استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

ايکر کاسياس، کاپيتان رئال، با پشت سر گذاشتن دوران مصدوميت، بار ديگر به تمرينات تيمرش بازگشت.


اين دروازه بان باتجربه در ديدار مقابل والنسيا در کوپا دل ري دچار شکستگي انگشت شست شده بود و به همين دليل براي دو ماه از ميادين دور ماند.

در اين مدت، ديه گو لوپس به دروازه بان شماره 1 کهکشاني ها تبديل شد و نقش مهمي در صعود اين تيم به مرحله يک چهارم نهايي چمپيونزليگ داشت.

اما کاسياس امروز در تمرينات رئال به طور کامل حضور پيدا کرد تا کار مورينيو براي پيدا کردن دروازه بان اصلي تيمش کمي مشکل شود.

در تمرينات امروز مورينيو بازيکنان را به دو گروه تقسيم کرد و سيلوينيو لورو، مربي دروازه بان هاي رئال، با کاسياس، لوپس، آدان و خسوس به تمرين پرداخت.

سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:چراغ سبز مورينيو به اينتر, :: 23:39 ::  نويسنده : Lima

سرمربي رئال مادريد از علاقه زياد خود به اينتر سخن گفت. او بازگشت به نرآتزوري را اتفاقي نيکو و مايه خوشحالي براي خود مي داند.


رئال مادريد در چند بازي حساس اخير خود برابر بارسلونا و منچستر يونايتد خوش درخشيد، با اين حال هنوز آينده کاري ژوزه مورينيو با اين تيم در هاله اي ار ابهام است و به نظر مي رسد آقاي خاص فصل آينده را در تيمي ديگري مربيگري خواهد کرد.

اين مربي پرتغالي در دوسالي که هدايت اينتر را بر عهده گرفت نتايج بسياري خوبي با اين تيم گرفت و موفق شد نرآتزوري را پس از سالها قهرمان ليگ قهرمانان اروپا کند. با توجه به حاشيه ها و نتايج پر نوسان اين فصل مورينيو با رئال مادريد احتمال جدايي او بسيار زياد است. هوادران اينتر که روزهاي خوبي را با مورينيو پشت سر گذاشتند دوست دارند بار ديگر او را در تيم محبوبشان ببينند.

مورينيو به نظر مي رسد که دوست دارد بار ديگر به فوتبال ايتاليا برگردد. او در کليپي تصويريي که از اتاق کارش در باشگاه رئال مادريد منتشر شد بر پشت صندلي‌اش پيراهن اينتر را آويزان کرد و از عشق زياد خود به اين تيم ايتاليايي سخن گفت.

مورينيو که به همراه فرانچسکو توتي، خاوير زانتي و آنتونيو کاسانو براي بيماران "سندروم داون" در ايتاليا کمک مالي جمع آوري مي کند و اين کليپ تصويري را به خاطر دو نفر از آنها منتشر کرد، گفت: نمي دانم که آيا مي توانم به اينتر برگردم يا نه؟ اما اگر اين انتقال صورت گيرد بسيار خوشحال خواهم شد. دو سال بسيار خوب را با تيم محبوبم اينتر پشت سر گذاشتم و خاطرات بسيار خوبي با اين تيم دارم.

بهترين سال حضور مورينيو در ايتاليا به 2010 برمي گردد که موفق شد اينتر را قهرمان ليگ قهرمانان اروپا، قهرمان رقابت هاي سري A و جام حذفي ايتاليا کند.

اينتر در حال حاضر روزهاي خوبي را با استراماچوني جوان سپري نمي کند و با 47 امتياز در رده ششم جدول رده بندي قرار دارد.
دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:سپاهان به يک قدمي صدر رسيد, :: 18:24 ::  نويسنده : Lima

در هفته سي‌ام ليگ برتر سپاهان مقابل تراکتورسازي به پيروزي رسيد.


 هفته سي ام ليگ برتر فوتبال ايران با انجام 2 ديدار به صورت همزمان از ساعت 15:30 به پايان رسيد. در اين ديدار ها تيم هاي مدعي عنوان قهرمان به ميدان رفتند.

به گزارش فارس، در بازي ديگر تراکتورسازي به مصاف سپاهان رفت. شاگردان کرانچار در اين ديدار برتري مطلقي نسبت به حريف خود داشتند و با سه گل محمدرضا خلعتبري 14، فرشيد طالبي 29 و محرم نويدکيا 54 به پيروزي رسيدند. همچنين حسين پاپي در دقيقه 55 براي سپاهان گل ديگري را به ثمر رساند که از سوي داور مردود اعلام شد. تک گل تراکتورسازي را گيلسون 88 به ثمر رساند.

سپاهان  با کسب 59 امتياز به يک قدمي استقلال رسيد تا حساسيت در صدر جدول به اوج خود برسد.

در 4 ديدار همزمان از هفته سي‌ام ليگ برتر تيم صبا 9 نفره آلومينيوم را شکست داد، سايپا و ذوب آهن و داماش هم پيروز شدند.


به گزارش فارس، در ادامه هفته سي‌ام ليگ برتر فوتبال 4 ديدار همزمان از ساعت 16 در شهرهاي مختلف آغاز شده است که نتايج اين بازي‌ها به شرح زير است:

ذوب آهن 2- پيکان يک

گل: قاسم حدادي‌فر در دقيقه 29 و محسن بياتي‌نيا دردقيقه 72 براي ذوب آهن، محمدبرجلو در دقيقه 57 براي پيکان ( گل بخودي)

گهر دورود يک - داماش گيلان 2

گل: محمدرضا مهدوي‌ در دقيقه 32 و عليرضا جهان‌بخش در دقيقه 38 براي داماش و محمدرضا خرسندنيا در دقيقه 88 از روي نقطه پنالتي براي گهر

نفت آبادان صفر - سايپا 3

گل‌: حامد شيري در دقيقه 32، محسن ارزاني در دقيقه 72 و براي سايپا سعيد دقيقي در دقيقه 85

عباس مرداسي در دقيقه 57 از نفت آبادان اخراج شد.

صباي قم 2- آلومينيوم هرمزگان يک

گل: ميلاد ميداودي در دقيقه 24 براي آلومينيوم، اکبر صادقي در دقيقه 55 از روي نقطه پنالتي و کريم اسلامي در دقيقه 66 براي صبا

اخراج: سعيد لطفي در دقيقه 55 و مهدي مومني در دقيقه 69 از صباي قم

محمود تيغ‌نورد در دقيقه 55 يک ضربه پنالتي را براي آلومينيوم از دست داد.

با اين نتايج سقوط تيم‌هاي نفت آبادان و گهر دورود به احتمال 90 درصد قطعي شد و اين دو تيم بخت بسيار اندکي براي بقا دارند.

فردا نيز دو ديدار پاياني هفته سي‌ام برگزار مي‌شود و استقلال به مصاف نفت تهران مي‌رود. سپاهان نيز ميهمان تراکتورسازي است.
 

کارلوس کي‌روش ، سرمربي تيم ملي فوتبال ، اسامي بازيکنان دعوت شده به اردوي تدارکاتي امارات و ديدار مقابل کويت را اعلام کرد.


به گزارش ورزش سه به نقل از سايت رسمي فدراسيون، رحمان احمدي، عليرضا حقيقي، دانيال داوري، خسرو حيدري، حسين ماهيني، پژمان منتظري، محمد نصرتي، سيد جلال حسيني، شجاع خليل زاده، مهرداد پولادي، احسان حاج صفي، جواد نکونام، اميد ابراهيمي، آندرانيک تيموريان، مهرداد اولادي، مجتبي جباري، قاسم حدادي فر، اشکان دژاگه، محمدرضا خلعتبري، رضا قوچان نژاد، سيد جلال رافخايي، مسعود شجاعي و يعقوب کريمي نفراتي هستند که به تيم ملي دعوت شدند.

بنا بر اعلام کادر فني تيم ملي، بازيکنان دعوت شده اي که روز 28 اسفند در ليگ بازي دارند، در امارات به تيم ملي ملحق خواهند شد.
 

پزشکان بارسلونا دوري 4 تا 8 هفته‌اي مدافع آبي‌اناري‌ها از ميادين را به دليل مصدوميت زانو پيش‌بيني کردند.


رامون کوگات و ريکارد پرونا، پزشکان باشگاه بارسلونا روز گذشته در گفت‌و‌ گو با رسانه‌ها در خصوص آرتروسکوپي کارلس پويول صحبت و اعلام کردند بخشي از غضروف زانوي راست پويول از بين رفته است.

پزشکان بارسلونا در اين باره اظهار داشتند: مدت زمان دوري وي از ميادين مي‌تواند متغير باشد. مي‌تواند زماني بين 4 تا 8 هفته باشد؛ همه‌چيز به پويول بستگي دارد.

پرونا در خصوص بازگشت احتمالي پويول به ليگ قهرمانان اروپا گفت: ممکن است بتواند در اين مسابقات به ميدان برود. همه ما از اين بابت خوشحال خواهيم شد.

پزشکان بارسلونا اعلام کردند: پويول تصميم گرفت همان شب تحت عمل قرار بگيرد و ما پس از آرتروسکوپي متوجه شديم که بخشي از غضروف وي مفقود شده است.

کوگات تأکيد کرد: سن او يک عامل منفي در مسير بهبودي‌اش محسوب مي‌شود؛ اما اگر او از لحاظ ذهني قوي باشد، مي‌تواند به خوبي اين دوران را پشت سر بگذارد. او يک نابغه و يک الگو است.

وي ادامه داد: اگر فرد مسني دچار اين مشکل مي‌شد، بايد ماه‌ها براي برطرف شدن اين مسئله منتظر مي‌ماند، اما پويول بايد بين 4، 6 تا 8 هفته منتظر بماند؛ هرچند من معتقدم بايد زمان بيشتري استراحت کند. او مي‌تواند تا پايان فصل به آمادگي برسد، اما اين به شرايط زانويش بستگي دارد.

تيم فوتبال رئال مادريد با 5 گل مقابل مايورکا به برتري رسيد.


 در ادامه مسابقات از هفته بيست و هشتم لاليگا اسپانيا 3 بازي برگزار شد که در مهم‌ترين مسابقه تيم فوتبال رئال مادريد در ورزشگاه سانتياگو برنابئو ميزبان مايورکا بود که اين بازي در پايان با نتيجه 5 بر 2 به سود قوهاي سپيد خاتمه يافت.

گل اول مايورکا خيلي زود و در دقيقه 6 توسط ان‌سو به ثمر رسيد اما هيگواين در دقيقه 15 بازي را به تساوي کشاند، اما اين پايان کار نبود و آلفارو در دقيقه 21 باز هم مايورکا را 2 بر يک پيش انداخت و نيمه اول با همين نتيجه به پايان رسيد.

در نيمه دوم و در دقيقه 52 رونالدو بازي را به تساوي کشاند و 2 دقيقه بعد مودريچ با شوتي ديدني دروازه مايورکا را گشود تا رئال 3 بر 2 پيش افتد، دقيقه 57 هم هيگواين گل دوم خود و گل چهارم رئال را زد تا بازي 4 بر 2 به سود رئال شود و در نهايت بنزما در دقيقه 90 گل پنجم را زد تا بازي با نتيجه 5 بر 2 به سود رئال مادريد پايان يابد.

در 2 ديدار ديگر نيز نتايج زير به دست آمد:

ختافه 1 اتلتيک بيلبائو 0

رئال سوسيداد 4 وايادوليد 1

در جدول رده بندي لاليگا اسپانيا تيم فوتبال بارسلونا با 71 امتياز صدرنشين است.

تيم فوتبال بايرن مونيخ در ديداري خارج از خانه به پيروزي رسيد.


 در آخرين بازي امشب از هفته بيست و ششم بوندس ليگا آلمان تيم فوتبال بايرن مونيخ مهمان لورکوزن بود که اين بازي در پايان با نتيجه 2 بر يک به سود بايرن خاتمه يافت.

به گزارش فارس، گومز 37 و وولشيد 87 براي بايرن گلزني کردند و تک گل ميزبان نيز توسط رولفس 75 به ثمر رسيد.

بايرن با اين پيروزي 69 امتيازي شد و لورکوزن با 45 امتياز سوم ماند.

به دليل اتهاماتي که امير عابديني مطرح کرده و باعث تشويش اذهان عمومي شده، اين باشگاه فردا طي شکايتي به قوه قضاييه از مديرعامل سابق اين باشگاه اعلام جرم خواهد کرد.


 با  انتشار مصاحبه تند اميرعابديني با خبرگزاري فارس که در آن مالک داماش به کلاهبرداري متهم شده بود، شهرام قويدل مالک داماش مديرعامل باسابقه اين تيم را برکنار کرد.

به گزارش گل، دقايقي پيش قويدل با عزل عابديني ، هادي طباطبايي را به سمت سرپرست اين باشگاه منصوب کرده و او براي در اختيارگرفتن تيم به رشت خواهد آمد .

قويدل در اين رابطه مي گويد: با توجه به شرايط حاضر و ناهماهنگي امير عابديني با هيات مديره، مالک باشگاه و برنامه‌هاي باشگاه او از کار برکنار شد. همچنين به دليل اتهاماتي که امير عابديني مطرح کرده و باعث تشويش اذهان عمومي شده، اين باشگاه فردا طي شکايتي به قوه قضاييه از مديرعامل سابق اين باشگاه اعلام جرم مي کند

اين مجادله البته احتمالا به سود بازيکن ها هم تمام خواهد شد چراکه قصد مالک باشگاه پرداخت مقداري از دستمزدهاي عقب افتاده است .

 اين در حالي است که نزديکان عابديني مي گويند قويدل حقي بر اين کار ندارد چراکه عملا وي از مالکيت باشگاه خلع شده است.

در هرحال باشگاه داماش در بدترين وقت سال دچار مشکلات شديد و تنش هايي است که شايد باعث شود اين تيم رشتي از پا در بيايد . در انتظار اخبار بيشتر باشيد.

تيم فوتبال پرسپوليس با تساوي برابر مس کرمان در رده ششم باقي‌ ماند.


 تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 17:35 در ورزشگاه آزادي به مصاف تيم مس کرمان رفت که بازي با نتيجه تساوي 2بر 2 به پايان رسيد.

به گزارش فارس، مارکو پروويچ در دقيقه 10 با يک ضربه سر ديدني از درون محوطه جريمه براي پرسپوليس گلزني کرد. گل دوم پرسپوليس را ميثم نقي‌زاده در دقيقه 46 با شوتي از درون محوطه جريمه به ثمر رساند.

رضا عنايتي در دقيقه 17 هم با ضربه سر از داخل محوطه شش قدم  و حسن‌زاده در دقيقه 90+3 گل‌هاي مس را به ثمر رساندند.

يدالله جهانبازي داور مسابقه به رضا حقيقي و حسين ماهيني از پرسپوليس و حميد کاظمي از مس کارت زرد نشان داد.

با اين تساوي پرسپوليس 43 امتيازي شد و در رده ششم جدول باقي ماند و  مس 43 امتيازي شد .

اين آخرين بازي پرسپوليس در سال 91 بود و سرخپوشان امسال را با تساوي به پايان رساندند. پرسپوليس در ليگ برتر شانسي براي قهرماني ندارد اما در جام حذفي در مرحله نيمه نهايي بايد مقابل داماش گيلان بازي کند و مي‌تواند در آن مسابقات قهرمان شود.

ترکيب پرسپوليس:

نيلسون کوريا، سيدجلال حسيني، محمدرضا خانزاده، حسين ماهيني، مهرداد پولادي، رضا حقيقي( از دقيقه 70 محمد نوري)، ميثم نقي‌زاده، مارکو پروويچ( از دقيقه 73 عادل کلاه کج)، ولادتکو دانوسکي، غلامرضا رضايي و کريم انصاري‌فرد( از دقيقه 80 محمد قاضي)

سرمربي: يحيي‌ گل‌محمدي

ترکيب مس کرمان:

ميلان مياتوويچ، مهدي محمدي، شجاع خليل‌زاده، فرهاد سالاري‌پور( از دقيقه 63 شهرام گودرزي)، احمد‌ زنده‌روح( از دقيقه 76 مهرداد کريميان)، فرزاد حسين‌خاني، آرش روشني‌پور، احمد حسن‌زاده، ميلاد جهاني( از دقيقه 46 استفان باتس)، غلامرضا عنايتي و حميد کاظمي

سرمربي: لوکا بوناچيچ
 

قرعه کشي مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا انجام شد و تيم‌ها حريفان خود را شناختند.


به نقل از سايت يوفا، با پايان يافتن مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، قرعه کشي يک چهارم نهايي اين جام برگزار شد که در آن تيم‌ها حريفان خود را شناختند.

به گزارش فارس،تيم‌هاي بارسلونا (اسپانيا)، رئال مادريد (اسپانيا)، بايرن مونيخ (آلمان)، گالاتاسراي (ترکيه)، بروسيا دورتموند (آلمان)، مالاگا (اسپانيا)، يوونتوس (ايتاليا) و پاري سن ژرمن (فرانسه) در اين قرعه کشي حاضر بودند که بر اساس قرعه کشي به شکل زير روبه‌روي هم قرار خواهند گرفت:

مالاگا - بروسيا دورتموند

رئال مادريد - گالاتاسراي

پاري سن ژرمن - بارسلونا

بايرن مونيخ - يوونتوس

گوتي، هافبک سابق رئال مادريد، از بارسايي هاي خواست با يادآوري دو شکست اخيرشان مقابل رئال، به خاطر پيروزي برابر ميلان خيلي خوشحالي نکنند.


 آبي و اناري ها سه شنبه گذشته با پيروزي 4-0 مقابل ميلان، راهي مرحله يک چهارم نهايي چمپيونزليگ شدند؛ اين در حالي است که آنها در چند اخير چندان در شرايط خوبي قرار نداشتند و در فاصله 5 روز دو بار مقابل رئال شکست خوردند.

گوتي با انتشار عکسي از خوشحالي رائول در نوکمپ مربوط به فصل 99-1998 که هواداران بارسا را دعوت به سکوت کرده بود، نوشت:" يادتان رفته که همين چند وقت اخير دو بار رئال حال تان را گرفت؟ چقدر بد حافظه شده ايد؟"

قرعه مرحله يک چهارم نهايي چمپيونزليگ فردا در نيون سوئيس برگزار خواهد شد و احتمال رويارويي بارسا و رئال وجود دارد.

دانيل داوري،دروازه بان ايراني الاصل تيم فوتبال آينتراخت برانشوايگ که از سوي کادر فني تيم ملي فوتبال ايران براي همراهي اين تيم دعوت شده است، براي حضور در اردوي تيم ملي هفته آينده از آلمان عازم تهران مي شود.


 باشگاه آينتراخت برانشوايگ روز پنج شنبه در اطلاعيه اي،اعلام کرد که دروازه بان ايراني تبار اين تيم هفته آينده به ايران سفر مي کند و تيم ملي فوتبال کشورش را در ديدار با کويت در چارچوب رقابت هاي مقدماتي جام ملت هاي آسيا همراهي خواهد کرد.

به گزارش ايرنا، براساس اعلام باشگاه برانشوايگ، دعوت نامه فدراسيون فوتبال ايران از داوري براي همراهي تيم ملي کشورش به اين باشگاه رسيده و وي 26 مارس ( 6 فروردين ماه) تيم ملي ايران را در مقابل کويت همراهي خواهد کرد.

دروازه بان 25 ساله ايراني الاصل تيم فوتبال برانشوايگ در ليگ دسته دوم فوتبال آلمان،بهمن ماه براي حضور در ديدار مقابل تيم ملي فوتبال لبنان به اردوي تيم ملي دعوت شد اما به خاطر برخي مشکلات از همراهي با اين تيم عذرخواهي کرد.

داوري با تاکيد بر اينکه حضور در فوتبال ملي ايران هميشه آرزويش بوده است،گفت که به علت محدوديت زماني قادر به همراهي تيم ملي فوتبال ايران در بازي مقابل لبنان نخواهد بود و اين برايش بسيار تلخ است.

دروازه بان ايراني الاصل فوتبال آلمان،ابراز اميدواري کرد که در بازي بعدي ايران که ششم فروردين در کويت مقابل تيم ملي اين کشور برگزار مي شود با پوشيدن پيراهن تيم ملي فوتبال ايران به آرزوي خود برسد.

اين دروازه بان جوان که تيم باشگاهي اش پيشتاز رقابت هاي بوندس ليگاي 2 آلمان است،تاکيد کرد که از دعوت به تيم ملي فوتبال ايران بسيار خوشحال است.

وي با تاکيد بر اينکه خيلي دوست داشتم دعوت به تيم ملي ايران براي بازي با لبنان را برغم اين محدوديت ها بپذيرم،گفت: خيلي درمورد حل اين مشکل زماني از جمله مسافت پرواز بين ايران و آلمان و زمان مورد نياز براي استراحت بين دو بازي فکر کردم اما متاسفانه به اين نتيجه رسيدم که اين کار به احتمال قوي عملي و منطقي نيست.

مهدي مهدوي‌کيا اعلام کرد ديگر در ميادين فوتبال حضور نخواهد داشت و تنها در صورتي که پرسپوليس به فينال جام حذفي برود با پوشيدن پيراهن پرسپوليس براي هميشه از فوتبال خداحافظي خواهد کرد.


پس از آن که با وجود آمادگي مهدوي کيا بعد از رفع مصدوميت، کادر فني پرسپوليس به کاپيتان پرسپوليس بازي نداد، در جلسه اي که بين او و يحيي گل محمدي برگزار شد، مهدوي کيا به اين جمع بندي رسيد که ديگر کادر فني پرسپوليس به او نيازي ندارد و به همين خاطر اعلام کرد ديگر در ميادين فوتبال حاضر نخواهد شد.

به گزارش ايسنا ، البته به گفته مهدوي کيا در صورتي که پرسپوليس به فينال جام حذفي صعود کند کاپيتان قرمزها براي دقايق کوتاهي با پيراهن اين تيم بازي خواهد کرد تا اين چنين با هوادارانش خداحافظي کند.

با اين حال با صحبت هاي انجام شده قرار است مهدوي کيا در تمرين ها و در کنار تيم حضور داشته باشد و با رفتار هميشگي اش کار خود را به دور از هر گونه حاشيه به پايان برساند.

ديديه دروگبا مهاجم باشگاه گالاتاسراي ترکيه اعلام کرد دوست دارد در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا با پاري سن ژرمن روبرو شوند.


تيم فاتح تريم با پيروزي 4 بر 3 مقابل شالکه در مجموع دو بازي رفت و برگشت به جمع 8 تيم پاياني رقابتهاي فوتبال ليگ قهرمانان اروپا راه پيدا کرد و اکنون دروگبا که سابقه پوشيدن پيراهن مارسي را دارد اعلام کرده مي خواهد با پاري سن ژرمن رقيب ديرينه مارسي در مرحله بعدي روبرو شود.

به گزارش مهر، دروگبا در گفتگو با خبرنگاران گفت: پاري سن ژرمن؟ چرا که نه؟ بازي فوق العاده اي خواهد بود، مخصوصا اينکه من يک طرفدار مارسي هستم. من يک بار با چلسي ليگ قهرمانان را فتح کرده ام اما آن کافي نبود. مي خواهم بار ديگر جام قهرماني را لمس کنم اما هنوز راه زيادي پيش رو داريم. ما تمام تلاش خود را براي رسيدن به ديدار فينال انجام خواهيم داد و اميدوارم به فينال رقابتها برسيم.

دروگبا در مورد وضعيت آمادگي اش هم گفت: کمي از لحاظ فيزيک بدني مشکل دارم و در شرايط ايده آل نيستم. چند ماه اخير شرايط برايم سخت گذشت اما کم کم به روزهاي خوب نزديک مي شوم.
 

تيم‌هاي فوتبال بايرن مونيخ و مالاگا به يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کردند.


 در 2 بازي آخر از دور برگشت يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا و در مهم‌ترين مسابقه تيم فوتبال بايرن مونيخ آلمان که در بازي رفت در ورزشگاه امارات برابر ميزبان خود آرسنال به پيروزي 3 بر يک رسيده بود، در ورزشگاه آليانس آره‌نا ميزبان توپچي‌ها بود که اين ديدار در نهايت با نتيجه 2 بر صفر به سود آرسنال به پايان رسيد.

به گزارش فارس، ژيرو در دقيقه 3 با زدن گل براي توپچي‌ها خيلي زود اندک اميدي را براي آرسنال زنده کرد چراکه با توجه به نتيجه بازي رفت آرسنال مي‌بايست حداقل 3 گل در بازي امروز بزند.

در نيمه دوم نيز کوشيلني گل دوم آرسنال را به ثمر رساند تا حساسيت در مونيخ به اوج خود برسد. اما تلاش‌هاي آرسنال براي زدن گل سوم به جايي نرسيد تا اين تيم در عين شايستگي و با اعاده حيثيت کامل براي نتيجه عجيبي که در بازي رفت گرفته بود در مجموع با نتيجه تساوي 3 بر 3 و تنها به دليل گل زده کمتر در خانه حريف از دور رقابت‌ها خارج شود و بايرن به يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کند.

در بازي ديگر نيز تيم فوتبال مالاگا در حالي در ورزشگاه خانگي خود روزالدا ميزبان پورتو بود که بازي رفت اين دو تيم در پرتغال با نتيجه يک بر صفر به سود پورتو خاتمه يافته بود.

نيمه اول اين مسابقه با نتيجه يک بر صفر به سود مالاگا به پايان رسيد. تک گل اين نيمه توسط ايسکو در دقيقه 43 به ثمر رسيد.

در نيمه دوم و در دقيقه 49 دفور از پورتو اخراج شد تا مشکلات اين تيم در اين بازي حساس دوچندان شود.

در دقيقه 77 سانتا کروز گل دوم مالاگا را زد تا خيال هواداران اين تيم تا حدودي از بابت صعود اين تيم آسوده باشد.

در نهايت نيز مالاگا با نتيجه 2 بر صفر پورتو را شکست داد تا در مجموع 2 ديدار رفت و برگشت با نتيجه 2 بر يک به يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کند.
 

تيم فوتبال استقلال توانست در ورزشگاه آزادي العين را شکست دهد.


 از هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا در مرحله گروهي تيم استقلال از ساعت 19 در ورزشگاه آزادي به مصاف العين امارات رفت.

اين بازي در نهايت با نتيجه 2 بر صفر به سود استقلال به پايان رسيد.

به گزارش فارس، شاگردان امير قلعه نويي در نيمه اول در شرايطي که در بعضي دقايق تحت تاثير بازي تاکتيکي رقيب اماراتي خود بودند سعي داشتند که دروازه العين را باز کنند اما حملات اين تيم به اندازه کافي خطرناک نبود و در نهايت بدون باز شدن دروازه حريف به رختکن رفتند.

در جريان اين مسابقه در نيمه اول با توجه به اينکه آرزه مهاجم آبي ها بازي خوبي از خود نمايش نداد و ظاهرا هم مصدوم شده بود، در دقيقه 35 تعويض شد و فرهاد مجيدي که روي نيمکت نشسته بود به ميدان آمد.

 در نيمه دوم آبي پوشان و تيم العين بازي بهتري از خود نشان دادند. فرهاد مجيدي با شوت محکمي که به سمت دروازه العين در دقيقه 59 زد خطرناک ترين حمله استقلال را رقم زد.

در دقيقه 65 جي لوييد ساموئل مدافع سيه چرده استقلال توانست با يک ضربه زيبا دروازه العين را باز کند.

در ادامه مسابقه بار ديگر در دقيقه 73 توسط فرهاد مجيدي استقلال به گل دوم رسيد.

تيم العين بعد از دريافت اين دو گل حملات مختلفي را روي دروازه استقلال ايجاد کرد که آنها را از دست داد.

داوري اين مسابقه بر عهده کوالنکو از ازبکستان بود. وي به امير حسين صادقي از استقلال و کمبو و محمد الرحمان از العين کارت زرد نشان داد.

تيم استقلال با اين پيروزي 4 امتيازي شد و به صدر رفت. تيم العين نيز 3 امتيازي باقي ماند.

تيم هاي الريان قطر و الهلال عربستان دو تيم ديگر اين گروه از ساعت 21 به مصاف هم مي روند.

تيم استقلال در بازي اول خود مقابل الريان در قطر به تساوي 3 بر 3 رسيده بود.

ترکيب استقلال:

سيدمهدي رحمتي، ساموئل، اميرحسين صادقي، جواد نکونام، مجتبي جباري، سياوش اکبرپور، پژمان منتظري، هاشم بيک‌زاده، فرزاد حاتمي( 45- آرش برهاني)، علي حمودي و آرزه(35- فرهاد مجيدي)

سرمربي: امير قلعه نويي
 

سپاهان در ديدار دوم مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا مقابل الغرافه قطر شکست خورد.


در هفته دوم مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا سپاهان از ساعت 19:00 به مصاف الغرافه قطر رفت.

به گزارش فارس، اين ديدار در نهايت با شکست 3 بر يک سپاهان به پايان رسيد.

در اين ديدار علي احمدي 13 براي سپاهان و جبرئيل سيسه 17 و 58 و مجدي 92 براي الغرافه گلزني کردند.

مسابقه از سوي هر 2 تيم بسيار هجومي دنبال مي شد. سپاهان با وجود اينکه در اين ديدار مهمان بود نمايش بسيار خوبي داشت و در بسياري از دقايق نسبت به حريف خود برتري داشت. شاگردان کرانچار بارها از ضعف عمق دفاعي الغرافه استفاده کردند و خود را در موقعيت هاي خوبي قرار دادند که نتوانستند از اين فرصت‌ها استفاده کنند.

سيسه و نِه‌نِه 2 بازيکن فرانسوي الغرافه نقش بسزايي در بازي الغرافه داشتند و بارها با حرکت هاي خود روي دروازه نماينده ايران خطر ساز شدند.

در دقيقه 72 اميد ابراهيمي و 82 علي احمدي درون محوطه جريمه سرنگون شدند که داور اعتقادي به پنالتي نداشت. داور کمي با الغرافه مهربان بود. سپاهاني به اين 2 تصميم داور اعتراض داشتند. همچنين سپاهان در دقيقه 83 توسط محمد غلامي به گل رسيد که داور اعتقاد داشت مهاجم سپاهان خطا کرده و اين گل را مردود اعلام کرد.

با اين شکست سپاهان 3 ;امتيازي ماند و الاهلي نيز 3 امتيازي شد با توجه به اين نتيجه نماينده ايران صدر را از دست داد و به رده سودم جدول سقوط کرد. داور کره اي اين مسابقه لي مين هو به لورانس کوايه، فهد الشماري و قاسم برهان از الغرافه و علي احمدي و احسان حاج صفي از سپاهان کارت زرد نشان داد.

سپاهان با ترکيب شهاب گردان، فرشيد طالبي، محمدعلي احمدي، محرم نويدکيا، جوايرسوکاي، اميد ابراهيمي، حسن جعفري (83 محمد غلامي)، احسان حاج‌صفي، امين جهان عاليان، احمد جمشيديان (66حسين پاپي) و محمدرضا خلعتبري به ميدان رفت.

در ديگر ديدار گروه C از ساعت 19:30 دقيقه تيم هاي النصر امارات و الشباب عربستان به مصاف يکديگر رفتند که نيمه اول اين ديدار با نتيجه ي2 بر يک به سود الاهلي پايان رسيد.
 

رومن آبراموويچ با اهداي ساعتي 400 هزار يورويي به ژوزه مورينيو شايعه بازگشت اين مربي پرتغالي به استمفوردبريج را قوت بخشيد.


اين روزها شايعه بازگشت ژوزه مورينيو به ليگ برتر تيتر اصلي روزنامه هاي انگليسي است و اين مربي پرتغالي هم بارها اعلام کرده مقصد بعدي او مربيگري در انگليس است. بازگشت به چلسي و جانشيني سرالکس فرگوسن در منچستريونايتد مقصدهاي احتمالي مورينيو در انگليس هستند اما به نظر مي رسد چلسي نخستين گام را براي بازگرداندن آقاي خاص به استمفوردبريج برداشته است.

به گفته برنامه تلويزيوني اسپانيايي پونتو پلوتا، رومن آبراموويچ مالک باشگاه چلسي اخيرا ساعتي با ارزش تقريبي 400 هزار يورو به مورينيو اهدا کرده است. اين برنامه تلويزيوني همچنين اعلام کرد بازيکنان با سابقه چلسي از مذاکره باشگاه با مورينيو آگاه هستند و تقريبا اطمينان دارند مورينيو در پايان فصل جاي رافا بنيتس سرمربي موقت اين تيم را خواهد گرفت.

مورينيو گزينه محبوب هواداران چلسي است که اين روزها به شدت از حضور رافا بنيتس روي نيمکت تيمشان ناراضي هستند. مورينيو در دوران حضور خود در چلسي 6 عنوان قهرماني با آبي ها کسب کرد.

فردیناند: فوتبالیست ها نسبت به سربازها دستمزد خیلی  بالایی دارند

 

این مدافع باتجربه که در جمع ثروتمندترین بازیکنان دنیا، در رده دهم قرار دارد، معتقد است مشاغل دیگری هستند که مستحق دریافت دستمزدی برابر با بازیکنان فوتبال هستند

ریو فردیناند، مدافع منچستریونایتد، معتقد است فوتبالیست ها نسبت به سربازان و نیروهای نظامی، دستمزد خیلی بالایی دریافت می کنند.

این مدافع باتجربه که در جمع ثروتمندترین بازیکنان دنیا، در رده دهم قرار دارد، معتقد است مشاغل دیگری هستند که مستحق دریافت دستمزدی برابر با بازیکنان فوتبال هستند.

آیا ما نسبت به نیروهای پلیس دستمزد بالایی دریافت می کنیم؟ یا سربازانی که از کشور ما مراقبت می کنند؟ بی تردید بله.

اما ما هم به اندازه ورزشکاران خیلی از رشته های دیگر هم پول دریافت نمی کنیم؛ مثل گلف بازها، بسکتبالیست ها و تنیسورها. مبالغی که آنها دریافت می کنند، در مقایسه ما خیلی مضحک است."

فردیناند معتقد است دیوید بکام، هم تیمی سابقش، که در صدر فهرست ثروتمندترین بازیکنان دنیا قرار دارد، نشان داد که چگونه یک فوتبالیست می تواند درآمدش را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

" فکر می کنم او یک الگوی مناسب است که نشان می دهد چگونه می توانید تصویر بهتری از خود ارائه بدهید. فکر می کنم مسیر او بهترین راه بود زیرا او حتی زمانی که کاری نمی کند، در صدر اخبار است. اما مثلا رایان گیگز  و پل اسکولز مسیر متفاوتی را انتخاب کردند. گیگز هم اگر می خواست می توانست روی جلد مجلات برود و فکر می کند فهرست پولدارترین بازیکنان هم این را نشان می دهد.

برای من فوتبال همیشه در اولویت بوده و خواهد بود اما وقتی گاهی اوقات بعد از بازی ها احساس افسردگی می کنم، سرم را با تجارت گرم می کنم.

من یک مجله دیجیتال به اسم "شماره 5" دارم. رسیدگی به رستورانم و همین طور تولیدی لباس هایم با نام شماره 5 هم هست."

چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:‌مهدوي‌کيا مرد اخلاق شد, :: 12:54 ::  نويسنده : Lima

در مراسم تجليل از ورزشکاران برتر سال 91 که از سوي شوراي هماهنگي ورزش صداوسيما صورت گرفت، مهدوي‌کيا مرد اخلاق شد و سوريان، سليمي و حدادي به عنوان برترين ورزشکاران انتخاب شدند.


مراسم تجليل از برترين ورزشکاران سال 91 از سوي شوراي هماهنگي ورزش صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران در محل ساختمان شهداي رسانه سازمان صدا و سيما برگزار شد و در اين مراسم يازده نفر از ورزشکاران المپيکي و پارالمپيکي و قهرمانان جهان به انتخاب 70هزار نفر از مردمي که در نظرسنجي راديو ورزش شرکت کرده بودند به عنوان ورزشکاران، مربيان و ورزشکاران اخلاق برتر سال 91 انتخاب شدند.

به گزارش فارس، اين مراسم با حضور سجادي معاون وزير ورزش، افشارزاده دبيرکل کميته ملي المپيک و خسروي‌وفا رئيس فدراسيون جانبازان و معلولين و چند تن از مديران سازمان صدا و سيما برگزار شد.

مجيد نديري مدير شبکه راديويي ورزش در اين مراسم گزارشي از چگونگي و نوع انتخاب ورزشکاران برتر سال ارائه داد و اظهار اميدواري کرد که اين مراسم در سال آينده با برنامه‌اي بهتر برگزار شود.

وي اظهار داشت: 70هزار نفر در نظرسنجي شرکت کردند که تقريباً مي‌توان گفت همگي افراد تخصصي ورزش هستند.

همچنين در اين مراسم عبدالحميد احمدي رئيس نويسندگان و عکاسان ورزشي به نمايندگي از اعضاي انجمن ورزشي‌نويسان به ايراد سخن پرداخت و گفت که از ديدگاه رهبري ورزش يک پديده اخلاقي و ارزشي است و ما هم بايد خودمان را با اين باور تنظيم کنيم.

همچنين حميد سجادي معاون وزير ورزش نيز در اين مراسم گفت: افتخار همکاري با آقاي اسکويي که برادر بزرگتر بنده هستند را داشته‌ام، حرف دل همه ورزشکاران و افتخارآفرينان در ديدار بسيار مؤثر ورزشکاران با مقام معظم رهبري از سوي ايشان زده شد و ما مزد خودمان را نزد ايشان گرفتيم و شايد بتوانيم با اين بيانات منشور ورزش کشور را دنبال کنيم.

وي افزود: اميدوارم پيشکسوتان بيشتر ما را ياري کنند تا فضاي احترام و آقامنشي و روحيه پهلواني و گذشت را در ورزش کشور احياء کنيم. به نظرم مقداري جايگاه پيشکسوتان در ورزش در حال کمرنگ شدن است. جايگاهي که بايد تا آخر عمر زنده نگه داشته شود که اين خواسته رهبري نيز است.

در اين مراسم از يازده ورزشکار تجليل شد که حميد سوريان، بهداد سليمي و احسان حدادي، ورزشکاران مرد برتر سال 91 شناخته شدند. در قسمت خانم‌ها نيز الهه احمدي، ندا شهسواري و سوسن حاجي‌‌پور بهترين ورزشکاران سال91 شدند. همچنين عبدالرضا جوکار، سيامند رحمان و زهرا نعمتي بهترين ورزشکاران جانباز و معلول سال 91 شناخته شدند. محمد بنا بهترين مربي سال 91 شد و عنوان بهترين ورزشکار اخلاق سال 91 به مهدي مهدوي‌کيا رسيد.
 

تيم‌هاي فوتبال بارسلونا و گالاتاساراي با غلبه بر حريفان خود به يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کردند.


 از دور برگشت يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا 2 بازي به طور همزمان برگزار شد که در مهم‌ترين و حساس‌ترين بازي تيم فوتبال بارسلونا که بازي رفت را با نتيجه 2 بر صفر در سن‌سيرو مغلوب ميلان شده بود، در ورزشگاه مملو از تماشاگر نيوکمپ ميزبان روسونري بود که اين بازي در پايان با نتيجه 4 بر صفر به سود بارسلونا به پايان رسيد.

به گزارش فارس، ليونل مسي خيلي زود و در دقيقه 5 با ضربه‌اي زيبا از روي خط محوطه جريمه دروازه ميلان را گشود تا بازي بيش از پيش حساس شود و بارسلونايي‌ها اميدوار به بازگشت نتيجه دور رفت باشند.

پس از اين گل بارسلونا بر شدت حملات خود افزود و در صحنه‌اي روي شوت اينيستا و با دفع ناقص آبياتي دروازه‌بان ميلان توپ به تيرک افقي دروازه برخورد کرد و در ادامه نيز ضربه سر مسي به پشت دروازه رفت و وارد دروازه نشد.

دقيقه 40 ليونل مسي باز هم گلزني کرد تا بارسا نتيجه دور رفت را جبران مند و 2 بر صفر پيش افتد. در نهايت نيز نيمه اول با نتيجه 2 بر صفر به سود بارسا به پايان رسيد.

در نيمه دوم باز هم روي حملات بارسا داويد ويا با شوتي زيبا در دقيقه 55 بارسلونا را 3 بر صفر پيش انداخت. در دقيقه 90 نيز جوردي آلبا روي ضد حمله گل چهارم بارسلونا را زد تا تمام اميدهاي آث ميلان نقش بر آب شود و در نهايت بارسلونا با نتيجه 4 بر 2 در مجموع به يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

در بازي ديگر نيز تيم فوتبال شالکه که در بازي رفت در خانه گالاتاساراي به نتيجه تساوي يک بر يک رسيده بود در بازي برگشت خود در آلمان توانست در دقيقه 18 توسط نئوستادتر به گل رسيده و يک بر صفر از حريف ترکيه‌اي خود پيش افتد.

اما در دقايق 37 و 42 آلتين توپ و ايلماز گالاتاساراي را 2 بر يک پيش انداختند و نيمه اول اين ديدار نيز با همين نتيجه به پايان رسيد.

در نيمه دوم و در دقيقه 63 باستوس گل تساوي را براي شالکه به ثمر رساند تا بازي 2 بر 2 مساوي شودو در نهايت در دقيقه 95 گالا گل سوم را توسط بولوت به ثمر رساند تا بازي با همين نتيجه 3 بر 2 خاتمه به سود گالاتاساراي خاتمه يابد تا گالاتاساراي با نتيجه 4 بر 3 در مجموع دو ديدار به يک چهارم صعود کند.
 


تراکتورسازي در ديدار دوم خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا مقابل الجيش قطر با نتيجه 3 بر 3 به تساوي رسيد.


 در هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز از ساعت 19:00 در دوحه به مصاف الجيش رفت.

تراکتورسازي در اين ديدار عملکرد بسيار خوبي داشت و در کل بازي بهتري نسبت به حريف قطري خود ارائه کرد. البته نماينده ايران در دفاع کمي شکننده نشان مي داد و روي ضد حملات دروازه اين تيم بارها با خطر رو به رو شد.

شاگردان توني اوليويرا 2 بار از حريف خود پيش افتادند اما از اين برتري استفاده نکردند و نماينده قطر توانست هر 2بار بازي را به تساوي بکشاند تا در نهايت با باز کردن دورازه تراکتورسازي در دقيقه 87 عقب بيافتند تا اينکه گيلسون با زدن گل سوم تراکتورسازي ، 1 امتياز را زنده کند.

شاگردان توني اوليويرا در نهايت با نتيجه 3 بر 3 به تساوي رسيدند تا با کسب 1 امتياز اين ديدار و با توجه به پيروزي در هفته اول مقابل الجزيره امارات 4 امتيازي شده و با گل زده بيشتر در صدر جدول باقي بماند.

فلاويو لوپز در دقيقه 24 و مهدي سيد صالحي 51 ، گيلسون 91 براي تراکتورسازي گل زني کردند . واگنر در دقيقه 35و87 و آدريانو پريرا 66 از روي نقطه پنالتي گل‌هاي الجيش را وارد دروازه تراکتورسازي کردند.

ميشي مورا داور ژاپني اين ديدار به سئول کي بازيکن الجيش کارت زرد نشان داد.

رسانه‌هاي انگليسي گزارش داده‌اند که هافبک تاتنهام با 70 ميليون يورو راهي رئال مادريد خواهد شد.


رئال مادريد در نظر دارد دير يا زود قراردادي با گرت بيل امضا کند. اين مي‌تواند توضيحي باشد بر اين که چرا روزنامه انگليسي ديلي ميرور گزارش مي‌دهد که سفيدپوشان خود را براي پيشنهاد 70 ميليون يورويي به هافبک تاتنهام آماده مي‌کنند. وب‌سايت همين روزنامه مدعي شده است که رئال در نظر دارد قراردادي 5 ساله به ارزش 11 ميليون يورو در سال با بيل منعقد کند.

به گزارش فارس،تيم ژوزه مورينيو تنها باشگاه اروپايي نيست که به دنبال جذب بيل است؛ تيم‌هايي مثل منچسترسيتي، چلسي و بارسلونا نيز مي‌توانند مقصدهاي احتمالي هافبک تاتنهام باشند. در حقيقت جرارد پيکه، مدافع بارسلونا اخيرا در گفت‌و‌گو با بي‌بي‌سي گرت بيل را بازيکني باورنکردني دانست که شرايط بازي در هر تيمي را دارد.

هرچند مدافع مياني بارسلونا تأييد کرد که سرعت و قدرت هافبک تاتنهام با شيوه بازي رئال هماهنگ‌تر است، اما اضافه کرد که بيل قطعا مي‌تواند به نيوکمپ بيايد.

بيل به يکي از پرطرفدارترين بازيکنان اروپا تبديل شده وي توانسته در اين فصل 20 گل براي تيمش در تمام رقابت‌ها به ثمر برساند و باشگاه‌هاي زيادي خواهان جذب او هستند. اين در حالي است که رئيس باشگاه تاتنهام اعلام کرده براي نگه داشتن بيل در اين تيم مبلغ قرارداد وي را 2 برابر خواهد کرد و حال بايد ديد که آيا اين کار وي را در باشگاه شمال لندني ماندني مي‌کند يا خير.

تيم فوتبال پرسپوليس در نيمه نهايي جام حذفي ميهمان داماش گيلان شد.


به گزارش فارس، مراسم قرعه‌کشي براي تعيين ميزباني ديدار دو تيم پرسپوليس و داماش گيلان در مرحله نيمه‌نهايي جام حذفي( گراميداشت آزادسازي خرمشهر) امروز در سالن روابط عمومي سازمان ليگ و با حضور سعيد شيريني سرپرست پرسپوليس و امير عابديني مديرعامل باشگاه داماش و مسئولان سازمان ليگ برگزار شد.

بر اين اساس تيم فوتبال پرسپوليس ميهمان داماش گيلان است و اين ديدار بايد روز 16 فروردين در ورزشگاه عضدي رشت برگزار شود.

ديگر ديدار اين مرحله بين دو تيم سپاهان و استقلال روز 10 فروردين در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.

سازمان ليگ تاريخ جديد برگزاري بازي نيمه نهايي جام حذفي بين استقلال و سپاهان را اعلام کرد.


پس از کش و قوس هاي فراوان در خصوص تاريخ برگزاري بازي استقلال و سپاهان در مرحله نيمه نهايي جام حذفي سرانجام سازمان ليگ تصميم خود را گرفت.

به گزارش فارس، اين طور که سازمان ليگ به دو باشگاه سپاهان و استقلال نامه ارسال کرده است تاريخ برگزاري اين بازي را براي دهم فروردين در نظر گرفته است.

اين نامه شب گذشته براي دو باشگاه ارسال شده است و تاريخ ساير مسابقات اين دو تيم هم لحاظ شده است.

پيش از اين سازمان ليگ اعلام کرده بود اين مسابقه نهم فروردين برگزار مي شود اما باشگاه استقلال به برگزاري اين مسابقه در اين روز اعتراض کرده بود و معتقد بود به دليل بازگشت تيم ملي در تاريخ 7 فروردين از کويت امکان برگزاري بازي در تاريخ نهم فروردين را ندارند.

البته اين برنامه به اين دو باشگاه پيشنهاد شده است و بايد ديد سازمان ليگ اين برنامه را قطعي مي کند يا خير.

تيم فوتبال اتلتيکو مادريد با شکست در ديداري خانگي به رده سوم جدول رده بندي لاليگا سقوط کرد.


 در آخرين بازي شب گذشته از هفته بيست و هفتم لاليگا اسپانيا تيم فوتبال اتلتيکو مادريد در ورزشگاه ويسنته کالدرون ميزبان رئال سوسيداد بود که اين بازي در نهايت با نتيجه يک بر صفر به سود سوسيداد به پايان رسيد.

ژابي پريه‌تو در دقيقه 53 رئال سوسيداد را يک بر صفر پيش انداخت.

اتلتيکو مادريد با اين شکست 57 امتيازي باقي ماند و به رده سوم جدول رده بندي لاليگا سقوط کرد و براي اولين بار از ابتداي فصل، رئال مادريد با 58 امتياز جايگاه دوم را از اتلتيکو گرفت.

تيم فوتبال رئال مادريد با گلزني مهاجم پرتغالي خود در ديداري خارج از خانه به پيروزي رسيد.


 در يک بازي از هفته بيست و هفتم لاليگا اسپانيا تيم فوتبال سلتاويگو ميزبان رئال مادريد بود که اين بازي در پايان با نتيجه 2 بر يک به سود رئال مادريد خاتمه يافت.

به گزارش فارس، در اين بازي کريستيانو رونالدو در دقيقه 61 رئال مادريد را يک بر صفر پيش انداخت اما 2 دقيقه بعد آسپاس بازي را به تساوي کشاند اما اين پايان کار نبود و روي حرکتي از کاکا دروازه‌بان سلتا مرتکب خطاي پنالتي شد که در دقيقه 72 رونالدو اين پنالتي را به گل دوم رئال تبديل کرد.

رئال ماديد پس از پايان اين بازي با 58 امتياز موقتا به رده دوم جدول رده بندي لاليگا صعود کرد و سلتاويگو نيز 23 امتيازي باقي ماند.

یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:عکس های علیرضا نیکبخت واحدی, :: 23:12 ::  نويسنده : Lima

عكسهاي جديد از عليرضا نيكبخت واحديعكسهاي جديد از عليرضا نيكبخت واحديعكسهاي جديد از عليرضا نيكبخت واحديعكسهاي جديد از عليرضا نيكبخت واحديعكسهاي جديد از عليرضا نيكبخت واحديعكسهاي جديد از عليرضا نيكبخت واحديعكسهاي جديد از عليرضا نيكبخت واحديعكسهاي جديد از عليرضا نيكبخت واحديعكسهاي جديد از عليرضا نيكبخت واحدي

تيم‌هاي فوتبال منچستر يونايتد و چلسي در ديداري از سري مسابقات جام حذفي به تساوي رضايت دادند.


در دو بازي باقيمانده از يک چهارم نهايي جام حذفي انگليس و در مهم‌ترين ديدار تيم فوتبال منچستر يونايتد در ورزشگاه اولدترافورد ميزبان چلسي بود که اين بازي در پايان با نتيجه 2 بر 2 مساوي به پايان رسيد.

به گزارش فارس، در نيمه اول و در همان دقايق ابتدايي منچستر يونايتد با گل‌هاي هرناندز 6 و روني 11، با نتيجه 2 بر صفر از چلسي پيش افتاد اما در نيمه دوم و در دقايق 59 و 68 هازارد و راميرز بازي را 2 بر 2 مساوي کردند.

در بازي ديگر نيز ميلوال و بلکبرن به تساوي بدون گل رسيدند.

به اين ترتيب به دليل تساوي در بازي‌هاي امشب، اين دو مسابقه در خانه مهمانان تکرار خواهد شد.

شب گذشته ويگان و منچستر سيتي با غلبه بر حريفان به نيمه نهايي جام حذفي انگليس راه يافته بودند.

تيم فوتبال ليورپول در ديداري خانگي بر تاتنهام غلبه کرد.


 در ادامه مسابقات از هفته بيست و نهم ليگ برتر انگليس 2 بازي برگزار شد که در مهم‌ترين ديدار تيم فوتبال ليورپول در ورزشگاه خانگي خود با نتيجه 3 بر 2 بر تاتنهام غلبه کرد.

به گزارش فارس، گل‌هاي ليورپول را در اين بازي سوارز 21، داونينگ 66 و جرارد 82 از روي نقطه پنالتي به ثمر رساندند. گل‌هاي تاتنهام نيز توسط ورتونگن 45 و 53 به ثمر رسيد.

در بازي ديگر نيز نيوکاسل 2 بر يک بر استوک سيتي غلبه کرد.

ليورپول با اين برد 45 امتيازي شد و به رده پنجم جدول رده بندي ليگ برتر انگليس صعود کرد و تاتنهام نيز با 54 امتياز سوم ماند.

راه آهن با شکست پرسپوليس رکورد يازده بازي متوالي بدون شکست يحيي گل محمدي در اين فصل را شکست.


در آخرين ديدار هفته بيست و نهم ليگ برتر از ساعت 17:30 تيم پرسپوليس در ورزشگاه آزادي و در حضور 5هزار و صد تماشاگر( طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه) مقابل راه‌آهن به ميدان رفت که بازي با نتيجه يک بر صفر به سود راه آهن به پايان رسيد.

به گزارش فارس،عليرضا عظيمي در دقيقه 57 با شوتي محکم از پشت محوطه جريمه براي راه آهن گلزني کرد.

محسن قهرماني داور مسابقه به بهشاد ياورزاده، حامد نورمحمدي و عليرضا عظيمي از راه آهن کارت زرد نشان داد.

پرسپوليس با سرمربيگري يحيي‌ گل‌محمدي در 14 مسابقه متوالي شکستي نخورده بود که علي دايي رکورد شکست ناپذيري گل‌محمدي و پرسپوليس را شکست. اين هفتمين باخت پرسپوليس در اين فصل بود.

راه آهن با اين برد 42 امتيازي شد ولي به دليل تفاضل گل کمتر در همان رده هشتم باقي‌ ماند. پرسپوليس 42 امتيازي هم همچنان ششم است.

ترکيب راه آهن:

محمد محمدي، ابراهيم کريمي، مهدي زارعي، پيروز قرباني، فرزاد آشوبي، حامد نورمحمدي، حميد علي‌عسگر، مهرداد کفشگري، اميد عاليشاه( از دقيقه 65 مجتبي شيري)، عليرضا عظيمي( از دقيقه 87 بهشاد ياورزاده) و بهادر عبدي

سرمربي: علي دايي

ترکيب پرسپوليس:

نيلسون، عليرضا نورمحمدي، سيدجلال حسيني، مهرداد پولادي، محمدرضا خانزاده، ميثم نقي‌زاده، رضا حقيقي، محمد نوري( از دقيقه 78 اميرحسين فشنگچي)، هادي نوروزي( از دقيقه 64 محمد قاضي)، غلامرضا رضايي و کريم انصاري‌فرد

سرمربي: يحيي گل‌محمدي
 

مطبوعات انگليسي نوشتند باشگاه فوتبال رئال مادريد از هافبک کروات و سابق تيم تاتنهام به عنوان طعمه براي خريد هافبک ولزي و ستاره اين تيم انگليسي استفاده خواهد کرد.


روزنامه ديلي استار نوشت مسئولان رئال مادريد که در صدد خريد گرت بيل ملي پوش ولزي و بهترين بازيکن تيم تاتنهام هستند به اين باشگاه پيشنهاد داده اند تا در ازاي دريافت 30 ميليون پوند و نيز بازگرداندن لوکا مودريچ به وايت هارت لين ، بيل را در ماه ژوئن راهي سانتياگوبرنابئو کنند.

اين در حاليست که آندره ويلاش بوآش سرمربي پرتغالي تاتنهام بر حفظ اين بازيکن 23 ساله تاکيد دارد اما شايد حربه رئال در پيشنهاد بازگرداندن مودريچ وي را راضي به جدايي بيل کند.

مودريچ 27 ساله تابستان قبل در انتقال جنجالي از تاتنهام راهي رئال شد اما نتوانست در حضور بازيکناني چون آنخل دي ماريا ، مسوت اوزيل و کاکا به عنوان هافبک مياني جايگاه ثابتي پيدا کند.اوج نمايش مودريچ در رئال زدن گل اول اين تيم در ديدار هفته قبل ليگ قهرمانان اروپا برابر منچستريونايتد بود.

تيم فوتبال رم در ديداري خارج از خانه به تساوي رسيد.


در يک بازي از هفته بيست و هشتم سري آ ايتاليا، تيم فوتبال اودينزه در خانه پذيراي رم بود که اين مسابقه در پايان با تساوي يک بر يک خاتمه يافت.

گل رم را در اين بازي لاملا در دقيقه 20 به ثمر رساند اما موريل در دقيقه 62 بازي را به تساوي کشاند.

همچنين در اين بازي در دقيقه 73 هورتوکس با کارت قرمز مستقيم از زمين مسابقه اخراج شد تا ميزبان 10 نفره بازي را ادامه دهد.

رم با اين تساوي 44 امتيازي شد و اودينزه نيز به امتياز 41 رسيد.

یک بازی بدون تماشاگر برای استقلال/ احکام صادر شد؛       برهانی 3جلسه ، کاظمیان یک جلسه

 

کمیته انضباطی از اقدامات پسندیده امیر قلعه‌نوعی و میرشاد ماجدی که ضمن اقدام لازم در جهت پرهیز تماشاگران از بروز تخلف از تیم داوری نیز عذرخواهی کردند، قدردانی می‌کند

به دلیل اتفاقات رخ داده در جریان بازی استقلال و تراکتورسازی؛ تیم استقلال تهران از برگزاری یک بازی خانگی در حضور تماشاگرانش محروم شد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، بنا به گزارش داور، نماینده فدراسیون، نماینده سازمان لیگ برتر و رئیس کمیته انضباطی که به عنوان ناظر ویژه این دیدار انتخاب شده بود، تخلفاتی از سوی بازیکنان و هواداران دو تیم پیش از آغاز بازی، در جریان بازی، بین دو نیمه و در پایان بازی اتفاق افتاد که کمیته انضباطی در7 بند رای خود را درخصوص تخلفات اعلام می کند.

1-کمیته انضباطی رعایت ضوابط و مقررات قبل از بازی را به باشگاه تراکتورسازی به صورت موکد توصیه می‌کند.

2-به دلیل رفتار تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز این باشگاه به مبلغ 80میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

3- آرش برهانی، علاوه بر محرومیت ناشی از کارت قرمز داور، به مدت دو جلسه از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات لیگ برتر محروم و به پرداخت 30 میلیون ریال محکوم شد.

4-مصطفی اکرامی بازیکن تیم تراکتورسازی به توبیخ کتبی و پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود.

5-حنیف عمران‌زاده به مدت یک جلسه از همراهی تیمش و حضور در مسابقات رسمی لیگ برتر محروم و به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

6-جواد کاظمیان به مدت یک جلسه از همراهی تیمش و حضور در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

7-هواداران تیم استقلال تهران به دلیل پرتاب مواد منفرجه، اهانت به عوامل و تماشاگران تیم میهمان و اهانت به داور مسابقه که باعث شد داوران در آغاز نیمه دوم تصمیم به عدم برگزاری بازی بگیرند و با وساطت از تصمیم خود منصرف و حاضر به ادامه بازی شدند، با توجه به سوابق قبلی تیم میزبان و عدم تنبه و بروز تخلفات گذشته، باشگاه استقلال به برگزاری یک مسابقه به عنوان میزبان در لیگ برتر بدون حضور تماشاگر و به پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود.

با توجه به تاخیر دو دقیقه ای تیم استقلال در ورود به زمین، این تیم به پرداخت 6 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.

همچنین کمیته انضباطی از اقدامات پسندیده امیر قلعه‌نوعی و میرشاد ماجدی-سرمربی و سرپرست تیم میزبان که ضمن اقدام لازم در جهت پرهیز تماشاگران از بروز تخلف از تیم داوری نیز عذرخواهی کردند، قدردانی می‌کند. به استثنای جریمه نقدی تیم تراکتورسازی تبریز که قابل تجدید نظر است در بقیه موارد رای صادره، به استناد مقررات ماده 15 آئین نامه انضباطی قطعی است.

تيم فوتبال بارسلونا با گلزني مهاجم آرژانتيني خود در ديداري خانگي به پيروزي رسيد.


 از هفته بيست و هفتم لاليگا اسپانيا 3 بازي انجام شد که در مهم‌ترين آنها تيم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نيوکمپ ميزبان لاکرونيا بود و توانست اين تيم را با نتيجه 2 بر صفر شکست دهد.

به گزارش فارس، رورا مربي بارسلونا در اين بازي به چند بازيکن اصلي خود از جمله اينيستا، مسي، ژاوي و بوسکتس استراحت داده بود و مسي از دقيقه 62 به جاي داويد ويا وارد زمين مسابقه شد.

آلکسيس سانچز توانست در دقيقه 38 بارسا را يک بر صفر پيش اندازد و در دقيقه 88 توانست روي حرکتي زيبا که خود آغاز کننده آن بود گل دوم بارسلونا را به ثمر برساند و رکورد گلزني خود در بازي‌هاي متوالي در لاليگا را به 17 بازي برساند و خود نيز در اين فصل لاليگا 40 گله شود و در نهايت نيز بازي با همين نتيجه به پايان رسيد.

در ساير ديدارها وايادوليد مقابل مالاگا به تساوي يک بر يک رسيد و رايووالکانو 2 بر صفر اسپانيول را شکست داد.

تيم فوتبال استقلال 10 نفره تراکتورسازي را شکست داد و با اقتدار صدرنشين ماند.


تيم فوتبال استقلال از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود 65 هزار تماشاگر به مصاف تيم تراکتورسازي تبريز رفت که بازي با نتيجه يک بر صفر به سود استقلال به پايان رسيد.

خسرو حيدري در دقيقه 17 دچار مصدوميت شد و نتوانست به بازي ادامه بدهد و جواد نکونام که در اين بازي نيمکت‌نشين بود به جاي او وارد ميدان شد.

نکونام در دقيقه 31 با ضربه‌اي زميني از داخل محوطه جريمه براي استقلال گلزني کرد.

استقلال که در نيمه دوم 10 نفره بود، سعي کرد بازي را اداره کند و توانست مقابل حملات گسترده تراکتورسازي مقاومت کند.

سعيد مظفري‌زاده داور مسابقه به آرش برهاني بازيکن استقلال در دقيقه 39 به دليل ضربه‌اي که با سر به بازيکن تراکتورسازي زد با نشان دادن کارت قرمز از زمين اخراج کرد.

قاسم دهنوي از تراکتورسازي و سياوش اکبرپور از استقلال کارت زرد گرفتند.

با اين پيروزي استقلال 59 امتيازي شد و به صدر جدول برگشت. استقلال در بازي فينال‌گونه ليگ تراکتورسازي نزديک‌ترين رقيب خود را شکست داد تا به تنهايي در صدر قرار بگيرد. تراکتورسازي نيز با اين شکست 55 امتيازي باقي ماند و به رده سوم سقوط کرد. سپاهان هم با 56 امتياز دوم است.



*ترکيب استقلال:

مهدي رحمتي، پژمان منتظري، خسرو حيدري (از دقيقه 17 جواد نکونام)، علي حمودي، اميرحسين صادقي، ساموئل، مجتبي جباري (از دقيقه 90+1 حنيف عمران‌زاده)، هاشم بيک‌زاده، آرش برهاني، سياوش اکبرپور و فرزاد حاتمي (از دقيقه 68 فرهاد مجيدي)

سرمربي: امير قلعه‌نويي



*ترکيب تراکتورسازي:

مهدي ثابتي، مصطفي اکرامي (از دقيقه 72 مسعود ابراهيم‌زاده)، مرتضي اسدي، محمد نصرتي، محمد ايران‌پوريان، مهدي کياني، مهدي کريميان، قاسم دهنوي (از دقيقه 60 جواد کاظميان)، فلاويو لوپز، محمد ابراهيمي (از دقيقه 79 گيلسون سوارس) و سيد مهدي سيد صالحي.

سرمربي: توني اوليويرا
 

یوونتوس 2  سلتیک صفر: صعود بی‌دردسر

البته برای یوونتوس بسیار بعید بود که نتواند صعود کند.

یوونتوس با برد آسانی که مقابل سلتیک کسب کرد به مرحله بعدی لیگ قهرمانان رسید و در جمع هشت تیم برتر قرار گرفت.

مردان آنتونیو کونته که بازی رفت را در گلاسگو سه بر صفر برده بودند در این بازی هم مشکلی نداشتند و در ضد حملات دو گل زدند.

آنتونیو کونته نسبت به بازی با ناپولی پنج تغییر در ترکیب تیمش داده بود و با این حال تیمش در دقیقه 24 به گل رسید. آندره‌آ بارزالی توپ را به فابیو کوالیارلا سپرد. ضربه او را فریزر فارستر برگرداند اما الساندرو ماتری از راه رسید و به آسانی آن را گل کرد.

سلتیک دست به حمله زد و هوپر در خط حمله این تیم چند موقعیت خوب را از دست داد.

یووه در نیمه دوم تهاجمی ‌تر بازی کرد و در دقیقه 65 گل دوم را هم زد. آرتورو ویدال از تله آفساید گذشت و پاس عالی آندره‌آ پیرلو را گرفت و به کوالیارلا سپرد تا او گل دوم را بزند.

پاری سن-ژرمن 1  والنسیا 1: پاریسی‌ها صعود کردند، اما..

والنسیا در خانه پی اس جی به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک نرسید و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

پاری سن-ژرمن با دشواری فراوانی توانست به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسد. این اولین بار پس از سال 1995 است که آنها به این مرحله پا می‌گذارند.

بازی دو تیم جذابیت چندانی نداشت ولی در هر حال پایاپای بود و والنسیا روزگار را برای پاریسی‌ها دشوار کرد.

والنسیا جریان بازی را در دست داشت اما در نیمه اول نتوانست به گل برسد. آنها در هر حال در دقیقه 55 گل زدند. ژوناس که مانند همیشه در سطحی نه‌چندان بالا بازی می‌کرد از گوشه محوطه جریمه ضربه‌ای زیبا با پای راست و غیرتخصصی‌اش به توپ زد که پس از برخورد به الکس با تغییر جهت وارد دروازه سالواتوره سیریگو شد.

کارلو آنچلوتی که بازیکناین مانند مارکو وراتی، زلاتان ایبراهیموویچ و ژرمی منز را در اختیار نداشت و از دیوید بکام هم استفاده نکرد کوین گامیرو را به میدان آورد. حرکت گامیرو در دقیقه 66 منجر به گل شد. او در میان مدافعان حرکت کرد و به جلو رفت. توپش پس از برخورد با بازیکنان به اسکیل لاوتزی رسید و هرچند ضربه اول او را بیسنته گوایتا دفع کرد اما او در برگشت گل‌زنی کرد.

والنسیا فشار بسیاری روی دروازه حریف آورد اما نتوانست به گل برسد. آنها حذف شدند اما پاری سن-ژرمن هم به هیچ وجه تیمی نشان نداد که مدعی فتح لیگ قهرمانان باشد.

يک جواهرفروشي ژاپني در اقدامي بي سابقه نمونه اي از پاي چپ ليونل مسي ستاره تيم فوتبال بارسلوناي اسپانيا و ملي پوش آرژانتيني را از جنس طلا و به ارزش بيش از چهار ميليون يورو ساخته است.


به گزارش خبرگزاري فرانسه از توکيو، پاي چپ طلايي ليونل مسي که بيست و پنج کيلوگرم وزن دارد بسيار دقيق طراحي شده است و بر روي آن مي توان رگ هاي خوني و خطوط پوستش را نيز ديد.

جواهرسازي مشهور و بزرگ ژاپني گينزا تاناکا که اين پاي طلايي را به مناسبت موفقيت ليونل مسي براي کسب چهارمين توپ طلايي اش در ماه ژانويه توليد کرده است اين هفته اين اثر هنري- ورزشي خود را براي فروش عرضه مي کند.

اين جواهرسازي تاکيد کرد اين پاي طلايي به همراه نمونه هاي کوچکتري از اين پاي طلايي و يک پلاک طلاي بزرگ از اثر پاي ليونل مسي از روز پنجشنبه براي فروش عرضه مي شود.

بخشي از عوايد فروش اين جواهرات ورزشي قرار است از طريق بنياد ليونل مسي به مردمي که از زلزله و سونامي دو سال پيش لطمه ديده اند اختصاص داده شود.

ليونل مسي آرژانتيني که در ماه دسامبر عنوان بهترين گلزن تاريخ تيم فوتبال بارسلونا را از آن خود کرد ماه ژانويه در جشن فيفا در زوريخ سوئيس چهارمين توپ طلاي فوتبال را به دست آورد.

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان