استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي
جنگ دوباره ی دایی و کریمی/ توپ و میدان در اختیار جادوگر!

 

 

 

 

 

 

 

 

کریمی امروز در حالی به شدت علیه دایی صحبت کرد که از موضع قهرمان صحبت می کرد و البته دایی این روزها وضعیت خوبی همراه با تیمش ندارد

 

علی دایی و علی کریمی هیچ وقت نتوانستند هم دیگر را تحمل کنند و همواره رابطه شان نا مطلوب بوده است. حدود دو ماه پیش بود که دایی و کریمی به پر و پای یکدیگر پیچیدند و علیه یکدیگر مصاحبه کردند. در آن زمان اوضاع پرسپولیس بسیار مطلوب بود و دایی در اوج قرار داشت و همین دیالوگ های رد و بدل شده طرفداران را از جادوگر دلخور کرد و دایی نقش پیروز جنگ ستارگان را بر عهده داشت.
اما دیری نپایید که دایی با نتایج بدی که کسب کرد از قله ی محبوبیت به سمت پایین پرت شد و در زمانی که خوشبین ترین طرفدار پرسپولیس هم به کسب جام در این فصل امیدی ندارد جادوگر سوار بر تراکتور توانست پس از سال ها هم خودش قهرمانی را کسب کند و هم تراکتورسازی را به قهرمانی برساند. حالا کریمی بر قله ی افتخار قرار دارد و دست بالا را در اختیار دارد و پس از آن اتفاقات حالا علیه دایی جبهه می گیرد و دل خودش را خُنک می کند. .
کریمی امروز دق دلی اش را سر دایی خالی کرد و حتی از دوران تیم ملی هم صحبت کرد. وی در ابتدا اعلام کرد دایی در قراردادش آورده که نباید با من قراردادی امضا کنند.
این بازیکن که درباره چرایی همکاری نکردن با دایی صحبت می کرد گفت: یازی نمی‌بینم که با طرف خود کار کنم وقتی در قراردادشان شرط عدم حضور من را می‌گذارند چه کاری باید انجام دهم؟ چطور می‌توانم کار کنم؟
کریمی حتی لحنش را تندتر کرده و در این باره گفته این آقایان اینقدر فکرشان هم کار نمی‌کند که لااقل پیشنهادی بدهند و بگویند به توافق نرسیدیم. زمان انصاری‌فرد هم من از پرسپولیس رفتم اما دم او گرم که مرا صدا کرد و گفت به نتیجه نرسیدیم.
اما این آقایان چه کاری کردند؟ حتی یک بار هم با من تماس نگرفتند. این کارها را با امثال من و مهدوی‌کیا و خیلی از بازیکنان دیگر کردند اسم نمی‌آورم زیرا همین بازیکنان بودند که با آنها چنین رفتارهایی صورت گرفت.

کریمی در باره اینکه چرا از قدیم الایام رابطه اش با دایی خوب نبوده از اردوهای تیم ملی و تمرینات سخن گفت. جادوگر در این مورد گفت:
نوع برخورد چنین موضوعی را به وجود می‌آورد شما می‌توانید از تمام بازیکنان بپرسید هر بازیکن جوانی که به تیم می‌آمد به گونه‌‌ای اذیت می‌شد می‌توانید از گل‌محمدی، نویدکیا و این بازیکنانی که شاهد زنده هستند بپرسید. نوع برخورد این مسائل را به وجود می‌آورد.
وی با یادآوری آنکه در تیم ملی، دایی سالاری بوده است و وی با اخلاق هایش باعث شده بود خیلی ها رابطه ی خوبی با وی نداشته باشند گفت یک بازیکن اگر به صورت معمولی هم از این آقا توپ می گرفت او برمی‌گشت و به او چیزی می‌گفت این مسائل تمام شد من می‌‌گویم افراد نباید گذشته خود را فراموش کنند هم‌اکنون هم به گونه ا‌ی هستند که با داد و بیداد کار خود را پیش می‌برند
کریمی حتی در گفتگو با خبرنگاران گفت دایی از بازیکنان جوانتر انتظار احترام داشت اما اینگونه نیست که حتما بازیکنان کوچک‌تر احترام بگذارند باید احترام متقابل باشد.

حال باید دید علی دایی هم پاسخی به مصاحبه ی تند کریمی خواهد داد یا خیر؟! البته دایی آنقدر خویشتن دار نیست که از این مصاحبه ی سفت و سخت به راحتی عبور کند. اما سرنوشت پیاپی در دست تغییر است و اکنون کریمی است که در موضع یک برنده صحبت می کند

دو عکس از کودکی عادل فردوسی پور/ شگفت انگیزه!

 


 

 

 

 

 

دو عکس جالب از عادل فردوسی پور و از زمان کودکی اش به بیرون درز کرده که واقعا جالب است

 
عادل فردوسی پور بی شک یکی از محبوب ترین عوامل صدا سیما است که با برنامه ی 90 اش سال هاست که می درخشد. اما از زندگی خصوصی عادل به ندرت چیزی به بیرون درز می کند و عادل سلبریتی وار زندگی نمی کند. این مجری تلویزیون حتی به سختی تن به مصاحبه می دهد . اما دو عکس جالب از عادل فردوسی پور و از زمان کودکی اش به بیرون درز کرده که واقعا جالب است. عادل از دوران کودکی اش بسار کم تغییر کرده و پس از 38 سال به راحتی می توان از عکس کودکی اش تشخیص اش داد. خودتان در زیر مشاهده کنید:

http://upload7.ir/imgs/2014-02/75284956392479004767.jpg

http://upload7.ir/imgs/2014-02/41542427407488173777.jpg
عکس روز: لباس دوم اسپانیا در جام جهانی

 

 

 

 

 

بعد از طراحی پیراهن دوم اسپانیا برای جام جهانی 2014، مشخص شد که این پیراهن به رنگ مشکی خواهد بود.

 

کمپانی آدیداس لباس دوم تیم ملی اسپانیا را طراحی کرده و این لباس به رنگ مشکی است وخطوط زرد رنگی روی پیراهن و شورت ورزشی این تیم دیده می شود.

یک ستاره به نشانه تنها قهرمانی ماتادورها در جام جهانی که در سال 2010 به دست آمد نیز روی سینه پیراهن و در بخش پائینی شورت ورزشی قرار داده شده است

 

 

یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:تساوي پرسپوليس و فجرسپاسي, :: 17:29 ::  نويسنده : Lima

تيم فوتبال پرسپوليس مقابل تيم فجرسپاسي متوقف شد تا به طور موقت هم به صدر جدول نرسد.


در ادامه هفته بيست و ششم ليگ برتر فوتبال، پرسپوليس از ساعت 14و 30 دقيقه در ورزشگاه حافظيه شيراز به مصاف فجرسپاسي رفت که بازي با نتيجه مساوي يک بر يک مساوي به پايان رسيد.
 
فجر سپاسي که در رده پانزدهم جدول قرار دارد براي اينکه به بقا در ليگ برتر اميدوار باشد بازي را هجومي آغاز کرد و در 20 دقيقه اول مسابقه يکي دو موقعيت بر روي دروازه پرسپوليس خلق کرد و بعد از آن بازي به تعادل کشيده شد.

در دقيقه 34 شوت از راه دور حسين ماهيني را صالح‌خليل آزاد دروازه‌بان فجر به خوبي مهار کرد.

در نيمه دوم پرسپوليس بازي را هجومي آغاز کرد و در دقيقه 50 ضربه کاشته ارسالي محسن مسلمان را سيد جلال حسيني با ضربه سر به سمت دروازه فجر زد که توپ بعد از اصابت به مدافع فجر وارد دروازه اين تيم شد.

بعد از گل محمود ياوري سرمربي فجر معتقد بود که داور به اشتباه به سود پرسپوليس اعلام خطا کرده و به داور اعتراض‌هاي زيادي داشت.

در دقيقه 62 شوت مهرداد کريميان به تيرک عمودي دروازه‌ پرسپوليس اصابت کرد. بازيکنان فجر از توپ برگشتي استفاده کنند.

فجر بعد از اين صحنه هم حملات خطرناک زيادي روي دروازه پرسپوليس انجام دادند.

در دقيقه 65 جلال عليمحمدي با يک شوت از داخل محوطه جريمه گل فجرسپاسي را به ثمر رساند تا بازي مساوي شود.

بعد از گل هم فجري‌ها همچنان بر روي دروازه پرسپوليس حمله کرد.

البرز حاجي‌پور داور اين مسابقه به ميثم خداشناس، مهرداد کريميان و سيامک کوهنورد و عليمحمدي از فجرسپاسي و محسن مسلمان، سيدجلال حسيني و محمد نوري از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

پرسپوليس در صورت پيروزي در اين ديدار مي‌توانست به طور موقت به صدر جدول برسد اما سرخپوشان صدرنشيني را دوست نداشتند. آنها سه روز در هفته گذشته بخاطر پرداخت نشدن مطالبات‌شان تمرين نکرده بودند. پرسپوليس اکنون 45 امتيازي شد و در همان رده چهارم باقي ماند.

فجرسپاسي هم با 21 امتياز در ده پانزدهم جدول باقي ماند.

*ترکيب فجرسپاسي:

صالح خليل آزاد، حميد جوکار، محمد حيدري( از دقيقه 65 محمد نزهتي)، علي جليلي، سعيد قزل، رامتين سليمان‌زاده، مهرداد کريميان، سيامک کوهنورد، جلال عليمحمدي، ميثم خداشناس ( از دقيقه 89 مسعود ريکي) و سمير بکريچ( از دقيقه 89 آرمان رمضاني)

سرمربي: محمود ياوري

*ترکيب پرسپوليس:

نيلسون، جلال حسيني، محسن بنگر( از دقيقه 82 عليرضا نورمحمدي)، ميثم حسيني، حسين ماهيني، محسن مسلمان( از دقيقه 57 پيام صادقيان)، رضا حقيقي، محمد نوري، حميدرضا علي‌عسگر( از دقيقه 74 سيدمهدي سيدصالحي)، محمدرضا خلعتبري و محمد عباس‌زاده

سرمربي: علي دايي

تيم فوتبال رئال مادريد با درخشش مهاجم فرانسوي خود به پيروزي رسيد.


 از هفته بيست و سوم لاليگا اسپانيا، تيم فوتبال رئال مادريد که کريستيانو رونالدو مرد سال 2013 جهان را به دليل محروميت در اختيار نداشت، با درخشش کريم بنزما مهاجم فرانسوي خود و گرت بيل گران‌ترين بازيکن تاريخ فوتبال موفق شد در ورزشگاه خانگي خود سانتياگو برنابئو با نتيجه 4 بر 2 بر ويارئال غلبه کند.
در اين ديدار بنزما دو گل زد و گرت بيل يک گل زد و يک پاس گل داد.

قوهاي سپيد مادريد در اين ديدار توسط بنزما در دقايق 25 و 76 ، گرت بيل 7 و رودريگز 64 به گل رسيدند و گل‌هاي ويارئال نيز توسط ماريو در دقيقه 43 و دوس‌سانتوس 69 به ثمر رسيد.

رئال مادريد با اين برد 57 امتيازي شد و هم امتياز با اتلتيکو مادريد صدرنشين و به دليل تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت.

بارسلونا هم با برد دو بر صفر مقابل رئال سوسيه‌داد از حالا خود را در فينال کوپا دل‌ري مي‌بيند.


به احتمال زياد شاهد ديدار بارسا و رئال در فينال جام حذفي خواهيم بود.

بارسلونا هم با برد دو بر صفر مقابل رئال سوسيه‌داد از حالا خود را در فينال کوپا دل‌ري مي‌بيند.

رئال مادريد در ديگر ديدار دور رفت نيمه‌نهايي توانست اتلتيکو را سه بر صفر شکست دهد و بارسا هم سوسيه‌داد ده‌نفره را دو بر صفر برد.

سوسيه‌داد در دقايق ابتدايي در ضدحملات خطرناک نشان مي‌داد و يک بار شوت آنتوان گريزمن روي پاس کارلوس ولا را خوسه پينتو عالي دفع کرد. اما سپس توفان حملات بارسا آغاز شد و اين تيم موقعيت‌هاي فراواني را با درخشش سوبيکاراي و با بداقبالي از دست داد.

در يکي از اين حملات بود که ضربه ايستگاهي ليونل مسي به تير دروازه حريف برخورد کرد.

داور در نيمه اول چندين اشتباه داشت. او دو خطاي خشن پياپي سوسيه‌داد، که يکي از ضربه بدي با آرنج به صورت فابرگاس بود را با دادن کارت جريمه نکرد، و اشتباه بزرگ او اين بود که خطاي پنالتي واضح خاوير ماسچرانو روي ولا را ناديده گرفت؛ خطايي که مي‌توانست منجر به کارت قرمز براي بازيکن آرژانتيني شود.

لحظاتي پس از آن صحنه بود که سرخيو بوسکتس روي پاس پدرو با ضربه‌اي دقيق دروازه حريف را باز کرد و سپس اينيگو مارتينس به دليل اعتراض شديد به داور کارت قرمز گرفت.

فشار بارسا در نيمه دوم هم شديد بود و اين تيم در دقيقه 60 به گل دوم رسيد. الکسيس سانچس در فراري عالي روي پاس فابرگاس به پيش تاخت و ضربه او را سوبيکاراي دفع کرد و توپ به تير خورد، اما زماني که يون آنسوتگي تلاش کرد توپ را دور کند توپ به دروازه‌بان برخورد کرد و به درون دروازه رفت.

مردان تاتا مارتينو به حملات خود ادامه دادند اما نتوانستند گل ديگري بزنند و بازي با همان نتيجه به پايان رسيد.

در حالی كه رسانه ها خبر از بدهی 60 میلیاردی باقیمانده روی دست علی پروین خبر داده اند بازیكنان پرسپولیس برای رسیدن به پولشان دست به اعتصاب زدند.


 

 

 

 


 

 

سرمربی پرتغالی چلسی درصحبتهایی یادبازی تیمش اینتر، در بارسلونا و درسال 2010 افتاده است

 

ژوزه مورینیو در پایان بازی تیمش مقابل منچسترسیتی شاد و خوشحال بود و با خبرنگاران به شوخی وخنده می پرداخت.

آقای خاص در پایان این بازی با یادآوری بازی اینتر، بارسلونا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2010 که با صعود اینتر به فینال سانتیاگو برنابئو همراه بود، گفت:« بازی بارسلونا- اینتر زیباترین بازی 50 سال اخیر بود. ما در بازی رفت 1-3 برده بودیم و بعد در بازی برگشت به نظر می رسید که بازی می بایست با 4یا5 گل به پایان می رسید. ما می دانستیم که باید بازی اول را در خانه برگزار کنیم و درنتیجه مطلع بودیم که بازی برگشت بازی خیلی سختی بود. قبل از آغاز بازی رفت می دانستیم که اگر در سن سیرو نبریم،شانسی برای صعود پیش رویمان قرار نمی گرفت. در بازی برگشت در نوکمپ، وقتی مجبور می شوی که با 10 بازیکن بازی کنی، یک هواپیما جلوی دروازه ات پارک می کنی.»

تيم فوتبال رئال مادريد در ورزشگاه خانگي خود در دربي مادريد به پيروزي قاطع دست يافت.


در نخستين ديدار از دور رفت نيمه نهايي جام حذفي اسپانيا موسوم به کوپا دل‌ري، تيم فوتبال رئال مادريد در ورزشگاه خانگي خود سانتياگو برنابئو در دربي مادريد ميزبان اتلتيکو مادريد صدرنشين فعلي لاليگا بود که اين ديدار در نهايت با برد قاطعانه 3 بر صفر رئال مادريد به پايان رسيد تا رئال با خيالي آسوده به بازي برگشت فکر کند و يک قدم به فينال اين رقابت‌ها نزديک‌تر شود.

به گزارش فارس، در اين ديدار اينسوا در دقيقه 17 (گل به خودي)، خوزه رودريگز 57 و مراندا 73 (گل به خودي) براي رئال گلزني کردند.

در ديگر ديدار نيمه نهايي از دقايقي ديگر بارسلونا در نيوکمپ از رئال سوسيداد پذيرايي مي‌کند.

ماریو بالوتلی که در زمان آلگری شایعاتی مبنی بر جدایی‌اش از میلان شنیده می‌شد در ۴ بازی اخیرش موفق به زدن ۴ گل شد. او در این فصل با این که در بیشتر بازی‌های تیمش مصدوم بوده است اما توانسته در ترکیب میلان تاثیرگذار ظاهر شود. سوپر ماریو همیشه مدل موهای عجیبی داشته است که این عکس مربوط به آخرین مدل موی او است و به زودی با چنین چهره‌ای در میادین ظاهر خواهد شد.

 

تيم فوتبال استقلال در خانه مغلوب مس شد تا شاگردان بوناچيچ حريف تراکتورسازي در فينال جام حذفي شوند.


ديدار استقلال و مس کرمان در مرحله نيمه نهايي جام حذفي که از ساعت 17 در ورزشگاه آزادي و در هواي برفي آغاز شده بود با برتري 2 بر يک مس خاتمه يافت تا استقلال در خانه از رسيدن به فينال بازبماند.

برخلاف انتظار اين تيم مس بود که بازي را تهاجمي آغاز کرد و لوسيانو ادينهو دقيقه 7 ضربه خطا در پشت محوطه جريمه را به تور دروازه رحمتي و استقلال دوخت. با اين گل شاگردان قلعه نويي به خود آمدند و حملات استقلال هم آغاز شد. امير حسين صادقي در دقيقه 12 به شادي مسي‌ها خاتمه داد و روي يک ضربه ايستگاهي ارسال شده با ضربه سر گل تساوي آبي پوشان را وارد دروازه رودباريان کرد.

بعد از اين گل باز هم حمله در دستور کار استقلال و ضد حمله در متن برنامه بازي مس قرار داشت اما رد و بدل شدن 2 گل زودهنگام احتياط دو تيم را هم افزايش داده بود تا تجمع در ميانه ميدان و دل بستن به ارسال هاي بلند به سياست غالب بازي در دقايق مياني نيمه نخست تبديل شود. دقيقه 25 ناگهان موج حمله تيم مس درون محوطه جريمه استقلال با چند رفت و برگشت به شوت ترشيز ختم شد که رحمتي توپ را مهار کرد.

بعد از افت بازي تنها در دقيقه 44 بود که شوت ادينيو يخ بازي را آب کرد که اين توپ را هم رحمتي به زحمت دفع کرد تا در نهايت نيمه نخست با تساوي يک بر يک تمام شود.

در نيمه دوم بازي به جز چند شوت به دروازه و درگيري هاي ميانه ميدان اتفاق خاصي نداشت و گويا دو تيم از همان ابتداي نيمه دوم خود را براي رفتن بازي به وقت اضافه آماده کرده بودند با اين حال در دقايق پاياني همه چيز عوض شد و ادينيو در دقيقه 85 با استفاده از ضد حمله تيمش گل دوم خود و مس را به ثمر رساند تا تيمي که براي بقا در ليگ برتر تلاش مي کند با برتري 2 بر يک در اين ديدار به فينال جام حذفي راه پيدا کند.

بدين ترتيب مس 25 بهمن در ديدار نهايي جام حذفي به مصاف تراکتورسازي خواهد رفت. ميزبان اين ديدار فردا با قرعه‌کشي مشخص مي‌شود.

تراکتورسازي با شکست فولاد خوزستان راهي ديدار نهايي جام حذفي فوتبال باشگاه‌هاي ايران شد.


سعيد دقيقي با تک گل دقيقه 76 خود تراکتورسازي را برابر حريف خوزستاني‌اش به پيروزي رساند تا سرخ‌پوشان تبريزي 25 بهمن در ديدار نهايي جام حذفي فوتبال باشگاه‌هاي ايران برابر يکي از دو تيم استقلال تهران يا مس کرمان حاضر شوند.

تراکتورسازي در دور يک چهارم نهايي راه آهن سورينت را با نتيجه 2 بر صفر از پيش رو برداشته و به نيمه نهايي رسيده بود. فولاد خوزستان هم با شکست پرسپوليس در ضربه‌هاي پنالتي توانست خود را در جمع چهار تيم پاياني اين رقابت‌ها حاضر ببيند.

ديگر ديدار مرحله نيمه‌ نهايي را تا دقايقي ديگر تيم‌هاي استقلال تهران و مس کرمان در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌کنند.

 

رقم بزرگ قرار داد علی دایی فاش شد!

 

 

 

 

 

 

 

اسطوره فوتبال ایران به عنوان گران ترین مربی حال حاضر فوتبال ایران در پرسپولیس مشغول به كار است

 

علی دایی که تاکنون فقط یک قهرمانی در لیگ برتر با سایپا را در کارنامه اش دارد و در کنار این توانسته دو قهرمانی جام حذفی را برای پرسپولیس به ارمغان بیاورد اکنون گران ترین مربی حال حاضر فوتبال ایران است.

علی دایی که همواره خواسته در هر چیزی اولین باشد اکنون در دستمزد هم، اسطوره و رکوردزن شده است. او که از تعصب زیادش به پرسپولیس دم می زند روزی که پای میز مذاکره با رویانیان نشست وقتی بر سر رقم درخواستی با رویانیان به توافق رسید، آن مصاحبه های آتشین علیه رویانیان را فراموش کرد.

رویانیان زمانی که برای دعوت از یکی از پیشکسوتان پرسپولیس جهت حضور در مراسم پنجاه سالگی باشگاه به دفتر وی رفته بود در آن جلسه از رقم دو میلیاردی قرارداد دایی با پرسپولیس پرده برداری کرد.

حتی گفته می شود اتومبیل مازراتی آقای اسطوره بابت بخشی از قرارداد دایی با پرسپولیس بوده که صحت و سقم آن هنوز قطعی نیست.

مايلي كهن در خصوص اتفاقات بازي با شاهين بوشهر گفت:« زماني كه به بوشهر رفتيم، دوست يكي از آقايان مديرعامل موقت شاهين بود و با دستور او، تماشاگران روی سكوها حسابي از خجالت حميد استيلي درآمد.

 

محمد مايلي‌كهن در آخرين صحبت‌هايش حسابي به علي دايي تاخته و او را يكي از تباني‌كاران فوتبال كشور دانسته است.مايلي كهن اسمي از دايي نبرده اما كدهايي كه او داده فقط و فقط به دايي برمي‌گردد. او با اعلام اينكه آقايان در تيم قبلي‌شان هم كارت به كارت مي‌كردند، به زماني اشاره دارد كه دايي در سايپا تيمش را قهرمان كرده بود. زيرا مايلي‌كهن بعد از مدتي سرمربي همان تيم شده و آمار تخلف‌هاي تيم را داشته است. او در بخشي از صحبت‌هايش هم به زماني اشاره كرد كه مديرفني پرسپوليس بوده و حميد استيلي سرمربيگري اين تيم را برعهده داشته.

مايلي كهن در خصوص اتفاقات بازي با شاهين بوشهر گفت:« زماني كه به بوشهر رفتيم، دوست يكي از آقايان مديرعامل موقت شاهين بود و با دستور او، تماشاگران روي سكوها حسابي از خجالت حميد استيلي درآمد. آنها شعار استيلي يادت باشه ..... سرورته، حسابي استيلي را تحت فشار قرار دادند.»

بر كسي پوشيده نيست زماني كه استيلي سرمربي پرسپوليس بود، بهمن دهقان، مديرعامل موقت شاهين شده بود و او هم كه يكي از دوستان صميمي دايي و وكيل اوست. حال بايد ديد كميته انضباطي به اين صحبت‌هاي مايلي كهن استناد مي‌كند و پرونده دايي در سايپا را هم مورد بررسي قرار مي‌دهد يا خير.

 

انتقال این دو بازیکن آبی شرط و شروط دارد!

 

 

 

 

 

 

 

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان شرط انتقال دو بازیکن خود به جمع آبی پوشان پایتخت را اعلام کرد.

 

به احتمال زیاد تیم فوتبال استقلال برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا چند بازیکن قرضی از سایر تیم‌های داخل در اختیار بگیرد.

از جمله این بازیکنان ایمان مبعلی و میلاد میداودی هستند که این فصل در استقلال صنعتی خوزستان بازی می‌کند. امیر قلعه نویی سرمربی استقلال هم روز گذشته در نشست خبری تاکید کرد که به مبعلی برای لیگ قهرمانان آسیا نیاز دارد.

با این حال علی پورکیانی قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی درباره انتقال مبعلی به استقلال تهران گفت: «هنوز نامه‌ای از باشگاه استقلال تهران برای جذب مبعلی به دست ما نرسیده است و درخواستی در این زمینه ندیده‌ایم!»

وی تاکید کرد: «ما باید منتظر نتایج تیم خودمان بمانیم. در صورتی که تیم خودمان به نتیجه نیازی نداشته باشد و خیالمان بابت ماندن در لیگ راحت شود، نه تنها با استقلال بلکه با هر تیمی از ایران همکاری خواهیم کرد! در غیر اینصورت تیم خودمان در اولویت است.»

گفتنی است استقلال صنعتی در حال حاضر با 27 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و در دو هفته آینده با صبای قم و داماش گیلان بازی خواهد داشت. به نظر می‌رسد این تیم کار سختی برای بقا ندارد و به زودی شاهد بازگشت ایمان و میلاد به استقلال خواهیم بود.

تيم فوتبال چلسي دوشنبه در آخرين ديدار از هفته بيست و چهارم ليگ برتر انگليس با نتيجه يک بر صفر ميزبان خود منچسترسيتي را شکست داد.


هفته بيست‌ و چهارم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس شب گذشته (دوشنبه) با برگزاري يک ديدار به پايان رسيد که در آن دو تيم منچستر‌سيتي و چلسي در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند. منچستر‌سيتي اين فصل موفق شده بود همه ديدار‌هاي خانگي خود را با پيروزي پشت سر بگذارد و همچنين از سال 2010 در تمام ديدار‌هاي خانگي خود در ليگ برتر موفق شده بود گلزني کند.

در نيمه اول شاهد بازي جذاب و زيبا از سوي دو تيم بوديم. ابتدا اين منچسترسيتي بود که روي ناهماهنگي مدافعان چلسي حمله مي‌کرد و موقعيت‌هاي خوبي داشت. سيلوا از دو متري دروازه توپ ساده‌اي را از دست داد تا بازي مساوي بماند. بعد از اين حمله باز هم چلسي دست به کار شد و اين بار هازارد با حرکات خود خط دفاع سيتي را آزار داد.

جدي‌ترين موقعيت نيمه اول را بازيکنان چلسي از دست دادند که راميرس در حالي که با دروازه‌بان سيتي در حالت تک به تک قرار داشت توپ را به دستان جو هارت کوبيد اما طولي نکشيد که در دقيقه 32 برانسيلاو ايوانوويچ موفق شد با شوتي سرکش گل نخست بازي را به ثمر برساند.

پس از اين گل سيتي چند حمله داشت ولي ضربات ژکو يکي پس از ديگري بيرون مي‌رفتند. در اواخر نيمه اول، هازارد از چپ حرکت کرد و با پاسي ديدني اتوئو را با دروازه خالي سيتي تنها گذاشت ولي مهاجم کامروني توپ را به ديرک دروازه زد تا نيمه نخست بازي با برتري يک بر صفر چلسي به پايان برسد.

در نيمه دوم نيز باز‌هم چلسي سراپا حمله بود و اين‌بار نمانيا ماتيچ خريد جديد چلسي با شوتي از راه دور خطرساز شد که ضربه اين بازيکن نيز به تير دروازه اصابت کرد. چند دقيقه بعد داويد سيلوا موقعيتي عالي از دست داد.

در ادامه مسابقه کيهيل از روي يک ضربه کرنر بار ديگر تير دروازه هارت را براي بار سوم به لرزه در آورد. در ادامه موقعيت‌هاي سيتي به ثمر نرسيد تا بازي با همان نتيجه يک بر صفر به اتمام برسد و سيتي اولين شکست خانگي خود در اين فصل ليگ برتر را متحمل شود.

بدين ترتيب چلسي هم‌امتياز با منچسترسيتي و تنها با دو امتياز کمتر از آرسنال در رده سوم ليگ باقي ماند.

ترکيب چلسي: چک، ايوانويچ، کيهيل، تري، ازپيليکوئتا، لوييز، ماتيچ، راميرس، هازارد (با)، ويليان (ميکل)، اتوئو (اسکار)

نيمکت: شوارزر، ميکل، کول، لمپارد، محمد صلاح، دمبا با، اسکار

کارت زرد: ويليان، ايوانويچ، ماتيچ

گل: ايوانويچ (33)

ترکيب منچسترسيتي: هارت، زابالتا، کومپاني، ناستاسيچ، کولاروف، ناواس، توره، ديميکليس، سيلوا، ژکو، نگردو (يووتيچ)

نيمکت: پانتيليمون، بوياتا، کليچي، ميلنر، رادول، لوپس، يووتيچ

کارت زرد: دي ميکليس، کولاروف، ناستاسيچ

تيم ملي بسکتبال کشورمان در جام جهاني 2014 با تيم هاي اسپانيا، صربستان، مصر، برزيل و فرانسه در گروه A قرار گرفت.


   تيم ملي بسکتبال ايران که با قهرماني در قاره کهن بليت اسپانيا را بدست آورده است حالا بايد خود را براي رقابت با اين تيم ها آماده کند.

جام جهاني بسکتبال شهريور سال آينده برگزار مي شود و تيم ملي زير نظر مهمد بچيروويچ از اوايل سال آينده وارد اردو خواهد شد.

گروه بندي کامل به شرح زير است:

گروه A:

اسپانيا – ايران – مصر – صربستان - برزيل - فرانسه

گروه B:

آرژانتين - سنگال – فيليپين – پورتوريکو – يونان - کرواسي

گروه C:

آمريکا – فنلاند – نيوزلند – ترکيه – جمهوري دومينيکن - اوکراين

گروه D:

ليتواني – آنگولا – کره جنوبي – مکزيک – استراليا - اسلووني

تيم فوتبال رئال مادريد در ديدار مقابل اتلتيک بيلبائو متوقف شد تا هم‌امتياز بارسلونا شود.


 رئال مادريد در سن مامس خانه اتلتيک بيلبائو به ميدان رفت و اين بازي با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

در اين بازي خسه روئريگوئر در دقيقه 65 براي کهکشاني‌ها گل زد و گومز در دقيقه 72 بازي را به تساوي کشاند.

ضمن اينکه کريستيانو رونالدو دارنده توپ طلاي سال 2013 در دقيقه 75 با دريافت کارت قرمز از زمين اخراج شد.

شاگردان آنچلوتي بهترين فرصت را داشتند تا با برد در خانه حريف، بارسا را پشت‌سر بگذارند اما اين اتفاق رخ نداد و آن‌ها با فرصت سوزي هم‌امتياز کاتالان‌ها با 54 امتياز در مکان سوم باقي ماندند.

پيش از اين ديدار اتلتيکو با برتري مقابل سوسيه‌داد با 57 امتياز به صدر لاليگا صعود کرده بود.

 

 
 

 

 

یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی به سایت گل گفت که توافقات بین دو طرف صورت گرفته و کی روش از روز 1 جولای هدایت تیم ملی این کشور را برعهده می گیرد.

 
به گزارش بخش آفریقای جنوبی ، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران، با فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی به توافق رسید و از تابستان آینده هدایت تیم ملی این کشور را برعهده خواهد گرفت.

یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی  گفت که توافقات بین دو طرف صورت گرفته و کی روش از روز 1 جولای هدایت تیم ملی این کشور را برعهده می گیرد.

این منبع همچنین فاش کرد که فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی خواهان آغاز همکاری از همین ماه بود اما کی روش اعلام کرد می خواهد با تیم ملی ایران، حضور در جام جهانی را تجربه کند.

او  گفت:" کارلوس بار دیگر سرمربی بافانا بافانا خواهد شد. البته قرارداد او از روز 1 جولای آغاز می شود زیرا او مایل بود به کارش در تیم ملی ایران با حضور در جام جهانی پایان بدهد."

کی روش تیم ملی آفریقای جنوبی را به جام جهانی 2002 رسانده بود اما اختلافات او با فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی باعث شد تا پیش از این رقابت ها، از هدایت این تیم کنار برود.

او به خاطر عدم رسیدن آفریقای جنوبی به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آفریقا در آن سال تحت فشار بود اما پس از آن دوره، آفریقای جنوبی در جام ملت های آفریقا و راهیابی به جام جهانی توفیقی نداشت.

 وکیل دی.آی.اس، یکی از مالکان نیمار:بارسا به من 4میلیون یورو پیشنهاد کرد تا ساکت شوم

 

 

 

بارسا این پیشنهاد را ازطریق آندره کوری که برای باشگاه بارسا کار می کند به ما ارائه کردند. به من گفته شد که بدین ترتیب و با دریافت این پول همه چیز را تمام کنم

 

روبرتو مورنو، وکیل شرکت دی.آی.اس مالک بخشی از حقوق نیمار در زمانی که او در سانتوس توپ می زد در گفت و گو با شبکه رادیویی لا سارسا به افشا گری پرداخته است. او که این روزها قصد دارد تا برای افشای برخی حقایق در مورد مبلغ پرداختی از سوی بارسلونا برای انتقال نیمار به این تیم، با باشگاه کاتالان وارد نبردی قضایی شود، اعلام کرده که سران بارسا قصد داشتند تا با رشوه دادن، او را ساکت کرده و از ادامه بررسی این پرونده منصرف نمایند.

 

آقای مورنو در صحبت هایی دراین باره گفت:« سران بارسلونا به من پیشنهاد کردند تا 4 میلیون یورو به من بپردازند تا ما ساکت شویم و هیچ شکایتی نکنیم. آنها این پیشنهاد را از طریق آندره کوری که برای باشگاه بارسلونا کار می کند به ما ارائه کردند. بارسا به من چنین پیشنهادی داد و به من گفته شد که بدین ترتیب و با دریافت  این پول همه چیز را تمام کنم.»

 

مورنو چندی پیش در گفت و گو با روزنامه آ.اس در این باره گفته بود:« شرکت دی.آی.اس شکایتی قضایی علیه بارسلونا، نیمار، سانتوس و واگنر ریبه یرو، مدیربرنامه های نیمار ترتیب داده است. ما این شکایت را در برزیل ارائه کردیم و حالا پرونده آن به دادگاه قضایی اسپانیا کشیده خواهد شد. حالا این پرونده به اسپانیا ارسال می شود.»

 

  آقای مورنو در ادامه صحبت هایش با اشاره به استعفای ناگهانی ساندرو روسل  از سمت ریاست بارسلونا گفت:« اگر هیچ مشکلی وجود نداشت و روسل ریگی به کفشش نداشت، پس چرا استعفا داد؟ این خیلی عجیب است. ما 40% از حق انتقال نیمار را می خواهیم.حس می کنیم که نیمارو پدرش سر ما کلاه گذاشته اند. این خیلی حقه بازانه وناراحت کننده است. ما لطف و محبت زیادی به پدر نیمار داشتیم  و به او و خانواده اش کمک های زیادی کردیم. پیشنهاد رئال مادرید برای جذب نیمار خیلی بیشتر از پیشنهاد بارسا بود. اما از ما برای حضور در هیچ یک از مذاکرات برسرنیمار با سران بارسا و یا رئال مادرید دعوت نشد. همه چیز را از ما مخفی کرده و پنهانی همه کارها را انجام دادند.»

 

این در حالی است که این روزها جنجال بر سر رقم انتقال نیمار به باشگاه کاتالان همچنان ادامه دارد. بعد از تصمیم یکی از شرکای باشگاه بارسا برای شکایت از ساندرو روسل درمورد ابهامات موجود بود که روسل از سمت خود استعفا داد ولی گویا این بحران حالا وارد فاز تازه ای شده است.

پله مي‌گويد رونالدو در چند سال گذشته توانسته با عملکرد بي‌نظير خود، خودش را برتر از ليونل مسي نشان دهد.


کريستيانو رونالدو، مهاجم پرتغالي در سال 2013 موفق شد در نهايت پس از چهار سال با کنار زدن ليونل مسي به عنوان "برترين بازيکن فوتبال جهان" انتخاب شود. او نمايش خوب خود را در سال 2014 نيز ادامه داد و موفق شده است با بازي‌هاي خوبش فاصله رئال مادريد و بارسلونا را در ليگا کاهش دهد.

به نقل از ايسنا،پله، اسطوره فوتبال برزيل در پاسخ به سوالي درباره مقايسه کريستيانو رونالدو و ليونل مسي، گفت: رونالدو در دو، سه سال گذشته عملکرد خوبي در تيمش داشته و به نظر من توانسته خود را بالاتر از ليونل مسي به عنوان بهترين بازيکن جهان معرفي کند. فکر مي‌کنم در حال حاضر بي شک رونالدو بهترين بازيکن جهان باشد.

پله در ادامه گفت: ليونل مسي پنج سال استثنايي را در بارسلونا پشت سر گذاشت، اما در دو سال گذشته و امسال او مشکل داشته و بيشتر با مصدوميت دست و پنجه نرم کرده است. او بازي‌هاي خيلي کمي در اين فصل براي تيمش بازي کرده است.

رونالدو در سال 2013 عملکرد بسيار خوبي در ليگا داشت و طي 59 بازي موفق شد 69 گل را به ثمر برساند. او اين فصل 14 گل بيشتر از ليونل مسي در رقابت‌هاي ليگا به ثمر رسانده است و "آقاي گل" رقابت‌ها محسوب مي‌شود.

پله در پايان گفت: مسي کارهايي را در زمين مسابقه انجام مي‌دهد که من زماني که در سانتوس بودم انجام مي دادم. رونالدو بر خلاف مسي يک قدم جلوتر بازي مي‌کند بنابراين فکر مي‌کنم رونالدو بازيکن مهم‌تري باشد که گل‌هاي بيشتري را به ثمر مي‌رساند.

پله که در مراسم "برترين‌هاي فوتبال جهان" موفق شد اولين توپ طلاي افتخاري را کسب کند جايزه برترين بازيکن فوتبال جهان را به کريستيانو رونالدو پرتغالي اهدا کرد.

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان