استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

ياران رونالدو در بازي خيريه شب گذشته توانستند ياران زيدان را از پيش روي بردارند.


در بازي خيريه‌ اي که شب گذشته در برزيل ميان ياران رونالدو و ياران زيدان برگزار شد ، ياران رونالدو توانستند با پيروزي سه بر دو برابر ياران زيدان انتقام شکست سه بر صفر در فينال جام جهاني 98 را بگيرد .

به گزارش ايسنا ، در اين ديدار که با قضاوت پيرلوئيجي کولينا ، داور مشهور بازنشسته ايتاليايي برگزار شد ، ابتدا نيمار پديده فوتبال برزيل موفق شد ياران رونالدو را پيش اندازد، اما در ادامه فالکائو ، فوتساليست مشهور برزيلي کار را به تساوي کشاند . در ادامه کاکا فريرا يک بار ديگر تيم رونالدو را پيش انداخت . سپس زين الدين زيدان يک بار ديگر بازي را به تساوي کشاند ، اما در دقايق پاياني مسابقه لئوناردو داميائو گل سوم و پيروزي بخش ياران رونالدو را به ثمر رساند .

در تيم رونالدو بازيکناني نظير زيکو ، مارکوس کوفو، روبرتو کارلوس، روماريو ، نيمار، ببه‌تو، دنيلسون ، زينهو، جونينهو، ويليام ، روکه جونيور حضور داشتند که هدايت آن را کارلوس آلبرتو پريرا ، سرمربي سابق برزيل جام جهاني 2006 برعهده داشت .

در تيم زيدان نيز که هدايت آن را لوئيس فيليپه اسکولاري بر عهده داشت بازيکناني نظير بيتور وايا ، فرناندو هيرو، ميشل ساگادو، فرناندو کوتو، کارلوس رامارا ، ايده هوشي ناکاتا ، دل کو، فالکائو، هالک و کريستين کارمبو و خوآن رومن ريکلمه حضور داشتند .

قرار است عوايد حاصل از اين ديدار به کودکان بي ‌بضاعت برزيلي و آفريقايي اهدا شود.

ستاره برزيلي براي دومين بار کفش طلا برزيل را از آن خود کرد.


به گزارش ايسنا ، نيمار مهاجم جوان سانتوس با 43 گلي که در سال 2012 براي سائوپائولو به ثمر رساند ، توانست براي دومين بار در مدت کوتاه حضورش در سطح حرفه اي فوتبال برزيل به اين جايزه ارزشمند دست يابد . وي 20 گل در قهرماني ايالتي سائوپائولو، 14 گل در ليگ برزيل ، 8 گل در کوپا و 1 گل در سوپرکاپ به ثمر رسانده بود .

نيمار اوايل اين هفته نيز جايزه بهترين مهاجم ليگ برزيل را از آن خود کرده بود تا در يک هفته به دو جايزه ارزشمند دست يابد .

نيمار سال 2010 نيز با زدن 42 گل توانسته بود کفش طلا برزيل را کسب کند . وي همچنين يکي از سه نامزد نهايي کسب عنوان زيباترين جايزه گل سال موسوم به پوشکاش در سال 2012 است .

تيم فوتبال پرسپوليس بدون سرمربي در جام حذفي شروع طوفاني داشت و ملوان را با 6 گل بدرقه کرد.


پرسپوليس در مرحله يک‌ شانزدهم جام حذفي از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادي به مصاف تيم ملوان رفت که بازي با نتيجه 6 بر صفر به سود پرسپوليس به پايان رسيد .

به گزارش فارس ، هادي نوروزي در دقايق 2 و 50 کريم انصاري‌فرد در دقايق 20 و 76 و 80 غلامرضا رضايي در دقيقه 85 براي پرسپوليس گلزني کردند .

اين بازي اولين مسابقه‌اي بود که يحيي گل‌محمدي به عنوان مسئول فني هدايت پرسپوليس را برعهده گرفت . البته مسئولان باشگاه اعلام کرده‌اند که سرمربي رسمي آنها مانوئل ژوزه است . با اين حال امروز گل‌محمدي مسئوليت فني تيم را به طور کامل در اختيار داشت .

پرسپوليس در اين بازي زيبا و روان و هجومي بازي کرد و بازيکنان طراوت خاصي داشتند .

محسن ترکي داور مسابقه به بابک پورغلامي و پژمان نوري از ملوان و کريم انصاري‌فرد ، اميرحسين فشنگچي و علي کريمي از پرسپوليس کارت زرد نشان داد .

برنده اين بازي روز سه‌شنبه 19 دي‌ماه بايد در مرحله يک‌هشتم نهايي به مصاف نفت تهران برود .

* ترکيب پرسپوليس :

نيلسون ، سيدجلال حسيني ، محسن بنگر، اميرحسين فشنگچي ، مهرداد پولادي ، علي کريمي( از دقيقه 68 عادل کلاه کج)، حسين ماهيني ، رضا حقيقي ، محمد نوري( از دقيقه 82 فرشاد احمدزاده) ، هادي نوروزي( از دقيقه 67 غلامرضا رضايي)، کريم انصاري‌فرد

سرمربي : ...

ترکيب ملوان :

سرگي پاشنکو، بابک پورغلامي ، احمد آهي ، سعيد سالارزاده ، جواد شيرزاد، مازيار زارع( از دقيقه 66 سعيد عزت الهي)، پژمان نوري ، سعيد يوسف‌زاده ، محمد نزهتي، مهرداد اولادي و سيد جلال رافخايي

سرمربي : محمد احمد‌زاده
 

بازيکنان مادريدي حاضر در مراسم آماده‌سازي شام کريسمس تصميم گرفتند اين پيغام را به مورينيو برسانند که اين باشکاه هرگز تسليم نخواهد شد.


به گزارش فارس ، برخي از بازيکنان بومي رئال مادريد در سانتياگو برنابئو جمع شدند تا مراسم شام کريسمس را که جمعه هفته آينده در اين ورزشگاه برگزار مي‌شود ، ترتيب ببينند . در جو همدلانه اسطوره‌هاي سفيدپوشان درباره وضعيت بازي در باشگاه مادريد و صحبت‌هاي اخير مورينيو در خصوص غيرممکن بودن رسيدن به قهرماني در لاليگا صحبت شد .

آنها به جاي حمايت از سخنان مربي ، آن را محکوم کردند . کساني که حاضر بودند ، حرف‌هاي زيادي براي گفتن درباره سخنان سرمربي پرتغالي داشتند .

يکي از بازيکنان سابق رئال مادريد که حرف‌هاي مورينيو را اشتباه مي‌دانست ، در اين خصوص گفت : او نمي‌تواند در حالي که هنوز بيش از نيمي از مسابقات ليگ باقي مانده است ، از رقابت دست بکشد . هرگز چنين طرز تفکري در باشگاه وجود نداشته است .

همچنين در اين جمع در ابن باره صحبت شد که اگر بارسلونا 13 امتياز با رئال اختلاف دارد ، معلوم نيست که نيم‌فصل دوم اين امتيازات را از دست ندهد .

اين بازيکن تأکيد کرد : در اين باشگاه هرگز تا سوت آخر مسابقات دست از تلاش نمي‌کشيم .

اسطوره‌هاي باشگاه آگاه هستند که وضعيت ليگ بسيار دشوار است اما اين صحبت مورينيو را که «قهرماني عملا غيرممکن شده» نمي‌فهمند .

آنها بر روي حضور فلورنتينو پرز در شام کريسمس برنامه‌ريزي مي‌کنند ، زيرا مي‌خواهند پيغام سران باشگاه را در پاسخ به مورينيو اعلام کنند ، «يکي از اصول رئال مادريد اين است که هرگز تسليم نمي‌شود».

سرمربي بارسلونا که سال گذشته تحت عمل جراحي براي بيرون آوردن تومور سرطاني قرار گرفت، بار ديگر مبتلا به سرطان تشخيص داده شد.


 به گزارش فارس و به نقل از موندو دپورتيوو ، تيتو ويلانووا مبتلا به سرطان تشخيص داده شد .

 

اين خبر باعث شد که ساندرو روسل کنفرانس مطبوعاتي امروز را لغو کند و باشگاه شام کريسمس را که براي رسانه‌ها ترتيب داده بود ، برگزار نخواهد کرد .


تيتو ويلانووا در سال 2011 تحت عمل جراحي قرار گرفت تا توموري را از غده بزاقي‌اش خارج کند و اکنون اين سرطان بازگشته است .

کاپيتان تيم ملي سوئد، هافبک بارسلونا را انتخاب خود براي کسب توپ طلا عنوان کرد.


 زلاتان ايبراهيموويچ عنوان کرد که آندرس اينيستا اولين انتخاب وي براي توپ طلا خواهد بود . مهاجم پاري‌سن‌ژرمن و کاپيتان تيم ملي سوئد بر اين باور است که ليونل مسي براي کسب اين جايزه شانس بيشتري نسبت به سايرين دارد .

 


 به گزارش فارس ، ايبراهيموويچ اظهار داشت : من به اينيستا رأي دادم زيرا او در لهستان و اوکراين قهرمان اروپا شد و بهترين بازيکن اين مسابقات نام گرفت . او همچنين سال فوق‌العاده‌اي را با بارسلونا پشت سر گذاشت . اميدوارم که اين جايزه به او برسد .


وي ادامه داد : بايد به ياد داشته باشيد که مسي حتي اگر بهترين بازيکن جهان باشد ، تمام آن گل‌ها را به تنهايي به ثمر نرسانده است . مسي يک بازيکن پلي‌استيشني است و کسي که اين را نمي‌داند ، چيزي درباره فوتبال نمي‌داند . از نظر من او بخت اول کسب اين جايزه است ، هرچند من دوست دارم اينيستا برنده توپ طلا شود .


مهاجم سن‌ ژرمن خاطرنشان کرد : معيار کسب توپ طلا بسيار متفاوت است ؛ به اين بستگي دارد که چگونه به آن نگاه کنيد . چه کاري بايد انجام دهيد تا آن را به دست آوريد؟ فاتح ليگ قهرمانان شويد ؟ بسيار خوب نام يکي از بازيکنان چلسي هم در اين فهرست ديده نمي‌شود . اينيستا قهرمان اروپا شده و کريستيانو قهرمان لاليگا شده است .

چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:عکس های,جرارد پیکه,,,, :: 1:58 ::  نويسنده : Lima

عکس های جرارد پیـــکه بازیکن تیم بارسلوناعکس های جرارد پیـــکه بازیکن تیم بارسلوناعکس های جرارد پیـــکه بازیکن تیم بارسلوناعکس های جرارد پیـــکه بازیکن تیم بارسلوناعکس پیکه,جرارد پیکه,پیکه,عکس پس زمینه پیکه,عکس پشت صفحه پیکه,والپیپر پیکه,پوستر پیکه,

چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:عکس های,خوان ماتا,,,, :: 1:39 ::  نويسنده : Lima

ماتا

ماتاماتاماتاماتا

چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:عکس,دیدیر دروگبا,,, :: 1:6 ::  نويسنده : Lima

Chelsea's Drogba celebrates with the trophy after their Champions League final soccer match against Bayern Munich at the Allianz Arena in MunichDrogbaChampions League winner Drogba leaving ChelseaDrogbaPhoto 1 - Didier Drogba Of Chelsea FC Enjoys Getty ImagesPhoto 1 - Chris Moyles Of Radio 1(L) With Didier Drogba Of Chelsea FC (C) And Vernon Kay Of Radio 1 Pose With Raptor Players Getty ImagesIMG4UP

[تصویر: 00118927581334925947.jpg]

چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:عکس های,اشلی کول, :: 1:31 ::  نويسنده : Lima

__fifapix.rozblog.com__ عكس هاي اشلي كول   Ashley cole __fifapix.rozblog.com__ عكس هاي اشلي كول   Ashley cole __fifapix.rozblog.com__ عكس هاي اشلي كول   Ashley cole __fifapix.rozblog.com__ عكس هاي اشلي كول   Ashley cole __fifapix.rozblog.com__ عكس هاي اشلي كول   Ashley cole __fifapix.rozblog.com__ عكس هاي اشلي كول   Ashley cole

سرمربي تيم فوتبال ملوان بندرانزلي گفت: اميدوارم تاريخ ناداوري ها، در بازي فردا (چهارشنبه)‌ تيمش مقابل پرسپوليس تکرار نشود.


محمد احمدزاده با اشاره به تاريخ ديدارهاي دو تيم فوتبال پرسپوليس تهران و ملوان بندرانزلي در گذشته اضافه کرد : همواره ديدار تيم هاي پرسپوليس تهران و ملوان بندرانزلي به خصوص در جام حذفي ، حواشي فراواني داشته است که از جمله مي توان به ناداوري ها عليه تيم ملوان اشاره کرد .

وي افزود : تاريخ گواه است که در بيشتر بازي هايي که بازنده بوديم ، با ناداوري مغلوب پرسپوليس شده و از اين موضوع ناراحتيم با اين همه اميدوارم در بازي فردا (چهارشنبه)، اسير ناداوري و ساير موضوعات نشويم .

سرمربي تيم فوتبال ملوان بندرانزلي در پاسخ به اين سوال که مسوولان باشگاه پرسپوليس مي خواهند از وي به دليل اين اظهارات که پيش از اين نيز به آن ها اشاره کرده است، شکايت کنند نيز گفت : شکايت کنند ، چيزي خلاف واقع نگفته ام که بترسم در عين حال آماده پاسخ گويي در هر محکمه اي هستم .

وي بار ديگر تاکيد کرد : ‌ما با توجه به سابقه تاريخي برگزاري ديدار هاي اين دو تيم، نگران اين ديدار آن هم در ابتداي جام حذفي هستيم البته اين نگراني فقط به تيم ما باز نمي گردد و مردم شهرستان بندرانزلي نيز از اين بابت نگران هستند .

احمدزاده با اين همه و در خصوص ديدار فردا (چهارشنبه) تيمش برابر پرسپوليس عنوان کرد : ديدار اين دو تيم به رغم اين مسايل همواره ديداري زيبا بوده است با اين تفاوت که بازي فردا (چهارشنبه) ما مقابل پرسپوليس در جام حذفي است .

به گفته وي به طور حتم اين مساله در بازي فردا تاثير خواهد گذاشت به طوريکه تيم ها احتياط را در دستور کار خواهند داشت .

به اعتقاد وي هواداران دو تيم نبايد در بازي فردا انتظار بازي بي مهابا را داشته باشند با اين همه معتقدم بازي اين دو تيم بازهم زيبا خواهد بود .

به گفته وي ، کادر فني و بازيکنان دو تيم به خوبي مي دانند اين بازي تکرار نشدني است و شکست در آن به معناي خداحافظي با جام حذفي است که هيچ کدام به دنبال آن نيستيم .

احمدزاده در باره مصدومان تيمش نيز گفت : به جز عليرضا رمضاني که به علت مصدوميت از ناحيه کمر نمي تواند تيم را همراهي کند ، بازيکن مصدوم ديگري نداريم .

وي در خصوص ميزان مصدوميت رمضاني نيز تصريح کرد : طبق نظر پزشک معتمد، رمضاني ديسک کمر دارد و بايد درمان را از همين امروز شروع کند و از اين رو به نظر مي رسد وي تا چند هفته نتواند تيم را همراهي کند .

تيم ملوان بندرانزلي در ادامه برگزاري مرحله يک شانزدهم نهايي مسابقه هاي فوتبال جام حذفي باشگاه هاي ايران ، ساعت 15/16دقيقه فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادي تهران به ديدار تيم پرسپوليس تهران مي رود .
 

باشگاه پرسپوليس به دنبال جذب رضا عنايتي است.


به گزارش ايسنا ، در حالي که تنها 4 روز به پايان مهلت نقل و انتقالات نيم فصل باقي مانده، از باشگاه پرسپوليس خبر مي‌ رسد که مديران اين باشگاه براي نيم فصل دوم به دنبال به خدمت گرفتن رضا عنايتي بازيکن فعلي مس کرمان هستند .

رويانيان براي جذب اين بازيکن به طور مستقيم با مسئولان ارشد شرکت ملي‌ صنايع مس ايران وارد مذاکره شده و قصد دارد بازيکن سابق استقلال را به خط حمله تيمش اضافه کند .

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: سرمربي پرتغالي پرسپوليس شکايت کرد، وکيل ما هم وارد گود شد.


محمد رويانيان در گفت ‌وگو با خبرنگار فارس ابتدا در خصوص بازي با ملوان يک شانزدهم نهايي جام حذفي ايران اظهار داشت : بازي تقريبا مهم و سختي را در پيش داريم، اتفاقاتي براي ما در نيم ‌فصل اول افتاد و بايد در آستانه نيم‌ فصل دوم با قدرت به اين بازي حساس نگاه کنيم .

وي افزود : اما به نظرم اين هم با بازي‌هاي ديگر هيچ فرقي ندارد ، ما در انزلي مقابل ملوان بازي کرديم و آنها هم حالا بايد در تهران با ما بازي کنند . اگر بچه‌ها همت کنند و بخواهند قطعا ما برنده بازي هستيم .

رويانيان ادامه داد : خوشبختانه بچه‌هاي ما بسيار شاداب و سرحال هستند و همه چيز در اردوي ما بسيار خوب و فوق‌العاده است . بايد با يک اراده همگاني فردا به پيروزي برسيم.

رويانيان در خصوص جلسه امروز با ژوزه نيز گفت : ژوزه يک شکايتي از ما به فيفا کرده تا الان اين حرف را نزده بودم ؛ ما هم وکيل‌مان را وارد گود کرديم . اين کار به ضرر ژوزه است چون احتمالا چهار سال بايد براي رسيدن به پولش بدود .

وي افزود : ما اصرار داشتيم تا با توافق همه چيز درست شود او خودش اصرار داشت ما به او مبلغي بدهيم و با وي توافق نهايي کنيم . بر سر آن مبلغ با يکديگر نظرمان يکي نبود ايشان حتي 30 درصد به ما تخفيف داد . ما هم به او پيشنهاد داديم که 50 درصد پولش را بگيرد که اگر موافقت کند با او فسخ مي‌کنيم و رضايت وي را خواهيم گرفت .

رويانيان تأکيد کرد : ايشان از ما شکايت کرده و گفته پول مرا نمي‌دهند و در ايران بلاتکليفم ، من هم از ادامه اين کار هيچ ترسي ندارم و اين طور نيست که بخواهد پولش را کامل بگيرد چون حداقل چهار سال طول مي‌کشد من از حق پرسپوليس دفاع مي‌کنم .

وي درباره دلخوري از بازيکنان پرسپوليس نيز گفت : من به بازيکنان گفتم تا الان اگر ايرادي داشتيد مي‌گفتيد مربي به ما بازي نمي‌دهد و يا ارتباط خوب برقرار نمي‌شود الان ديگر بهانه‌اي در کار نيست ، شما هستيد و هواداران پرسپوليس .

وي افزود : من بازي جديدي از آنها نديده‌ام که بخواهم درباره‌شان قضاوت کنم ، اما خسته نيستم و مشکلي هم ندارم .

رويانيان در خصوص اظهارات مسئولان ملوان و کادر فني اين تيم نيز گفت : متأسفانه برخي‌ها پاي خود را بيش از گليم‌شان دراز مي‌کنند و درباره پرسپوليس و داوران اظهار‌نظر مي‌کنند . الان جوي ساخته‌اند که معلوم نيست بازي 11 به 11 برگزار شود يا خير . اين نشان مي‌دهد کارهايي خودشان در گذشته انجام داده‌اند و الان مي‌خواهند با پاپوش ديگران را زير سوال ببرند .

وي افزود : اينها مي‌خواهند روي کارهاي خود سرپوش بگذارند ، اين موضوع قابل پيگيري است و من اين کار را با قدرت انجام مي‌دهم . بر روي اين موضوع بررسي اوليه داشته‌ام و بايد بگويم رفتارشان خوب نيست . من به بازيکناني که درباره اين بازي صحبت کرده‌اند حرفي ندارم چون بايد براي بازيکنان ارزش قائل شد اما برخي دوستان فضاها را پرالتهاب مي‌کنند درست است که رقابتي بايد فردا انجام شود اما ما همه ايراني هستيم و بايد اين را قبول کرد .

رويانيان ادامه داد : اين موضوع را به صورت جدي پيگيري خواهيم کرد . اصلا هر اتفاق ناجوانمردانه‌اي را پيگيري مي‌کنم از هواداران هم مي‌خواهم با حضور گسترده خود در بازي فردا صد در صد از پرسپوليس بدون اهانت و توهيني حمايت کنند . ما دوست نداريم مثل ديگران باشيم که 90 دقيقه در ورزشگاه‌ها فحش مي‌دهند . فرهنگ ما يعني پرسپوليس و هوادارانش بالا است و بايد با صبر و حوصله تيم خود را حمايت کنند . من از هواداران مي‌خواهم که پشت اين بچه‌ها باشند و در اين شرايط حساس باز هم مثل کوه پرسپوليس را تنها نگذارند .

وي در پايان در پاسخ به سؤالي آيا خودتان هم به آزادي مي‌رويد يا خير گفت : 10 بار هم گفته‌ام تا وقتي که ورزشگاه‌ها کاملا جو آن ارزشي و اخلاقي نباشند نمي‌توانم به ورزشگاه بروم اما کنار ورزشگاه مي ‌روم و سپس بر مي‌گردم .
 

دربي پايتخت بين تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس 6 بهمن‌ از ساعت 15 در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.


به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس ، ديدار برگشت تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال از هفته بيست و سوم مسابقات ليگ برتر فوتبال روز جمعه ششم بهمن از ساعت 15 در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود .

تيم پرسپوليس در هفته هجدهم روز سه‌شنبه پنجم دي ، ساعت 17:30 ميزبان صنعت نفت آبادان است .

قرمزپوشان در هفته نوزدهم روز يکشنبه دهم دي از ساعت 15 در شيراز به مصاف تيم فجرسپاسي مي‌روند .

سرخپوشان در هفته بيستم روز جمعه پانزدهم دي از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادي ميزبان تيم گهر درود خواهند بود .

 روز يکشنبه بيست و چهارم دي از ساعت 15:30 در هفته بيست و يکم ميهمان صبا در قم هستند .

تيم پرسپوليس همچنين روز جمعه بيست و نهم دي در ورزشگاه آزادي از هفته بيست و دوم به مصاف تيم داماش مي‌رود و در هفته بيست و سوم نيز روز جمعه ششم بهمن از ساعت 15 در ورزشگاه آزادي ميهمان رقيب سنتي خود خواهند بود .

کاپيتان تيم ملي "ب" ايران در مسابقات غرب آسيا با اشاره به اينکه اوضاع پرسپوليس خوب نيست اما ملوان در شرايط مطلوبي قرار دارد، گفت: پرسپوليس را در آزادي شکست مي‌‎دهيم تا راه قهرماني ملوان در جام حذفي هموارتر شود.


 مهرداد اولادي در مورد نتايج تيم ملي ايران در مسابقات غرب آسيا ضمن بيان مطلب فوق گفت : اين رقابت‌ها محک خوبي براي برخي بازيکنان جوان بود که تجربه بين‌المللي نداشتند . همچنين آقاي کي ‌روش هم که به فکر آينده تيم ملي است ، توانست اين بازيکنان را از نزديک ببيند .

 

به گزارش مهر، وي با بيان اينکه مسابقات غرب آسيا عرصه‌اي براي محک خوردن بازيکنان و شکوفايي آنان جهت حضور موفق در تيم ملي بود ، ادامه داد : درست است ما حذف شديم اما هيچ باختي نداشتيم و نتايج بدي را هم کسب نکرديم . متاسفانه قانون اين مسابقات به نحوي بود که شرايط سختي براي صعود وجود داشت و شما ديديد تيم‌هايي مانند عربستان و کويت مدعي هم حذف شدند .


کاپيتان تيم ملي ايران در رقابت‌هاي غرب آسيا افزود : مهم‌ترين هدف همه صعود تيم ملي به جام جهاني است و براي رسيدن به اين هدف و موفقيت بزرگ بايد پشتوانه‌هاي فوتبال در چنين مسابقاتي توانايي‌هاي خود را به سرمربي تيم ملي نشان دهند .


وي با اشاره به اينکه انتقادها هم بايد منصفانه باشد ، ادامه داد : ما در سخت‌ ترين گروه قرار داشتيم و تيم‌هاي بحرين و عربستان هم اکثراً نفراتي را به اين مسابقات آوردند که در تورنمنت‌هاي آينده بازيکنان اصلي اين تيم‌ها را تشکيل خواهند دا د، در حاليکه تيم ما 3-4 بازيکن اصلي خود را در اختيار داشت .


اولادي در پاسخ به اين سوال که خيلي‌ها انتظار داشتند حداقل ايران در اين جام بتواند نتيجه بگيرد ، اضافه کرد : بله درست است اما مربي و کادر فني تيم ملي يک ديدگاه دارد و منتقدان و هواداران فوتبال ديدگاهي ديگر . کادر فني به فکر آينده فوتبال ايران است و هواداران که به آنها حق مي‌دهيم هم دنبال نتيجه هستند اما مطمئناً نتيجه‌گيري تيم ملي در راه صعود به جام جهاني براي ما و هواداران از همه چيز مهم‌تر است .


وي در مورد اينکه فکر مي‌ کند توانسته باشد نظر کادر فني تيم ملي را براي حضور مجدد در اردوها و مسابقات اين تيم جلب کند ، اظهار داشت : من با تمام وجود و انگيزه در اين مسابقات بازي کردم هرچند گل نزدم اما تمام تلاشم براي اجراي برنامه‌هاي کادر فني در زمين و موفقيت تيم ملي بود . من يک سال از تيم ملي دور بودم و با توجه به همه انتقادها اميدوارم در آينده بهتر از اين هم ظاهر شوم .


مهاجم تيم ملوان با تاکيد بر اينکه يک سال سخت و پرحاشيه را در پرسپوليس تجربه کرده ولي امروز در ملوان شرايط خوبي دارد در مورد رويارويي تيم ملوان با پرسپوليس در مسابقات جام حذفي اظهار داشت : ملوان و پرسپوليس از تيم‌هاي بزرگ و پرهوادار ايران هستند ، البته براي اين بازي اوضاع پرسپوليس زياد خوب نيست اما ملوان در شرايط مطلوبي قرار دارد .


وي افزود : با تمام احترامي که براي پرسپوليسي‌ها قائلم ، اميدوارم بتوانيم با تدبير و تجربه بازيکنان خود پرسپوليس را در آزادي شکست دهيم . ما دو سال پيش در فينال جام حذفي در حاليکه پرسپوليس را در انزلي شکست داديم اما در مجموع دو ديدار رفت و برگشت مغلوب اين تيم شديم و نتوانستيم قهرمان شويم اما امسال هدفمان پيروزي مقابل پرسپوليس و هموار کردن راه قهرماني ملوان در جام حذفي است .


اولادي در پايان با اشاره به اينکه انگيزه زيادي براي اين بازي دارد و خسته هم نيست ، گفت : هرچند پرسپوليس شرايط سختي را در اين مدت تجربه کرده و هواداران آن هم دوست دارند اين تيم موفق شود اما امروز تمرکزم روي موفقيت ملوان و تيم ملي است و اميدوارم در اين بازي گل بزنم و زمينه‌ساز موفقيت بزرگ تيم خود باشم .

سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:عکس های,حامد کاویانپور,,,, :: 1:38 ::  نويسنده : Lima

دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:عکس های,میشائیل بالاک,,,, :: 20:28 ::  نويسنده : Lima

عکس های میشاییل بالاک + مصاحبهعکس های میشاییل بالاک + مصاحبه

دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:عکس های,پپ گواردیولا,,,, :: 17:39 ::  نويسنده : Lima

www.nazpatogh.com | عکس های دیدنی از خداحافظی گواردیولا از باشگاه بارسلوناwww.nazpatogh.com | عکس های دیدنی از خداحافظی گواردیولا از باشگاه بارسلونا

www.nazpatogh.com | عکس های دیدنی از خداحافظی گواردیولا از باشگاه بارسلونا

دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:عکس های,خاویر هرناندز,,,, :: 17:6 ::  نويسنده : Lima
دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:عکس های,خوزه مورینیو,,, :: 14:37 ::  نويسنده : Lima

دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:عکس های,سسک فابرگاس, :: 13:55 ::  نويسنده : Lima

عکس های سسک فابرگاسعکس های سسک فابرگاسعکسهای فوتبالی و غیر فوتبالیعکسهای فوتبالی و غیر فوتبالیعکسهای فوتبالی و غیر فوتبالیعکسهای فوتبالی و غیر فوتبالیعکسهای فوتبالی و غیر فوتبالیhttp://bkbkb.persiangig.com/gallery/inArsenal01/CescFabregas2BazihayeArsenal%2819%29.jpgعکسهای فوتبالی و غیر فوتبالیhttp://bkbkb.persiangig.com/gallery/Personal/CescFabregasPersonal-%2810%29.jpghttp://bkbkb.persiangig.com/gallery/Personal/CescFabregasPersonal-%2811%29.jpghttp://bkbkb.persiangig.com/gallery/Hashiye2010/Hashiye_jam_jahani-%2812%29.jpghttp://bkbkb.persiangig.com/gallery/Model/CescFabregasModel_%2801%29.jpg


مهاجم فرانسوي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا براي دومين سال پياپي به عنوان بهترين بازيکن سال فوتبال فرانسه انتخاب شد.


 " کريم بنزما " مهاجم تيم فوتبال رئال مادريد با انتخاب مجله "فرانس فوتبال" و با کسب 109 امتياز، به عنوان برترين بازيکن سال فرانسه انتخاب شد .


به گزارش مهر، "فرانک ريبري" با 101 امتياز و "هوگو لوريس" با 62 امتياز در مکان‌هاي بعدي قرار گرفتند . جيرود (56) و والبوئنا (41) در جايگاه‌هاي چهارم و پنجم ايستادند .


کريم بنزما در سال 2012 با رئال مادريد ، هم قهرمان لاليگا شد و هم به عنوان قهرماني سوپرجام فوتبال اسپانيا دست پيدا کرد .


بازيکنان افسانه‌اي فوتبال فرانسه نظير زين الدين زيدان ، ميشل پلاتيني و ليليان تورام در هيئت داوري اين نظرسنجي قرار دارند .

   

سرمربي پرتغالي رئال مادريد قهرماني در لاليگا را با وجود اختلاف 13 امتيازي با بارسلونا عملا غيرممکن دانست.


 پس از تساوي خانگي رئال مادريد مقابل اسپانيول در کنفرانس خبري بيش از آنکه جو سرزنش در کنفرانس مطبوعاتي ديده شود ، حسرت و افسوس به چشم مي‌خورد تا آقاي خاص اقرار کند که رسيدن به قهرماني در لاليگا عملا غيرممکن است .

 


وي درباره اين بازي اظهار داشت : کريستيانو بازي خوبي را به نمايش گذاشت ؛ اما هم‌تيمي‌هاي او اينگونه نبودند . اين بار طرز تفکر تيم خوب بود اما از کمبود پاس‌هاي صحيح و شانس رنج برديم . با تلاشي که بازيکنان انجام دادند ، شايسته پيروزي بوديم اما فرصت‌هاي بسيار خوبي را از دست داديم .


به گزارش فارس ، مورينيو با بيان اينکه مطمئنم بازيکنان با من هستند ، افزود : قهرماني عملا غيرممکن است . اختلاف ما به 13 امتياز رسيده است که در اين مرحله بسيار زياد است . سال گذشته در فوريه يا مارس 10 امتياز پيش بوديم و توانستيم با قهرماني فصل را به پايان برسانيم . اگر بتوانيم در لاليگا هم بهتر کار کنيم به ما کمک خواهد کرد تا در کوپا دل‌ري و ليگ قهرمانان نيز بهتر ظاهر شويم.


وي ادامه داد : هرگز در چنين موقعيتي قرار نگرفته بودم . امتيازات فراواني را از دست داده‌ايم و تيم از اهدافش بسيار دور شده است . اولين بار است که چنين چيزي را تجربه مي‌کنم ؛ اما نمي‌خواهم از آن يک نمايشنامه بسازم . مانند يک مرحله جديد در زندگي‌ام به آن نگاه مي‌کنم . براي اينکه فصل را تا جايي که مي‌توانم خوب به پايان برسانم، قدرت کمي ندارم .


سرمربي رئال مادريد در خصوص تعويض مودريچ بين دو نيمه تأکيد کرد : وي براي بازي در دو مسابقه در فاصله 3 روز مشکل داشت . وقتي دو بار متوالي در ترکيب اصلي حاضر شد ، نتوانست به خوبي جواب بدهد ؛ اما از اينکه او را بيرون کشيدم ناراحت شدم زيرا شايسته آن نبود . به هر حال فکر کردم دي ماريا بتواند کمک زيادي به تيم بکند و همين طور هم بود .


وي در خصوص گل‌هايي که وارد دروازه رئال مادريد شد ، گفت : نمي‌خواهم به اين سوال پاسخ بدهم . شما خبرنگاران ورزشي مي‌توانيد بدون اينکه مرا وادار به صحبت کنيد تحليل خودتان را بنويسيد .

 

بارسلونا با پيروزي در حساس‌ترين بازي هفته شانزدهم لاليگاي اسپانيا، اختلاف خود با رئال مادريد رقيب ديرينه‌اش را به 13 امتياز رساند و مسي با زدن 2 گل تعداد گل‌هاي خود در سال 2012 را به 90 رساند.


در آخرين بازي يکشنبه شب از هفته شانزدهم لاليگاي اسپانيا و در حساس‌ ترين ديدار آبي‌ اناري‌هاي بارسلونا در نيوکمپ پذيراي اتلتيکو مادريد تيم دوم جدول رده‌بندي بود که اين ديدار در نهايت با پيروزي 4 بر يک بارسلونا به پايان رسيد .

 


به گزارش فارس ، اولين صحنه حساس بازي در دقيقه دهم بازي و توسوط ضربه سر فالکائو به وجود آمد که با بدشانسي اين بازيکن توپ با برخورد به تيرک عمودي وارد دروازه نشد .


در دقيقه 31 رادامل فالکائو با فرار سريع خود از جناح چپ بارسلون و با ضربه‌اي چيپ دروازه والدز را باز کرد و اتلتيکو مادريد را يک بر صفر پيش انداخت .


در دقيقه 36 آدريانو با شوتي زيبا خارج از محوطه جريمه دروازه اتلتيکو مادريد را باز کرد و بازي را به تساوي کشاند .


دقايق پاياني نيمه اول بارسلونا با فشار مضاعف روي دروازه اتلتيکو و با استفاده از شلوغي محوطه جريمه و پاس هوشمندانه پويول ، توسط سرخيو بوسکتس در دقيقه 45 به گل دوم رسيد تا نيمه اول را با پيروزي به رختکن برود .


در نيمه دوم و در دقيقه 57 نيز با پاس گل آلکسيس سانچس ، ليونل مسي گل سوم بارسلونا را با شوتي دقيق به ثمر رساند و در انتهاي بازي و در دقيقه 88 روي پاس اشتباه مدافع حريف ليونل مسي گل دوم خود در اين بازي و گل شماره 90 خود در سال 2012 را وارد دروازه حريف کرد .


بارسلونا با اين پيروزي 46 امتيازي شد و اختلاف خود با اتلتيکو مادريد تيم دوم جدول را به 9 امتياز و با رئال مادريد تيم سوم جدول رده‌بندي با 13 امتياز رساند .

دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:عکس های,داوید سیلوا,,, :: 1:0 ::  نويسنده : Lima

عكس هاي داويد سيلوا fifapix.rozblog.com

دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:عکس های,نمانیا,ویدیچ, :: 1:30 ::  نويسنده : Lima

http://www.footballwallpapers.biz/wp-content/uploads/2011/01/nemanja-vidic-wallpaper-2-manchester-united.jpghttp://www.soccerwallpaper.mackafe.com/var/albums/Nemanja-Vidic-wallpaper-Gallery/nemanja-vidic-wallpaper-.jpg.519964098.jpghttp://www.mcalcio.com/wordpress/wp-content/uploads/2009/02/vidic_blows-kiss_man-utd.jpghttp://www.mcalcio.com/wordpress/wp-content/uploads/2009/02/vidic_wallpaper.jpghttp://img4up.com/up2/38603551401495133132.jpg

تيم فوتبال رئال مادريد با تساوي براير مهمان خود اسپانيول اميدهاي بارسلونا براي افزايش فاصله خود در صدر جدول را بيشتر کرد.


 در ادامه مسابقات هفته شانزدهم لاليگاي اسپانيا ، والنسيا در ورزشگاه خانگي خود مستايا با گل دقيقه 83 الخاندرو دومينگز که از روي نقطه پنالتي به ثمر رسيد مغلوب رايووالکانو شد و به مکان يازدهم جدول رده‌بندي سقوط کرد .

در ديگر بازي حساس امشب نيز رئال مادريد نيز در سانتياگو برنابئو به مصاف اسپانيول رفت که در اين ديدار حريف کاتالاني با گل دقيقه 31 سرخيو گارسيا از ميزبان خود پيش افتاد اما در دقيقه 45 کريستيانو رونالدو در دقيقه 45 بازي را به تساوي کشاند .

در ابتداي نيمه دوم و در دقيقه 48 فابيو کوئنترائو رئال مادريد را 2 بر يک پيش انداخت اما در دقايق پاياني بازي خوان آلبين با گل دقيقه 88 خود اميدهاي رئال براي کاهش فاصله با بارسلونا را کمرنگ ‌تر کرد .

در آخرين بازي امشب نيز از دقايقي ديگر بارسلونا در نيوکمپ در حساس‌ترين ديدار اين هفته ميزبان حريف قدرتمند خود اتلتيکو مادريد است .

یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:عکس های,استیون جرارد,,, :: 23:28 ::  نويسنده : Lima

__fifapix.rozblog.com__ عكس هاي استيون جرارد__fifapix.rozblog.com__ عكس هاي استيون جرارد__fifapix.rozblog.com__ عكس هاي استيون جرارد__fifapix.rozblog.com__ عكس هاي استيون جرارد__fifapix.rozblog.com__ عكس هاي استيون جرارد__fifapix.rozblog.com__ عكس هاي استيون جرارد__fifapix.rozblog.com__ عكس هاي استيون جراردhttp://img4up.com/up2/57874037123371006583.jpghttp://img4up.com/up2/94140190167230834398.jpghttp://img4up.com/up2/02207564548597337513.jpg

یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:عکس های,جواد کاظمیان,,, :: 21:33 ::  نويسنده : Lima

یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:عکس های,سوشا,مکانی,,, :: 21:7 ::  نويسنده : Lima

یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:عکس های,علیرضا,حقیقی,,,, :: 20:31 ::  نويسنده : Lima

عکسهای جدید علیرضا حقیقی دروازبان پرطرفدار تیم پرسپولیسعکسهای جدید علیرضا حقیقی دروازبان پرطرفدار تیم پرسپولیسعکسهای جدید علیرضا حقیقی دروازبان پرطرفدار تیم پرسپولیسعکسهای جدید علیرضا حقیقی دروازبان پرطرفدار تیم پرسپولیسعکسهای جدید علیرضا حقیقی دروازبان پرطرفدار تیم پرسپولیسعکسهای جدید علیرضا حقیقی دروازبان پرطرفدار تیم پرسپولیس

یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:عکس های,دیوید بکهام,,, :: 19:38 ::  نويسنده : Lima

عکس های جدید و جالب از دیوید بکهامBeckham baby 5 عکس های جدید دیوید بکهام با دختر نازش هارپرBeckham baby 8 عکس های جدید دیوید بکهام با دختر نازش هارپرdavid beckham model 4 عکس های جدید دیوید بکهام به عنوان مدلعکس های جدید دیوید بکهام و دخترش در نمایشگاه مد نیویورکعکس های جدید دیوید بکهام و دخترش در نمایشگاه مد نیویورکdavid beckham model 3 عکس های جدید دیوید بکهام به عنوان مدلعکس های جدید دیوید بکهام و دخترش در نمایشگاه مد نیویورک

یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:عکس های,رونالدینهو,,,, :: 19:9 ::  نويسنده : Lima

رونالدینهوPersianv.com At sitePersianv.com At site

http://img.tebyan.net/big/1386/12/121478022038835059246171179772151334132.jpghttp://img.tebyan.net/big/1386/12/22161301636589167742341788021961223122129.jpghttp://img.tebyan.net/big/1386/12/20200188592213970227105183128248802226135.jpghttp://img.tebyan.net/big/1386/12/1589375150234173682414923050125419551158.jpghttp://img.tebyan.net/big/1386/12/78722812410935173232271521222827162244125.jpghttp://img.tebyan.net/big/1386/12/1423412224217475872531157343723510423053.jpghttp://img.tebyan.net/big/1386/12/186216142163220214232381841028901911404458.jpghttp://img.tebyan.net/big/1386/12/9319412410147170119241931211613318190136.jpghttp://img.tebyan.net/big/1386/12/120701553563601041811277256632491895542.jpghttp://img.tebyan.net/big/1386/12/187571891159152492198231144274996193175.jpghttp://img.tebyan.net/big/1386/12/76158203175139130161621052377031180124166252.jpghttp://img.tebyan.net/big/1386/12/120241178355469127117236571341576627197111.jpg

یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:عکس,مانوئل نویر,, :: 16:58 ::  نويسنده : Lima

noier,manuel neuer,مانوئل نویرneuer,neuer wallpaper,manuel neuer,noierneuer,neuer wallpaper,manuel neuerعکس پس زمینه نویر,عکس پشت صفحه نویر,والپیپر نویر,پوستر نویروالپیپر نویرneuer wallpaperعکس پشت صفحه نویرمانوئل نویرنویر به بایرن مونیخ پیوست

قهرمان آمريکاي جنوبي با غلبه بر قهرمان اروپا عنوان قهرماني فوتبال باشگاه‌هاي جهان را کسب کرد.

 ديدار فينال پيکارهاي فوتبال جام باشگاه‌هاي جهان امروز ميان تيم‌هاي چلسي انگليس (قهرمان اروپا) و کورينتيانس برزيل (قهرمان آمريکاي جنوبي) در ورزشگاه نيسان يوکوهاما ژاپن برگزار شد و نماينده برزيل موفق شد با نتيجه يک بر صفر به برتري برسد و عنوان قهرماني اين مسابقات را بدست آورد .


تک گل اين بازي را  گوئررو در دقيقه 69 به ثمر رساند .


 به گزارش فارس ، در اواخر اين بازي (دقيقه 90) هم گري کاهيل مدافع چلسي از زمين بازي اخراج شد تا آبي‌هاي لندن اين ديدار را 10 نفره به پايان برسانند .


عليرضا فغاني در اين ديدار داور چهارم بود .


پيش از اين ، ديدار رده‌بندي اين مسابقات هم ميان مونتري مکزيک و الاهلي مصر برگزار شده بود که نماينده مکزيک موفق شد با نتيجه 2 بر صفر به برتري برسد و عنوان سوم را بدست آورد .

مديرعامل باشگاه استقلال ضمن اعلام اينکه تنها شرط مجيدي براي امضاي قرارداد با استقلال حضور در کلاس مربيگري است، گفت: مجيدي ظرف امشب يا فردا وارد تهران خواهد شد تا قراردادش را با استقلال ثبت کند.


علي فتح‌الله‌زاده با اشاره به اينکه شنبه شب با فرهاد مجيدي گفتگو و مذاکرات خوبي را براي بازگشتن به تيم فوتبال استقلال در نيم فصل دوم ليگ برتر انجام داد ، ضمن بيان مطلب فوق گفت : فکر مي‌کنم مجيدي ظرف امشب( يکشنبه شب) يا فردا (دوشنبه) وارد تهران خواهد شد تا قرارداد خود را با استقلال ثبت کند .

 


 به گزارش مهر، وي با اشاره به اينکه مجيدي سرمايه بزرگ استقلال به حساب آمده و هيچ پيش شرطي را براي حضور در استقلال قايل نشده است ، افزود : فرهاد مجيدي با درخواست امير قلعه‌نويي به مجموعه استقلال اضافه مي‌شود و من از اين بابت خوشحالم. تنها شرط مجيدي نيز اين بوده که اجازه دهيم در آخر فصل در يک دوره کلاس‌‍ حرفه‌اي مربيگري شرکت کند .


مديرعامل باشگاه استقلال همچنين با اشاره به اينکه جواد نکونام تا آخر فصل در استقلال حضور خواهد داشت ، تاکيد کرد : هدف‌مان حضوري خوب و شايسته در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسياست و مسلما با تقويت تيم و به خدمت گرفتن بازيکنان مورد نظر که تا اين لحظه جذب کرده‌ايم ، در ليگ قهرمانان حضوري پر رنگ خواهيم داشت .


وي که ظهر يکشنبه در شبکه خبر حاضر شده بود، با ابراز خوشحالي از بازگشت مجتبي جباري به مسابقات خاطرنشان کرد : جباري وزنه‌اي موثر براي استقلال به حساب مي‌آيد و بدون ترديد يک جباري قبراق و آماده به کار تيم ملي نيز خواهد آمد .


فتح‌الله‌زاده در رابطه با ديدار تيمش با گهر دورود در رقابتهاي جام حذفي تصريح کرد: ما مخالفتي براي انجام بازي در دورود نداريم و تنها خواستار اين هستيم که مسئولان برگزاري مسابقه ، امنيت اين بازي را تضمين کنند .


وي در خصوص عملکرد تيم ملي در مسابقات غرب آسيا هم اظهار داشت : بايد بپذيريم در انتخاب کارلوس کي‌روش دچار اشتباه شده‌ايم . البته در اين مقطع تغيير کي‌روش را چاره‌ساز نمي‌دانم و معتقدم بايد با بازنگري لازم در برنامه‌هاي فوتبالي خود ، در زير ساخت‌هاي اين رشته سرمايه گذاري لازم را انجام دهيم .


مديرعامل باشگاه استقلال در پايان گفت : بي‌شک اگر پايه فوتبال ايران قوي باشد ، بازيکنان خوب و مستعد خوب تمرين کرده و آموزش خواهند ديد تا پشتوانه قوي و خوبي براي تيم‌هاي ملي در رده هاي مختلف وجود داشته باشد .


قرارداد مهاجم تيم فوتبال استقلال با اين تيم پس از تفاهم با مديرعامل اين باشگاه فسخ شد.


ميلاد ميداودي که در تمرينات چند روزاخير استقلال شرکت نکرده بود و امير قلعه نويي هم براي نيم فصل دوم نظري روي او نداشت ، پس از جلسه امروز با علي فتح الله زاده مديرعامل اين باشگاه و تفاهم با وي قرارداد خود را با آبي پوشان فسخ کرد .


 به گزارش فارس ، ميداودي که روز گذشته در مصاحبه انتقادي اعلام کرده بود نمي خواهد در استقلال بماند امروز با فتح الله زاده جلسه گذاشت و مديرعامل استقلال به وي گفت برخلاف ميل باطني حاضر به جدايي اين بازيکن مي شود .


ميداودي در هيئت فوتبال تهران حاضر شد تا اين قرارداد به طور رسمي فسخ شود . تيم آينده ميداودي هنوز مشخص نيست .

یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:عکس های,آندرا,پیرلو, :: 14:49 ::  نويسنده : Lima

عكس هاي جديد آندرا پيرلو fifapix.rozbog.comعكس هاي جديد آندرا پيرلو fifapix.rozbog.comعكس هاي جديد آندرا پيرلو fifapix.rozbog.comعكس هاي جديد آندرا پيرلو fifapix.rozbog.comعكس هاي جديد آندرا پيرلو fifapix.rozbog.comعكس هاي جديد آندرا پيرلو fifapix.rozbog.comPirlo contro Valdes in Juventus-Parma (Serie A, Getty Images)

یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:عکس,نیمار, :: 14:10 ::  نويسنده : Lima

fifapix.rozblog.com عكس هاي جديد نيمار بازيكن برزيل در المپيك لندنfifapix.rozblog.com عكس هاي جديد نيمار بازيكن برزيل در المپيك لندنfifapix.rozblog.com عكس هاي جديد نيمار بازيكن برزيل در المپيك لندنfifapix.rozblog.com عكس هاي جديد نيمار بازيكن برزيل در المپيك لندنfifapix.rozblog.com عكس هاي جديد نيمار بازيكن برزيل در المپيك لندنhttp://www.jahanvarzesh.ir/wp-content/uploads/2012/06/JahanVarzesh.ir_Neymar-5.pnghttp://www.jahanvarzesh.ir/wp-content/uploads/2012/06/JahanVarzesh.ir_Neymar-4.jpghttp://www.jahanvarzesh.ir/wp-content/uploads/2012/06/JahanVarzesh.ir_Neymar-2.jpghttp://www.jahanvarzesh.ir/wp-content/uploads/2012/06/JahanVarzesh.ir_Neymar-9.jpgneymarنیمارhttp://s3.picofile.com/file/7420103652/15596.jpg

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان