استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

تيم فوتبال استقلال با پيروزي مقابل صباي قم به رده سوم جدول صعود کرد و به يک امتيازي پرسپوليس رسيد.


در هفته نوزدهم ليگ برتر استقلال از ساعت 15 در ورزشگاه يادگار امام قم به مصاف تيم صبا رفت که بازي با نتيجه دو بر يک به سود استقلال به پايان رسيد و با اين برد استقلال با يک پله صعود به رده سوم جدول صعود کرد.

محمد قاضي در دقيقه 40 روي سانتر ارسالي مجيد غلام نژاد با ضربه سر گل استقلال را به ثمر رساند.

پژمان منتظري در دقيقه 66 روي ضربه کاشته ارسالي تيموريان با ضربه سر گل دوم استقلال را زد.

رضا عنايتي در دقيقه 82 توپ را از پاي پژمان نوري ربود و در موقعيت تک به تک با مهدي رحمتي توانست گل اول صبا را به ثمر رساند.

سعيد مظفري‌زاده داور مسابقه به مجيد غلام‌نژاد از استقلال و ابوالفضل ابراهيمي و مسعود حق‌جو از صبا کارت زرد نشان داد.

استقلال با اين برد 35 امتيازي شد و به رده سوم جدول صعود کرد و به يک امتيازي پرسپوليس صدرنشين رسيد و صباي قم هم 16 امتيازي و در رده سيزدهم باقي ماند.

اين چهارمين باخت متوالي صبا با سرمربيگري صمد مرفاوي است. مرفاوي از زمان حضورش در اين تيم نتوانسته بردي کسب کند.

اين اولين برد استقلال در ليگ برتر در شهر قم است.

ترکيب تيم صبا:

مهرداد طهماسبي، مجيد حيدري، مسعود حق‌جو، مجيد هوتن، حسين بادامکي(از دقيقه 83 حامد پورعمراني)، هادي شکوري، ابوالفضل ابراهيمي، روزبه چشمي، فريد کريمي، رضا عنايتي و مهدي مومني

سرمربي: صمد مرفاوي

ترکيب تيم استقلال:

سيد مهدي رحمتي، حنيف عمران زاده، پژمان منتظري، پژمان نوري، مجيد غلام نژاد( از دقيقه 46 اميرحسين صادقي)،جواد نکونام، آندرانيک تيموريان،ايمان باصفا( از دقيقه 46 سياوش اکبرپور)،خسرو حيدري،محمد مهدي نظري( از دقيقه 89 مهرداد اولادي) و محمد قاضي.

سرمربي: امير قلعه‌نويي
پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:ایسکو, :: 19:20 ::  نويسنده : Lima
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
isco-hq-tumblr-mpd2jorgpk1sw2pw0o1-1280.jpg
 
 
 
 
 
 
 
 

تيم فوتبال پرسپوليس با شکست سايپا صدرنشيني خود را حفظ کرد.


پرسپوليس از ساعت 16 و 20 دقيقه در ورزشگاه آزادي و در حضور 10 هزار تماشاگر ( طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه) به مصاف تيم سايپا رفت که بازي با نتيجه يک بر صفر به سود پرسپوليس به پايان رسيد.

محسن مسلمان در دقيقه 73 روي سانتر ارسالي پيام صادقيان با يک ضربه سر از داخل شش قدم گل پرسپوليس را به ثمر رساند. سرخپوشان با اين گل سه امتيازي صدرنشيني خود را حفظ کردند.

محمدرضا ناصحي در دقيقه 13 مسابقه از پشت محوطه جريمه شوت زد که توپ او به تيرک دروازه پرسپوليس برخورد کرد و به بيرون رفت.

ديدار دو تيم در نيمه اول خيلي جذاب نبود و توپ بيشتر در ميانه ميدان جريان داشت. البته بازيکنان سايپا دو سه شوت به سمت دروازه پرسپوليس زدند. در مجموع بازي در نيمه اول خيلي سرد و بي‌روح بود. بارش برف از دقيقه 15 مسابقه در ورزشگاه آزادي آغاز شد و در نيمه دوم بارش برف قطع شد.

در دقيقه 45+1 سجاد شهباز‌زاده در صحنه تک به تک با نيلسون توپ را به بالاي دروازه پرسپوليس زد و بهترين فرصت گلزني سايپا را از دست داد.

پرسپوليس نيمه دوم را هجومي آغاز کرد و بازي در شروع نيمه دوم سرعت بيشتري گرفت.

در دقيقه 50 شوت پيام صادقيان به تيرک افقي به تيرک افقي سايپا خورد و به بيرون رفت.

حسين زرگر داور مسابقه به محمدرضا خلعتبري از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

در دقيقه 55 شوت محسن مسلمان را محمدباقر صادقي دروازه‌ بان سايپا به خوبي مهار کرد.

در دقيقه 75 شوت پيام صادقيان به تيرک درواز‌ه سايپا برخورد کرد.

با اين برد پرسپوليس 36 امتيازي صدرنشيني را حفظ کرد و و سايپا 25 امتيازي باقي ماند. پرسپوليس با اين برد شکست يک بر صفر را جبران کرد.

*ترکيب پرسپوليس:

نيلسون، سيدجلال حسيني، محسن بنگر، ميثم حسيني، حسين ماهيني، رضا حقيقي، مهرداد کفشگري ، محسن مسلمان، پيام صادقيان( از دقيقه 90+ 3 محمد نوري)، سيدمهدي سيدصالحي( از دقيقه 64 فرزاد حاتمي) و محمدرضا خلعتبري( از دقيقه 90+1 حميد علي عسگر).

سرمربي: علي دايي



*ترکيب سايپا:

محمدباقر صادقي، مجيد ايوبي، سجاد مشکل‌پور، بابک حاتمي، ابراهيم شکوري، حامد شيري، روزبه شاه‌علي‌دوست، مهدي جعفرپور( از دقيقه 55 ابراهيم‌ صادقي)، محمدرضا ناصحي( از دقيقه 69 محسن ارزاني)، کاوه رضايي و سجاد شهباززاده( از دقيقه 77 علي يونسي)

سرمربي: انگين فيرات

تيم ملي فوتبال ايران با 12 پله صعود در رده 33 رنکينگ فدراسيون جهاني فوتبال قرار گرفت و همچنان عنوان برترين تيم قاره آسيا را حفظ کرد.


جديدترين رده‌بندي تيم‌‌هاي جهان که اختصاص به 28 نوامبر تا 19 دسامبر (7 تا 28 آذر 92 ) دارد امروز (پنج‌شنبه) اعلام شد که مطابق آن تيم کشورمان با کسب 720 امتياز با صعود 12 پله‌اي در رده 33 جهان ايستاد. تيم تحت امر کارلوس کي‌روش که ماه گذشته ميلادي در رده 45 ايستاد و ‌حتي از سد «سامورايي‌هاي آبي»‌ (تيم ملي ژاپن) عبور کرد و برترين تيم قاره آسيا شناخته شد، در ماه اخير نيز همين جايگاه را حفظ کرد و به عنوان برترين تيم قاره کهن معرفي شد.
در سطح اين قاره ژاپن، کره جنوبي و استراليا به ترتيب با 638 ، 577 ، 565 امتياز در رده‌هاي دوم تا چهارم هستند.

همچنين در رنکينگ فيفا تيم‌ ملي اسپانيا با 1507 امتياز همچنان برترين تيم دنياست. آلمان و آرژانتين نيز در رده‌هاي دوم و سوم هستند.

تيم فوتبال بارسلونا با پيروزي در ديداري خانگي فاصله خود را با رقيب هميشگي افزايش دادند.


 در يک ديدار ديگر از هفته شانزدهم لاليگا اسپانيا، تيم فوتبال بارسلوناي صدرنشين در ورزشگاه خانگي خود نيوکمپ ميزبان ويارئال بود.

ساعاتي پيش تيم فوتبال رئال مادريد در خانه اوساسونا متوقف شده بود و فرصا خوبي براي آبي اناري‌ها محسوب مي‌شد تا فاصله امتيازات خود را با رقيب مادريدي بيشتر کنند.

اين ديدار در نهايت با نتيجه 2 بر يک به سود بارسلونا به پايان رسيد.

به گزارش فارس، نيمار در دقيقه 30 از روي نقطه پنالتي بارسلونا را يک بر صفر پيش انداخت اما در ابتداي نيمه دوم و در دقيقه 48 موساچيو بازي را به تساوي کشاند. در دقيقه 68 باز هم نيمار بود که بارسا را پيش انداخت تا بارسلونا با پيروزي در اين ديدار 43 امتيازي شده و فاصله امتيازات خود را با رئال مادريد به عدد 5 برساند.

ويارئال نيز در امتياز 28 باقي ماند.

تيم فوتبال پاري سن ژرمن در ديداري خارج از خانه به پيروزي رسيد و صدرنشيني خود را تثبيت کرد.


 در يک مسابقه از هفته هجدهم لوشامپيونه فرانسه، تيم فوتبال رن ميزبان پاري سن ژرمن بود که اين ديدار در نهايت با نتيجه 3 بر يک به سود ميليونرهاي پاريسي خاتمه يافت.

به گزارش فارس، تياگو موتا در دقيقه 19 و زلاتان ايبراهيموويچ در دقيقه 52 از روي نقطه پنالتي و کاواني 90 براي پاري‌سن ژرمن گلزني کردند و الساندريني در دقيقه 67 تنها گل رن را به ثمر رساند.

پاري سن ژرمن با اين برد 43 امتيازي شد و صدرنشيني خود را تثبيت کرد و رن در امتياز 21 باقي ماند.

شاگردان کارلو آنچلوتي در ديداري خارج از خانه مقابل ميزبان خود، اوساسونا به نتيجه تساوي رضايت دادند.


در ادامه ديدارهاي هفته شانزدهم ليگ دسته اول فوتبال اسپانيا موسوم به لاليگا عصر امروز (شنبه) تيم فوتبال اوساسونا در خانه خود ميزبان رئال مادريد بود.

رئالي‌ها که در اين ديدار از دقيقه 44 با اخراج سرخيو راموس 10 نفره به بازي ادامه مي‌دادند در نهايت با نتيجه تساوي 2 بر 2 مقابل سرخپوشان پامپلونا متوقف شدند. براي اوساسونا در اين بازي اوريول ريرا در دقايق 16 و 38 گلزني کرد و گل‌هاي کهکشاني‌ها را هم ايسکو (45) و په‌په (80) به ثمر رساندند.

همچنين در دقيقه 79 ديدار اوساسونا - رئال مادريد، گاتو سيلوا از اوساسونا با دريافت دومين کارت زرد خود از زمين اخراج شد تا ميهمان هم 10 نفره به بازي ادامه دهد.

رئال با اين تساوي 38 امتيازي باقي ماند و جايگاه سومي خود را در جدول حفظ کرد. اوساسونا هم با توجه به نتيجه به دست آمده 14 امتيازي شد و در جايگاه پانزدهم جدول ايستاد.

هفته شانزدهم لاليگا امشب با انجام 2 ديدار پيگيري مي‌شود. در نخستين بازي رايووايکانو در خانه خود به مصاف گرانادا مي‌رود و در بازي دوم بارسلونا، مدافع عنوان قهرماني پذيراي ويارئال است.

در حال حاضر در جدول رده‌بندي بارسلونا با 40 امتياز (تفاضل گل 33+) صدرنشين است و تيم‌هاي اتلتيکومادريد با 40 امتياز (تفاضل گل 31+) و رئال مادريد با 38 امتياز (يک بازي بيشتر) به ترتيب در مکان‌هاي دوم و سوم هستند.

ديدار پاياني هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال با برتري استقلال مقابل ميهمانش فجر سپاسي به پايان رسيد.


تيم‌هاي استقلال و فجر سپاسي از ساعت 16:20 امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادي به مصاف هم رفتند که در نهايت استقلال با گل دقيقه 81 هاشم بيک‌زاده با نتيجه يک بر صفر پيروز شد.

استقلال بازي را هجومي آغاز کرد و نشان داد از همان ابتداي کار به دنبال باز کردن دروازه حريف است اما دفاع متراکم فجر چنين اجازه‌اي را به شاگردان قلعه‌نويي نداد و چند موقعيت به دست آمده هم با بي‌دقتي بازيکنان ميزبان به هدر رفت.

تيم محمود ياوري 15 دقيقه ابتدايي را با انديشه‌هاي صرفاً دفاعي بازي کرد و به دنبال دفع فشار استقلال و در اختيار گرفتن نبض مسابقه بود. فجري‌ها اگرچه در ادامه هر از چندگاه روي ضدحملات صاحب موقعيت شدند اما به دليل کم تعداد بودن در فاز حمله، نتيجه‌اي نگرفتند.

با شروع نيمه دوم استقلال همچنان رو به جلو بازي کرد و با تکيه بر نفوذهاي خسرو حيدري قصد داشت راهي به دروازه فجرسپاسي پيدا کند که اتخاذ اين تاکتيک فرصت‌هاي متعددي را براي تيم ميهمان در ضدحمله فراهم کرد و حتي در چند مورد مهاجمان تيم شيرازي روي دروازه استقلال خطرساز ظاهر شدند.

استقلال در دقيقه 63 صاحب يک موقعيت گلزني مناسب شد که بي‌دقتي پژمان منتظري پيش‌تاخته، فرصت رسيدن به گل را از آبي‌پوشان گرفت.

در دقيقه 72 سرمربي استقلال آرش برهاني را به جاي محمد مهدي نظري وارد زمين کرد تا شايد گره گلزني تيمش گشوده شود. تنها 5 دقيقه بعد از اين تعويض يعني در دقيقه 77 فجر سپاسي روي اشتباه مدافعان استقلال صاحب موقعيت مناسبي شد که در نهايت گلي به ثمر نرسيد.

در دقيقه 81 و روي يک توپ ارسالي، هاشم بيک‌زاده از اشتباه مدافع فجرسپاسي در پر کردن آفسايد بهترين استفاده را کرد و گل پيروزي‌بخش استقلال را به ثمر رساند.

استقلال با کسب 3 امتياز اين ديدار 32 امتيازي شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد با يک پله صعود در رده چهارم جدول رده‌بندي ليگ برتر قرار گرفت.

در اين ديدار محمد قاضي و مهرداد اولادي از استقلال به همراه حميد جوکار از فجر سپاسي از داور مسابقه کارت زرد دريافت کردند.

تيم فوتبال پرسپوليس با شش گل مس را در کرمان در هم کوبيد تا موقتا به صدر جدول راه پيدا کند.


تيم هاي فوتبال مس کرمان و پرسپوليس تهران از ساعت 15 امروز (جمعه) در چارچوب هفته هفدهم ليگ برتر در ورزشگاه شهيد باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان با نتيجه‌ي شش بر صفر به سود پرسپوليس خاتمه يافت.

گل‌هاي پرسپوليس در اين ديدار را محسن مسلمان، مهرداد کفشگري، محمدرضا خلعتبري، سيد مهدي سيدصالحي، پيام صادقيان و فرزاد حاتمي به ثمر رساندند.

* گزارش نيمه اول:

در دقايق آغازين بازي که دو تيم به محک زدن يکديگر مي‌پرداختند اشتباه شيث رضايي کار دست تيم ميزبان داد. مدافع سابق پرسپوليس در حالي که بايد توپ را از منطقه دفاعي زمين مس عبور مي‌کرد، آن را تقديم سيد صالحي کرد و حمله پرسپوليسي‌ها روي پاس محمدرضا خلعتبري و شوت محسن مسلمان به گل ختم شد.

بازي در ادامه اغلب در ميانه‌هاي ميدان دنبال مي‌شد تا اين که مهرداد کفشگري روي توپ ارسالي از کنار خط طولي و در حالي که توپ روي پاي چپ و غير تخصصي‌اش بود از پشت محوطه جريمه شوت سرکشي را روانه دروازه‌ رودباريان کرد تا با باز شدن دروازه مس گل دوم پرسپوليس به ثمر برسد.

شاگردان پرويز مظلومي نيز براي جبران دو گل خورده چندين بار به قلب خط دفاعي پرسپوليس زدند، اما تنها ضربه ادينيو از روي نقطه کاشته تنها موقعيت خطرناک مس بود.

سيد صالحي نيز در دقيقه‌ 36 مي توانست روي شوت از پشت محوطه جريمه براي سومين بار دروازه‌ مس را باز کند، اما جاي گيري خوب رودباريان مانع از اين اتفاق شد.

ادينيو مي‌توانست روي يک کار ايستگاهي دروازه تيم حريف را باز کند، اما ضربه او راهي به دروازه پيدا نکرد.

روي غفلت مدافعان پرسپوليس، مس مي‌توانست اختلاف را کم کند، اما ادينيو از فرصت استفاده نکرد، ضمن اين که بازيکنان مس معتقد بودند که بايد يک ضربه پنالتي به سود اين تيم اعلام مي‌شد.

در سوي مقابل بنگر نيز مي‌توانست اختلاف را بيشتر کند اما ضربه بي‌دقت او از کنار دروازه بيرون رفت.

* گزارش نيمه دوم:

پرسپوليسي‌ها در اين نيمه همچون نيمه نخست بازي را توفاني آغاز کردند و محمدرضا خلعتبري موفق شد در دقيقه 47 روي پنالتي که سيدصالحي گرفته بود، گل سوم تيمش را به ثمر برساند. بعد از اين گل بازي به مدت پنج دقيقه متوقف شده بود؛ چرا که پرويز مظلومي به پنالتي گرفته شده اعتراض داشت و مي‌خواست تيمش را بيرون بکشد. با اين حال بازي با وساطت ناظر فدراسيون و مديرعامل باشگاه مس دنبال شد و در حالي که کرماني‌ها براي جبران گل‌هاي خورده جلو کشيده بودند رضا حقيقي در دقيقه 68 با دادن پاس در عمق به مهدي سيدصالحي او را در موقعيت تک به تک با دروازه‌بان قرار داد. مهاجم پرسپوليس نيز از اين موقعيت نهايت استفاده را برد و با ضربه‌اي محکم توپ را به کنج دروازه‌ي رودباريان فرستاد تا شاگردان علي دايي با 4 گل از مس پيش بيفتند.

ادينيو بازيکن برزيلي مس جزو معدود بازيکناني بود که در دقايق باقي‌مانده نهايت تلاشش را مي‌کرد تا تيمش با نتيجه‌اي آبرومندانه زمين را ترک کند. او يک بار با شوتي سرکش، نيلسون کوريا را مجبور به واکنش کرد. اين شوت ادينيو توسط دروازه‌بان پرسپوليس راهي کرنر شد.

مسي‌ها که ديگر چيزي براي از دست دادن نداشتند بي‌محابا دست به حمله مي‌زدند. در چنين شرايطي پرسپوليسي‌ها نيز از غفلت مدافعان کرماني نهايت استفاده را بردند و اين بار روي حرکت پيام صادقيان به گل پنجم رسيدند. بازيکن ريزنقش پرسپوليس با نفوذ به قلب دفاع مس از زاويه‌ي بسته شوتي را راهي دروازه‌ي مس کرد تا گل پنجم پرسپوليس به ثمر برسد.

پرسپوليس چندين بار فرصت اين را داشت تا گل ششم را به ثمر برساند، اما بهترين فرصت را صادقيان در حالت تک به تک با دروازه‌بان از دست داد. در حالي که نزديک به 9 دقيقه بازي متوقف شده بود و چندين تعويض هم انجام شده بود و چند بار بازيکنان نيز مصدوم شده بودند، داور تنها شش دقيقه زمان تلف‌شده اعلام کرد. در وقت‌هاي اضافه سرانجام فرزاد حاتمي با شوتي محکم و دقيق براي ششمين بار دروازه رودباريان را فرو ريخت.

حريفان تيم‌هاي ايراني در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا مشخص شدند.


ليگ قهرمانان آسيا در سال 2014 امروز در کوالالامپور مالزي قرعه‌کشي شد و 4 نماينده ايران در اين دوره از مسابقات حريفان خود ‌شناختند.

بر همين اساس تيم‌هاي استقلال، سپاهان، تراکتورسازي و فولاد در گروه‌‌بندي‌هاي زير به مصاف حريفان خود مي‌رود:

گروه A: استقلال، الريان قطر، الجزيره امارات، الشباب عربستان

گروه B: فولاد، الفاتح عربستان، بنيادکار ازبکستان، برنده پلي‌آف

گروه C: تراکتورسازي، العين امارات، الاتحاد عربستان و برنده پلي‌آ‌ف

گروه D: سپاهان، السد قطر، الاهلي امارات، الهلال عربستان

*نمايندگان حاضر از کشورهاي غرب آسيا در رقابت‌هاي امسال به شرح زير هستند:

ايران: استقلال، سپاهان، تراکتورسازي و فولاد

عربستان: الفاتح، الاتحاد، الهلال و الشباب

امارات: العين، الاهلي و الجزيره (بن‌ياس در پلي‌آف)

قطر: السد و الريان (لخويا و الجيش در پلي‌آف)

ازبکستان: بنيادکار (لوکوموتيو تاشکند و نسف‌قارشي در پلي‌آف)

اردن: شباب در پلي‌آف

عمان: السويک در پلي‌آف

بحرين: الحيد در پلي‌آف

عراق: الشورته در پلي‌آف

کويت: الکويت و القادسيه در پلي‌آف

*نمايندگان حاضر از کشورهاي شرق آسيا در رقابت‌هاي امسال به شرح زير هستند:

ژاپن: سنفرنس هيروشيما، يوکوهاما مارينوس، کاوازاکي فرونتال و قهرمان جام امپراتوري

کره‌جنوبي: پوهانگ استيلرز، اولسان هيونداي، چونبوک موتورز و اف‌سي‌سئول

چين: گوانژو، گيژو، شاندونگ لوننگ (بيژينگ در پلي‌اف)

استراليا: وسترن سيدني، سنترال کوئيست مارينوس (ملبورن در پلي‌آف)

تايلند: بوريرام (چونبوري و موانگتونگ در پلي‌آف)

هند: پونه در در پلي‌آف

سنگاپور: تامپينس در پلي‌آف

هنگ‌کنگ: سوت چين

ويتنام: هانوي در پلي‌آف

اين رقابت‌ها از 25 فوريه (6 اسفندماه) آغاز مي‌شود. همچنين رقابت‌هاي پلي‌آف از 2 فوريه 2014 (13 بهمن‌ماه) آغاز خواهد شد.

مسابقات مرحله پلي‌اف در روزهاي 13، 19 و 26 بهمن برگزار مي‌شود. همچنين مرحله گروهي هم از 6 اسفند 92 آغاز و 17 ارديبهشت 93 به پايان مي‌رسد.

در مرحله گروهي تيم‌ها طبق تقويم زير به رقابت مي‌پردازند:

هفته اول: 6-7 اسفند 92

هفته دوم: 20-21 اسفند 92

هفته سوم: 27-28 اسفند 92

هفته چهارم: 12-13 فروردين 93

هفته پنجم: 26-27 فروردين 93

هفته ششم: 2-3 ارديبهشت 93

همچنين مرحله يک هشتم نهايي به صورت رفت و برگشت و در دو تاريخ 16-17 ارديبهشت و 23-24 برگزار مي‌شود.

سه نامزد نهايي زيباترين گل سال 2013 معرفي شدند که در اين ميان به نظر مي رسد گل استثنايي ايبراهيموويچ به تيم ملي انگليس بيشترين شانس را براي انتخاب دارد.


روز گذشته سه نامزد نهايي زيباترين گل سال 2013 اعلام شد و گل هاي زلاتان ايبراهيموويچ، نمانيا ماتيچ و نيمار به عنوان برترين گل ها معرفي شدند.

در اين ميان به نظر مي رسد گل ديدني و استثنايي زلاتان ايبراهيموويچ بيشترين شانس را براي کسب جايزه پوشکاش دارد.
گزارش تصویری: آغاز هیجان جام جهانی 2014 دربرنابئو

بازینان رئال مادرید هر یک با پیراهن های کشورهایشان در کنفرانسی خبری حضور یافتند

 

 

 

 

 

دیروز در باشگاه رئال مادریدمراسم ویژه ای برگزار بود و طی آن بازیکنان ملی پوش رئال مادرید هریک به نمایندگی از تیم های ملی شان با دردست داشتن پیراهن هایشان مقابل دوربین های عکاسان ژست گرفته و بعد در کنفرانسی خبری شرکت کردند. دراین مراسم بازیکنان رئال پیراهن سامی خدیرا هم تیمی آلمانی شان که مصدوم است را نیز در دست گرفتند و با آن عکسی گرفتند تا بدین ترتیب به خدیرا روحیه دهند

 

View Raw Image" href="http://oi41.tinypic.com/2cr8wfc.jpg">

View Raw Image" href="http://oi41.tinypic.com/fcisf8.jpg">







 

 

 
رونالدوی برزیلی برای چهارمین بار داماد می شود

رونالدوی برزیلی برای چهارمین بار داماد می شود

 




 

ستاره سابق تیم ملی برزیل حالا از دی جی پائولا مورایس 28 ساله خواستگاری کرده است

 

رونالدو لوئیس نازاریو د لیما، اسطوره سابق فوتبال برزیل در 37 سالگی از دی جی پائولا مورایس 28 ساله خواستگاری کرده وبدین ترتیب پائولا چهارمین همسر این اسطوره خواهد شد.

رونالدو که در سالهای 1997 و2002 توپ طلا را مال خود کرده بود از سه ازدواج قبلی اش 4 فرزند دارد و میلنه دومینگس فوتبالیست سابق تیم ملی زنان برزیل اولین همسر او بود ودرسالهای 1999 تا 2003 با او زندگی می کرد. در سال 2005 رونالدو با دانیلا سیکارلی، مدل و مجری تلویزیونی برزیلی ازدواج کرد که این ازدواج تنها 5 ماه دوام داشت و او در همان سال 2005 با بیا آنتونی، یک وکیل برزیلی ازدواج کرد ودر سال 2012 از او نیز جدا شد.

حالا رونالدو که به عنوان یکی از سفرای جام جهانی 2014 نیز هست و روز جمعه در مراسم قرعه کشی جام جهانی نیزحضور داشت و به عنوان یکی از اعضای تیم سازماندهی جام جهانی مشغول به کار است، بلافاصله بعداز شرکت درمراسم روز جمعه، به ریودوژانیرو سفر کرد و درروز جشن تولد 28 سالگی دی جی پائولا از او خواستگاری کرد.

آنتونیا، خواهرزاده دی جی پائولا، ویدئویی از این خواستگاری را ضبط کرده و در صفحه اینستاگرامش قرار داده. تاریخ دقیق مراسم عروسی هنوز مشخص نیست ولی باید منتظر این عروسی باشیم.

رونالدو 2 دختر و 2 پسر دارد و درسال 2010 اعلام کرد که عمل جراحی وازکتومی را انجام داده و از همسر جدیدش بچه دار نخواهد شد.

دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:اسامي 15 مهاجم برتر سال 2013, :: 17:50 ::  نويسنده : Lima

سايت فدراسيون جهاني فوتبال اسامي 15 مهاجم برتر دنيا در سال 2013 را مشخص کرد.


سايت فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) فهرست 15 مهاجم برتر دنيا در سال 2013 که 3 نفر آنها 13 ژانويه سال 2014 (23 دي 1392) در مراسم اهداي توپ طلا در تيم منتخب فيف‌پرو - فيفا قرار خواهند گرفت را منتشر کرد. به گزارش تسنيم، اسامي اين مهاجمان به شرح زير است:

1- سرخيو آگرو (آرژانتين - منچسترسيتي)

2- ماريو بالوتلي (ايتاليا - ميلان)

3- ادينسون کاواني (اروگوئه - ناپولي/پاري‌سن‌ژرمن)

4- ديه‌گو کاستا (اسپانيا - اتلتيکومادريد)

5- ديديه دروگبا (ساحل عاج - شانگهاي شنهواي چين/گالاتاسراي)

6- رادامل فالکائو (کلمبيا - اتلتيکومادريد/موناکو)

7- زلاتان ابراهيموويچ (سوئد - پاري‌سن‌ژرمن)

8- روبرت لواندوفسکي (لهستان - بورسيا دورتموند)

9- ماريو ماندزوکيچ (کرواسي - بايرن مونيخ)

10 – ليونل مسي (آرژانتين - بارسلونا)

11- نيمار (برزيل - سانتوس/بارسلونا)

12- وين روني (انگليس - منچستريونايتد)

13- لوئيز سوارز (اروگوئه - ليورپول)

14- روبين فن‌پرسي (هلند - منچستريونايتد)

15- کريستيانو رونالدو (پرتغال - رئال مادريد)

سرمربي تيم ملي کشتي فرنگي ايران در بازي‌هاي المپيک لندن بار ديگر هدايت تيم ملي را در دست گرفت.


«محمد بنا»، سرمربي موفق تيم ملي کشتي فرنگي در بازي‌هاي المپيک لندن که موفق به کسب 3 مدال طلا همراه اين تيم در المپيک 2012 شد، بعد از اين رقابت‌ها و به دليل آنچه بي‌توجهي به کشتي و فراهم نبودن شرايط براي ادامه کار عنوان کرده بود، از از ادامه همکاري با فدراسيون کشتي کناره‌گيري کرد.

به گزارش فارس،حالا بعد از گذشت حدود 11 ماه از کناره‌گيري «بنا» از تيم ملي کشتي فرنگي و نتايج نه چندان مطلوب اين تيم در مسابقاتي که به ميدان رفته بود، وي آمادگي خود را براي بازگشت به تيم ملي کشتي فرنگي اعلام کرده است.

 بنا در جلسه‌اي که روز گذشته با رسول خادم، سرپرست فدراسيون کشتي برگزار کرده بود موافقت خود را براي بازگشت به تيم ملي کشتي فرنگي و در دست گرفتن سکان هدايت فرنگي‌کاران اعلام کرده است.

محمد بنا بعد از ترک اردوي تيم ملي کشتي فرنگي، روز 18 دي ماه سال گذشته با انتشار بيانيه‌اي رسماً از تيم ملي کشتي فرنگي کناره‌گيري کرده بود.
 
از گاندی تا فردوسی پور

ما که بلد نیستیم یک بحث فوتبالی صحیح با یکی از بزرگترین فوتبالیستهای تاریخ یعنی لیونل مسی داشته باشیم و به او ناسزا می گوییم چگونه این گونه داد و فغان می زنیم که وامصیبتا ناصر محمد خانی قانل بود و مجتبی محرمی معتاد و علی اکبریان قاچاقچی است و...

 

 

 

                        

ماهاتما گاندی که  روح بزرگ لقب گرفته است اظهار نظریزیبائی دارد که می گوید " این راز همیشه برای من بی پاسخ مانده است که چگونه بشر با تحقیر همنوع خود احساس افتخار می کند ؟"

 این سخن گاندی دردنامه این روزهای فوتبال ما است هنگامی که این نوشته را می نگارم  نزدیک به 48 ساعت از قرعه کشی جام جهانی گذشته است اما  در عرض این دو روز تنها چیزی که مشاهده کردیم لودگی و تحقیر و توهین در مورد این رویداد بزرگ برای فوتبالمان است نخست با حمله فردوسی پور به یکی از بازیکنان تیم ملی چراغ اول روشن شد                                                         

 هاشم بیگ زاده را به تمسخر می گیرند و در این راه مجری تحصیل کرده و استاد دانشگاه  یعنی جناب فردوسی پور  شروع به سخن می کند و سپس کاپیتان تیم ملی جواد نکونام ادامه می دهد و کار به کوچه و خیابان می رسد  که چه کسی قرار است مسی را بگیرد کل آنالیز ملت ما در عرض این 48 ساعت در مورد تیمهای همگروه ما همان فرهنگ لطیفه معروف  است که مارادو نا را رها کن و غضنفر را بگیر  و این پایان ماجرا نیست .                                       

جماعتی که سواد کامپیوتری دارند به دنبال فیلتر شکن هستند و وقت دارند و حداقل تحصیلاتی را برخوردارند که می توانند از این تجهیزات بهره بگیرند  نخست به سایت مسی حمله می کنند به انواع زبان به فارسی و انگلیسی به او توهین می کنند و سرانجام اظهار تاسف او را می بینند و بعد به صفحه بانوی مجری  حمله می کنند و ... اما از یاد می برند که ورزش و فوتبال و جام جهانی برای دوستی ها و مودت انسانها بوده است و نه آن که به همدیگر توهین کنیم و این توهین ها را نخست به خودمان دهیم و شخصی چون هاشم بیگ زاده را توسط همبازی های خودش و کاپیتان تیم ملی و سپس  جناب مهندس عادل فردوسی پورمورد هجمه قرار دهیم.                                                                         همه ما بی عیب هستیم ؟ این چه افتخاری دارد که هم نوع خود را تحقیر کنیم ؟ عادل فردوسی پور که  در برنامه های خودش از به فراموشی سپرده شدن بزرگان فوتبال بارها سخن گفته است چرا پهلوان زنده را می کشد ؟ روزی که  بازی میلان و پرسپولیس تهران بود چند نفر از ما تاسف خوردیم که بزرگان فوتبال ایران باید با چنین هیبتی به میدان بیایند ؟

 به اندام کافو و زیدان و ماریو کپس و ماتیوس و ... در هنگام مراسم قرعه کشی نگاه کردم به اندام بارزی و مالدینی و بوبان می نگریستیم و اندام مرتضی کرمانی مقدم و پیوس و شاهرودی و میناوند و... را می دیدیم آیا نباید می گفتیم براستی فراموش کردن ورزشکار ما دلیل مهمی برای از یاد بردن خودشان توسط خودشان بوده است ؟ چند بار ناصر محمد خانی را به شدید ترین الفاظ کوبیده ایم ؟ عده ای از ما او را قاتل دو زن معرفی کرده اند ناصر محمد خانی گناه کرده است او تاوان گناهی را باید بکشد اما نه این گونه که ما جماعت سراسر ادعا این گونه بر سر او می کوبیم ؟ 

ما که هنوز نمی توانیم ادب و انسانیت را در ساده ترین مسائل رعایت کنیم به چه دلیل صحبت از شرف و انسانیت برای ناصر محمد خانی داریم ؟ مجتبی محرمی را معتاد نامیدیم آری او در روزگار به سوی نا کجا آباد رفت همان گونه که شاهین بیانی و علی اکبر یان و خضیراوی و.... خیلی ها رفتند اما مگر این جامعه ما توجه فرهنگی مناسبی داشت که حالا محرمی را بدترین می دانیم ؟ پل گاسکوئین و تونی آدامز و جرج بست و گرد مولر و گارینشا و نتزر و جان تری و اشلی کول و... رسوائی های اخلاقی فراوانی داشته اند اما این گونه مورد لعن و نفرین قرار می گیرند ؟ 

ما که بلد نیستیم یک بحث فوتبالی صحیح با یکی از بزرگترین فوتبالیستهای تاریخ یعنی لیونل مسی داشته باشیم و به او ناسزا می گوییم چگونه این گونه داد و فغان می زنیم که وامصیبتا ناصر محمد خانی قانل بود و مجتبی محرمی  معتاد و علی اکبریان قاچاقچی است و...  

حال باید این سوال را مطرح کنیم که چگونه ما انتظار داریم در ورزشگاه های ما انسانیت حکم فرما شود ؟ چگونه انتظار داریم ایران میزبان مسابقات بین المللی فوتبال شود وقتی با مسی این گونه برخورد می کنیم به واقع تا به کی از حقارت همدیگر لذت می بریم ؟

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان