استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

تيم فوتبال ذوب آهن با پيروزي مقابل استقلال سومين شکست آبي‌پوشان تهراني را در ليگ نهم رقم زد.


  ديدار تيم‌هاي ذوب‌آهن و استقلال از ساعت 20 در ورزشگاه فولاد شهر و در حضور بيش از 7 هزار تماشاگر برگزار شد.

به گزارش فارس، قضاوت اين ديدار بر عهده يدالله جهانبازي بود. وي به هادي تاميني از ذوب آهن و پژمان نوري و محمد مهدي نظري از استقلال کارت زرد نشان داد. همچنين کريم بوستاني از روي نيمکت استقلال اخراج شد.

در نيمه اول ميزبان در دقيقه 14 و روي ضربه سر مهدي رجب زاده دروازه استقلال را باز کرد. ذوب آهن تا زدن گل توسط رجب زاده بازي را در اختيار داشت اما اين شاگردان قلعه نويي بودند که به صورت پراکنده حمله کرده و حتي دروازه بان ذوب آهن در چند مرحله مانع از گلزني نکونام و برهاني و قاضي شد.

با شروع نيمه دوم و پس از ورود مجيدي، پيش بيني مي شد استقلال به گل برسد اما هنوز 5 دقيقه از نيمه دوم نگذشته بود که حدادي فر در دقيقه 50 روي پاس زيباي تبريزي گل دوم ذوب‌آهن را به ثمر رساند.

استقلال در ادامه بازي روي دروازه ذوب آهن فشار آورد و حتي يکي دو صحنه مشکوک نيز در محوطه جريمه حريف به وجود آورد که منجر به پنالتي و گل نشد تا اين تيم از 3 بازي گذشته خود مقابل استقلال خوزستان، پرسپوليس و ذوب آهن تنها يک امتياز کسب کند و سومين شکست فصل را تجربه کند.

آبي پوشان با اين نتيجه رکورد شکست ناپذيري مقابل ذوب آهن از بعد از ليگ نهم را از دست دادند و همان 15 امتيازي باقي ماندند.

ترکيب ذوب آهن:

ميلان مياتوويچ،سپهر حيدري، هادي تاميني، سينا عشوري، محمد صلصالي، قاسم حدادي فر، اکبر ايماني، اسماعيل فرهادي، مرتضي تبريزي(92 بهزاد پهلوان)، روح الله عرب و مهدي رجب زاده

سرمربي: لوکا بوناچيچ

ترکيب استقلال:

سيد مهدي رحمتي، حنيف عمران‌زاده، امير حسين صادقي، جواد نکونام، ساموئل، پژمان نوري (63 هاشم بيک زاده)، آندرانيک تيموريان، فردين عابديني، عليرضا نيکبخت(46 فرهاد مجيدي)، محمد قاضي و آرش برهاني(54 محمد مهدي نظري)

سرمربي امير قلعه نويي

در جديدترين رده‌بندي فيفا، تيم‌ ملي فوتبال ايران با صعودي 5 پله‌اي در مکان چهل‌و‌هفتم برترين تيم‌هاي ملي فوتبال جهان ايستاد.


فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) جديدترين رده‌بندي تيم‌هاي ملي دنيا در ماه سپتامبر را اعلام کرد که در اين رده‌بندي تيم ملي ايران با 5 پله صعود نسبت به ماه قبل و با 671 امتياز رتبه چهل‌و‌هفتم جهان را به خود اختصاص داد.

براساس اين گزارش، در رده‌بندي 10 تيم برتر دنيا هم تيم ملي فوتبال اسپانيا با 1514 امتياز همچنان بهترين تيم دنيا است و آرژانتين با پشت سر گذاشتن آلمان در جايگاه دوم ايستاد.

به گزارش تسنيم،در رده‌بندي اعلام شده، تيم ملي فوتبال ايران در ميان تيم‌هاي آسيايي با 5 پله صعود پس از ژاپن در مکان دوم قرار گرفت. در رده‌بندي جديد تيم ملي کشورمان با 671 امتياز بالاتر از تيم‌هاي ملي استراليا، ازبکستان و کره‌جنوبي در قاره کهن قرار دارد.

از نکات جالب توجه در اين رده‌بندي سقوط 2 پله‌اي تيم کره جنوبي و سقوط 6 پله‌اي تيم ملي فوتبال استراليا است.

رده‌بندي 10 تيم برتر فوتبال دنيا به شرح زير است:

1- اسپانيا 1514 امتياز (بدون تغيير)

2- آرژانتين 1263 امتياز (2 پله صعود)

3- آلمان 1261 امتياز (يک پله سقوط)

4- ايتاليا 1199 امتياز (2 پله صعود)

5- کلمبيا 1180 امتياز (2 پله سقوط)

6- بلژيک 1159 امتياز (4 پله صعود)

7- اروگوئه 1126 (5 پله صعود)

8- برزيل 1067 امتياز (يک پله صعود)

9- هلند 1058 امتياز (4 پله سقوط)

10- کرواسي 1051 امتياز (2 پله سقوط)

رده‌بندي 5 تيم برتر آسيا نيز به صورت زير است:

1- ژاپن 695 امتياز - چهل‌وسوم جهان (6 پله سقوط)

2- ايران 671 امتياز (5 پله صعود)

3- استراليا 603 امتياز (6 پله سقوط)

4- ازبکستان 579 امتياز (2 پله صعود)

5- کره‌جنوبي 574 امتياز (2 پله سقوط)

اسطوره باشگاه ميلان و تيم ملي فوتبال ايتاليا صحبت‌هاي جالبي را در مورد مدافع رئال مادريد انجام داده است.


 سرخيو راموس در سال‌هاي اخير خود را به عنوان انتخاب نخست براي قرار گرفتن در ترکيب رئال مادريد و تيم ملي اسپانيا معرفي کرده است.

او در ليگ داخلي اسپانيا همه جام‌ها را به دست آورده و به همراه «لاروخا» نيز در يورو 2008 و 2012 و همچنين جام جهاني 2010 به عنوان قهرماني دست يافته است.

البته راموس در برخي از ديدارها ممکن است اشتباه‌هاي فاحشي کند که نمونه آن در تساوي دو بر دو اسپانيا مقابل مقابل شيلي بود. او همچنين بازيکن بسيار خشني است به شکلي که در هشت فصل حضورش در سانتياگو برنابئو 16 بار از زمين اخراج شده و بيش از 100 کارت زرد گرفته است.

پائولو مالديني، اسطوره تيم‌هاي ميلان و ايتاليا که در زمان خود يکي از بهترين مدافعان جهان بود در مورد راموس گفت: سرجيو همه چيز براي بدل شدن به يک مدافع خوب را دارا است. در حال حاضر او با تياگو سيلوا در يک سطح قرار دارد اما ويژگي‌هايي دارد که مي‌تواند او را به مدافع شماره يک دنيا بدل کند. او بايد بيشتر روي ضربه‌هاي سر خود کار کند زيرا از نظر قدرت و تکنيک به اندازه کافي توانايي دارد. کارلو آنچلوتي که سابقه همکاري با او را دارم مي‌تواند او را به مدافع بهتري بدل کند. راموس توانايي بازي کردن در پست‌هاي مختلفي از خط دفاع را دارا است اما براي بدل شدن به بهترين مدافع مياني همواره بايد بهترين نمايش در ترکيب تيم را داشته باشد. هميشه.

مهاجم اسبق آلمان به گلزن با تجربه چند سال اخير خط حمله کشورش بابت دست‌يابي به رکوردش تبريک گفت.


 

گرد مولر معروف به بمب‌افکن روز چهارشنبه (امروز) به ميروسلاو کلوزه مشهور به «قهرمان سالتو» (لقبي که برخي هوادارانش به خاطر پشتک وارو‌هاي که پس از گلزني مي‌زند، به او داده‌اند) به خاطر دست‌يابي به رکورد گل زده‌اش، پيام تبريک داد.

به گزارش فارس،مولر که در دهه 60 و 70 براي آلمان‌ 68 گل زده ملي زد، تا روز جمعه گذشته افتخار بيشترين تعداد گل‌زده ملي را در اختيار داشت. اما در آن تاريخ کلوزه در بازي منجر به برد 3 بر صفر مقابل اتريش گلزني کرد و در 128 بازي ملي، با تعداد گل‌هاي زده مهاجم سالخورده ژرمن‌ها برابري کرد.

مهاجم پيشين بايرن که گل‌هاي ملي‌اش را در 62 مسابقه زد، اظهار داشت: به کلوزه تبريک مي‌گويم. از صميم قلب خيلي خوشحالم که توانست به رکورد بيشترين تعداد گل زده براي تيم ملي که در دست من بود، برسد.

 

رهبری فر: در خيابان هم مي شود مثل دهنوي پيدا كرد!/ ميليارد ميليارد خرج كرديد براي اين بازي افتضاح؟/ اين شيريني ، خوابيدن هم بلد نيست!/ در پرسپوليس بي در و پيكر، بايد هم چرت بزنند/ حيف شماره 5 ممد پنجعلي كه تن دهنوي است

 

 

 

 

 

رهبری فر: در خيابان هم مي شود مثل دهنوي پيدا كرد!/ ميليارد ميليارد خرج كرديد براي اين بازي افتضاح؟/ اين شيريني ، خوابيدن هم بلد نيست!/ در پرسپوليس بي در و پيكر، بايد هم چرت بزنند/ حيف شماره 5 ممد پنجعلي كه تن دهنوي است


 زشت ترين صحنه دربي، صحنه اي بود كه اين آقا به عنوان سرپرست پرسپوليس روي نيمكت خوابيده بود.ايشان اصلا خوابيدن هم بلد نيست


سایت گل- اولين مصاحبه بهروز رهبري فر بعد از دربي باز هم توفاني است. مدافع و كاپيتان سابق پرسپوليس درباره دربي 77 مي گويد:« يك زماني دربي نا امن بود اما حالا امن و امان است. قديم تر ها در محلات بازي مي كردند كه هيجانش واقعا بيشتر از اين دربي بود. اين هم فوتبال بود كه دو تيم بازي كردند؟ دوست دارم علي دايي با كادرش، همراه با رويانيان بيايند و جواب بدهند. بگويند ميليارد ميليارد خرج كردند براي اين بازي؟ براي اين بازيكنان؟ بارسلونا مسي را اينطور با سرو صدا نياورد كه پرسپوليس خلعتبري را آورد. بيايند و توضيح بدهند چرا اينطور بازي كردند. آيا زمين كج بود؟ هوا نامساعد بود؟ برف مي آمد؟ داور كج مي ديد يا اينكه قيافه تماشاگران زاقارت بود كه اينقدر افتضاح بازي كردند؟ شما كه اين همه ادعا مي كنيد بياييد و بگوييد چرا بد بازي كرديد. مدام مي گوييد ما ما ما اين كار را مي كنيم اما در دربي چكار كرديد كه بقيه تيمها نمي توانستند انجامش بدهند؟ ميليارد ميليارد پول داديد، بگوييد چرا؟»

رهبري فر صحبتهايش را اينگونه ادامه مي دهد:« اين بازي از قديم حساس بوده اما اين دليل نمي شود كه بياييد و اينگونه افتضاح بازي كنيد. هيچ دربي را به ياد ندارم كه به اين بدي و بي كيفيتي باشد. به نظر شما الان اين مساوي بهتر از باخت است؟ به خدا نه. امير قلعه نويي مي گويد من به پرسپوليس نباخته ام. به نظر من اين خيلي زشت است و يك مربي بزرگ نبايد اين حرف را بزند. تيم قلعه نويي بايد طوري بازي كند كه او چند سال بعد بيايد و بگوييد يادش بخير، سال 92 ، 4 تا زديم به پرسپوليس. نباختم نباختم كه شرط نيست. اين نوع بازيها براي مردم قابل قبول نيست. بعد مي گويند چرا تماشاگر كم شده. خب دليلش همين است كه تيمها افتضاح بازي مي كنند. وقتي بزرگترين بازي به اين افتضاحي باشد از بازي هاي ديگر چه انتظاري داريد؟»

رهبري فر در ادامه مي گويد:« درباره خيلي از بازيكنان نمي شود بحث فني كرد. من توقع داشتم بازيكناني مثل آندو، جواد نكونام يا محمد نوري بهتر از بقيه باشند اما اينطور نشد. اصلا چند لحظه كه به بازي آندو دقت كردم و تو بحرش رفتم مثل بازيكناني بود كه تازه فوتباليست شده اند. همه اش رفع مسئوليت مي كرد و توپ را بي هدف به اين طرف و آن طرف مي فرستاد. فقط پيام صادقيان دل و جرات داشت و پا به توپ مي شد. در حالي كه من فكر مي كردم صادقيان در اولين دربي نتواند قوي ظاهر شود اما او تاثيرش را گذاشت و در كنار سيدجلال جزو بهترين بازيكنان پرسپوليس بود»

بهروز رهبري فر درباره خوابيدن سعيد شيريني در دربي هم صحبتهاي جالبي انجام مي دهد:« بعضي مواقع حرفهايي مي زنم كه همه مي گويند چرا مي زني اما به نظر خودم بايد آنها را بگويم، چون حق هستند. زشت ترين صحنه دربي، صحنه اي بود كه اين آقا به عنوان سرپرست پرسپوليس روي نيمكت خوابيده بود.ايشان اصلا خوابيدن هم بلد نيست. مگر مي شود بازي به اين بزرگي، روي نيمكت تيمي بزرگ مثل پرسپوليس خوابت ببرد. آن هم به عنوان نفر اولي كه روي نيمكت نشسته. به عنوان سرپرست بايد همه هوش و حواس شيريني داخل زمين باشد اما تعجب مي كنم كه او چطور خوابش برده. رويانيان كه اينقدر از او حمايت مي كند بيايد و جواب بدهد. رويانيان بگويد چرا شيريني روي نيمكت پرسپوليس چرت مي زند؟ پرسپوليس اينقدر بي در و پيكر شده كه سعيد شيريني سرپرستش است و تازه روي نيمكت چرت هم مي زند؟ آدم هايي بايد روي اين نيمكت بنشينند كه خاطره ساز شوند و نزد مردم جاودانه. نه سعيد شيريني كه معلوم نيست از كجا وارد اين فوتبال شده. اين شيريني نه هيكل درست و حسابي دارد، نه چهره درست و درمان و البته سابقه فوتبالي اش را نمي دانم!»

شيريني مدعي شده كه در دربي نخوابيده و در حال دعا كردن بوده كه چشمانش را بسته. رهبري فر در اين باره مي گويد:« اگر اينطور است من هم شبها تا صبح دعا مي كنم. يك وقت فكر نكنيد كه من شبها مي خوابم. من دعا مي كنم. مي دانيد از كجا ناراحتم؟ از اينكه آقايان توجيه درست و حسابي هم بلد نيستند. مي توانستند بگويند چون بازي حساس بود شب قبلش خوابم نبرد و به اين دليل چرت مي زدم. وقتي مي گويم اينها اينكاره نيستند خيلي ها قبول نمي كنند»

رهبري فر درباره عملكرد قاسم دهنوي هم مي گويد:« حيف شماره 5 ممد پنجعلي كه تن اين دهنوي است. او فقط در زمين مي دويد. اگر دونده مي خواستند كه من يكي را از خيابان گير مي آوردم، يك كتاني به او مي دادم و مي فرستادمش استاديوم تا براي پرسپوليس بدود. من اگر جاي دايي بودم دقيقه 2 تعويضش مي كردم. وقتي بازي شروع شد معلوم بود كه اين دهنوي چيزي براي ارائه ندارد»

اين مربي اسپانيايي پيش از اين هدايت تيم جوانان رئال مادريد را برعهده داشت و در سال 2006 قهرماني رقابت هاي جوانان اسپانيا شد .


باشگاه بوريرام، حريف استقلال در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا، الخاندرو مندز، را به عنوان سرمربي جديد معرفي کرد.

به گزارش گل ، نوين چيدچوب، رئيس باشگاه بورريرام به خبرنگاران گفت:" الخاندرو مندز گارسيا پيشنهاد ما را پذيرفت و با ما به توافق رسيد. او از روز سه شنبه به عنوان سرمربي کارش را آغاز خواهد کرد. حضور او مي تواند به پيشرفت بوريرام براي تبديل شدن به يک باشگاه بزرگ در آسيا کمک کند. من معتقدم که حضور او نقطه عطفي در فوتبال تايلند است."

ديدار برگشت تيم هاي بوريرام و استقلال 10 روز ديگر برگزار خواهد شد. استقلال در ديدار رفت 1-0 به پيروزي رسيد.

تيم فوتبال استقلال در رده‌بندي جديد تيم‌هاي باشگاهي جهان 27 پله سقوط کرد.


در تازه‌ترين رده‌بندي سايت اطلاعات باشگاه‌هاي جهان (FOOTBALL DATABASE) تا تاريخ 17 شهريور 92 تيم فوتبال استقلال که در اعلام قبلي از سوي اين سايت تا رتبه 85 جهان صعود کرده و به بالاترين سطح پيشرفت در بين تيم‌هاي ايراني دست يافته بود در رده‌بندي جديد تا رتبه 112 جهان سقوط کرد.

در رده‌بندي جديد پس از استقلال و در بين تيم‌هاي ايراني مانند اعلام قبلي همچنان تيم‌هاي سپاهان، تراکتورسازي، فولاد و پرسپوليس قرار گرفتند.

سپاهان با 9 پله نزول در جايگاه 167 جهان قرار گرفته و تراکتورسازي نيز با 23 پله صعود به رده 279 صعود کرد.

همچنين فولاد خوزستان با 5 پله صعود تا رده 426 جهان بالا رفت و پرسپوليس هم با 4 پله صعود به رده 442 جهان رسيد.

در بين تيم‌هاي آسيايي نيز الهلال عربستان، گوانگژوي چين و اف سي سئول به ترتيب با قرار گرفتن در رتبه‌هاي 72، 81 و 94 در بين تيم‌هاي قاره کهن اول تا سوم شدند و استقلال از اين حيث در مکان چهارم آسيا قرار گرفت.

بوريرام تايلند، حريف اسقلال در يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا نيز با قرار گرفتن در رتبه 221 جهان و 8 پله صعود اختلاف خود با استقلالي‌ها را کمتر از گذشته کرد.

در اين رده‌بندي بايرن مونيخ همچنان در رده اول تيم‌هاي باشگاهي جهان قرار دارد و پس از اين تيم هم مانند آخرين اعلام اين سايت، رئال مادريد و بارسلونا همچنان دوم و سوم هستند.

دورتموند، يوونتوس، چلسي، پورتو، منچستريونايتد، پاري‌سن‌ژرمن و آرسنال نيز ساير تيم‌هايي هستند که به ترتيب رده‌بندي تيم‌هاي چهارم تا دهم جهان را در اين جدول شامل مي‌شوند.

فرمول حضور تيم‌ها در اين رده‌بندي به امتيازات تيم‌ها بر مبناي برد، باخت و تساوي در رقابت‌هاي باشگاهي و قاره‌اي در طي يک سال گذشته مربوط شده و در رده‌بندي، نتايج يکسال محسوب مي‌شود.
پاسخ قانع کننده شیرینی: داشتم دعا می‌کردم

 

 

 

 

پاسخ قانع کننده شیرینی: داشتم دعا می‌کردم


اگر فکر می‌کنید سعید شیرینی به این راحتی‌ها از رو می‌رود سخت در اشتباهید.



سرپرست پرسپولیسی‌ها بابت خواب عمیقش روی نیمکت توضیحات قابل ملاحظه‌ای دارد، او می‌گوید: آنچه که در مورد خواب من گفته شده را تکذیب می‌کنم این شیطنت آقای فردوسی‌پور است که متاسفانه به ما علاقه ندارد. اما چرا خواب؟ شیرینی می‌گوید: من خواب نبودم فقط چشم‌هایم را بسته بودم تا دعا کنم.
البته ظاهرا دعای شیرینی برای دربی کمی عمیق‌تر و عرفانی‌تر بوده چون چیزی که از تصویر تلویزیونی لحظه چرت  او برمی‌آید، این است که روح او در آسمان هفتم سیر می‌کرده است.
 
http://u.goal.com/314300/314369hp2.jpg

ريکي لمبرت مهاجم انگليس در دومين بازي خود نيز براي اين کشور گلزني کرد تا رکورد 100 درصد گل براي کشور داشته باشد به همين خاطر روزنامه ديلي ميل به معرفي 20 گلزن برتر جهان از اين حيث پرداخته است.


بيست گلزن ملي فوتبال جهان از حيث درصد گل در بازي معرفي شدند که پل نيلسون مهاجم سابق دانمارکي با درصد 1.37 گل به ازاي هر بازي در بازي‌هاي ملي در صدر اين فهرست قرار دارد و علي دايي با 0.61 درصد در جاي نهم قرار گرفته است.

به گزارش ايسنا ، فهرست 20 گلزن برتر ملي جهان از حيث درصد گل در هر بازي به شرح زير است.

1- پل نيلسون (دانمارک)

اين مهاجم دانمارکي در اوايل قرن بيستم يکي از بهترين مهاجمان دانمارک بود. بازنشتگي اين بازيکن با آغاز جام جهاني همزمان شد به طوري که تنها 3 سال پس از خداحافظي اين بازيکن ، جام جهاني 1930 آغاز شد تا نيلسن دانمارکي نتواند در جام جهاني بازي کند. البته يان دال توماسون نيز مثل نيلسون 52 گل ملي دارد با اين تفاوت که توماسون اين کار را در 112 بازي انجام داده است و نيلسون در 38 مسابقه.

بازي: 38 بازي

گل :‌ 52 گل

درصد گل :‌ 1.37

2- اسون ريدل (سوئد)

بين سال‌هاي 1923 تا 1932 در 9 سال بازي براي تيم ملي سوئد موفق به 9 بار هت‌تريک شد. او در بازي‌هاي المپيک نيز براي تيم ملي سوئد گلزني کرده است.

بازي : 43 بازي

گل :‌ 49 گل

درصد گل :‌ 1.14

3- گرد مولر (آلمان غربي)

بمب‌افکن آلمان‌ها در دهه 70 موفق شد با گلزني‌هاي خود قهرماني اروپا در سال 1972 و قهرماني جام جهاني در سال 1974 را براي کشورش به دست اورد.

بازي : 62 بازي

گل : 68 گل

درصد گل :1.09

4- فرانس پوشکاش (مجارستان)

او يک مهاجم تکرار نشدني براي کشورش بود که در سال 1954 موفق شد نائب قهرمان جام جهاني شود و دو سال قبل از آن نيز هنرنمايي پوشکاش باعث شد تا مجارستان به قهرماني در رسته فوتبال المپيک 1952 دست يابد.

بازي‌: 85 بازي

گل : 84 گل

درصد گل : 0.99

5- کونيشيگه کاماموتو (ژاپن)

اولين استعداد تاريخ فوتبال ژاپن همين مهاجم بود که در سال‌هايي که فوتبال اين کشور تيمي ناشناخته در سطح جهان بود او يک تنه جور گل زدن در خط حمله ژاپن را در سالهاي 1964 تا 1977 به دوش مي‌کشيد.

بازي : 84 بازي

گل : 80 گل

درصد گل : 0.95

6- پله (برزيل)

بهترين بازيکن تاريخ فوتبال جهان که 3 قهرماني در جام جهاني را در کارنامه خود دارد از سال 1958 تا 1970 در تيم ملي کشورش درخشيد و براي هميشه يک سمبل فوتبال باقي خواهد ماند.

بازي: 92 بازي

گل : 77 گل

درصد گل: 0.84

7- لوئيجي ريوا (ايتاليا)

او گلزن ايتاليا در ديدار نهايي جام ملت‌هاي اروپا 1958 بود . اين مهاجم اکنون در تيم مربيان فوتبال ايتاليا فعاليت مي‌کند اما روزگاري يکي از بهترين مهاجمان کشورش بود.

بازي: 42 بازي

گل : 35 گل

درصد گل: 0.83

8- چان سيو کي (هنگ‌کنگ)

مهاجم هنک‌کنگي که روزگاري مد نظر باشگاه تاتنهام قرار داشت فقط 18 گلش را برابر گوام به ثمر رسانده است. هر چند اگر هنک کنگ اکنون چنين مهاجمي را در ترکيب خود داشت بعيد نبود که يکي از تيم‌هاي جام جهاني 2014 باشد.

بازي: 46 بازي

گل : 34 گل

درصد گل: 0.74

9 – علي دايي (ايران)

دايي در طول 13 سال بازي ملي براي ايران موفق شد 149 بار با پيراهن کشورش به ميدان برود. او با 109 گل ملي بيشترين تعداد گل را در بين مهاجمان جهان در پرونده دارد.

بازي: 149 بازي

گل : 109 گل

درصد گل: 0.73

10- يورگن يووه (نروژ)

بين‌سال‌هاي 1928 تا 1937 او بي وقفه براي تيم ملي کشورش گلزني مي کرد جالب است که اين بازيکن مهاجم نبوده و در پست‌هاي مختلفي از جمله دفاع براي کشورش به ميدان رفته است.

بازي: 45 بازي

گل: 33 گل

درصد گل: 0.73

11- گادفري چيتالو (زامبيا)

مهاجي زامبيايي که گفته مي‌شد بيشتر از ليونل مسي در يک سال گل زده است. او يکي از بهترين مهاجمان آفريقايي در دهه 70 بود.

بازي: 108 بازي

گل : 78 گل

درصد: 0.72

12- گابريل باتيستوتا (آرژانتين)

درخشش باتي گل در تيم ملي آرژانتين پس از دوران باشکوه مارادونا آغاز شد. اما اين بازيکن درجام جهاني 2002 نتوانست درخشش خوبي با آرژانتين در تيم ملي کشورش داشته باشد.

13- فيل يانگ‌هازبند (فيليپين)

محصول آکادمي چلسي يک مهاجم بزرگ براي کشورش بود.

بازي: 50 بازي

گل: 33 گل

درصد گل: 0.66

14- داور شوکر (کرواسي)

با 6 گلي که براي کشورش در جام جهاني به ثمر رساند موفق شد کفش طلا را بدست آورد.

بازي: 69 بازي

گل: 45 گل

درصد گل: 0.65

15- ديديه دروگبا (ساحل‌عاج)

درباره اين مهاجم چيزي نيايد گفت زيرا همه ارزش‌هاي او را به تازگي ديدند که موفق شد همراه چلسي ليگ قهرمانان اروپا را فتح کند و در جام جهاني تيز براي کشورش گلزني کند.

بازي:‌ 96 بازي

گل: 61 گل

درصد گل: 0.64

16- ولادزميرز لوبانسکي (لهستان)

5 بار همراه کشورش موفق شده است در بازي‌هاي ملي هت‌تريک کند.

بازي: 75 بازي

گل: 48 گل

درصد : 0.64

17 – رشيد ياکيني (نيجريه)

بهترين گلزن تاريخ نيجريه که اولين گل کشورش را در جام جهاني 1994 به ثمر رساند. خيلي از فوتبالدوستان خوشحالي اين بازيکن پس از آن گل به بلغارستان را به خوبي به ياد دارند.

بازي: 58 بازي

گل : 37 گل

درصد: 0.64

18- دمين موري (استراليا)

مهاجم استراليا بين سال‌هاي 1992 تا 2002 يک مهاجم قدرتمند براي کشورش بود.

بازي: 45 بازي

گل : 29 گل

درصد : 0.64

19- دميتار برباتوف (بلغارستان)

مهاجم قدرتمند بلغاري که در تيم‌هاي زيادي در ليگ برتر انگليس بازي کرده است.

بازي: 78 بازي

گل : 48 گل

درصد: 0.62

20- استرن جان (ترينيداد و توباگو)

او در تيم‌هاي باشگاهي زياد نمايش خوبي نداشت اما در تيم ملي کشورش نمايش بسيار خوبي از خود ارائه داد.

بازي: 115 بازي

گل: 70 گل

درصد : 0.61

تيم ملي فوتبال برزيل در ديداري دوستانه 6 بر صفر مقابل استراليا به پيروزي رسيد.


شب گذشته يک ديدار دوستانه انجام شد که سلسائو (برزيل) مقابل کانگوروها (استراليا) بردي قابل توجه کسب کرد.

در اين ديدار مردان لوئيس فليپه اسکولاري که خود را همچنان براي جام جهاني سال آينده آماده مي کنند، موفق شدند از دقيقه 8 گلزني به حريف را آغاز کنند. جو الوس در اين هنگام گل نخست تيمش را زد.

همين بازيکن دقيقه 34 زننده گل دوم بود. سپس نيمار 36، راميرس 58، پاتو 73 و گوستاوو 84 گل هاي ديگر را به ثمر رساندند.

اين پيکار در ورزشگاه گارينشا شهر برازيليا انجام شد.

مهدي محمدي،مربي تيم فوتبال مس کرمان که چند هفته پيش سکته کرده بود دار فاني را وداع گفت.


مهدي محمدي، مربي تيم فوتبال مس کرمان که چند هفته گذشته به علت سکته قلبي و مغزي در بيمارستان بستري شده بود، امروز دار فاني را وداع گفت.

به گزارش فارس،اين مربي کهنه‌کار کرماني بامداد شنبه دوم شهريورماه بر اثر احساس درد در ناحيه قلب خود از خواب بيدار شد و خانواده خود را از اين درد مطلع کرد اما تا زمان رسيدن اورژانس دچار سکته قلبي شد.

به اين مربي پيشکوست در بيمارستان شفا آمپولي تزريق شد و تا عصر در وضعيت عادي به سر مي‌برد و مشکل چنداني نداشت اما پس از اين حال وي رو به وخامت رفت و به علت وجود لخته خون در ناحيه مغز به سکته مغزي هم دچار شد و پس از رفتن به کما از بيمارستان شفا به بيمارستان شهيد باهنر کرمان منتقل شد و سرانجام اين مربي با زندگي در اين دنيا وداع کرد.

شیرینی سوژه  کاربران شبکه های  اجتماعی: خواب در دربی چگونه ممکن است؟

 

 

 

 

 

شیرینی سوژه کاربران شبکه های اجتماعی: خواب در دربی چگونه ممکن است؟


این تصویری است که از این دربی به یاد می ماند

سایت گل سعید شیرینی سرپرست باشگاه پرسپولیس در دقایق اولیه دیروز به ناگاه شکار دوربین شبکه سه شد در حالی که حالت چشمانش نشان می‌داد به خوابی عمیق فرورفته است.
پس از آنکه عادل فردوسی‌پور با تاکید صحنه چرت شیرینی روی نیمکت را تحلیل و تفسیر کرد طرفداران فوتبال هم با انتشار این تصویر حسابی سر به سر او گذاشته‌اند. اما در این بین یک سوال بزرگ وجود دارد اینکه اگرچه کیفیت دربی بیش از این حرف‌ها نازل بود اما مگر می‌شود در مسابقه‌ای به این اهمیت حتی پلک روی پلک گذاشت و اساسا این کدام چرت مرغوب است که ناگهان روی نیمکت حساس‌ترین بازی فصل از راه می‌رسد؟
سعید شیرینی البته پیش از این هم بارها سوژه مطبوعات بوده است اما این یکی احتمال بیش از قبلی‌ها برای او خبرسازی خواهد کرد.
برای
درک اهمیت موضوع  یک بار دیگر داستان را مرور کنید، خوابیدن روی نیمکت پرسپولیس در دقایق اولیه دربی. باورش تقریبا غیرممکن است.

هفتاد و هفتمين ديدار دو تيم استقلال و پرسپوليس هم مثل دو ديدار قبلي بدون گل به پايان رسيد تا تماشاگران ناراضي ورزشگاه را ترک کنند.


  آخرين ديدار هفته هشتم ليگ برتر از ساعت 18 و 50 در ورزشگاه آزادي و در حضور بيش از 95 هزار تماشاگر آغاز شد. ديدار دو تيم با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

پرسپوليس اولين حمله بازي را در دقيقه 2 انجام داد که با خطاي پژمان منتظري روي غلامرضا رضايي يک ضربه کاشته به سرخ‌پوشان رسيد که اين ضربه ثمري براي پرسپوليس نداشت.

در دقيقه 4 مسابقه خطاي شديد سيدمهدي سيدصالحي بر روي آندرانيک تميوريان در ميانه ميدان رخ داد که اولين ضربه خطا به سود استقلال اعلام شد.

دو دقيقه بعد يک ضربه کاشته تيموريان بر روي دروازه ارسال کرد که توپ را مدافعان پرسپوليس به کرنر زدند. اين ضربه کرنر را مدافعان سرخپوش بازهم به کرنر فرستادند و در نهايت هم آبي‌پوشان از دومين کرنر پياپي سودي نبردند.

در دقيقه 7 مسابقه داور به قاضي و سيدجلال حسيني مهاجم و مدافع استقلال و پرسپوليس تذکر شديدي داد.

در دقيقه 8 اميرحسين صادقي خطاي شديدي را روي پيام صادقيان مرتکب شد.

در دقيقه 10 مسابقه امير قلعه‌نويي به عليرضا فغاني داور مسابقه اعتراض شديدي کرد و به همين دليل چند لحظه‌اي بازي متوقف شد.

در دقيقه 13 سانتر ساموئل را نيلسون دروازه‌ بان پرسپوليس مهار کرد.

در دقيقه 16 محمدمهدي نظري از استقلال مصدوم شد که مداواي اين بازيکن در ميانه ميدان چند لحظه‌اي بازي را متوقف کرد. سر نظري شکست و او با سري بانداژ شده به بازي ادامه داد.

در دقيقه 22 نزديکي‌هاي محوطه جريمه از جناح چپ استقلال صاحب يک ضربه کاشته شد که اين ضربه کاشته را تيموريان زد اما توپ به مدافع پرسپوليس برخورد کرد.

در دقيقه 24 پاس به عقب پژمان منتظري باعث شد مهدي رحمتي به زحمت بيفتد اما در نهايت توپ را دور کرد.

در دقيقه 25 سيدجلال حسيني نيز از مصدوم شد که براي مداوا به بيرون از زمين رفت و سريع هم به ميدان برگشت.

در دقيقه 26 مهدي نظري روي سيدجلال حسيني مرتکب خطا شد.

در دقيقه 27 شوت محمد نوري به سمت دروازه استقلال را مهدي رحمتي به کرنر فرستاد آن هم در حاليکه توپ در چارچوب دروازه نبود. پرسپوليس از اين کرنر هم استفاده‌اي نکرد.

در اين 15 دقيقه توپ بيشتر در ميانه ميدان جريان داشت و دو تيم موقعيت گلزني جدي روي دروازه‌ها ايجاد نکردند.

دقيقه 30 نظري و بنگر به خاطر برخورد مهاجم استقلال با نيسلون با هم درگير شدند.

فرهاد مجيدي از دقيقه 33 از روي نيمکت بلند شد تا خودش را براي حضور در ميدان گرم کند او در دقيقه 44 به جاي سياوش اکبرپور که مصدوم شد به ميدان آمد.

مجيدي قبل از حضور در ميدان به سمت علي دايي رفت و از او براي حضور در ميدان رخصت گرفت.

در دقيقه 35 شوت سياوش اکبرپور به سمت دروازه پرسپوليس با اختلاف از بالاي دروازه به اوت رفت.

در دقيقه 37 پژمان منتظري روي پيام صادقيان پشت محوطه جريمه استقلال مرتکب خطا شد. امير قلعه‌نويي به اين تصميم داور هم به شدت اعتراض کرد.

اين ضربه کاشته را نوري زد که با اختلاف از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.

غلامرضا رضايي در دقيقه 38 روي سياوش اکبرپور پشت محوطه جريمه پرسپوليس مرتکب خطا شد. اين ضربه کاشته را تيموريان زد که ضربه سر نکونام با اختلاف کمي از کنار تيرک دروازه‌ پرسپوليس به اوت رفت.

شروع نيمه دوم بدون حضور مربيان پرسپوليس بود و خبري از علي دايي و دستيارانش نبود.

فرهاد مجيدي در دقيقه 46 در موقعيت تک به تک با نيلسون قرار گرفت که مجيدي نتوانست از اين فرصت ايده‌آل استفاده کند.

بازيکنان در اين دقايق پاس‌‌هاي اشتباه مکرري رد و بدل کردند.

در دقيقه 54 سانتر سانتر غلامرضا رضايي درون محوطه جريمه به قاسم دهنوي رسيد که ضربه او از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.

در دقيقه 55 آرش برهاني به جاي محمد مهدي نظري به ميدان آمد.

در دقيقه 56 محسن بنگر پشت محوطه جريمه روي فرهاد مجيدي مرتکب خطا شد. تيموريان اين ضربه را که در نهايت تبديل به کرنر براي استقلال شد که اين ضربه کرنر هم سودي براي استقلال نداشت. اميرحسين صادقي هم چند لحظه‌اي به دليل مصدوميت روي زمين افتاد.

محمدرضا خلعتبري در دقيقه 58 به جاي غلامرضا رضايي وارد ترکيب پرسپوليس شد.

آخرين ديدار هفته هشتم ليگ برتر از ساعت 18 و 50 در ورزشگاه آزادي آغاز شد. ديدار دو تيم تا دقيقه 75 با نتيجه مساوي بدون گل در جريان است.

در دقيقه 61 فرهاد مجيدي پا به توپ به قلب دفاع پرسپوليس زد و توپ را به ساموئل پاس داد که شوت اين بازيکن با  بي‌دقتي به اوت رفت. اين بهترين موقعيت گل بازي تا اين لحظه بود.

در دقيقه 63 پيام صادقيان به قلب دفاع استقلال زد و به قاسم دهنوي پاس داد که شوت اين بازيکن با اختلاف زياد به اوت رفت.

تا دقيقه 69 توپ فقط در ميانه ميدان جريان داشت و هيچ اتفاقي در زمين مسابقه رخ نداد!

در دقيقه 70 شوت پيام صادقيان از پشت محوطه جريمه را مهدي رحمتي به خوبي مهار کرد. بعد از اين شوت به دليل مصدوميت خلعتبري بازي متوقف دوباره متوقف شد! پاي نکونام به طور غيرعمد روي صورت خلعتبري رفت که باعث شد اين بازيکن به شدت از ناحيه صورت مصدوم شد.

در دقيقه 73 خطاي قاسم دهنوي روي آرش برهاني باعث شد داور به او کارت زرد نشان داد.

در دقيقه 74 آرش برهاني يک سانتر آرام کرد که نيلسون آن را به راحتي مهار کرد.

در دقيقه 75 ضربه کرنر تيموريان را مدافعان پرسپوليس دور کردند.

در دقيقه 77 ضربه کرنر پرسپوليس را مدافعان استقلال دور کردند.

در دقيقه 79 هادي نوروزي به جاي قاسم دهنوي وارد ترکيب پرسپوليس شد.

در دقيقه 82 عمران‌زاده روي خلعتبري مرتکب خطا شد که پرسپوليس از اين خطا هيچ سودي نبرد.

تا دقيقه 86 مسابقه نيز بازي کاملا ساکن دنبال شد و تماشاگران از اين دقيقه شروع به ترک ورزشگاه کردند.

ديدار دو تيم استقلال و پرسپوليس در فصل گذشته نيز بدون گل به پايان رسيده بود و اين سومين تساوي بدون گل اين دو تيم بود.

همانطور که پيش‌بيني مي‌شد دو تيم براي نباختن بازي کردند و از پيله احتياط خارج نشدند و اين تساوي روي اعصاب همه فوتبالدوستان بود. آنها به جاي فوتبال شاهد يک نبرد تن به تن بودند که بيشتر شبيه جنگ اعصاب بود!

عليرضا فغاني داور مسابقه به محسن بنگر، پيام صادقيان، رضا حقيقي، قاسم دهنوي و محمد نوري از پرسپوليس و  پژمان منتظري و محمد مهدي نظري  و محمد قاضي از استقلال کارت زرد نشان داد. همچنين پس از پايان بازي و در حاليکه بازيکنان در حال ترک زمين بودند ميثم حسيني مدافع پرسپوليس پس از اعتراض به داور با کارت زرد جريمه شد.

ترکيب استقلال:

سيدمهدي رحمتي، حنيف عمران‌زاده، اميرحسين صادقي، پژمان منتظري، پژمان نوري، جواد نکونام، آندرانيک تيموريان، ساموئل، سياوش اکبرپور( از دقيقه 44 آرش برهاني)، محمدمهدي نظري( از دقيقه 55 آرش برهاني) و محمد قاضي.

سرمربي: امير قلعه نويي

ترکيب پرسپوليس:

نيلسون، محسن بنگر، سيدجلال حسيني، محمدرضا خانزاده، ميثم حسيني، رضا حقيقي، قاسم دهنوي( از دقيقه 79 هادي نوروزي)، محمد نوري، پيام صادقيان، سيدمهدي سيدصالحي و غلامرضا رضايي( از دقيقه 58 محمدرضا خلعتبري)

سرمربي: علي دايي

آقاي خاص هم به صف منتقدان تصميم سران باشگاه رئال مادريد براي موافقت با انتقال ستاره آلماني کهکشاني‌ها به آرسنال پيوست.


پس از آنکه چند ستاره رئال مادريد و همچنين سرمربي تيم ملي آلمان به خاطر انتقال مسعوت اوزيل از رئال مادريد به آرسنال از سران کهکشاني‌ها انتقاد کردند، ژوزه مورينيو نيز تصميم سران تيم پيشين خود را براي فروش اين هافبک ملي‌پوش زير سوال برد.

به گزارش تسنيم،مورينيو اظهار داشت: اوزيل بي‌نظيراست. او بهترين بازيکن شماره 10 (بازيساز) است که مي‌شناسم. هيچکس را تا به حال در حد و اندازه او نديده‌ام. اوزيل با بينشي که از فوتبال داشت و تصميمات به موقع و به جايي که مي‌گرفت، هم کار من، هم کار هم‌تيمي‌هايش را راحت مي‌کرد. تصميم رئال مادريد براي اجازه دادن به او براي پيوستن به آرسنال اشتباه بود.

آقاي خاص افزود: اوزيل از آن دسته بازيکناني است که همه را مجذوب و شيفته خودش مي‌کند، مثل لوئيز فيگو و زين‌الدين زيدان.

مورينيو در خاتمه به دليل خودداري‌اش از فروش «دمبا با» مهاجم تيمش به آرسنال با وجود اينکه او جزو بازيکنان مازاد آبي‌پوشان لندن بود، اشاره کرد و گفت: ما پيشنهاد آرسنال را براي انتقال دمبا با قبول نکرديم، چون رفتن او به آرسنال در حالي که اوزيل هم در آنجا حضور دارد، اين تيم را به مدعي قهرماني تبديل مي‌کرد!
دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:کاکا به ميلان بازگشت, :: 13:34 ::  نويسنده : Lima

ميلان با قراردادي دو ساله کاکا را به اين باشگاه برگرداند.


کاکا هافبک برزيلي که از زمان پيوستنش به رئال مادريد نتوانست در اين تيم جايگاه ثابتي به دست آورد در نهايت اين باشگاه را ترک کرد و با قراردادي دو ساله به باشگاه سابقش ميلان پيوست.

به گزارش ايسنا ، سايت باشگاه ميلان با تاييد خبر خريد کاکا اعلام کرد اين بازيکن تا سال 2015 در جمع روسونري‌ها خواهد بود.

کاکا که با 68.5 ميليون يورو از ميلان به رئال مادريد رفته بود و به يکي از بازيکنان گران‌قيمت فوتبال تبديل شده بود با قراردادي آزاد به ميلان پيوست.

کاکا قرار است امروز براي انجام معاينات پزشکي راهي ميلان شود.

اين بازيکن برزيلي در حالي برنابئو را ترک کرد که حضور آنچلوتي در رئال باعث شده بود شانس حضور او در ترکيب بيشتر شود. اين بازيکن در سال 2007 بهترين بازيکن جهان شد.

کاکا در زمان حضورش در رئال مادريد مورد اعتماد مورينيو قرار نگرفت و تنها 85 بار در ترکيب سپيدپوشان قرار گرفت تا بتوان به نوعي او را بدترين خريد سال‌هاي اخير رئال معرفي کرد.
دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:گرت بيل به رئال مادريد پيوست, :: 13:29 ::  نويسنده : Lima

هافبک ولزي تيم فوتبال تاتنهام بالاخره پس از کش و قوس‌هاي فراوان امشب به رئال مادريد پيوست.


 بالاخره پس از کش و قوس‌هاي فراوان گرت بيل هافبک ولزي تيم فوتبال تاتنهام انگليس به روياي خود رسيد و با رئال مادريد براي پيوستن به اين تيم به توافق رسيد و قراردادي شش ساله با قوهاي سپيد به امضا رساند.

باشگاه تاتنهام نيز اين انتقال را تاييد کرده است و قرار است امشب مراسم معارفه اين بازيکن در مادريد انجام شود.

به گزارش فارس، آندره ويلاس بواس سرمربي تاتنهام نيز در تاييد اين خبر اعلام کرد: گرت بيل بازيکن فوق‌العاده‌اي براي ما بود که اکنون به رئال مادريد پيوسته است؛ براي او بهترين آرزوها را دارم. ما با او روزهاي خوشي را در تاتنهام سپري کرديم.

 باشگاه رئال مادريد نيز رسما اين انتقال را تاييد کرده و مدت قرارداد بيل را شش ساله عنوان کرده است.

گفته مي‌شود بيل با رقم 100 ميليون يورو براي پيوستن به رئال به گران‌ترين بازيکن تاريخ فوتبال تبديل شد و رکورد نقل و انتقالات تاريخ فوتبال را شکست.

همچنين بيل اولين بازيکن ولزي تاريخ رئال مادريد لقب گرفت.

ششمين ديدار از هفته سوم رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال اسپانيا با ثبت سومين پيروزي در کارنامه سفيدپوشان پايتخت در يک بازي خانگي برابر اتلتيک بيلبائو همراه بود.


بازي‌هاي سومين روز از هفته سوم رقابت‌هاي لاليگا ظهر امروز با يک ديدار آغاز شد که در آن رئال مادريد، نايب قهرمان فصل گذشته در خانه‌اش، ورزشگاه سانتياگوبرنابئو به مصاف اتلتيک بيلبائو رفت و در پايان با نتيجه 3 بر يک موفق به شکست ميهمان باسکي خود شد.

به گزارش تسنيم،در اين بازي که سومين پيروزي متوالي کهکشاني‌ها در فصل جديد لاليگا را رقم زد، شاگردان کارلو آنچلوتي کاملاً توپ و ميدان را در اختيار داشتند و به حريف اجازه ندادند در نيمه اول حتي يک موقعيت خطرناک به وجود آورد. رئال مزد بازي برترش را ابتدا در دقيقه 26 گرفت زماني که ايسکو، هافبک تازه وارد اين تيم با فرار از تله آفسايد حريف دومين گل اين فصل خود را در پيراهن کهکشاني‌ها به ثمر رساند. دومين گل رئالي‌ها را هم کريستيانو رونالدو در آخرين لحظات نيمه اول با يک ضربه سر زد تا به نگراني هواداران تيمش از بابت ناکامي وي در گلزني پس از گذشت 3 هفته از آغاز لاليگا پايان دهد. به اين ترتيب رئال مادريد با پيروزي 2 بر صفر راهي رختکن شد.

در نيمه دوم، رئال ميزبان بار ديگر توپ و ميدان را در اختيار گرفت و به بازي هجومي و فشار خود بر شاگردان ارنستو والورده ادامه دادند، تا اينکه در دقيقه 72 ايسکو، زننده گل اول بازي، با شوتي که در ميانه‌ راه با برخورد به مدافعان حريف تغيير مسير داد، دومين گل خود را زد. بعد از اين گل فشار روند بازي تغيير کرد و اين اتلتيک بيلبائو بود که بيشتر به حمله تمايل نشان داد و در دقيقه 79 توسط ايباي گومس از ارسال عرضي مارکل سوسائتا، دروازه ديه‌گو لوپس را که بار ديگر به ايکر کاسياس براي حضور در ترکيب اصلي رئال ترجيح داده شده بود باز کرد، هرچند اين گل براي فرار باسکي‌ها از شکست کافي نبود. با اين پيروزي رئال مادريد هم امتياز با ويارئال (9 امتياز) و تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت.

محمدرضا خلعتبري دقايقي پيش پس از توافق نهايي با محمد رويانيان با باشگاه پرسپوليس قرارداد دو ساله بست.


به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، پس از پيگيري‌هاي فراوان، مبلغ رضايتنامه خلعتبري به باشگاه عجمان پرداخت شد و شب گذشته فسخ قرارداد اين بازيکن ملي‌پوش از سوي باشگاه عجمان صادر شد و خلعتبري دقايقي پيش پس از برگزاري نشستي با محمد رويانيان و سعيد شيريني قرارداد دو ساله‌اي را با باشگاه پرسپوليس امضاء کرد.

قرارداد خلعتبري در سازمان ليگ و هيئت فوتبال ثبت خواهد شد و پس از ثبت قرارداد در سيستم TMSفيفا ITCبازيکن جديد پرسپوليس صادر خواهد شد.

خلعتبري فردا در تمرين پرسپوليس شرکت مي‌کند و در صورت صلاحديد علي دايي مي‌تواند در دربي روز جمعه طبق قوانين فيفا و آئين‌نامه‌هاي داخلي سازمان ليگ ايران، در صورت صدور ITCبراي پرسپوليس بازي کند. ITCخلعتبري نهايتا تا دو روز ديگر صادر خواهد شد.

خلعتبري دقايقي ديگر به اتفاق سعيد شيريني راهي سازمان ليگ مي‌شود و قراردادش در هيات فوتبال نيز امروز يا فردا به ثبت خواهد رسيد.

تيم فوتبال پرسپوليس نوار بردهاي فولاد را قطع کرد و با يک پيروزي پرگل به استقبال دربي رفت.


  اولين ديدار هفته هفتم ليگ برتر در ورزشگاه آزادي و در حضور 25 هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه) بين دو تيم پرسپوليس و فولاد خوزستان برگزار شد و بازي با نتيجه 3 بر يک به سود پرسپوليس به پايان رسيد.

به گزارش فارس، در دقيقه 5 مسابقه با اشتباه دروازه‌بان فولاد خوزستان موقعيت گلزني نصيب سرخپوشان پايتخت شد که فرزاد حاتمي با يک ضربه سر به اشتباه دروازه تيم خودي را باز کرد تا گل اول پرسپوليس را به ثمر رساند. حاتمي مهاجم فصل گذشته استقلال است که در اين فصل به فولاد پيوست.

در دقيقه 12 سيدجلال حسيني روي يک ضربه کرنر با ضربه سر گل دوم پرسپوليس را به ثمر رساند. حسيني در اين بازي بازوبند کاپيتاني را غياب محمد نوري بر بازو بسته است.

در دقيقه 69 پاس پيام صادقيان در محوطه جريمه فولاد به سيدمهدي سيدصالحي رسيد و او با يک ضربه فني گل سوم پرسپوليس را به ثمر رساند.

تک گل فولاد در دقيقه 90+4 توسط شريفات به ثمر رسيد.

پرسپوليس که جمعه آينده بايد در دربي پايتخت مقابل استقلال بازي کند با يک برد روحيه‌بخش و سه گل به ديدار رقيب ديرينه خود رفت. فولاد پيش از اين بازي 5 برد متوالي داشت و سرخپوشان پايتخت نوار بردهاي فولاد را قطع کرد.

پرسپوليس دو هفته پيش هم 10 نفره ملوان را در ورزشگاه آزادي شکست داده بود.

اين ديدار قبل از دربي پايتخت در هفته هشتم برگزار مي‌شود و نتيجه بازي براي سرخپوشان تهراني قبل از ديدار با استقلال بسيار اهميت دارد.

تورج حق‌وردي داور مسابقه به اميد عاليشاه از پرسپوليس کارت زرد نشان داد. عاليشاه در دقيقه 77 با دريافت کارت زرد دوم از ميدان اخراج شد.

با اين برد پرسپوليس 13 امتيازي شد و به رده چهارم صعود کرد و فولاد خوزستان هم با وجود اين باخت صدرنشين ليگ باقي‌ماند.

*ترکيب پرسپوليس:

نيلسون، ميثم حسيني، سيدجلال حسيني، محسن بنگر، اميد عاليشاه، محمد خانزاده، مهرداد کفشگري( از دقيقه 84 محمد نوري)، سيدمهدي سيد صالحي( از دقيقه 88 يونس شاکري)،قاسم دهنوي، پيام صادقيان( از دقيقه 90 غلامرضا رضايي)، رضا حقيقي

سرمربي: علي دايي

*ترکيب فولاد خوزستان:

ارشاد يوسفي، عبدالله کرمي، وفا هخامنش، مهرداد جماعتي، اميد خالدي، شهاب کرمي( از دقيقه 46 اسماعيل شريفات)، مهدي نوري( از دقيقه 80 مهدي بدرلو)، ايوب کلانتري، بختيار رحماني، لوسيانو پريرا، فرزاد حاتمي( از دقيقه 63 سروش رفيعي)

سرمربي: حسين فرکي

بازيکن تيم ملي فرانسه به عنوان بهترين بازيکن سال اروپا انتخاب شد.


 امشب مراسم انتخاب بهترين بازيکن سال اروپا برگزار شد و در نهايت فرانک ريبري اين عنوان را به خود اختصاص داد.

ريبري جايزه خود را از دست هموطن خود ميشل پلاتيني دريافت کرد.

به گزارش فارس، ليونل مسي و کريس رونالدو نتوانستند عنوان بهترين بازيکن را کسب کنند ضمن اينکه رونالدو در اين مراسم حضور نداشت.

قرعه‌کشي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا انجام شد و تيم بارسلونا به همراه ميلان،‌ آژاکس و سلتيک در گروه مرگ قرار گرفت.


قرعه کشي مرحله ليگ قهرمانان اروپا امشب برگزار شد و تيم ها به هشت گروه چهار تيمي تقسيم شدند.

بارسلونا در اين قرعه کشي با تيم هاي قدرتمندي چون ميلان، سلتيک و آژاکس همگروه شد تا گروه مرگ شکل بگيرد.

رئال مادريد نيز با يوونتوس و گالاتاسراي همگروه شد تا کار سختي داشته باشد.

پاري سن ژرمن اما با تيم هاي بنفيکا المپياکو و اندرلشت همگروه شد تا خوشحال ترين تيم لقب گيرد.

قرعه کشي اين مرحله به شرح زير انجام شد:

گروه A: منچستريونايتد، لورکوزن، شاختاردونتسک، رئال سوسيه‌داد

گروه B: گالاتاسراي، رئال مادريد، يوونتوس، کپنهاگ

گروه C: بنفيکا، المپياکو، پاري سن ژرمن، اندرلشت

گروه D: منچسترسيتي، بايرن مونيخ، ويکتوريا، زسکا مسکو

گروه E : چلسي، شالکه، بازل، بخارست

گروه F: آرسنال، مارسي، دورتموند، ناپولي

گروه G: پورتو، اتلتيکومادريد،‌ زنيت، استريا وين

گروه H: ميلان، آژاکس، بارسلونا، سلتيک

مرحله گروهي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي اروپا از 17 سپتامبر (27 شهريور 1392) تا 11 دسامبر 2013 (20 آذر 1392) انجام خواهد شد. مرحله حذفي در سال 2014 انجام مي‌شود و فينال رقابت‌ها نيز 24 مي 2014 (3 خرداد 1393) در استاديو دالوژ  ليسبون (خانه تيم بنفيکاي پرتغال) برگزار خواهد شد.

بيلي مک نيل، لوئيس فيگو، مايکل اوون، يوهان کرويف و پائولو سوزا ستارگاني بودند که هر کدام قسمتي از قرعه کشي اين مراسم را انجام دادند. فصل گذشته تيم فوتبال بايرن مونيخ با برتري مقابل دورتموند قهرمان مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي اروپا شد
جمعه 8 شهريور 1392برچسب:اتوئو به چلسي پيوست, :: 3:1 ::  نويسنده : Lima

ساموئل اتوئو مهاجم 32 ساله کامروني با امضاي قراردادي يک ساله به چلسي پيوست.


  چلسي پس از ناکامي در خريد وين روني مهاجم منچستر‌يونايتد، موفق شد ساموئل اتوئو مهاجم کامروني سابق آنژي را به خدمت بگيرد.

به گزارش ايسنا، ساموئل اتوئو مهاجم کامروني سابق آنژي مدت‌ها پيش تمايل خود را براي پيوستن به تيمي در ليگ برتر انگليس اعلام کرده بود تا اينکه چلسي موفق شد در روز‌هاي پاياني نقل و انتقالات تابستاني اين بازيکن را به خدمت بگيرد .

اتوئو که چهاربار توانسته به عنوان بهترين بازيکن قاره آفريقا انتخاب شود پس از امضاي قرارداد با باشگاه چلسي گفت:‌ خيلي خوشحالم که اينجا هستم . البته کمي هم نگران هستم زيرا دوست دارم هر چه سريع‌تر اولين بازي خود را براي تيم جديدم انجام دهم. تصميمم براي حضور در چلسي تصميم سختي نبود. مي‌دانستم چلسي بازيکنان با کيفيتي دارد. همچنين قبلا تجربه کار با مورينيو را داشتم و مي‌دانم زير نظر او ‌مي‌توانيم به افتخارات مهمي دست پيدا کنيم.

ساموئل اتوئو در اينتر زير نظر ژوزه مورينيو موفق شد به قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا دست يابد. او پيش از اينتر، در تيم‌هاي مايورکا و بارسلونا نيز بازي کرده بود.

سيد بندي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا که امشب قرعه‌کشي مي‌شود، مشخص شد.


قرعه‌کشي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا ساعت 17:45 دقيقه به وقت محلي در موناکو برگزار مي‌شود. بايرن‌مونيخ که فصل گذشته قهرمان اين مسابقات شد، مدعي قهرماني است. آنها اين بار با سرمربي جديدشان، پپ گواردويلا وارد رقابت‌ها مي‌شوند. سرمربي اسپانيايي دوبار در سال‌هاي 2009 و 2011 با بارسلونا قهرمان اين مسابقات شده است.

به گزارش فارس، بارسا و رئال مادريد اميدوار هستند که در فصل 2014 بتوانند جام قهرماني را بالاي سر ببرند اما بايد تيم‌هايي مثل منچستريونايتد، چلسي، يوونتوس، پاري‌سن‌ژرمن يا منچسترسيتي را از پيش رو بردارند. تيم‌هايي چون بايرن‌مونيخ و بورسيا دورتموند را نبايد در اين مسابقات فراموش کرد.

فينال اين مسابقات در بنفيکا استاديو دا لوز در ليسبون پرتغال در 24 مي (3 خرداد سال آينده) برگزار خواهد شد.

سيدبندي اين رقابت‌ها به شرح زير است:

سيد اول:

بايرن‌مونيخ (آلمان)، بارسلونا (اسپانيا)، چلسي (انگليس)، رئال مادريد (اسپانيا)، منچستريونايتد (انگليس)، آرسنال (انگليس)، پورتو (پرتغال)، بنفيکا (پرتغال)

سيد دوم:

اتلتيکو مادريد (اسپانيا)، شاختار دونتسک (اوکراين)، آث ميلان (ايتاليا)، شالکه 04 (آلمان)، المپيک مارسي (فرانسه)، زسکا مسکو (روسيه)، پاري سن ژرمن (فرانسه)، يوونتوس (ايتاليا)

سيد سوم:

زنيت سن‌پترزبورگ (روسيه)، منچسترسيتي (انگليس)، آژاکس (هلند)، بورسيا دورتموند (آلمان)، اف سي بازل (سوئيس)، المپياکوس (آلمان)، گالاتاسراي (ترکيه)، باير لورکوزن (آلمان)

سيد چهارم:

اف‌سي کپنهاگ (دانمارک)، ناپولي (ايتاليا)، اندرلخت (بلژيک)، سلتيک (اسکاتلند)، استوا بخارست (روماني)، ويکتوريا پلزن (چک)، رئال سوسيه‌داد (اسپانيا)، آستريا وين (اتريش)

بارسلونا و اتلتيکو مادريد در نوکمپ به تساوي بدون گل رسيدند و بارسا توانست با گل زده بيشتر در خانه حريف فاتح سوپرجام شود. بازي رفت دو تيم در بيسنته کالدرون به تساوي يک بر يک انجاميد.


بارسا در اين ديدار نشاني از تيم هميشگي نداشت و آشفتگي و بي‌دقتي در بازي اين تيم بارز بود. پاس‌هاي آنها مانند هميشه نبود. سيمئونه تيمي بسيار سازمان‌يافته را به ميدان فرستاده بود و بارسا نمي‌توانست دروازه تيبو کورتوا را با خطر خاصي مواجه کند. در آن سو اتلتيکو در حملات نه بازيکنان زيادي داشت و نه رادامل فالکائو را. آنها هم نمي‌توانستند چندان به موقعيت برسند اما در معدود فرصت‌هايشان ويکتور والدس درخشيد و مانع گل خوردن تيمش شد. ديگر بازيکن خوب بارسا در اين ديدار نيمار بود که هرچند بسيار ناهماهنگ با ديگر بازيکنان بود اما در لحظاتي تکنيک تماشايي خود را به رخ کشيد.

ليونل مسي و نيمار در ترکيب ثابت بارسا حضور داشتند و داويد ويا هم در ترکيب اتلتيکو بود. همچنين سسک فابرگاس به جاي آندرس اينيستا در خط مياني بارسا بازي مي‌کرد.

تنها موقعيت قابل ذکر نيمه اول براي اتلتيکو بود. فيليپه لوييس، مدافع چپ اتلتيکو به پيش تاخت و توپ را به آردا توران سپرد. آردا با گذر از جرارد پيکه شوتي محکم زد که والدس آن را عالي دفع کرد.

دو تيم در نيمه دوم هم موقعيت‌هاي خاصي نداشتند. اما تنش بين بازيکنان بسيار بالا بود و در نهايت فيليپه لوييس در دقيقه 81 اخراج شد. او از ابتداي بازي با دني آلوز و مسي تنش داشت و در نهايت زماني که آلوز تلاش کرد بدون توپ روي او خطا کند او لحظاتي بعد با آرنج به صورت آلوز کوبيد و کارت قرمز گرفت.

ديگر بازيکن اخراجي اتلتيکو آردا بود که البته 20 دقيقه بعد از تعويض، و از روي نيمکت اخراج شد. اتلتيکو البته خوش‌اقبال بود که يکي ديگر از بازيکنانش به دليل لگد کردن کمر آلوز کارت قرمز نگرفت.

بهترين فرصت براي گل‌زني بارسا در دقيقه 89 پيش آمد. خوان‌فران ساق پاي پدرو تازه‌وارد را زد و داور اعلام پنالتي کرد. مسي پشت توپ ايستاد اما ضربه او به تير دروازه خورد و برگشت.

در نهايت تاتا مارتينو توانست اولين قهرماني خود را با بارسا جشن بگيرد، اما اين قهرماني با درخشش به دست نيامد.
یکی از صفحات مربوط به فوتبال خارجی در فیس بوک مقایسه جالبی بین علی دایی و کریس رونالدو انجام داده است.

صفحه خارجی Soccer Memes (الگوهای رفتاری فوتبال) در فیس بوک عکس جالبی در خصوص علی دایی و کریس رونالدو منتشر کرده است.

هدف این عکس، مقایسه گل های بین المللی دایی و رونالدوست.

 

ستاره استقلال و پوریا پورسرخ با دستانشان عدد ۴ را نشان می دهند.

آقای رهبری‌فرد! هیس، اسطوره‌ها فریاد نمی‌زنند...

 
 

بهروز رهبری فرد را فوتبال دوستان 30 سال به بالا، به خوبی به خاطر دارند. مدافع همیشه پرحاشیه ای که علیرغم ادعاهای عجیب و غریب این روزهایش، هرگز در حد و اندازه های یک " اسطوره " نبوده و نیست. شاید این مدافع " معمولی " ، فکر می کند هنوز هم در عصر حجر هستیم و نمی داند که با کوچک ترین جستجویی در اینترنت، بسیاری از شاهکارهای او تنها با چند کلیک ساده – البته در صورت قطع نبودن اینترنت. – در دسترس میلیون ها نفر قرار دارند و می توانند لحظات نشاط آوری را برای بینندگان رقم بزنند. مدافع و کاپیتان سابق پرسپولیس که امروز به سادگی خود را هم تراز بازیکنانی مانند کریمی و صراحتا بالاتر از مهدوی کیا می داند، ظاهرا حافظه چندان قدرتمندی ندارد و شاید هم فکر کرده می تواند از شلوغی شهر و سربالارفتن آب ها استفاده کند و آواز ابوعطای گوشخراشش را – که ظاهرا سال ها سرکوب شده بود - سر دهد. این نوشته، صرفا جهت یادآوری بعضی از شاهکارهای آقای مثلا اسطوره  است.
شیرینی خامه ای را به خاطر بسپار، گلایل رفتنی است.
نام رهبری فرد برای طرفداران قدیمی پرسپولیس بیش از هرچیز با شیرینی های خامه ای – که هنوز هم مورد علاقه سلطان هستند. – و دسته گل های پر از گلایل و گل عروس پیوند خورده است. رهبری فرد بی تردید رکورددار قهر و آشتی در پرسپولیس است. بارها – به خصوص در زمان پروین - آقای مثلا اسطوره به دلیل حاشیه سازی ها، بی انضباطی ها ، رفتارهای غیرحرفه ای و ده ها دلیل ریز و درشت دیگر از تیم اخراج شد. هربار با پادرمیانی بزرگ ترهای تیم، نهایتا مربی بخت برگشته کوتاه می آمد و با تصور این که " این تو بمیری دیگه از اون تو بمیری ها نیست. " ، با برگشتن او به تیم موافقت می کردند. اما زهی خیال باطل. رهبری فرد هربار بعد از مدت کوتاهی ، باز هم دردسرساز می شد و باز هم شیرینی خامه ای و گلایل و روز از نو و روزی از نو. بیشترین تعداد عکس هایی که از این مدافع در نشریات آن زمان کار شده است،  همگی در برگیرنده سه عنصر مهم هستند :  گلایل، جعبه شیرینی و گردنِ کج آقای مثلا اسطوره.
پ ن پ. شما در حد لیگ برتری
اگر مرحوم قایقران با بازی های به یادماندنی و اخلاق و منش دوست داشتنی خود به اسطوره انزلیچی ها بدل شد، بهروز رهبری فرد هم در لیگ دوم برای ملوان آن چنان سنگ تمامی گذاشت که انصافا باید مجسمه او را در کنار مرحوم قایقران نصب می کردند. جوان تر ها شاید به خاطر نداشته باشند اما توصیه می کنم که حتما فیلم لحظات حساس بازی پرسپولیس – ملوان در لیگ دوم را ببینند که بی شک بیش از اخراجی های 1 و 2 و 3 باعث سرور خاطرشان خواهد شد. در آن بازی آقای مثلا اسطوره ، یک سانتر معمولی را چنان استادانه به تور دروازه پرسپولیس دوخت که کم مانده بود بازیکنان ملوان برایش حلقه شادی تشکیل دهند. آن هم در حالی که در شعاع پنج متری اطرافش ، جنبنده ای نبود و نزدیک ترین بازیکنان به او سایر مدافعان پرسپولیس بودند،  که بعد از گل فقط هاج و واج آقای اسطوره را نگاه می کردند. اما اگر فکر کردید این پایان ماجرا بود ، سخت در اشتباهید. چند دقیقه بعد پرسپولیس روی خطای مدافع ملوان صاحب پنالتی شد تا شاید بتواند حداقل بازی را مساوی کند. رهبری فرد با سرعت تمام – در حد سرعت پرواز کفترهایی که ظاهرا پراندنشان یکی از تفریحات سالم آقای مثلا اسطوره است. – خود را به محوطه جریمه رساند و با اصرار فراوان و تقریبا به زور چک و لگد، سایر بازیکنان را کنار زد و با دقتی مثال زدنی توپ را تقدیم دروازه بان ملوان کرد. آن بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود ملوان به پایان رسید. روزنامه های فردا تیتر زدند رهبری فرد 3 – پرسپولیس 2. خوب به خاطر دارم که در آن بازی – که از بدشانسی در استادیوم بودم و تا آخر عمر نمی توانم خاطره اش را از ذهنم پاک کنم. – معدود تماشاگران ملوان آن چنان برای تشویق رهبری فرد سنگ تمام گذاشتند که آقای مثلا اسطوره، در تمام طول دوران فوتبالش در پرسپولیس، این همه تشویق نشده بود. حالا تصور کنید شنیدن این جمله که " بازیکنان پرسپولیس در حد لیگ یک نیستند. " از زبان چنین بازیکنی، چقدر خنده دار و مضحک است. شاید بد نباشد بدانید که در آن بازی یکی از اسطوره های واقعی پرسپولیس – علی پروین –  تاوان کار این بازیکن را داد و برای اولین بار شعارهای حیا کن رها کن را از سکوهای سرخ شنید !
ما سه تا رو کجا می برید
مدافع اسبق پرسپولیس، در حالی نام خود را کنار نام کریمی قرار می دهد که از هیچ نظر – چه از بعد فنی ، چه اخلاقی و چه تعصب به پرسپولیس – با این اسطوره واقعی پرسپولیس قابل قیاس نیست. این مقایسه آن قدر خنده دار است که حتی دلیل آوردن برای رد آن هم سخت می شود و حقیقتش را بخواهید، شخصا این مقایسه را بیش از هرچیز توهین به علی کریمی می دانم. از طرفی جناب رهبری فرد، در درفشانی های چند ماه قبل خود، مهدوی کیا را به هیچ عنوان لایق اسطوره نام گرفتن و حتی پرسپولیسی بودن هم نمی دانند و همین چند روز قبل هم در مورد علی دایی جماعت فوتبال دوست را از نظرات گوهربار خود بهره مند کردند. به نظرم این موضوع باید شدیدا مورد تحلیل و بررسی روانشناسان قرار بگیرد که چطور یک نفر می تواند به چنین سطحی از اعتماد به نفس کاذب دست پیدا کند و آن چنان دچار توهم شود که نام خود را – با آن سابقه درخشان که در بالا ذکر چندموردش رفت. – در کنار نام بهترین گلزن تاریخ فوتبال جهان ، بهترین بازیکن سال آسیا و یکی از بهترین بازیکنان قرن هامبورگ قرار دهد. این قیاس درست مانند این است که محمدرضا شریفی نیا، سابقه سینمایی خود را با جک نیکلسون و آل پاچینو قیاس کند. به همان اندازه خنده دار و به همان نسبت نگران کننده.
بهروز مایلی کهن
رهبری فرد با دایی مشکل دارد. این را از تک تک کلمات و جملات پر از حب و بغضش می توان فهمید. اگر دایی بگوید ماست سفید است، رهبری فرد بی تردید در پی اثبات سیاه بودن ماست، ده ها مصاحبه می کند و البته در این راه تنها هم نیست. دوستان گرمابه و گلستان او مانند انصاریان و هاشمی نسب در این بین هرازگاهی مانند بچه مرشدها پا به پای او دم می گیرند و خوشمزه بازی های همدیگر را کامل می کنند ( مصاحبه دوستان در مورد پروین را به خاطر دارید ؟! ) . آقای مثلا اسطوره در آخرین مصاحبه خود حملات عجیبی به دایی داشته است که شاید تنها با گفته های مایلی کهن – در اوج اختلافاتش با دایی – قابل قیاس باشد. این که " دایی در افتخارات پرسپولیس نقشی نداشته " و " راه آهن دوسال کاندید سقوط بوده است " ، به اندازه ای بی پایه و اساس است که احتمالا به زودی مایلی کهن را هم به جمع طرفداران دایی اضافه می کند. راه آهن که هرگز در لیگ برتر یک تیم مدعی نبوده، سال اول با هدایت دایی در رتبه 11 ( بین 18 تیم )و سال دوم برای اولین بار در تاریخ باشگاه راه آهن در رتبه 8 ( باز هم لیگ 18 تیمی ) قرار گرفت. تنها جام های پرسپولیس در این چند سال هم حاصل زحمات تیمی بوده اند که دایی را به عنوان سرمربی در کنار خود داشتند. احتمالا آقای مثلا اسطوره هنوز از وجود اینترنت خبر ندارد، اما حداقل می تواند نگاهی به آرشیو روزنامه های ورزشی بیندازد تا بیش از قبل متوجه مضحک بودن گفته هایش بشود.
از طرفی این که یک بازیکن ( میلاد کفشگری ) به دلیل " سخت بودن اسمش " مورد نوازش آقای اسطوره قرار بگیرد و دیگری ( قاسم دهنوی ) به دلیل " چهره زشتش " ، از آن دست رفتارهایی است که تنها یک نام را در ذهن می آورد. ماجرای گیر دادن دیگر اسطوره. پرسپولیس ، جناب مایلی کهن به نام " قلعه نویی " و به رخ کشیدن اصالت نام خانوادگی " مایلی کهن " را حتما به یاد دارید. کفشگری و دهنوی ، بی شک هنوز در ابتدای کار خود در پرسپولیس هستند و مثل همه بازیکن های دیگر، می توان از نظر فنی و حتی رفتاری آن ها را مورد نقد قرار داد. اما این که نام خانوادگی یا چهره کسی مورد تمسخر دیگران قرار بگیرد، حتی در فوتبال بی در و پیکر ایران هم رفتار نرمالی نیست. ظاهرا آقای مثلا اسطوره ، با آن چشم های روشن و پشت موی بی بدیل و فَکَل فرفری، در کنار همه توهم ها، دچار حس " خود آلن دلون بینی " هم هست و یا شاید " رهبری فرد " ها از نوادگان کورش و داریوش هستند و اصالت باستانی دارند.
حرف آخر:
گفته ها در مورد شما زیادند آقای رهبری فرد. از بازی نکردنتان در مقابل استقلال – به بهانه جشن عروسی – تا اقدامات فراوانتان برای نابود کردن زوبل، پروین، اشمیت و .... از سوتی های کاملا غیرعامدانه. گرفته تا مصاحبه های گاه و بیگاه علیه پرسپولیس. هاشمی نسب را مثال می زنید و از علی انصاریان می گویید و غیرت و تعصب ، اما در عین حال چشم خود را به روی این موضوع می بندید که این دو فوتبالیست – به خصوص هاشمی نسب که در همین مصاحبه آخرتان از او نقل قول هم کرده اید – به دلیل رفتارهایشان، که صرفا شامل رفتن به تیم حریف نمی شود،  در خوشبینانه ترین حالت هم، به هیچ عنوان محبوب پرسپولیسی ها نیستند. اگر علی دایی مشت هایش را بعد از گل زدن تیمش به پرسپولیس گره کرد، شما هم در بازی مقابل پرسپولیس ، آن زمان که عضو تیم پاس بودید ، برای طرفداران کم نگذاشتید. دوست گرمابه و گلستانتان هم که کم مانده بود بعد از گل زدن به پرسپولیس کارش به بیمارستان بکشد.
آقای متعصب ، تنها می توانم بابت تمام لحظاتی که در استادیوم، نام شما را در کنار ،دیگر پرسپولیسی ها صدا زدم و تشویقتان کردم افسوس بخورم. افسوس بخورم که معدود خاطرات خوبمان از شما، طی همین یکی دو سال، کاملا از بین رفت. جناب رهبری فرد، برای سنجش میزان محبوبیت خود، کافیست یک بار ، فقط یک بار در یکی از بازی های پرسپولیس به استادیوم بیایید تا متوجه شوید که وقت آن رسیده که بیش از قبل به تفریح مورد علاقه خود – کفتربازی – بپردازید و پرسپولیس را به حال خودش رها کنید. پرسپولیس تیم بزرگی است. آن قدر بزرگ که نیازی به " اسطوره  سر هم کردن " نداشته باشد و اسطوره های واقعی این تیم هم با حرف های شما از چشم مردم نخواهند افتاد. به خاطر داشته باشید که:
گرهنرمند ز اوباش جفایی بیند
تا دل خویش میازارد و درهم نشود
سنگ بدگوهر اگر کاسه زرین بشکست
قیمت سنگ نیفزاید و زر ، کم نشود

 

حرف‌های قاسم دهنوی درباره انتقاد بهروز رهبری‌فر و این‌ که او را نمی‌ شناسد باعث شده تا خیلی از پیشکسوتان پرسپولیس علیه او موضع بگیرند

حرف‌های قاسم دهنوی درباره انتقاد بهروز رهبری‌فر و این‌ که او را نمی‌شناسد باعث شده تا خیلی از پیشکسوتان پرسپولیس علیه او موضع بگیرند. مرتضی فنونی‌ زاده از جمله این پیشکسوتان است. فنونی‌ زاده که در دهه ۶۰ یکی از ارکان اصلی خط دفاعی پرسپولیس بود می‌ گوید: «اصلا دهنوی در حد و اندازه‌ای نیست که بیاید و پیشکسوت پرسپولیس را نقد کند. این حرف‌های او به همه ما پیشکسوتان برمی‌خورد نه فقط بهروز. دهنوی بگذارد مهر قراردادش خشک شود و بعد درباره پیشکسوتان حرف بزند. اصلا هر وقت تعداد بازی‌هایش دورقمی شد می‌تواند مصاحبه کند

مرتضی فنونی‌ زاده صحبت‌هایش را این‌ گونه ادامه می‌ دهد: «این دهنوی بچه کجاست؟» به او می‌گوییم اصلیتی مشهدی دارد. فنونی‌ زاده می‌ گوید: «همین‌جوری بنویس که من می‌ گویم. وقتی دهنوی در مشهد بیخ دیواری و گردو بازی می‌کرد بهروز کاپیتان پرسپولیس بود! به نظرم دایی باید دهنوی را از تیم اخراج کند تا او درس عبرت بگیرد. بهروز در آن بی‌ پولی برای پرسپولیس بازی می‌کرد، آن‌ وقت این آقا نیامده به کاپیتان سابق پرسپولیس بی‌ احترامی می‌کند

توقف بايرن مقابل فرايبورگ در آستانه تقابل گوارديولا - مورينيو


در نخستين بازي از هفته چهارم بوندس ليگا آلمان تيم فوتبال فرايبورگ در ورزشگاه خانگي خود و در حضور 24 هزار تماشاگر ميزبان بايرن مونيخ و شاگردان پپ گوارديولا بود.

اين ديدار به دليل مسابقه حساس روز جمعه اين هفته بايرن مونيخ با چلسي در سوپرجام اروپا و جدال دوباره گوارديولا و مورينيو در تيم‌هاي جديد، چند روز زودتر از ساير ديدارهاي اين هفته بوندس ليگا انجام شد.

اين مسابقه در پايان با نتيجه تساوي يک بر يک خاتمه يافت.

اين مساوي در حالي صورت گرفت که باواريايي‌ها تا دقيقه 86 با گل دقيقه 33 شقيري يک بر صفر از ميزبان خود پيش بودند اما در اين زمان با گل هوفلر برد را با تساوي عوض کردند تا در آستانه بازي با چلسي دو امتياز حساس را از دست بدهند.

بايرن با اين تساوي از چهار بازي صاحب 10 امتياز شد و موقتا به صدر جدول رده بندي بوندس ليگا صعود کرد. فرايبورگ نيز از چهار بازي صاحب دو امتياز است.

ستاره کامروني خط حمله آنژي ماخاچ کالا با هم‌تيمي‌هايش در اين تيم روسيه‌اي وداع کرد تا از بين 3 تيمي که به عنوان مقصد بعد وي معرفي شده‌اند يکي را انتخاب کند.


ساموئل اتوئو با هم‌تيمي‌هايش در تيم آنژي ماخاچ کالا روسيه خداحافظي کرد تا از ميان مشتريانش يکي را به عنوان مقصد بعدي خود برگزيند.

به گزارش تسنيم و به نقل از روزنامه ايزوستياي روسيه، پس از توافق مديربرنامه‌هاي اتوئو با سران آنژي، قرارداد اين ستاره کامروني که 2 سال ديگر به پايان آن مانده بود فسخ شد و حالا گفته مي‌شود که او از ميان 2 تيم اينتر و چلسي يکي را براي ادامه حرفه بازيگري‌اش انتخاب خواهد کرد.

سليمان کريموف، مالک باشگاه آنژي پس از آن با فسخ قرارداد اتوئو موافقت کرد که در نتيجه ناکامي تيم براي کسب عناوين داخلي و سهميه ليگ قهرمانان اروپا، سياست‌هاي مالي باشگاه را تغيير داد و استراتژي صرفه‌جويي را در پيش گرفت، استراتژي که زمينه‌ساز آغاز جدايي ستاره‌هاي تيم شده است.

اتوئوي 32 ساله در روزهاي پيش رو قرار است با نمايندگان اينتر و چلسي مذاکره کند و گفته مي‌شود که احتمال بازگشت او به اينتر، تيمي که 3 سال پيش به همراه آن سه‌گانه قهرماني در سري A، ليگ قهرمانان اروپا و جام حذفي را برد، بيشتر است.

اتوئو سال 2011 با قراردادي به ارزش 27 ميليون يورو با حقوقي معادل 20 ميليون يورو به عنوان بازيکني که بيشترين حقوق تاريخ را در ميان فوتباليست‌هاي دنيا مي‌گيرد به آنژي ماخاچ کالا پيوست. او در اين تيم 73 بازي رسمي انجام داد، 36 گل به ثمر رساند و 16 پاس گل داد.

 

 حرفهای جنجالی بهروز رهبری فرد:دهنوی سوژه خنده بزرگی است/7تا قهرمانی با پرسپولیس دارم او یک تشتک هم ندارد/آقای عشق شهرت تو مغز نداری چه برسد به قلب/این راه مطرح شدن نیست،واقعاً مضحکی

 

 

 

                                


یک نصیحت به تو آقای بی ادب و نا محترم تو اگر می خواهی معروف شوی راهش این نیست که بروی با چند تیم قرارداد ببندی و به هرجا که می روی بگویی قلبم با این تیم است تو مگر چندتا قلب داری

 

پس از برخی اظهارات رهبری فر پیشکسوت پرسپولیس دهنوی طی یک مصاحبه اعلام کرده بود که رهبری فر را نمیشناسد.در همین رابطه با بهروز رهبری فر تماس گرفتیم تا نظرش را در مورد اظهارات قاسم دهنوی مطلع شویم.
رهبری فر  در مصاحبه با سایت گل گفت:
ابتدا باید بگویم این آقا گفته من را نمی شناسد،خب من به او حق می دهم چرا که جایی که او بوده جهاد سازندگی سر نزده بوده که برق و تلویزیون نداشته تا من را بشناسد.روزنامه ها هم که در همه جا پخش نمی شود برای همین حق دارد و من به او خرده ای نمی گیرم.البته او گفته که علی انصاریان را می شناسد اما مرا نه..!
حالا از همین حرفش میتوان فهمید که این آدم مغز ندارد که علی انصاریان را می شناسد و مرا نه !
اما در مورد اینکه گفته پرسپولیس جامی نگرفته و من کجا بوده ام باید بگویم که بچه تو که نه قیافه داری و نه تیپ چرا خودت را مضحکه مردم می کنی و می خواهی سوژه خنده باشی...
من 7 بار با پرسپولیس جام گرفته ام تو اگر در این چند  سال یک تشتک گرفته ای بیا در مورد من حرف بزن...این را هم باز به مردم میگذارم تا قضاوت کنند.
 
اما من گفته ام که تو در حد لیگ یک بازی می کنی مگر غیر از این است؟
تو همان کسی هستی که در بازی با تراکتور زیر یک خم اسطوره این فوتبال علی کریمی را گرفتی تا مطرح شوی  کارهایی که فقط در لیگ یک می بینیم.امثال تو هستند که علی دایی را خراب می کنند واگرنه همه می دانند که علی دایی بازیکن بزرگی است و من کاری به مسائل دیگرش ندارم.
اما یک نصیحت به تو آقای بی ادب و نا محترم تو اگر می خواهی معروف شوی راهش این نیست که بروی با چند تیم قرارداد ببندی و به هرجا که می روی بگویی قلبم با این تیم است تو مگر چندتا قلب داری اصلاً تو مغز نداری که این حرفها و کارها را انجام می دهی چه برسد به قلب...
تو قیافه که نداری و تیپ هم که نداری بازی ات هم که لیگ یکی است پس فقط یک راه داری آن هم احترام به پیشکسوتت هست.
تو همان کسی هستی که رفتی با استقلال قرارداد بستی و گفتی قلب من آبی است بعد از آن رفتی تراکتور و شدی تبریزی بعد از آن هم رفتی سپاهان و گفتی به آرزویم رسیده ام و رنگ زرد را دوست دارم و پس از آن آمدی پرسپولیس و گفتی قلبم قرمز است اگر مغز نداری حداقل اصالت خودت را حفظ کن و نگذار بشوی سوژه خنده مردم و مضحکه...
تو که نامی نداری حداقل برای نام پرسپولیس و هوادارنش حرمت بگذار...
در پایان باید بگویم خدا را شکر می گویم که 10 سال تیتر یک روزنامه های ایران بودم اما با فوتبالم وحاشیه های جذابم نه با این مسخره بازی ها و بی حرمتی ها به بزرگترم و دیگران...
من خاک پای هواداران پرسپولیسی و همه پیشکسوتان باشگاه محبوبم هستم و خدارا شکر می کنم که با عزت زندگی کردم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت : آقايان و دوستداران عزيز! چرا وقتي دو ميليارد تومان به بازيکني دادند تا در ايران بماند تحقيق نکرديد و حساس نشديد.


محمد رويانيان ابتدا در خصوص واکنش‌ها پس از پرداخت پول محمدرضا خلعتبري توسط حسين هدايتي گفت: اين موضوع کاملا مشخص است، برخي‌ها ترس دارند تا خلعتبري به پرسپوليس بيايد و قطعا آب را گل‌آلود خواهند کرد اما خدا را شکر که دستشان به جايي نرسيد و ما ميزبان يکي از بهترين مهاجمان ايران و آسيا در کنار ساير بازيکنان خوب و با تعصب‌مان هستيم.

وي افزود: آقاي عزيزي که به عنوان کارشناس اطلاعات غلط را تحويل مردم مي‌دهيد؛ اطلاعات شب گذشته شما در برنامه 90 کاملا اشتباه بود. فقط اين را مي‌گويم که نگذاريد درباره اتحاديه فوتبال حرف هايي بزنم و دهانم باز شود.

رويانيان تاکيد کرد: چرا وقتي که يک ميليارد و 700 يا دو ميليارد دادند تا يک بازيکن در ايران بازي کند اينقدر تحقيق نکردند و حساس نشدند و الان يادشان افتاده که اين موضوع را پيگيري کنند. کسي لازم نيست نگران ساختن مدرسه و مسجد توسط هدايتي باشد زيرا او کار خودش را بلند است.

وي يادآور شد: به نظر من به کسي ربطي ندارد که هدايتي اين کمک را به پرسپوليس کرده چون او يک پرسپوليسي تمام عيار است که دست به اين کار زده است و مطمئنا او باز هم کنار ما بيشتر از گذشته خواهد بود تا آقايان تا مي‌توانند حسرت بخورند اما براي من برخي پيگيري‌ها و اطلاعات غلط دادن به مردم در اين چند مدت خيلي جالب بود، ولي ما کار خودمان را انجام مي‌دهيم و کاري به اين مسائل نداريم.

رويانيان در پايان خاطر نشان کرد: در مراسمي باشکوه و پرعظمت از هدايتي تقديري خواهيم کرد تا چشم همگان دوخته شود. آقايان نگران نباشند ما با قانون خلعتبري را مي‌آوريم و جا دارد که باز هم از نگاه ويژه هدايتي تشکر کنم البته حرف‌هايي نيز در اين باره مانده که انشاء‌الله بعدا آنها را خواهم زد.

از سوي کادر فني تيم ملي زير 22 سال، 24 بازيکن به اردوي تيم ملي دعوت شدند.


اسامي بازيکنان دعوت شده به شرح زير است:

دروازه بانان: عليرضا بيرانوند (نفت تهران)، سيدحسين حسيني (استقلال تهران)، علي حيدري (راه آهن)، ميلاد احمديان (پيکان تهران)

مدافعان: محمدرضا خانزاده (پرسپوليس )، امين حاج محمد (نفت تهران)، هادي محمدي (داماش گيلان)، عمار نيک کار (پارسه)، شهريار شيروند (تراکتورسازي تبريز)، محمد انصاري (فجر شهيد سپاسي)، وحيد اسماعيل بيگي (مس کرمان)، فردين عابديني (استقلال تهران)

هافبک ها: مرتضي پورعلي گنجي (نفت تهران)، شهاب کرمي (فولاد خوزستان)، مسعود ريگي (فجر شهيد سپاسي)، مرتضي تبريزي (ذوب آهن اصفهان)، بختيار رحماني (فولاد خوزستان)، محسن مسلمان (ذوب آهن اصفهان)

مهاجم ها: يعقوب کريمي (سپاهان اصفهان)، اميد عاليشاه (پرسپوليس)، ميلاد غريبي (پرسپوليس)، پيام صادقيان (پرسپوليس)، کاوه رضايي (سايپا)، مسعود حسن زاده (داماش گيلان)

بازيکنان دعوت شده بايد روز دوشنبه 11 شهريور ساعت 12 خود را به کادر فني در هتل المپيک معرفي کنند. اين اردو تا 18 شهريورماه ادامه خواهد داشت.

تيم فوتسال گيتي‌پسند ايران در اولين بازي خود در جام باشگاه‌هاي آسيا برابر السد قطر به پيروزي دست يافت.


تيم فوتسال گيتي‌پسند ايران در اولين بازي خود در چهارمين دوره جام باشگاه‌هاي آسيا از ساعت 10 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه اوشن‌ناگوياي ژاپن به مصاف السد قطر رفت و با نتيجه 3 بر 2 پيروز شد.

بازيکنان گيتي پسند در بازي اول‌شان خسته به نظر مي‌رسيدند؛ چرا که بعد از 20 ساعت سفر به شهر ناگوياي ژاپن رسيدند و تنها يک روز براي استراحت فرصت داشتند. آنها فقط 30 دقيقه تمرين سبک را روز قبل بازي انجام داده بودند.

در ديگر بازي اين گروه تيم‌هاي آردوس ازبکستان و جي‌اچ بانک تايلند قبل بازي گيتي‌پسند به تساوي دو بر دو رسيده بودند.

اسامي بازيکناني که گيتي‌پسند را در جام باشگاه‌هاي آسياي 2013 همراهي مي‌کنند، به شرح زير است:

سپهر محمدي، مجتبي نصيرنيا، حسين طيبي، افشين کاظمي، محمد کشاورز، مصطفي حيدري، سعيد تقي‌زاده، طه مرتضوي، مهدي جاويد، محمد طاهري، فرشاد شارقي، مهدي بديع، سجاد بني‌سعدي، احمد اسماعيل‌پور

همچنين کادر‌فني اين تيم به شرح زير است:

رضا لک (سرمربي)، محمدرضا کريمي (مربي)، احمدرضا رسولي (بدنساز)، رضا نيکبخت (پزشک)، محمد قائدي (ماساژور)، محمدحسين عراقي‌زاده (سرپرست) و محمد قائدي (تدارکات)

برنامه دو بازي بعدي نماينده ايران:

گيتي‌پسند ايران - جي‌اچ بانک تايلند، چهارشنبه، 6 شهريور، ساعت 10

گيتي‌پسند ايران - آردوس ازبکستان، پنجشنبه، 7 شهريور، ساعت 12

هافبک پيشين تيم ملي فوتبال پرتغال يک روز پس از سالروز تولد 36 سالگي‌اش از دنياي فوتبال خداحافظي کرد.


اندرسون لوئيز دسوزا ملقب به دکو، هافبک پيشين تيم‌هاي بارسلونا و چلسي يک روز پس از تولد 36 سالگي‌اش در پي چند مصدوميت شديد به دوران حرفه‌اي خود پايان داد و از دنياي بازيگري خداحافظي کرد.

به گزارش خبرگزاري تسنيم و به نقل از رويترز، دکو، هافبک تيم فوتبال فلوميننزه برزيل با انتشار بيانيه‌اي گفت: خيلي دوست داشتم تا پايان مسابقات اين فصل قهرماني برزيل حضور داشته باشم ولي متاسفانه نمي‌توانم. تمايل داشتم هر آنچه از دستم بر مي‌آمد را براي فلوميننزه انجام دهم ولي شرايط بدني‌ام اجازه اين کار را نداد.

دکو که متولد کشور برزيل است با تيم کورينتيانس به دنياي فوتبال معرفي شد و در سال 1997 راهي کشور پرتغال شد. او در ابتدا به باشگاه آلورکا پرتغال ملحق شد و در سال 1998 سر از باشگاه پورتو در آورد. دکو 6 سال در پورتو بود و موفق شد در سال 2004 با اين تيم قهرمان ليگ قهرمانان اروپا شود.

درخشش با اين تيم پرتغالي سبب شد تا بارسلونا براي به خدمت گرفتن دکو وارد عمل شود. او به مدت 4 فصل براي آبي‌و‌اناري‌پوشان بازي کرد و پس از آن به چلسي رفت. پس از 2 سال بازي براي اين تيم لندني، او در سال 2010 ليگ برتر انگليس را به مقصد برزيل ترک کرد.

دکو که اصالتي برزيلي دارد پس از اينکه تبعه کشور پرتغال شد در سال 2003 اولين بازي خود را براي تيم ملي پرتغال انجام داد و تا سال 2010 نيز در اين تيم عضويت داشت.

روزنامه‌ "ديلي ميل " از توافق نهايي رئال مادريد با باشگاه تاتنهام براي به خدمت گرفتن گرت بيل با رقم 86 ميليون پوند خبر داد.


رئال مادريد در فصل نقل و انتقالات تابستاني مدت‌ها در پي به خدمت گرفتن گرت بيل، ستاره ولزي تاتنهام بوده است.

اين بازيکن روز گذشته (يکشنبه) براي امضاي قرارداد با رئال مادريد وارد اسپانيا شد.

روزنامه‌ "ديلي ميل" چاپ انگليس امروز از موافقت باشگاه تاتنهام براي پيوستن گرت بيل با رقم خيره کننده 86 ميليون پوندي رئال مادريد خبر داد. به نقل از اين روزنامه‌، دانيل لوي، مالک تاتنهام شب گذشته موافقت خود را با رفتن بهترين بازيکن تيمش به رئال مادريد اعلام کرده است.

اگر ادعاي روزنامه ديلي ميل به تحقق بپيوندد اين انتقال به گران قيمت‌ترين انتقال بازيکن در تاريخ فوتبال تبديل خواهد شد. پيش از اين رکورد انتقال کريستيانو رونالدو از منچستر يونايتد به رئال مادريد با 80 ميليون پوند بيشترين نقل و انتقالات صورت گرفته بين اين دو باشگاه بوده است.

تاتنهام براي به خدمت گرفتن اين بازيکن شش فصل پيش تنها مبلغ هفت ميليون پوند به باشگاه ساوت‌همپتون پرداخت کرد. به نقل از اين روزنامه‌، باشگاه مادريدي در سه قسط مبلغ قرارداد بيل را به باشگاه تاتنهام پرداخت خواهد کرد.

گرت بيل که با قرارداد شش ساله به مبلغ 86 ميليون پوند به رئال مادريد پيوسته، قرار است هفته‌اي 300 هزار پوند از باشگاه مادريدي دريافت کند. با انتقال گرت بيل به رئال مادريد، او توانست بالاتر از کريستيانو رونالدو، کاکا و ادينسون کاواني گران‌قيمت‌ترين نقل و انتقال فوتبال جهان را به نام خود ثبت کند.

10 گران قيمت‌ترين نقل و انتقالات جهان نيز به ترتيب زير است:

1- گرت بيل از تاتنهام به رئال مادريد ، آگوست 2013 ، 86 ميليون پوند

2- کريستيانو رونالدو، از منچستر يونايتد به رئال مادريد، ژوئن 2009 ، 80 ميليون پوند

3-‌ کاکا از ميلان به رئال مادريد، ژوئن 2009 ، 56 ميليون پوند

4- ادينسون کاواني، از ناپولي به پاري سن ژرمن، جولاي 2013 ، 55 ميليون پوند

5- رادامل فالکائو، از آتلتيکو مادريد به موناکو، مي 2013 ، 51 ميليون پوند

6- فرناندو تورس، از ليورپول به چلسي ، ژانويه 2011 ، 50 ميليون پوند

7- نيمار از سانتوس به بارسلونا، مي 2013 ، 48.6 ميليون پوند

8- زين الدين زيدان از يوونتوس به رئال مادريد ، جولاي 2001، 45.6 ميليون پوند

9- زلاتان ابراهيموويچ از اينتر به بارسلونا، جولاي 2009،40 ميليون پوند همراه ساموئل اتوئو

10- هالک از پورتو به زنيت، جولاي 2012 ، 39.5 ميليون پوند

ديلي ميل اعلام کرده به دليل بازي رئال‌مادريد و گرانادا مراسم معارفه گرت بيل به بعد از اين مسابقه موکول کرده است. به همين خاطر مراسم معارفه «گرت بيل» روز سه‌شنبه در ورزشگاه سانتياگو برنابئو برگزار مي‌شود. گرت بيل در حال حاضر در آپارتمان مدير برنامه‌هاي خود در ماربلا حضور دارد.

حسين هدايتي پس از درخواست علي دايي مبني بر پرداخت پول عجمان براي رضايت‌نامه محمدرضا خلعتبري موافقت کرد.


 پرداخت پول رضايت‌نامه محمدرضا خلعتبري به باشگاه عجمان يکي از دردسرهاي رويانيان در چند روز اخير بود اما بلاخره‌هاي پس از رايزني‌هاي انجام شده و تماس دايي با حسين هدايتي عضو هيئت مديره سابق قرمزپوشان با پرداخت به عجمان براي رضايت‌نامه خلعتبري موافقت کرد.

دايي در اين باره گفت: واقعاً حسين هدايتي يک پرسپوليسي‌ تمام عيار است که روي من را زمين نيانداخت و به خاطر کمک به تيم محبوبش قبول کرد تا پول رضايت‌نامه خلعتبري را پرداخت کند اميدوارم اين کار هرچه سريعتر انجام شود و خلعتبري قرمزپوش. اين کار هدايتي واقعاً بزرگ و قابل تقدير است.

تيم فوتبال آث ميلان مقابل ميزبان خود ورونا تن به شکست داد.


  در نخستين بازي از هفته اول سري آ ايتاليا تيم فوتبال ورونا ميزبان آث ميلان بود و موفق شد ميهمان پر آوازه خود را با نتيجه دو بر يک شکست دهد.

هر دو گل ورونا را لوکا توني در دقايق 30 و 53 به ثمر رساند و تک گل ميلان را پولي در دقيقه 15 به ثمر رساند.

رئال مادريد در بازي گراميداشت رائول گونسالس موفق شد السد قطر را با 5 گل شکست دهد.


رئال مادريد و السد قطر شب گذشته در ديداري دوستانه به منظور گراميداشت رائول گونسالس به مصاف هم رفتند که رئالي‌ها در پايان موفق شدند با نتيجه پرگل 5 بر صفر اين ديدار را با پيروزي پشت سر بگذارند. در اين ديدار کريستيانو رونالدو پيراهن شماره 7 را به رائول گونسالس داد تا اين مهاجم اسپانيايي با پيراهن معروفش براي رئال مادريد به ميدان رود. ايکر کاسياس نيز بازوبند کاپيتاني را به بازوي رائول بست.

در حالي‌که هشتاد هزار هوادار رئالي با پيراهن شماره 7 در ورزشگاه برنابئو حاضر شده بودند رائول موفق شد در دقيقه 23 اولين گل مسابقه را به ثمر برساند و مانند هميشه خوشحالي بعد از گلش را با بوسيدن حلقه ازدواجش انجام دهد. ديگر گل‌هاي رئال را در اين ديدار ايسکو (59)، کريم بنزما (79) از روي نقطه پنالتي و يسه رودريگس در دقايق (82 و 88) به ثمر رساندند. پس از پايان اين مسابقه رائول در کنار تمامي جام‌هايي که با رئال مادريد فتح کرد ايستاد تا خداحافظي باشکوهي از تيم محبوبش داشته باشد.

رائول پس از پايان مسابقه چمن ورزشگاه را بوسيد و درحالي که با بدرقه باشکوه هواداران اين تيم روبرو شد از باشگاه محبوبش خداحافظي کرد.

بازي بزرگداشت رائول قرار بود سال گذشته برگزار شود که به دليل حضور رئال مادريد در سوپرجام اسپانيا برگزار نشد. رائول در حال حاضر در باشگاه السد قطر بازي مي‌کند
شبکه لاکوپه: جمعه ، روز اعلام خبر رسمی انتقال گرث بیل به رئال مادرید

                                                                 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            شبکه تلویزیونی لا کوپه در گزارشی از توافق برسر انتقال گرث بیل به رئال مادرید خبرداده و اعلام کرده که روز جمعه این خبر به صورت رسمی اعلام خواهد شد. طبق این گزارش سران باشگاه تاتنهام به پیشنهاد 99 میلیون یورویی رئال مادرید برای جذب گرث بیل پاسخ مثبت نشان دادند و تا ساعاتی دیگر خبر رسمی این انتقال اعلام خواهد شد.

برنامه «بازی ساعت 12 » که از شبکه لا کوپه پخش می شود در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که سران دو باشگاه رئال مادرید و تاتنهام برسرانتقال گرث بیل به باشگاه مادریدی به توافق رسیده اند و سران رئال با پرداخت مبلغی بیش از 99 میلیون یورو این بازیکن ولزی را به خدمت می گیرند. طبق این گزارش این خبر روز جمعه و بعد از برگزاری جام سانتیاگو برنابئو که با حضور رائول گونسالس برگزار می شود، به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

کوئنترائو هم به عنوان بخشی از وجه خریداری بیل به تاتنهام نخواهد رفت؛ چرا که تاتنهامی ها با ویلیان به توافق رسیده اند و در انتظار انتقال اریک لاملا به تیمشان هستند.

طبق این گزارش مراسم معارفه بیل هم در اوایل هفته آینده در باشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان