استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي
سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, :: 10:25 ::  نويسنده : Lima

مالک متمول چلسي براي جذب گوآرديولا حاضر است پيشنهاد نجومي دستمزد سالانه 32 ميليون يورويي را به او بدهد.


پپ گوآرديولا در پايان فصل قبل ليگا اعلام کرد که ديگر نمي‌خواهد آبي - اناري‌ها را هدايت کند. اين مربي صاحب‌نام اسپانيايي با وجود چند پيشنهاد خوب از تيم‌هاي سرشناس اروپاِيي تاکنون مقصد بعدي خود را مشخص نکرده است. شبکه ESPN اعلام کرد که رومان آبراموويچ براي جذب گوآرديولا حاضر است، پيشنهاد حقوق سالانه 32 ميليون يورو را به او بدهد و با قراردادي چهار ساله به ارزش 128 ميليون يورو پپ محبوب را به استمفوردبريج ببرد!

مالک چلسي به اين پيشنهاد نجومي اکتفا نکرده و اظهار داشته است، چنانچه گوآرديولا براي آبي پوشان لندن جام کسب کند، حقوق او را تا 160 ميليون يورو افزايش خواهد داد!

علاقه آبراموويچ براي جذب سرمربي سابق بارسلونا در حالي است که ماريا اوروبيتک، مدير برنامه‌هاي گوآرديولا با بيان اين که وي هنوز تيم جديد خود را تعيين نکرده است، گفت: دو هفته‌ پيش در نيويورک با گوآرديولا بودم. به من گفت، تا پايان امسال هيچ تصميمي نخواهد گرفت. گوآرديولا به آنچه در اطراف او اتفاق مي‌افتد، توجه زيادي نمي‌کند . او در حال حاضر در نيويورک به سر برده و از تعطيلات خود لذت مي‌برد. با اين حال از ديدن رقابت‌هاي فوتبال غافل نمي‌شود. گوآرديولا عجولانه تصميم نخواهد گرفت.

پيشنهاد نجومي چلسي به گوارديولا در حالي است که خبرهايي درباره ابراز علاقه تيم هاي ديگري همچون منچستر سيتي، بايرن مونيخ و پاري سن ژرمن به جذب سرمربي سابق بارسلونا به گوش مي‌رسد.

سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, :: 2:0 ::  نويسنده : Lima

ستاره آرژانتيني باشگاه بارسلونا با دو گلي که 1شنبه شب وارد دروازه بتيس نمود توانست رکورد گلزني گردمولر در يک سال را پشت سربگذارد.


ليونل مسي، ستاره آرژانتيني باشگاه بارسلونا يکشنبه شب توانست تا در ديدار تيمش مقابل بتيس در شهر سويا، با به ثمر رساندن دو گل از رکورد 85 گل گردمولر در طول يک سال عبور کند و تعداد گلهايش در سال 2012 را به عدد 86 برساند. حالا مسي سه بازي ديگر تا پايان سال 2012 فرصت دارد تا اين تعداد گلها را افزايش دهد.

به همين منظور کمپاني آديداس با انتشار اين عکس استثنايي که ترکيبي از کفش گرد مولر در 40 سال پيش و کفش کنوني بازيکن بارساست، از مسي تقدير کرده.

در اين عکس مي خوانيم: تاريخ سازي، رکورد گلزني در طول يک سال




messi
 



در سمت چپ و در قسمت سياه رنگ کفش، کفش متعلق به گرد مولر را مي بينيم که زير نوشته شده:

گرد مولر ، آديداس 2000، آلمان غربي، بايرن مونيخ

و در سمت راست بخش جلويي و زردرنگ کفش مسي را مي بينيم و زيرش مي خوانيم:« لئو مسي 2012- آدي زرو اف 50- آرژآنتين ، بارسلونا»

دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, :: 19:21 ::  نويسنده : Lima
احتمالا بسیاری از مردم می خواهند بدانند فوتبالیست های محبوبشان چه خودروهایی سوار می شوند.













دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, :: 18:58 ::  نويسنده : Lima

زلاتان ابراهيموويچ رکورد گلزني ليونل مسي را به تمسخر گرفت و گفت اگر او در بارسلونا بود مي توانست 90 گل در يک فصل بزند.


زلاتان ابراهيموويچ که دو سال پر حرف و حديث را در بارسلونا گذراند و سپس به ميلان رفت، از رکورد گلزني ليونل مسي شگفت زده نشده است و معتقد است اگر او در بارسلونا بود مي توانست به مراتب بيشتر از مسي براي آبي، اناري گل بزند. زيرا داوران پنالتي هاي زيادي در طول يک فصل براي بارسلونا مي‌گيرند و تعجبي ندارد اگر اين مقدار گل زده شود.

مهاجم پاري‌سن ژرمن از زماني که از بارسلونا جدا شد، مدام به انتقاد از اين تيم و تخريب بارسلونا مي پردازد. اکنون در جديد ترين مصاحبه خود اين مطالب را عنوان کرده است.

وي پيش‌تر هم اعلام کرده بود داوران در لاليگا با بارسلونا بسيار مهربان هستند.

جالب است بدانيد تعداد پنالتي هاي اين فصل بارسلونا در ليگا برابر با تعداد پنالتي هاي پاري‌سن ژرمن در ليگ فرانسه است.

یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, :: 23:27 ::  نويسنده : Lima

یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, :: 20:43 ::  نويسنده : Lima

مهاجم تيم فوتبال بايرن مونيخ شانس قهرماني تيم دورتموند را صفر دانست و در عوض از بايرلوکوزن به عنوان رقيب بايرن در رقابت‌هاي اين فصل نام برد.


تيم فوتبال بايرن مونيخ در ديدار با آگسبورگ به برتري 2 بر صفر رسيد حال آنکه دورتموند در ديداري خانگي با حساب 3 بر 2 مقابل ولفسبورگ در ديداري خانگي تن به شکست داد.

بايرن در حال حاضر با اختلافي 14 امتيازي نسبت به دورتموند در صدر جدول رده بندي رقابت‌هاي بوندس ليگا قرار دارد.

توماس مولر اظهار داشت: اگر من بازيکن دورتموند بودم هرگز با اختلاف 14 امتيازي نسبت به صدر جدول در خصوص قهرماني صحبت نمي کردم. در حال حاضر لورکوزن رقيب اصلي ما است.

مهاجم بايرن افزود: نبايد اجازه دهيم اين برتري تمرکز ما را براي قهرماني از بين ببرد.

یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, :: 20:40 ::  نويسنده : Lima

تيم فوتبال منچستريونايتد در هفته شانزدهم ليگ برتر انگليس درخانه منچسترسيتي به برتري رسيد.


در مهمترين ديدار اين هفته منچسترسيتي انگليس در ورزشگاه اتحاد ميزبان همشهري خود منچستريونايتد بود و در نهايت متحمل شکست 3 بر 2 شد.

در اين ديدار جذاب و ديدني شياطين سرخ ابتدا توسط وين روني در دقايق 16 و 29 از حريف آبي‌پوش خود پيش افتادند؛ اما در نيمه دوم شاگردان مانچو با گلزني يحيي توره در دقيقه 60 و زابالتا در دقيقه 86 به بازي برگشتند و موفق شدند بازي را به تساوي بکشانند.

در شرايطي که داور بازي 4 دقيقه وقت تلف شده اعلام کرده بود، منچستريونايتد صاحب يک ضربه ايستگاهي شد و روبين فان پرسي با قرار گرفتن پشت توپ ضربه‌اي فني را به سمت دروزاه جو هارت فرستاد که با برخورد به ديواره دفاع من سيتي در نهايت توپ درون دروازه قرار گرفت و در پايان شاگردان فرگوسن 3 امتياز ارزشمند اين ديدار را به دست آوردند.

من يونايتد با اين برد 39 امتيازي شد و اختلاف خود با سيتي را به 6 امتياز رساند.

شکست من سيتي اولين باخت اين تيم در اين فصل بود و آبي‌هاي منچستر پس از 37 بازي خانگي که شکست نخورده بودند، طعم تلخ باخت را توسط همشهري‌هاي خود چشيدند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس بازيکنان اين تيم را ممنوع‌المصاحبه کرد.


 

    محمد رويانيان پس از تمرين امروز (يکشنبه)، به مدت 90 دقيقه‌ با بازيکنان و کادر فني پرسپوليس جلسه داشت.

در اين جلسه رويانيان به خاطر شرايط حال حاضر اين تيم و کادر فني، بازيکنان پرسپوليس را رسماً‌ ممنوع‌المصاحبه کرد و به آنها اخطار داد؛ در صورتيکه برخلاف نظر باشگاه حرکت کنند کميته انضباطي با آنها برخورد جدي خواهد کرد.

به گزارش فارس، بازيکنان پرسپوليس پس از جلسه امروز بدون اينکه حتي شيشه‌هاي خودروي خود را پايين بياورند با چهره‌‌اي جدي ورزشگاه درفشي‌فر را ترک کردند.

رويانيان به بازيکناني که عليه ژوزه مصاحبه‌ کرده بودند در اين جلسه اعتراض‌ کرد.

وي به صورت اختصاصي نيز دقايقي با گل‌محمدي به گفت‌وگو پرداخت.

یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, :: 19:43 ::  نويسنده : Lima

مهاجم تيم فوتبال تراکتور‌سازي با عقد قرارداد يک‌ساله به استقلال پيوست.


به نقل از فارس، فرزاد حاتمي مهاجم اسبق تيم‌هاي سپاهان و تراکتور‌سازي با عقد قرارداد يک ساله به عضويت تيم فوتبال استقلال درآمد.

اين بازيکن عصر امروز با مسئولان تيم استقلال پاي ميز مذاکره نشست و سرانجام براي نيم‌فصل دوم با اين تيم به توافق رسيد. علاوه بر حاتمي عباس محمد‌رضايي، حسن اشجاري و حجت چهارمحالي نيز به تيم استقلال پيوستند و مذاکرات در خصوص يک بازيکن بوليويايي همچنان ادامه دارد.

قرارداد حاتمي فردا در هيئت فوتبال تهران ثبت خواهد شد.

یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, :: 19:38 ::  نويسنده : Lima

مديرعامل باشگاه استقلال گفت: بر اساس وعده‌مان با هواداران، آماده‌ايم تا مجيدي را در نيم فصل جذب کنيم.


 

به نقل از سايت باشگاه استقلال، علي فتح‌الله‌زاده درباره جلسه روز شنبه که ميان وي و سرمربي تيم استقلال برگزار شد اظهار داشت: نشست بسيار خوبي را برگزار کرديم و درباره شرايط تيم در نيم فصل و برنامه‌هاي آينده صحبت کرديم. ضمن اينکه بحث فهرست بازيکنان تيم براي ادامه رقابت ها هم از موارد اصلي طرح شده در جلسه بود.

وي ادامه داد: هنوز فهرست بازيکناني که از تيم جدا مي شوند قطعي نيست و تصميم گرفته شد تا پس از مشخص شدن نفراتي که چه به عنوان بازيکن داخلي و چه بازيکن خارجي به استقلال ملحق مي شوند، درباره فهرست کلي تيم و بازيکناني که احتمالا جدا مي شوند تصميم گيري نهايي انجام شود.

مديرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به پرسشي درباره وضعيت فرهاد مجيدي و احتمال بازگشتش به جمع آبي‌پوشان در نيم فصل عنوان کرد: همانطور که از قبل به هواداران عزيز و ميليوني استقلال وعده داده بوديم هم من و هم سرمربي تيم، آمادگي پذيرش مجيدي را داريم و مقدمات لازم را براي تحقق اين مساله فراهم کرده ايم.

وي تاکيد کرد: در واقع باشگاه استقلال، مطابق قولي که به هوادارانش داده بود، با تمام وجود آماده جذب مجيدي است و هيچ مشکلي براي تحقق اين مهم وجود ندارد. اگر مجيدي تمايل به بازگشت به استقلال دارد اعلام آمادگي کند تا اقدامات بعدي در اين باره انجام شود و اين بازيکن ارزشمند در ادامه فصل به تيم کمک کند.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به اين پرسش که اگر مجيدي قصد خداحافظي از دنياي بازي را داشته باشد چه تصميمي گرفته مي شود گفت: در صورتيکه مجيدي قصد خداحافظي را داشته باشد، باز هم به او در اين راه کمک مي کنيم تا انشاالله خداحافظي با شکوهي به پاس سال‌ها حضورش در پيراهن آبي برپا شود.

 

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان