استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

کارلس ويلاروبي، نايب‌رييس بارسلونا مطمئن است که باشگاهش جانشين خوبي براي ويکتور والدس خواهد يافت.


ايجنت او گفت که او قصد ندارد قرارداد فعلي‌اش را تمديد کند و به اين ترتيب تا تابستان 2014 در اين تيم خواهد ماند.

ويلاروبي 58ساله مي‌گويد : «نيازي نيست خيلي به اين موضوع توجه کنيم . ما منابع لازم براي يافتن جانشيني خوب را داريم.

اکنون وظيفه‌اي داريم که يافتن يک دروازه‌بان خوب است . من اين حس را دارم که والدس بسيار از تصميمش مطمئن است . او مي‌خواهد برود و ما بايد به آرزوي او احترام بگذاريم.»

والدس در فصل 03-2002 اولين حضور رسمي‌ اش در بارسا را تجربه کرد و تاکنون حدود 500 بازي براي اين تيم انجام داده است.

آندره ويلاس بواس، مربي تاتنهام گفته وين روني هنوز نبض منچستريونايتد را در اختيار دارد.


اين بازيکن 27ساله دو هفته مصدوم بود و اخيرا در بازي تکراري جام حذفي مقابل فولام به ميادين برگشته . او در آن مسابقه گل زد تا تعداد گل‌هايش در اين فصل را به 9 برساند. البته روبين فن‌پرسي 21 گل در اين فصل زده اما ويلاس بواس که تيمش با يونايتد بازي دارد مي‌گويد : «ما هميشه بسيار بداقبال هستيم . به نظر مي‌رسد او دقيقا سر وقت به بازي ما مي‌رسد!»

او در اين فصل در برد سه بر دو تاتنهام در اولدترافورد به عنوان بازيکن جانشين به ميدان رفت.

ويلاس بواس مي‌گويد: «در آن مسابقه در نيمه اول عالي بوديم اما او در نيمه دوم آمد و دردسرهاي فراواني ايجاد کرد.

او مقابل وستهم بازي کرده تا به فرم خوبش برگردد . بايد ببينيم در ترکيب قرار مي‌گيرد يا نه.

اما او بازيکني است که هماهنگ‌ کننده منچستريونايتد است چون حرکاتش و فداکاري‌هايش هميشه به کمک يونايتد مي‌آيد.

او روحيه تيمي بالايي دارد و شور برد دارد. تمرکزش هم عالي است.»

ستاره فوتبال برزيل گفت آرزو دارد روزي در تيمي که پپ گوارديولا، سرمربي جديد بايرن مونيخ هدايت آن را بر عهده دارد توپ بزند.


 گفته مي شد که قرار است نيمار به بارسلونا ، تيمي که گوارديولا پيش از اين مربيگري آن را بر عهده داشت بپيوندد ، اما بنا بر اعلام رسانه هاي برزيل ، اين بازيکن جوان روز جمعه تاکيد کرد مي خواهد تا پايان قراردادش يعني بعد از جام جهاني دو هزار و چهارده در سانتوس بماند.

نيمار ديروز در مراسمي نزديک سائوپولو گفت : « گوارديولا مربي بزرگي است . او يکي از بهترين ها در جهان است . من آرزو دارم با او کار کنم ، اما دوست دارم با ديگر مربيان بزرگ نيز کار کنم . در عين حال بايد بار ديگر اعلام کنم که مي خواهم در سانتوس بمانم . من از بازي در اين تيم راضي و خوشحالم.»

به گزارش خبرگزاري شين هوا از سائوپائولو، بايرن روز چهارشنبه اعلام کرد گوارديولا هدايت اين تيم را بر عهده خواهد گرفت. قرارداد يوپ هاينکس ، مربي شصت و هفت ساله بايرن تابستان امسال پايان مي يابد.

فرانک لمپارد، هافبک باتجربه چلسي، با لس آنجلس گلکسي براي انتقال به اين باشگاه در پايان فصل به توافق رسيد.


باشگاه چلسي ماه گذشته به لمپارد اعلام کرد قراردادش که در پايان فصل به اتمام مي رسد، تمديد نخواهد شد وبه اين ترتيب، دوران 12ساله حضورش در باشگاه لندني در سال 2013 پايان خواهد پذيرفت.

گفته مي شد باشگاه هاي منچستريونايتد و آرسنال نيز به دنبال به خدمت گرفتن اين هافبک باتجربه هستند و حتي باشگاه اورتون نيز قراردادي سه ساله به لمپارد پيشنهاد داد اما او ترجيح داده راهي ام ال اس شود.

يک منبع نزديک به باشگاه لس آنجلس گلکسي در گفتگو با سايت گل گفت:" همه توافقات صورت گرفته است."

اين در حالي است که سخنگوي باشگاه ال اي گلکسي حاضر به تاييد يا تکذيب اين خبر نشد و تنها گفت که بروس آره نا، سرمربي اين تيم، علاقه مند است تا لمپارد به خدمت بگيرد.

لمپارد که در حال حاضر با 194 گل زده، دومين گلزن برتر تاريخ باشگاه چلسي است، با توجه به اتمام قراردادش با چلسي در پايان فصل، مي تواند از همين حالا يک پيش قرارداد با يک باشگاه خارجي امضا کند.

او در تور پيش فصل چلسي در آمريکا هم ابراز علاقه کرده بود که روزي در ام ال اس بازي کند.

ستاره سابق فرانسوي براين باور است که صدرنشين کنوني لاليگا هنوز پائينتر از رئال است؛ البته اين را بخاطر تاريخ خيره کننده رئال مي گويد وبه نظرش بارسا فوتبال بهتري ارائه مي دهد.


ريموند کوپا ، ستاره سابق رئال مادريد که در طول سالهاي 1956 تا 1959 پيراهن کهکشاني ها را برتن مي کرد براين باور است که اگر بارسلونا مي خواهد با افتخارات کسب شده  توسط رئال مادريد برابري کند ، بايد بيش از پيش تلاش کند و در صحبت هايي يادآوري کرده که سبک فوتبالي بارسا جذاب تر است.

اين درحالي است که بارسلونا در حال حاضر تيم صدرنشين لاليگاست و 16 امتياز با رئال رده سومي فاصله دارد . با اين وجود کوپا براين باور است که آبي اناري ها هنوزبا افتخارات کهکشاني ها برابري نکرده اند.

او درصحبت هايي به وب سايت رسمي فيفا گفت :« رئال مادريد هنوز يک سر و گردن بالاتر از بارسلوناست . من فکر مي کنم که بارسا بايد چند سال ديگر صبر کند تا بتواند با افتخارات رئال مادريد برابري کند . البته بايد بگويم که کاتالونيايي ها در حال حاضر فوتبال بهتري را ارائه مي کنند ولي با اين وجود ، اين موضوع مانع از فصل رويايي پارسال رئال مادريد نشد . درحال حاضر اوضاع براي ما خيلي خوب پيش نمي رود . 16 امتياز فاصله ميان دو تيم خيلي زياد است.»

اين اسطوره فرانسوي در عين حال به اين نکته اشاره کرد که رئالي او که در دهه 1950 در آن توپ مي زد ، دست کم به خوبي اين بارسا بوده است :« من مي توانم به شما بگويم که رئال مادريد در زمان ما دست کم به خوبي اين بارسلونا بود . من در طول سه سال حضورم در رئال مادريد تنها يک بار شکست خورديم . در آن زمان باخت در يک بازي، بدترين شرايط ممکن براي ما بود . چون اين باخت ، شکست 0-1 مقابل اتلتيکو بود. ولي صادقانه مي گويم که ما تيمي شکست ناپذير بوديم.»

رئال مادريد در حال حاضر تيم سوم جدول لاليگاست.

در دو ديدار هفته بيستم ليگ برتر ملوان در خانه شکست خورد و تيم‌هاي نفت و فجر هم امتياز‌ها را تقسيم کردند.


هفته بيستم ليگ برتر قرار بود امروز با انجام 4 مسابقه آغاز شود که به دليل آلودگي هواي تهران دو بازي پرسپوليس و گهر و راه آهن و سپاهان لغو شد.

نتيجه دو بازي ديگر به شرح زير است ؛

ملوان صفر - صباي قم يک

گل : فريد بهزاد کريمي در دقيقه 85

اخراج : اکبر صادقي در دقيقه 51 از صبا عزيز معبودي در دقيقه 66 از ملوان

با اين پيروزي صبا 28 امتيازي شد و از رده يازدهم به رده هفتم صعود کرد.

نفت آبادان يک - فجرسپاسي يک

گل‌ها‌: جابر انصاري در دقيقه 53 براي فجر و بهنام برزاي در دقيقه 83 براي نفت

با اين تساوي نفت آبادان 14 امتيازي شد و در همان رده هفدهم باقي‌ماند و فجر هم با 25 امتياز به رده دوازدهم صعود کرد . پرسپوليس هم که بازي‌اش به تعويق افتاد به رده يازدهم سقوط کرد.

4 ديدار ديگر هفته بيستم فردا در شهرهاي ديگر برگزار مي‌شود . البته بازي دو تيم پيکان و داماش نيز در تهران به دليل آلودگي هوا فردا ( شنبه) برگزار نمي‌شود.

 

سايت آمارو تاريخ فوتبال جهان دروازه بانان برتر جهان در سال 2012 را اعلام کرد که ايکر کاسياس در رتبه نخست قرار گرفت.


در اين رده‌بندي 9 دروازه‌بان در آن حضور دارند و عملکرد آنها در سال 2012 ميلادي باعث قرار گرفتن آنها در اين رده بندي بوده است . پس از ايکر کاسياس ، جان لوئيجي بوفون دروازه بان تيم ملي ايتاليا و يوونتوس در رده دوم قرار گرفته است.

ليست برترين دروازه بانان جهان در سال 2012 به اين شرح است :

1- ايکر کاسياس اسپانيا / رئال مادريد 224 امتياز

2- جان لوئيجي بوفون ايتاليا / يوونتوس 128 امتياز

3- پيتر چک چک/ چلسي 92 امتياز

4- مانوئل نوير آلمان / بايرن مونيخ 85 امتياز

5- جو هارت انگليس / منچستر سيتي 26 امتياز

6- ويکتور والدس اسپانيا / بارسلونا 15 امتياز

7- کاسيو روموس برزيل / سائوپائولو 14 امتياز

8-سمير هاندانويچ اسلوني / اينترميلان 8 امتياز

9- هوگو لوريس فرانسه / تاتنهام 8 امتياز

 


توتي در تمام طول دوران حرفه اي اش در رم بازي کرد و اين فصل نيز با به ثمر رساندن 6 گل، نقش مهمي در حضور تيمش در رتبه هاي بالاي جدول دارد.


فرانچسکو توتي، کاپيتان رم ، اعلام کرد که مي تواند تا 50 سالگي به بازي کردن ادامه بدهد و قصد دارد حداقل تا زماني که ورزشگاه جديد جالوروسي در سال 2016 افتتاح مي شود ، به بازي کردن ادامه بدهد.

توتي در تمام طول دوران حرفه اي اش در رم بازي کرد و اين فصل نيز با به ثمر رساندن 6 گل ، نقش مهمي در حضور تيمش در رتبه هاي بالاي جدول دارد.

او در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالي در مورد آينده اش ، گفت :" رئيس باشگاه گفته که اميدوار است اولين گل ورزشگاه جديد را من به ثمر برسانم . من هم اميدوارم اين اتفاق رخ بدهد ، هرچند هنوز 4 سال ديگر تا آن ديدار باقي مانده است . مي توانم تا 50 سالگي بازي کنم ؟ چه کسي مي داند . دشوار است اما غيرممکن نيست."

رم در حال حاضر در رتبه ششم جدول سري آ قرار دارد و توتي اميدوار است در سال 2013، انتظار طولاني اين تيم براي قهرماني به پايان برسد : " اميدوارم بتوانم در سال 2013 نمايش هاي اخيرم را ادامه بدهم . اين آرزوي من است . فکر مي کنم هواداران هم چنين آروزي داشته باشند . اميدوارم هر چه زودتر به يک قهرماني دست پيدا کنيم زيرا مدت هاست که اين اتفاق رخ نداده است."

ستاره پرتغالي رئال مادريد معتقد است آقاي خاص در سانتياگو برنابئو ماندني خواهد بود.


آينده ژوزه مورينيو در رئال مادريد با وجود اختلاف 16 امتيازي با صدر و نتايج ضعيف در لاليگا نامعلوم به نظر مي‌رسد.

کريستيانو رونالدو بر اين باور است که هموطنش قصد خروج از سانتياگو برنابئو را ندارد و تأکيد کرد که بهترين گزينه براي سرمربيگري رئال مادريد است.

وي در پاسخ به اينکه آيا مورينيو رئال را ترک خواهد کرد ، اظهار داشت : نمي‌دانم . اين مسئله به شرايط وي و باشگاه بستگي دارد . دوست دارم که مورينيو بماند زيرا او بهترين مربي است.

ستاره پرتغالي مادريد افزود : او يک مربي عالي براي يک باشگاه بزرگ است. فکر مي‌کنم قصد دارد بماند اما هرکسي درباره آينده خودش تصميم‌گيري مي‌کند.

مورينيو اخيرا به دنبال نيمکت‌نشيني کاسياس در جريان شکست برابر مالاگا در معرض اخراج قرار گرفت.

رونالدو در اين باره گفت : هيچ‌چيز در فوتبالم برايم تعجب‌بر‌انگيز نيست . نيمکت‌نشيني کاسياس تصميمي فني بود که بايد به آن احترام گذاشت . سرمربي در اينجا رئيس است و تصميماتي مي‌گيرد که به سود گروه باشد.

با درخواست يحيي گل‌‍محمدي، سرمربي پيشين تيم فوتبال پاس همدان با عقد قرارداد رسمي به جمع اعضاي کادرفني تيم فوتبال پرسپوليس اضافه شد.


سرمربي پيشين تيم فوتبال پاس همدان که روز يکشنبه به دليل مشکلات خانوادگي از سمت خود استعفا داد و با باشگاه پاس همدان قطع همکاري کرده بود ، بنا به درخواست يحيي گل‌محمدي و با موافقت مديرعامل باشگاه پرسپوليس به کادر فني اين تيم پيوست.


قرارداد بگوويچ با باشگاه پرسپوليس تا پايان فصل جاري است . بگوويچ پيش از اين سرمربي يحيي گل‌محمدي در تيم هاي فولاد و پرسپوليس بود و گل محمدي اعتقاد خاصي به اين مربي کروات دارد.


عبدالحميد رمضاني نيز طي مصاحبه‌اي با خبرنگار مهر گفته بود : "از زماني که يحيي گل‌محمدي به عنوان سرمربي هدايت تيم پرسپوليس را بر عهده گرفت ، براي حضور وينگو بگووويچ در کادر فني پرسپوليس تماس‌هاي متعددي را با وي داشته است".

دروازه‌بان رئال مادريد اعلام کرد که سخت‌تر تلاش خواهد کرد تا بتوانند بار ديگر در ترکيب اصلي تيم به ميدان برود.


ايکر کاسياس اعلام کرد که براي به دست آوردن جايگاهش در ترکيب اصلي تيم خواهد جنگيد ؛ اما تيم اهميت بيشتري نسبت به او دارد و اين به عهده کادر مربيگري است که تشخيص دهند چه کسي براي حضور در بازي بهترين است.


وي در اين باره اظهار داشت : بايد بجنگم و سخت کار کنم تا بتوانم بار ديگر جايگاهم را در تيم به دست آورم و سرمربي را براي حضورم در تيم متقاعد کنم . بايد روز به روز پيشرفت کنم . ماشين نيستم ، اما احساس بسيار خوبي دارم و بايد از اشتباهاتم درس بگيرم.


کاسياس تأکيد کرد : آنتونيو آدان در غياب من از دروازه محافظت مي‌کند . او اعتماد به نفس و حمايت باشگاه را دارد . آدان هر بار که در ترکيب تيم به ميدان رفته عالي کار کرده . رئال مادريد بسيار مهم‌تر از ايکر کاسياس است.


دروازه‌بان رئال مادريد خاطرنشان کرد : با شکست ، 16 امتياز اختلاف با بارسا و 7 امتياز اختلاف با تيم دوم جدول سال 2012 را به پايان رسانديم . بايد در سال 2013 تلاش کنيم تا اختلاف را کمتر کنيم . قبول دارم که کار سختي است ؛ اما بايد باور داشته باشيم که فصل هنوز به پايان نرسيده است . بايد به جنگيدن ادامه دهيم بايد سخت‌تر بدويم و تمرين کنيم.


کاسياس با نظر مورينيو در خصوص کمبود انگيزه برخي بازيکنان موافق بود و تأکيد کرد: هدف ما اين است که تمرکز کنيم و پيروز شويم . برخي مثل من که افتخارات بزرگي را به دست آورده‌اند ، مي‌خواهند پيروزي‌هاي بيشتري کسب کنند.

سرمربي پرتغالي رئال مادريد براي تيمش سالي سرشار از شادي و موفقيت آرزو کرد.


اين اولين باري نيست که ژوزه مورينيو در مراسم رسمي باشگاه براي رئال مادريد سالي سرشار از موفقيت را آرزو مي‌کند . در حقيقت اين به بخشي از سنت رئال مادريد تبديل شده که در سال‌هاي گذشته منجر به قهرماني تيم شده است.
مورينيو ابتداي سال 2011 نيز چنين آرزويي براي تيم داشت و 4 ماه بعد تيمش موفق شد بارسلونا را در والنسيا شکست دهد تا جام قهرماني را در اسپانيا بالاي سر برد . وي در ابتداي سال 2012 نيز چنين کاري را تکرار کرد و تيمش توانست با رکوردشکني قهرمان لاليگا و سوپرجام اسپانيا شود.
سرمربي پرتغالي رئال مادريد که شاگردانش يکشنبه آينده مقابل سوسيه‌داد در لاليگا حاضر خواهند شد ، اظهار داشت : براي خودم و همسرم آرزوي سلامتي دارم تا بتوانيم شاهد بزرگ شدن فرزندان‌مان باشيم زيرا آنها زندگي ما هستند.
وي ادامه داد : در فوتبال نيز اميدوارم همچنان شاد و خوشحال باشم و سخت کار کنم تا سال 2013 نيز به اندازه 2012 برايم شادي‌آفرين باشد.
اين در حالي است که رئال مادريد هم‌اکنون با اختلاف 16 امتيازي نسبت به بارسلوناي صدرنشين در مکان سوم قرار دارد و شرايط بدي را در لاليگا تجربه مي‌کند . همچنين شاگردان آقاي خاص در مرحله يک‌هشتم ليگ قهرمانان اروپا بايد به مصاف منچستريونايتد ، صدرنشين ليگ برتر انگليس بروند.

چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:عکس های,شیث رضایی, :: 1:20 ::  نويسنده : Lima

چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:عکس های,حسین کعبی,,,,, :: 1:1 ::  نويسنده : Lima

سه شنبه 12 دی 1391برچسب:عکس های,,مجتبی جباری,,, :: 23:37 ::  نويسنده : Lima

ژوليو سزار، دروازه بان باتجربه کوئينزپارک رنجرز، اعلام کرد ممکن است پيش از پايان دوران حرفه اي اش، به باشگاه دوران نوجواني اش، فلامينگو، برگردد.


دروازه بان سابق اينتر فاش کرد که خانواده اش خواهان بازگشت به برزيل هستند و به همين دليل ، او به بازگشت به فلامينگو فکر مي کند.

او در گفتگو با او گلوبو گفت :" من هميشه به ترک فوتبال برزيل فکر مي کردم . اين در آن زمان يک انگيزه براي من بود . اما اين اتفاق چندان براي خوشحال کننده نبود هنوز به بازي در برزيل فکر مي کنم . اگر اين شانس را پيدا کنم ، چرا که نه؟

من علاقه زيادي به اينتر داشتم اما اشتياق به معناي عشق نيست . اشتياق يک مسئله گذراست . عشق چيزي کاملا متفاوت است . اين چيزي است که بين من و فلامينگو وجود دارد.

يکي از پسرعموهايم پيش از اينکه من دوران حرفه اي ام را با فلامينگو آغاز کنم ، به برزيل رفت . اکنون او از من مي خواهد که به فلامينگو برگردم زيرا يکي از طرفداران پر و پا قرص باشگاه است."

او همچنين اميدوار بتواند با جلب رضايت لوئيس فيليپه اسکولاري ، بار ديگر به تيم ملي برزيل دعوت شود.

" معتقدم مي توانم بار ديگر به تيم ملي برگردم روياي من قهرماني در جام جهاني است. وقتي رويايي داريد ، بايد همواره به دنبال آن باشيد . مي خواهم به جام قهرماني بوسه بزنم. اين نقطه اوج دوران حرفه اي يک بازيکن است . اگر قدرت دنبال کردن اين رويا را داشته باشم ، اين کار را انجام مي دهم."

سه شنبه 12 دی 1391برچسب:عکس های,وحید طالب لو, :: 23:22 ::  نويسنده : Lima

فرانک لمپارد، هافبک باتجربه چلسي، اعلام کرد که تيمش همچنان از شانس قهرماني در ليگ برتر برخوردار است.


 آبي ها در حال حاضر با دو بازي کمتر، 7 امتياز با منچسترسيتي و 14 امتياز با منچستريونايتد فاصله دارند اما پيروزي در 4 ديدار اخير در ليگ برتر، از جمله پيروزي 2-1 اين هفته مقابل اورتون ، که با گل هاي لمپارد به دست آمد ، اعتماد به نفس اين هافبک ملي پوش را افزايش داده است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت :" البته ما هنوز مي توانيم قهرمان شويم ، اين امکان وجود دارد . اگر ما روي بازي هاي خودمان تمرکز کنيم ، بازي هاي مان را با پيروزي پشت سر بگذاريم ، مي توانيم منچستريونايتد را تحت فشار بگذاريم . کسي چه مي داند؟

اين موقعيتي است که به خاطر عملکرد خودمان در آن قرار گرفته ايم زيرا در ماه نووامبر و دسامبر، بسيار سربه هوا بوديم . ما در صدر قرار داشتيم اما ناگهان سقوط کرديم ؛ البته نمي توانيم چيزي را به عقب برگردانيم.

بايد مثبت فکر کنيم . تغييرات زيادي در تيم ايجاد شده و همه نه تنها به دنبال گردش بيشتر توپ در زمين هستند ، بلکه مي خواهند تلاش بيشتري براي هم تيمي هاي شان انجام بدهنمد.

اگر بتوانيم اين روحيه را حفظ کنيم ، مي توانيم به همين مسير ادامه بدهيم."

يحيي گل‌محمدي طي درخواستي از مديرعامل باشگاه پرسپوليس خواستار عقد قرارداد با وينگو بگوويچ شد.


به گزارش فارس ، با توجه به اينکه احتمال فراوان حضور حسين عبدي در کنار يحيي گل‌محمدي در پرسپوليس منتفي شده است ، سرمربي قرمزپوشان قصد دارد تا فرد جديدي را براي کمک به پرسپوليس بياورد ، از همين رو وي ابتدا اعلام کرد که يکي از گزينه‌هايش وينگو بگوويچ است.

گل‌محمدي شب گذشته پس از شايعات اخير بالاخره رسما از رويانيان خواست تا براي جذب وينگو بگوويچ اقدامات لازم انجام شود.

رويانيان نيز به گل‌محمدي اعلام کرده با توجه به اينکه در کار خود اختيار تام دارد مي‌تواند هر گزينه‌اي را براي حضور در پرسپوليس معرفي کند

مديرعامل قرمزپوشان با اين حرف خود با پيشنهاد گل‌محمدي موافقت کرده و قرار است ظرف 2 روز آينده مذاکرات نهايي با سرمربي سابق پاس همدان که سابقه سرمربيگري در پرسپوليس را هم دارد ، انجام دهد.

گفتني است ، گل‌محمدي قبلا در اين باره با بگوويچ صحبت‌هايي داشته است.


کارت بازي فرهاد مجيدي توسط سازمان ليگ صادر شد.


فرهاد مجيدي که حدود 2 هفته پيش با عقد قراردادي يکساله و نيمه به استقلال پيوسته بود، پس از ثبت قرارداد مشروط در هيئت فوتبال در تمرينات آبي ‌پوشان شرکت کرد.


اين بازيکن پس از فسخ قرارداد ليام ردي رسما استقلالي شد و کارت بازي اين بازيکن نيز صادر شد تا او بتواند بدون مشکل براي استقلالي‌ها به ميدان برود.


در جلسه اي که با حضور علي کاظمي دبير سازمان ليگ ، مصطفي شهبازي مسئول نقل و انتقالات و علي اميري معاون ورزشي استقلال برگزار شد پس از بررسي مفاد آيين نامه نقل و انتقالات کارت مجيدي صادر شد.


علي اميري به هنگام ترک جلسه در گفت و گو با فارس اين خبر را تاييد کرد و گفت: مجيدي براي بازي در استقلال مشکلي ندارد.


به گزارش فارس ، در صورتي که مجيدي از لحاظ فني و بدني در شرايط ايده‌‌آل باشد کادر فني تيم استقلال مي‌تواند در ديدار مقابل ذوب آهن از اين بازيکن استفاده کند.
ديدار تيم‌هاي استقلال و ذوب‌آهن روز شنبه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدوارم سو‌ءتفاهم ايجاد شده بين رويانيان و فجر زودتر برطرف شود، مديرعامل باشگاه براي انتقال من به اين تيم شب و روز تلاش کرد.


رضا حقيقي در خصوص اتفاقات برنامه 90 شب گذشته اظهارداشت : شب گذشته اين برنامه را ديدم و احساس مي‌کنم سرپرست تيم فجر (عاري) قصد تخريب مرا نداشت، اما فجري ‌ها مي توانستند از 600 ميليوني که از پرسپوليس بابت من دريافت کرده‌اند بگويند و از پول رد و بدل شده بين من و پرسپوليس چون اطلاعي نداشتند نبايد حرفي مي‌زدند.


به گزارش فارس ، حقيقي ادامه داد : در هيچ جاي دنيا قرار نيست مبلغ قرارداد يک بازيکن فاش شود . شايد من اصلاً نخواهم بگويم که چقدر از پرسپوليس گرفته‌ام و در اين شرايط هم نبايد کسي از طرف من حرفي مي‌زد ، چون حرفه‌اي نيست.


وي خاطرنشان کرد : سعي مي‌کنم خودم را هرگز وارد اين حاشيه‌ها نکنم و تمام فکر و ذکرم اين است که در زمين جواب يک‌سري افراد را بدهم و آنها را روسياه کنم و مي‌دانم مسئولان فجر هم با من دشمني ندارند.


وي افزود : مسئولان فجر مي‌خواهند بگويند ما پول نداريم و به ما رسيدگي کنيد ، اما اين وسط کمي هم سوء تفاهم پيش آمده است.


وي خطاب به رويانيان گفت : خيلي دوست داشتم درباره سردار رويانيان پس از اتفاقات ديشب حرف بزنم ، شخصاً او را دوست دارم چون براي آمدن من به تيم شب و روز تلاش کرد . شايد يک درصد هم فکر نمي‌کردم در نيم فصل به پرسپوليس بيايم اما رويانيان با پشتکارش همه چيز را درست کرد که به او خسته نباشيد مي‌گويم و مطمئن باشيد تا پاي جانم براي سردار و رويانيان مي‌جنگم تا برخي ها که از اين انتقال ناراحتند روسياه شوند و از طرفي ديگر پرسپوليس را رو سفيد کنم.


وي خاطرنشان کرد : از مسئولان فجر هم مي‌خواهم که سوء تفاهمي که بين آنها و رويانيان پيش آمده را تمام کنند ، من باز هم مي‌گويم مطمئنم که مسئولان فجر قصد زير سئوال بردن پرسپوليسي‌ها را نداشتند و فقط يک موضوع کوچک، بزرگ شده است . از آقاي عاري هم شناخت دارم و مي‌دانم هرگز قصد خراب کردن من را نداشت.

وسلي اسنايدر هافبک اينترميلان هرگونه احتمال انتقال به ليورپول در ماه ژانويه را رد کرد.


روزنامه گازتا دلواسپورت گزارش داد که سرخپوشان ليورپول براي جذب اين بازيکن هلندي 9.5 ميليون پوند پيشنهاد کرده بودند.
اسنايدر پس از آن که پيشنهاد کاهش 1.6 ميليون پوندي دستمزد سالانه خود را رد کرد در هفته هاي اخير در سن سيرو منزوي شده و از ترکيب اصلي تيم کنار گذاشته شده است.
به رغم همه اين ها ، او شايعه عزيمت به آنفيلد را رد کرد و گفت : بار ديگر( مي گويم) حقيقت ندارد.
اين بازيکن 28 ساله که توجه منچستريونايتد و تاتنهام را هم به خود جلب کرده نسبت به درخواست اينترميلان براي کاهش دستمزد واکنشي خشمگينانه نشان داد و سپس درخواست انتقال از سن سيرو را داد.
وي گفت : واضح است که همه نگران انتقال من از سين سيرو در ماه ژانويه باشند ، ولي اگر اين اتفاق نيفتد در اينترميلان خواهم ماند . من تا سال 2015 با اين باشگاه قرارداد دارم.
آندره آ استراماچوني سرمربي اينتر، در پي اين بحث ها اسنايدر را از ترکيب اصلي تيم کنار گذاشت.
دستمزد او در حال حاضر 200 هزار پوند در هفته است و بعيد است که ليورپول بتواند چنين حقوقي به او بدهد . شايد منچستريونايتد بتواند بازيکن سابق آژاکس را در ژانويه به خدمت بگيرد.

سه شنبه 12 دی 1391برچسب:عکس های,حسین ماهینی,,, :: 1:56 ::  نويسنده : Lima

سه شنبه 12 دی 1391برچسب:عکس های,خسرو حیدری,,,, :: 1:40 ::  نويسنده : Lima

سه شنبه 12 دی 1391برچسب:عکس های,موسوی, :: 1:17 ::  نويسنده : Lima

http://media.jamnews.ir/Sport/4625jamnews_ir(1).jpg

سه شنبه 12 دی 1391برچسب:عکس های,علی حمودی,,,, :: 1:2 ::  نويسنده : Lima

تيم فوتبال استقلال با پيروزي برابر سايپا صدرنشيني خود را تثبيت کرد.


آخرين ديدار هفته نوزدهم ليگ برتر از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادي و بين دو تيم استقلال و سايپا آغاز شد و بازي با نتيجه يک بر صفر به سود استقلال به پايان رسيد.

به گزارش فارس ، فرزاد حاتمي در دقيقه 54 براي استقلال گلزني کرد . آبي پوشان با اين تک گل 37 امتيازي شدند و اختلاف خود را با تيم دوم جدول نفت تهران به 4 امتياز رساندند.

سايپا نيز 27 امتيازي در رده هشتم باقي ماند.

احمد صالحي داور مسابقه بود که به ساموئل و فرزاد حاتمي از استقلال و حامد شيري از سايپا کارت زرد نشان داد.

ترکيب استقلال :

سيدمهدي رحمتي ، پژمان منتظري ، خسرو حيدري، اميرحسين صادقي ، حسن اشجاري، جواد نکونام ، مجتبي جباري ، جي لويد ساموئل( 46 عباس محمدرضايي)، آرش برهاني( 90+2 ميثم بائو)، فرزاد حاتمي و ايمان موسوي( 52 علي حمودي)

سرمربي : امير قلعه‌نويي

ترکيب سايپا :

رحمان احمدي ، محسن ارزاني ، مجيد ايوبي ، حامد شيري ، ابراهيم‌ صادقي ، کاظم برجلو، سيداسحاق سبحاني ، روزبه شاه علي دوست( از دقيقه 61 ميلاد غريبي)، جونيور تورتا( از دقيقه 79 کاوه رضايي)، سجاد شهباز‌زاده و سعيد دقيقي

سرمربي : مجتبي تقوي
 

دو شنبه 11 دی 1391برچسب:عکس های,,آرش برهانی, :: 19:18 ::  نويسنده : Lima

arr3 عکس های ارش برهانیarr5 عکس های ارش برهانیarr6 عکس های ارش برهانیarr7 عکس های ارش برهانیarr9 عکس های ارش برهانیarr8 عکس های ارش برهانی

سرمربي سابق تيم ملي فوتبال ايتاليا ، الشعراوي را دل پيرو جديد فوتبال ايتاليا مي‌داند.


ميلان فصل جاري رقابت‌هاي سري A را کابوس‌ وار شروع کرد اما رفته رفته نتايج اين تيم بهتر شد و الان با 27 امتياز در راه هفتم جدول رده‌بندي قرار دارد.

استفان الشعراوي بازي‌هاي بسيار زيبايي را براي روسونري به نمايش گذاشته است و جاي ابراهيموويچ را تا حدودي پر کرده است . او با زدن 14 گل در صدر جدول بهترين گلزنان قرار دارد.

مارچلو ليپي سرمربي سابق تيم ملي فوتبال آلمان به ستايش از اين مهاجم جوان پرداخت و او را دل‌پيرو جديد فوتبال ايتاليا دانست.

ليپي در گفت‌وگو با روزنامه توتو اسپورت گفت : الشعراوي بازيکن بسيار خوبي است. او در اين فصل خيره کننده ظاهر شده است . الشعراوي مرا به ياد دل‌پيرو مي‌اندازد. او در کارهاي عمقي بسيار خوب ظاهر مي‌شود . اين مهاجم جوان هنوز در اول راه است. او مي‌تواند به بهترين مهاجم جهان تبديل شود.

فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال جديدترين فهرست برترين گلزنان تاريخ را اعلام کرد که پله اسطوره فوتبال برزيل در رده نخست آن قرار دارد.


پس از پله که با 541 گل عنوان بهترين گلزن تاريخ فوتبال جهان را به خود اختصاص داده است ، يوزف بيکان از اتريش با 518 گل و فرانس پوشکاش از مجارستان با 511 گل در رده هاي بعدي قرار دارند.

نکته جالب اين رده بندي اين است که ليونل مسي فوق ستاره آرژانتيني بارسلونا که در سال هاي اخير رکوردهاي متعددي را در گلزني به نام خود ثبت کرده است جايي در ميان 326 گلزن برتر تاريخ فوتبال ندارد.

حضور زلاتکو کرانچار سرمربي کنوني تيم فوتبال سپاهان با 205 گل در رده 298 اين فهرست از ديگر نکات جالب آن است.

رتبه تعدادي از بازيکنان مطرح تاريخ فوتبال در اين رده بندي :

1 پله 541 گل

3 فرانس پوشکاس 511 گل

4 روماريو 489 گل

9 زيکو 406 گل

10 گرد مولر 405 گل

11 هوگو سانچز 394 گل

13 کارلوس بيانچي 385 گل

14 آلفردو دي استفانو 377 گل

71 به به تو 283 گل

72 ريوالدو 283 گل

73 آلن شيرر 281 گل

84 جوزپه مه آتزا 268 گل

86 هنريک لارسن 268 گل

87 هاکان شوکور 268 گل

91 تيري آنري 265 گل

99 رائول گونزالس 260 گل

102 مارادونا 259 گل

131 رونالدو 246 گل

147 ساني اندرسون 143 گل

151 استفان چاپيوسات 241 گل

163 رايان گيگز 237 گل

165 رود فان نيستلروي 237 گل

179 گابريل باتيستوتا 233 گل

184 ماريو ژاردل 231 گل

192 مانوئل پلگريني 230 گل

194 کني دالگليش 230 گل

200 گئورگه هاگي 227 گل

226 فرانچسکو توتي 221 گل

229 کارل هاينس رومنيگه 220 گل

232 سزار رودريگز 219 گل

234 آندره شوچنکو 219 گل

235 مارکو فان باستن 218 گل

248 اولگ بلوخين 217 گل

254 ساموئل اتوئو 214 گل

258 کريستيانو رونالدو 213 گل

280 هريستو استويچکف 208 گل

284 ميشل پلاتيني 207 گل

293 روبرتو باجو 206 گل

298 زلاتکو کرانچار 205 گل

299 ايوان زامورانو 205 گل

301 يورگن کلينزمن 204 گل

320 مارک ويدوکا 201 گل

232 دنيس برگ کمپ 201 گل

326 داوور شوکر 200 گل
 

دو شنبه 11 دی 1391برچسب:عکس های,گریت بیل,,, :: 11:17 ::  نويسنده : Lima

رسانه‌هاي انگليسي مقصد آتي پپ گوآرديولا را منچستريونايتد عنوان کردند.


سرمربي فصل گذشته آبي  - اناري‌ها بيشترين درخواست را در ميان تيم‌هاي اروپايي دارد. به نوشته روزنامه‌ انگليسي «ديلي استار ساندي» او تصميمش را براي آينده گرفته و راهي اولدترافورد خواهد شد تا پس از سر آلکس فرگوسن هدايت يونايتدها را برعهده بگيرد.

به نوشته اين روزنامه‌ انگليسي گوآرديولاي 41 ساله با فرگوسن ديدارهايي داشته و در آنها درباره جانشيني‌ پيرمرد اسکاتلندي صحبت کرده است . اين روزنامه‌ از سه ديدار اين دو مربي بزرگ در نيويورک نوشت . به نظر مي‌رسد گوآرديولا با قراردادي سه ساله روبه‌رو باشد . دو دستيار و همچنين سه مربي جديد براي تيم‌هاي جوانان شياطين سرخ نيز گوآرديولا را در ماموريت جديدش همراهي خواهند کرد.

اين خبر بيش از همه براي سران و هواداران باشگاه منچسترسيتي تلخ و ناگوار خواهد بود؛ چرا که مالکان عرب "همشهري‌ها" به گوآرديولا براي جانشيني روبرتو مانچيني پيشنهادي وسوسه‌انگيز داده و به اين ترتيب تلاش داشتند اين مربي کاتالاني را که در حال حاضر در آمريکا به سر مي‌برد ، براي رفتن به ورزشگاه اتحاد متقاعد کنند . بر اساس پيشنهاد ارائه شده اين خود گوآرديولا بود که مي‌توانست درباره دستمزد دريافتي‌اش تصميم‌گيري کند.

به نظر مي‌رسد پپ تحت تاثير اين پيشنهاد قرار نگرفته باشد . از سوي ديگر يونايتد هم خودش را براي رفتن فرگوسن آماده مي‌کند.

تيم فوتبال پرسپوليس با پيروزي مقابل فجرسپاسي به رده نهم جدول رسيد.


تيم پرسپوليس از ساعت 14 در ورزشگاه حافظيه شيراز و در حضور 10 هزار و 500 تماشاگر ( بنا به اعلام بلندگوي ورزشگاه) به مصاف فجرسپاسي رفت که با نتيجه 2 بر صفر پيروزي رسيد.

به گزارش فارس ، غلامرضا رضايي در ثانيه 12 و کريم انصاري‌فرد در دقيقه 26 براي پرسپوليس گلزني کردند . فجرسپاسي در نيمه دوم حملاتي انجام داد اما اين تيم که بازيکناني زيادي را در نيم فصل دوم از دست داده زور گلزني نداشت.

گل غلامرضا رضايي سريع‌ترين گل ليگ دوازدهم را در اين مسابقه به ثمر رساند.

محسن قهرماني داور مسابقه بود.

فجرسپاسي 24 امتياز باقي ماند و پرسپوليس 25 امتيازي شد و توانست به رده نهم برسد. سرخپوشان بعد از مدت ها توانستند رتبه خود را تک رقمي کنند.

ترکيب فجرسپاسي :

وحيد شيخ‌ويسي ، اميد خليلي ، سعيد قزلکچي ، محمد آفند( از دقيقه 35 محمد انصاري)، عليرضا جليلي ، حسين کاظمي( از دقيقه 66 سيد حسين کريمي)، هادي ايماني، امين جوکار، جابر انصاري، مسلم فيروز آبادي( از دقيقه 83 امين شجاعيان) و سيدمحمدرضا حسيني

سرمربي : محمود ياوري

ترکيب پرسپوليس :

نيلسون، سيد جلال حسيني ، رضا نورمحمدي ، حسين ماهيني ، رضا حقيقي، مارکو پروويچ( از دقيقه 81 عادل کلاه کج) ، اميرحسين فشنگچي، علي کريمي( از دقيقه 78 مهدي مهدوي‌کيا)،غلامرضا رضايي، محمد نوري و کريم انصاري فرد( از دقيقه 87 هادي نوروزي)

سرمربي : يحيي گل‌محمدي
 

سرمربي رئال مادريد با تاکيد بر اينکه هنوز به هدفش نرسيده اعلام کرد در اين تيم خواهد ماند.


به نقل از مارکا ، ژوزه مورينيو که براي دريافت جايزه بهترين مربي سال 2012 به دبي سفر کرده بود ، در گفت‌وگو با نشريه ايتاليايي توتو اسپورت نظرهاي خود را بيان کرده است.

مورينيو در مورد نتيجه‌هاي ضعيف رئال گفت : در رئال خواهم ماند زيرا مي‌خواهم سومين قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را در اين تيم جشن بگيرم . تنها تيمي که مرا در اين جام مي‌ترساند يوونتوس است . شکست برابر مالاگا موجب شد به جايگاهم در رئال مادريد بيشتر فکر کنم . مي‌دانم که فوتبال همواره در حال تغيير است . هر روز تغيير مي‌کند ولي چيزي که هيچ وقت تغييري نمي‌کند اين است که مربي تيم تصميم مي‌گيرد چه بازيکناني در ترکيب نخست قرار بگيرند.

مورينيو در ادامه گفت : هدف من قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا با 3 تيم متفاوت است. پس از پورتو و اينترميلان قصد دارم اين کار را با رئال مادريد تکرار کنم . هيچ مربي پيش از اين نتوانسته اين کار را انجام دهد . قهرماني با رئال ، دهمين قهرماني آنها در اين جام معتبر است که شيريني قهرماني من با اين تيم را دوچندان خواهد کرد.

بازيکن سابق بارسلونا از حضور برترين گلزن تيم ملي اسپانيا در چلسي استقبال کرد.


چلسي ، بنيتس و هواداران انگليسي با آغوش باز از داويد ويا استقبال خواهند کرد . اوريل رومئو نيز در صورتي که چلسي بالاخره تصميم بگيرد ويا را به خدمت بگيرد ، از اين انتخاب استقبال خواهد کرد.

بازيکن سابق بارسلونا در اين باره اظهار داشت : نمي‌دانم شرايط ويا چگونه است اما به شدت از بازيکن فوق‌العاده‌اي مثل او، برترين گلزن تيم ملي اسپانيا استقبال خواهد شد و همگي از حضور وي خوشحال مي‌شويم.

رومئو که اخيرا دوران نقاهت خود را پس از عمل جراحي به دليل آسيب ديدگي رباط زانوي راستش پشت سر مي‌گذارد ، به تمجيد از وضعيت فعلي باشگاه بارسلونا پرداخت و گفت : بارسا يکي از مدعيان در ليگ قهرمانان ، بدون شک يکي از بهترين تيم‌هاي جهان است و متوقف کردن آن بسيار دشوار است.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مي‌توانيم برابر فجرسپاسي پيروز شويم.


يحيي‌ گل‌محمدي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در نشست خبري پيش از بازي با فجرسپاسي اظهار داشت : خوشبختانه با شرايط خوبي آمديم ، تشکر مي‌کنم از مسئولان شيرازي که ما را مورد لطف قرار دادند . از هواداران هم تشکر مي‌کنم ، بازي سختي پيش رو داريم ولي با تمرکز خوب بازيکنان به دنبال سه امتياز هستيم ، بازي مقابل فجرسپاسي براي هر تيمي دشوار است.

وي ادامه داد : وضعيت ما خوب است به جز پولادي که محروم است و محمد قاضي هم به دليل مصدوميت نداريم و بقيه بازيکنان را در اختيار داريم ، اميدوارم با ارائه يک بازي هجومي سه امتياز را بگيريم . مشکل پروويچ هم حل شد و مي‌توانيم از او استفاده کنيم و احتمالا از اين بازيکن استفاده خواهيم کرد . رضا حقيقي هم تازه به جمع پرسپوليس اضافه شده و اميدوارم يکي از بازي‌هاي خوبش را انجام بدهد.

گل‌محمدي تصريح کرد : فجر جوان و دونده‌ است ، بايد از موقعيت‌هاي گلزني خود استفاده کنيم و مي‌توانيم برنده شويم و اميدوارم هر دو تيم بازي خوبي انجام بدهيم . در شيراز تمرين نمي‌کنيم و صبح در تهران تمرين کرديم .

گل‌محمدي در مورد وضعيت کريم باقري گفت : او به کادر فني مربيگري اضافه نشده چون مدرک ندارد اما به عنوان مدير فني در آينده نزديک با ما کار خواهد کرد.

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان