتاده است

 

ژوزه مورینیو در پایان بازی تیمش مقابل منچسترسیتی شاد و خوشحال بود و با خبرنگاران به شوخی وخنده می پرداخت.

آقای خاص در پایان این بازی با یادآوری بازی اینتر، بارسلونا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2010 که با صعود اینتر به فینال سانتیاگو برنابئو همراه بود، گفت:« بازی بارسلونا- اینتر زیباترین بازی 50 سال اخیر بود. ما در بازی رفت 1-3 برده بودیم و بعد در بازی برگشت به نظر می رسید که بازی می بایست با 4یا5 گل به پایان می رسید. ما می دانستیم که باید بازی اول را در خانه برگزار کنیم و درنتیجه مطلع بودیم که بازی برگشت بازی خیلی سختی بود. قبل از آغاز بازی رفت می دانستیم که اگر در سن سیرو نبریم،شانسی برای صعود پیش رویمان قرار نمی گرفت. در بازی برگشت در نوکمپ، وقتی مجبور می شوی که با 10 بازیکن بازی کنی، یک هواپیما جلوی دروازه ات پارک می کنی.»

تيم فوتبال رئال مادريد در ورزشگاه خانگي خود در دربي مادريد به پيروزي قاطع دست يافت.


در نخستين ديدار از دور رفت نيمه نهايي جام حذفي اسپانيا موسوم به کوپا دل‌ري، تيم فوتبال رئال مادريد در ورزشگاه خانگي خود سانتياگو برنابئو در دربي مادريد ميزبان اتلتيکو مادريد صدرنشين فعلي لاليگا بود که اين ديدار در نهايت با برد قاطعانه 3 بر صفر رئال مادريد به پايان رسيد تا رئال با خيالي آسوده به بازي برگشت فکر کند و يک قدم به فينال اين رقابت‌ها نزديک‌تر شود.

به گزارش فارس، در اين ديدار اينسوا در دقيقه 17 (گل به خودي)، خوزه رودريگز 57 و مراندا 73 (گل به خودي) براي رئال گلزني کردند.

در ديگر ديدار نيمه نهايي از دقايقي ديگر بارسلونا در نيوکمپ از رئال سوسيداد پذيرايي مي‌کند.

ماریو بالوتلی که در زمان آلگری شایعاتی مبنی بر جدایی‌اش از میلان شنیده می‌شد در ۴ بازی اخیرش موفق به زدن ۴ گل شد. او در این فصل با این که در بیشتر بازی‌های تیمش مصدوم بوده است اما توانسته در ترکیب میلان تاثیرگذار ظاهر شود. سوپر ماریو همیشه مدل موهای عجیبی داشته است که این عکس مربوط به آخرین مدل موی او است و به زودی با چنین چهره‌ای در میادین ظاهر خواهد شد.

 

تيم فوتبال استقلال در خانه مغلوب مس شد تا شاگردان بوناچيچ حريف تراکتورسازي در فينال جام حذفي شوند.


ديدار استقلال و مس کرمان در مرحله نيمه نهايي جام حذفي که از ساعت 17 در ورزشگاه آزادي و در هواي برفي آغاز شده بود با برتري 2 بر يک مس خاتمه يافت تا استقلال در خانه از رسيدن به فينال بازبماند.

برخلاف انتظار اين تيم مس بود که بازي را تهاجمي آغاز کرد و لوسيانو ادينهو دقيقه 7 ضربه خطا در پشت محوطه جريمه را به تور دروازه رحمتي و استقلال دوخت. با اين گل شاگردان قلعه نويي به خود آمدند و حملات استقلال هم آغاز شد. امير حسين صادقي در دقيقه 12 به شادي مسي‌ها خاتمه داد و روي يک ضربه ايستگاهي ارسال شده با ضربه سر گل تساوي آبي پوشان را وارد دروازه رودباريان کرد.

بعد از اين گل باز هم حمله در دستور کار استقلال و ضد حمله در متن برنامه بازي مس قرار داشت اما رد و بدل شدن 2 گل زودهنگام احتياط دو تيم را هم افزايش داده بود تا تجمع در ميانه ميدان و دل بستن به ارسال هاي بلند به سياست غالب بازي در دقايق مياني نيمه نخست تبديل شود. دقيقه 25 ناگهان موج حمله تيم مس درون محوطه جريمه استقلال با چند رفت و برگشت به شوت ترشيز ختم شد که رحمتي توپ را مهار کرد.

بعد از افت بازي تنها در دقيقه 44 بود که شوت ادينيو يخ بازي را آب کرد که اين توپ را هم رحمتي به زحمت دفع کرد تا در نهايت نيمه نخست با تساوي يک بر يک تمام شود.

در نيمه دوم بازي به جز چند شوت به دروازه و درگيري هاي ميانه ميدان اتفاق خاصي نداشت و گويا دو تيم از همان ابتداي نيمه دوم خود را براي رفتن بازي به وقت اضافه آماده کرده بودند با اين حال در دقايق پاياني همه چيز عوض شد و ادينيو در دقيقه 85 با استفاده از ضد حمله تيمش گل دوم خود و مس را به ثمر رساند تا تيمي که براي بقا در ليگ برتر تلاش مي کند با برتري 2 بر يک در اين ديدار به فينال جام حذفي راه پيدا کند.

بدين ترتيب مس 25 بهمن در ديدار نهايي جام حذفي به مصاف تراکتورسازي خواهد رفت. ميزبان اين ديدار فردا با قرعه‌کشي مشخص مي‌شود.

تراکتورسازي با شکست فولاد خوزستان راهي ديدار نهايي جام حذفي فوتبال باشگاه‌هاي ايران شد.


سعيد دقيقي با تک گل دقيقه 76 خود تراکتورسازي را برابر حريف خوزستاني‌اش به پيروزي رساند تا سرخ‌پوشان تبريزي 25 بهمن در ديدار نهايي جام حذفي فوتبال باشگاه‌هاي ايران برابر يکي از دو تيم استقلال تهران يا مس کرمان حاضر شوند.

تراکتورسازي در دور يک چهارم نهايي راه آهن سورينت را با نتيجه 2 بر صفر از پيش رو برداشته و به نيمه نهايي رسيده بود. فولاد خوزستان هم با شکست پرسپوليس در ضربه‌هاي پنالتي توانست خود را در جمع چهار تيم پاياني اين رقابت‌ها حاضر ببيند.

ديگر ديدار مرحله نيمه‌ نهايي را تا دقايقي ديگر تيم‌هاي استقلال تهران و مس کرمان در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌کنند.
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان