استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

سرمربي تيم ملي کشتي فرنگي ايران در بازي‌هاي المپيک لندن بار ديگر هدايت تيم ملي را در دست گرفت.


«محمد بنا»، سرمربي موفق تيم ملي کشتي فرنگي در بازي‌هاي المپيک لندن که موفق به کسب 3 مدال طلا همراه اين تيم در المپيک 2012 شد، بعد از اين رقابت‌ها و به دليل آنچه بي‌توجهي به کشتي و فراهم نبودن شرايط براي ادامه کار عنوان کرده بود، از از ادامه همکاري با فدراسيون کشتي کناره‌گيري کرد.

به گزارش فارس،حالا بعد از گذشت حدود 11 ماه از کناره‌گيري «بنا» از تيم ملي کشتي فرنگي و نتايج نه چندان مطلوب اين تيم در مسابقاتي که به ميدان رفته بود، وي آمادگي خود را براي بازگشت به تيم ملي کشتي فرنگي اعلام کرده است.

 بنا در جلسه‌اي که روز گذشته با رسول خادم، سرپرست فدراسيون کشتي برگزار کرده بود موافقت خود را براي بازگشت به تيم ملي کشتي فرنگي و در دست گرفتن سکان هدايت فرنگي‌کاران اعلام کرده است.

محمد بنا بعد از ترک اردوي تيم ملي کشتي فرنگي، روز 18 دي ماه سال گذشته با انتشار بيانيه‌اي رسماً از تيم ملي کشتي فرنگي کناره‌گيري کرده بود.
 
از گاندی تا فردوسی پور

ما که بلد نیستیم یک بحث فوتبالی صحیح با یکی از بزرگترین فوتبالیستهای تاریخ یعنی لیونل مسی داشته باشیم و به او ناسزا می گوییم چگونه این گونه داد و فغان می زنیم که وامصیبتا ناصر محمد خانی قانل بود و مجتبی محرمی معتاد و علی اکبریان قاچاقچی است و...

 

 

 

                        

ماهاتما گاندی که  روح بزرگ لقب گرفته است اظهار نظریزیبائی دارد که می گوید " این راز همیشه برای من بی پاسخ مانده است که چگونه بشر با تحقیر همنوع خود احساس افتخار می کند ؟"

 این سخن گاندی دردنامه این روزهای فوتبال ما است هنگامی که این نوشته را می نگارم  نزدیک به 48 ساعت از قرعه کشی جام جهانی گذشته است اما  در عرض این دو روز تنها چیزی که مشاهده کردیم لودگی و تحقیر و توهین در مورد این رویداد بزرگ برای فوتبالمان است نخست با حمله فردوسی پور به یکی از بازیکنان تیم ملی چراغ اول روشن شد                                                         

 هاشم بیگ زاده را به تمسخر می گیرند و در این راه مجری تحصیل کرده و استاد دانشگاه  یعنی جناب فردوسی پور  شروع به سخن می کند و سپس کاپیتان تیم ملی جواد نکونام ادامه می دهد و کار به کوچه و خیابان می رسد  که چه کسی قرار است مسی را بگیرد کل آنالیز ملت ما در عرض این 48 ساعت در مورد تیمهای همگروه ما همان فرهنگ لطیفه معروف  است که مارادو نا را رها کن و غضنفر را بگیر  و این پایان ماجرا نیست .                                       

جماعتی که سواد کامپیوتری دارند به دنبال فیلتر شکن هستند و وقت دارند و حداقل تحصیلاتی را برخوردارند که می توانند از این تجهیزات بهره بگیرند  نخست به سایت مسی حمله می کنند به انواع زبان به فارسی و انگلیسی به او توهین می کنند و سرانجام اظهار تاسف او را می بینند و بعد به صفحه بانوی مجری  حمله می کنند و ... اما از یاد می برند که ورزش و فوتبال و جام جهانی برای دوستی ها و مودت انسانها بوده است و نه آن که به همدیگر توهین کنیم و این توهین ها را نخست به خودمان دهیم و شخصی چون هاشم بیگ زاده را توسط همبازی های خودش و کاپیتان تیم ملی و سپس  جناب مهندس عادل فردوسی پورمورد هجمه قرار دهیم.                                                                         همه ما بی عیب هستیم ؟ این چه افتخاری دارد که هم نوع خود را تحقیر کنیم ؟ عادل فردوسی پور که  در برنامه های خودش از به فراموشی سپرده شدن بزرگان فوتبال بارها سخن گفته است چرا پهلوان زنده را می کشد ؟ روزی که  بازی میلان و پرسپولیس تهران بود چند نفر از ما تاسف خوردیم که بزرگان فوتبال ایران باید با چنین هیبتی به میدان بیایند ؟

 به اندام کافو و زیدان و ماریو کپس و ماتیوس و ... در هنگام مراسم قرعه کشی نگاه کردم به اندام بارزی و مالدینی و بوبان می نگریستیم و اندام مرتضی کرمانی مقدم و پیوس و شاهرودی و میناوند و... را می دیدیم آیا نباید می گفتیم براستی فراموش کردن ورزشکار ما دلیل مهمی برای از یاد بردن خودشان توسط خودشان بوده است ؟ چند بار ناصر محمد خانی را به شدید ترین الفاظ کوبیده ایم ؟ عده ای از ما او را قاتل دو زن معرفی کرده اند ناصر محمد خانی گناه کرده است او تاوان گناهی را باید بکشد اما نه این گونه که ما جماعت سراسر ادعا این گونه بر سر او می کوبیم ؟ 

ما که هنوز نمی توانیم ادب و انسانیت را در ساده ترین مسائل رعایت کنیم به چه دلیل صحبت از شرف و انسانیت برای ناصر محمد خانی داریم ؟ مجتبی محرمی را معتاد نامیدیم آری او در روزگار به سوی نا کجا آباد رفت همان گونه که شاهین بیانی و علی اکبر یان و خضیراوی و.... خیلی ها رفتند اما مگر این جامعه ما توجه فرهنگی مناسبی داشت که حالا محرمی را بدترین می دانیم ؟ پل گاسکوئین و تونی آدامز و جرج بست و گرد مولر و گارینشا و نتزر و جان تری و اشلی کول و... رسوائی های اخلاقی فراوانی داشته اند اما این گونه مورد لعن و نفرین قرار می گیرند ؟ 

ما که بلد نیستیم یک بحث فوتبالی صحیح با یکی از بزرگترین فوتبالیستهای تاریخ یعنی لیونل مسی داشته باشیم و به او ناسزا می گوییم چگونه این گونه داد و فغان می زنیم که وامصیبتا ناصر محمد خانی قانل بود و مجتبی محرمی  معتاد و علی اکبریان قاچاقچی است و...  

حال باید این سوال را مطرح کنیم که چگونه ما انتظار داریم در ورزشگاه های ما انسانیت حکم فرما شود ؟ چگونه انتظار داریم ایران میزبان مسابقات بین المللی فوتبال شود وقتی با مسی این گونه برخورد می کنیم به واقع تا به کی از حقارت همدیگر لذت می بریم ؟

تيم فوتبال ذوب آهن با پيروزي مقابل استقلال سومين شکست آبي‌پوشان تهراني را در ليگ نهم رقم زد.


  ديدار تيم‌هاي ذوب‌آهن و استقلال از ساعت 20 در ورزشگاه فولاد شهر و در حضور بيش از 7 هزار تماشاگر برگزار شد.

به گزارش فارس، قضاوت اين ديدار بر عهده يدالله جهانبازي بود. وي به هادي تاميني از ذوب آهن و پژمان نوري و محمد مهدي نظري از استقلال کارت زرد نشان داد. همچنين کريم بوستاني از روي نيمکت استقلال اخراج شد.

در نيمه اول ميزبان در دقيقه 14 و روي ضربه سر مهدي رجب زاده دروازه استقلال را باز کرد. ذوب آهن تا زدن گل توسط رجب زاده بازي را در اختيار داشت اما اين شاگردان قلعه نويي بودند که به صورت پراکنده حمله کرده و حتي دروازه بان ذوب آهن در چند مرحله مانع از گلزني نکونام و برهاني و قاضي شد.

با شروع نيمه دوم و پس از ورود مجيدي، پيش بيني مي شد استقلال به گل برسد اما هنوز 5 دقيقه از نيمه دوم نگذشته بود که حدادي فر در دقيقه 50 روي پاس زيباي تبريزي گل دوم ذوب‌آهن را به ثمر رساند.

استقلال در ادامه بازي روي دروازه ذوب آهن فشار آورد و حتي يکي دو صحنه مشکوک نيز در محوطه جريمه حريف به وجود آورد که منجر به پنالتي و گل نشد تا اين تيم از 3 بازي گذشته خود مقابل استقلال خوزستان، پرسپوليس و ذوب آهن تنها يک امتياز کسب کند و سومين شکست فصل را تجربه کند.

آبي پوشان با اين نتيجه رکورد شکست ناپذيري مقابل ذوب آهن از بعد از ليگ نهم را از دست دادند و همان 15 امتيازي باقي ماندند.

ترکيب ذوب آهن:

ميلان مياتوويچ،سپهر حيدري، هادي تاميني، سينا عشوري، محمد صلصالي، قاسم حدادي فر، اکبر ايماني، اسماعيل فرهادي، مرتضي تبريزي(92 بهزاد پهلوان)، روح الله عرب و مهدي رجب زاده

سرمربي: لوکا بوناچيچ

ترکيب استقلال:

سيد مهدي رحمتي، حنيف عمران‌زاده، امير حسين صادقي، جواد نکونام، ساموئل، پژمان نوري (63 هاشم بيک زاده)، آندرانيک تيموريان، فردين عابديني، عليرضا نيکبخت(46 فرهاد مجيدي)، محمد قاضي و آرش برهاني(54 محمد مهدي نظري)

سرمربي امير قلعه نويي

در جديدترين رده‌بندي فيفا، تيم‌ ملي فوتبال ايران با صعودي 5 پله‌اي در مکان چهل‌و‌هفتم برترين تيم‌هاي ملي فوتبال جهان ايستاد.


فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) جديدترين رده‌بندي تيم‌هاي ملي دنيا در ماه سپتامبر را اعلام کرد که در اين رده‌بندي تيم ملي ايران با 5 پله صعود نسبت به ماه قبل و با 671 امتياز رتبه چهل‌و‌هفتم جهان را به خود اختصاص داد.

براساس اين گزارش، در رده‌بندي 10 تيم برتر دنيا هم تيم ملي فوتبال اسپانيا با 1514 امتياز همچنان بهترين تيم دنيا است و آرژانتين با پشت سر گذاشتن آلمان در جايگاه دوم ايستاد.

به گزارش تسنيم،در رده‌بندي اعلام شده، تيم ملي فوتبال ايران در ميان تيم‌هاي آسيايي با 5 پله صعود پس از ژاپن در مکان دوم قرار گرفت. در رده‌بندي جديد تيم ملي کشورمان با 671 امتياز بالاتر از تيم‌هاي ملي استراليا، ازبکستان و کره‌جنوبي در قاره کهن قرار دارد.

از نکات جالب توجه در اين رده‌بندي سقوط 2 پله‌اي تيم کره جنوبي و سقوط 6 پله‌اي تيم ملي فوتبال استراليا است.

رده‌بندي 10 تيم برتر فوتبال دنيا به شرح زير است:

1- اسپانيا 1514 امتياز (بدون تغيير)

2- آرژانتين 1263 امتياز (2 پله صعود)

3- آلمان 1261 امتياز (يک پله سقوط)

4- ايتاليا 1199 امتياز (2 پله صعود)

5- کلمبيا 1180 امتياز (2 پله سقوط)

6- بلژيک 1159 امتياز (4 پله صعود)

7- اروگوئه 1126 (5 پله صعود)

8- برزيل 1067 امتياز (يک پله صعود)

9- هلند 1058 امتياز (4 پله سقوط)

10- کرواسي 1051 امتياز (2 پله سقوط)

رده‌بندي 5 تيم برتر آسيا نيز به صورت زير است:

1- ژاپن 695 امتياز - چهل‌وسوم جهان (6 پله سقوط)

2- ايران 671 امتياز (5 پله صعود)

3- استراليا 603 امتياز (6 پله سقوط)

4- ازبکستان 579 امتياز (2 پله صعود)

5- کره‌جنوبي 574 امتياز (2 پله سقوط)

اسطوره باشگاه ميلان و تيم ملي فوتبال ايتاليا صحبت‌هاي جالبي را در مورد مدافع رئال مادريد انجام داده است.


 سرخيو راموس در سال‌هاي اخير خود را به عنوان انتخاب نخست براي قرار گرفتن در ترکيب رئال مادريد و تيم ملي اسپانيا معرفي کرده است.

او در ليگ داخلي اسپانيا همه جام‌ها را به دست آورده و به همراه «لاروخا» نيز در يورو 2008 و 2012 و همچنين جام جهاني 2010 به عنوان قهرماني دست يافته است.

البته راموس در برخي از ديدارها ممکن است اشتباه‌هاي فاحشي کند که نمونه آن در تساوي دو بر دو اسپانيا مقابل مقابل شيلي بود. او همچنين بازيکن بسيار خشني است به شکلي که در هشت فصل حضورش در سانتياگو برنابئو 16 بار از زمين اخراج شده و بيش از 100 کارت زرد گرفته است.

پائولو مالديني، اسطوره تيم‌هاي ميلان و ايتاليا که در زمان خود يکي از بهترين مدافعان جهان بود در مورد راموس گفت: سرجيو همه چيز براي بدل شدن به يک مدافع خوب را دارا است. در حال حاضر او با تياگو سيلوا در يک سطح قرار دارد اما ويژگي‌هايي دارد که مي‌تواند او را به مدافع شماره يک دنيا بدل کند. او بايد بيشتر روي ضربه‌هاي سر خود کار کند زيرا از نظر قدرت و تکنيک به اندازه کافي توانايي دارد. کارلو آنچلوتي که سابقه همکاري با او را دارم مي‌تواند او را به مدافع بهتري بدل کند. راموس توانايي بازي کردن در پست‌هاي مختلفي از خط دفاع را دارا است اما براي بدل شدن به بهترين مدافع مياني همواره بايد بهترين نمايش در ترکيب تيم را داشته باشد. هميشه.

مهاجم اسبق آلمان به گلزن با تجربه چند سال اخير خط حمله کشورش بابت دست‌يابي به رکوردش تبريک گفت.


 

گرد مولر معروف به بمب‌افکن روز چهارشنبه (امروز) به ميروسلاو کلوزه مشهور به «قهرمان سالتو» (لقبي که برخي هوادارانش به خاطر پشتک وارو‌هاي که پس از گلزني مي‌زند، به او داده‌اند) به خاطر دست‌يابي به رکورد گل زده‌اش، پيام تبريک داد.

به گزارش فارس،مولر که در دهه 60 و 70 براي آلمان‌ 68 گل زده ملي زد، تا روز جمعه گذشته افتخار بيشترين تعداد گل‌زده ملي را در اختيار داشت. اما در آن تاريخ کلوزه در بازي منجر به برد 3 بر صفر مقابل اتريش گلزني کرد و در 128 بازي ملي، با تعداد گل‌هاي زده مهاجم سالخورده ژرمن‌ها برابري کرد.

مهاجم پيشين بايرن که گل‌هاي ملي‌اش را در 62 مسابقه زد، اظهار داشت: به کلوزه تبريک مي‌گويم. از صميم قلب خيلي خوشحالم که توانست به رکورد بيشترين تعداد گل زده براي تيم ملي که در دست من بود، برسد.

 

رهبری فر: در خيابان هم مي شود مثل دهنوي پيدا كرد!/ ميليارد ميليارد خرج كرديد براي اين بازي افتضاح؟/ اين شيريني ، خوابيدن هم بلد نيست!/ در پرسپوليس بي در و پيكر، بايد هم چرت بزنند/ حيف شماره 5 ممد پنجعلي كه تن دهنوي است

 

 

 

 

 

رهبری فر: در خيابان هم مي شود مثل دهنوي پيدا كرد!/ ميليارد ميليارد خرج كرديد براي اين بازي افتضاح؟/ اين شيريني ، خوابيدن هم بلد نيست!/ در پرسپوليس بي در و پيكر، بايد هم چرت بزنند/ حيف شماره 5 ممد پنجعلي كه تن دهنوي است


 زشت ترين صحنه دربي، صحنه اي بود كه اين آقا به عنوان سرپرست پرسپوليس روي نيمكت خوابيده بود.ايشان اصلا خوابيدن هم بلد نيست


سایت گل- اولين مصاحبه بهروز رهبري فر بعد از دربي باز هم توفاني است. مدافع و كاپيتان سابق پرسپوليس درباره دربي 77 مي گويد:« يك زماني دربي نا امن بود اما حالا امن و امان است. قديم تر ها در محلات بازي مي كردند كه هيجانش واقعا بيشتر از اين دربي بود. اين هم فوتبال بود كه دو تيم بازي كردند؟ دوست دارم علي دايي با كادرش، همراه با رويانيان بيايند و جواب بدهند. بگويند ميليارد ميليارد خرج كردند براي اين بازي؟ براي اين بازيكنان؟ بارسلونا مسي را اينطور با سرو صدا نياورد كه پرسپوليس خلعتبري را آورد. بيايند و توضيح بدهند چرا اينطور بازي كردند. آيا زمين كج بود؟ هوا نامساعد بود؟ برف مي آمد؟ داور كج مي ديد يا اينكه قيافه تماشاگران زاقارت بود كه اينقدر افتضاح بازي كردند؟ شما كه اين همه ادعا مي كنيد بياييد و بگوييد چرا بد بازي كرديد. مدام مي گوييد ما ما ما اين كار را مي كنيم اما در دربي چكار كرديد كه بقيه تيمها نمي توانستند انجامش بدهند؟ ميليارد ميليارد پول داديد، بگوييد چرا؟»

رهبري فر صحبتهايش را اينگونه ادامه مي دهد:« اين بازي از قديم حساس بوده اما اين دليل نمي شود كه بياييد و اينگونه افتضاح بازي كنيد. هيچ دربي را به ياد ندارم كه به اين بدي و بي كيفيتي باشد. به نظر شما الان اين مساوي بهتر از باخت است؟ به خدا نه. امير قلعه نويي مي گويد من به پرسپوليس نباخته ام. به نظر من اين خيلي زشت است و يك مربي بزرگ نبايد اين حرف را بزند. تيم قلعه نويي بايد طوري بازي كند كه او چند سال بعد بيايد و بگوييد يادش بخير، سال 92 ، 4 تا زديم به پرسپوليس. نباختم نباختم كه شرط نيست. اين نوع بازيها براي مردم قابل قبول نيست. بعد مي گويند چرا تماشاگر كم شده. خب دليلش همين است كه تيمها افتضاح بازي مي كنند. وقتي بزرگترين بازي به اين افتضاحي باشد از بازي هاي ديگر چه انتظاري داريد؟»

رهبري فر در ادامه مي گويد:« درباره خيلي از بازيكنان نمي شود بحث فني كرد. من توقع داشتم بازيكناني مثل آندو، جواد نكونام يا محمد نوري بهتر از بقيه باشند اما اينطور نشد. اصلا چند لحظه كه به بازي آندو دقت كردم و تو بحرش رفتم مثل بازيكناني بود كه تازه فوتباليست شده اند. همه اش رفع مسئوليت مي كرد و توپ را بي هدف به اين طرف و آن طرف مي فرستاد. فقط پيام صادقيان دل و جرات داشت و پا به توپ مي شد. در حالي كه من فكر مي كردم صادقيان در اولين دربي نتواند قوي ظاهر شود اما او تاثيرش را گذاشت و در كنار سيدجلال جزو بهترين بازيكنان پرسپوليس بود»

بهروز رهبري فر درباره خوابيدن سعيد شيريني در دربي هم صحبتهاي جالبي انجام مي دهد:« بعضي مواقع حرفهايي مي زنم كه همه مي گويند چرا مي زني اما به نظر خودم بايد آنها را بگويم، چون حق هستند. زشت ترين صحنه دربي، صحنه اي بود كه اين آقا به عنوان سرپرست پرسپوليس روي نيمكت خوابيده بود.ايشان اصلا خوابيدن هم بلد نيست. مگر مي شود بازي به اين بزرگي، روي نيمكت تيمي بزرگ مثل پرسپوليس خوابت ببرد. آن هم به عنوان نفر اولي كه روي نيمكت نشسته. به عنوان سرپرست بايد همه هوش و حواس شيريني داخل زمين باشد اما تعجب مي كنم كه او چطور خوابش برده. رويانيان كه اينقدر از او حمايت مي كند بيايد و جواب بدهد. رويانيان بگويد چرا شيريني روي نيمكت پرسپوليس چرت مي زند؟ پرسپوليس اينقدر بي در و پيكر شده كه سعيد شيريني سرپرستش است و تازه روي نيمكت چرت هم مي زند؟ آدم هايي بايد روي اين نيمكت بنشينند كه خاطره ساز شوند و نزد مردم جاودانه. نه سعيد شيريني كه معلوم نيست از كجا وارد اين فوتبال شده. اين شيريني نه هيكل درست و حسابي دارد، نه چهره درست و درمان و البته سابقه فوتبالي اش را نمي دانم!»

شيريني مدعي شده كه در دربي نخوابيده و در حال دعا كردن بوده كه چشمانش را بسته. رهبري فر در اين باره مي گويد:« اگر اينطور است من هم شبها تا صبح دعا مي كنم. يك وقت فكر نكنيد كه من شبها مي خوابم. من دعا مي كنم. مي دانيد از كجا ناراحتم؟ از اينكه آقايان توجيه درست و حسابي هم بلد نيستند. مي توانستند بگويند چون بازي حساس بود شب قبلش خوابم نبرد و به اين دليل چرت مي زدم. وقتي مي گويم اينها اينكاره نيستند خيلي ها قبول نمي كنند»

رهبري فر درباره عملكرد قاسم دهنوي هم مي گويد:« حيف شماره 5 ممد پنجعلي كه تن اين دهنوي است. او فقط در زمين مي دويد. اگر دونده مي خواستند كه من يكي را از خيابان گير مي آوردم، يك كتاني به او مي دادم و مي فرستادمش استاديوم تا براي پرسپوليس بدود. من اگر جاي دايي بودم دقيقه 2 تعويضش مي كردم. وقتي بازي شروع شد معلوم بود كه اين دهنوي چيزي براي ارائه ندارد»

اين مربي اسپانيايي پيش از اين هدايت تيم جوانان رئال مادريد را برعهده داشت و در سال 2006 قهرماني رقابت هاي جوانان اسپانيا شد .


باشگاه بوريرام، حريف استقلال در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا، الخاندرو مندز، را به عنوان سرمربي جديد معرفي کرد.

به گزارش گل ، نوين چيدچوب، رئيس باشگاه بورريرام به خبرنگاران گفت:" الخاندرو مندز گارسيا پيشنهاد ما را پذيرفت و با ما به توافق رسيد. او از روز سه شنبه به عنوان سرمربي کارش را آغاز خواهد کرد. حضور او مي تواند به پيشرفت بوريرام براي تبديل شدن به يک باشگاه بزرگ در آسيا کمک کند. من معتقدم که حضور او نقطه عطفي در فوتبال تايلند است."

ديدار برگشت تيم هاي بوريرام و استقلال 10 روز ديگر برگزار خواهد شد. استقلال در ديدار رفت 1-0 به پيروزي رسيد.

تيم فوتبال استقلال در رده‌بندي جديد تيم‌هاي باشگاهي جهان 27 پله سقوط کرد.


در تازه‌ترين رده‌بندي سايت اطلاعات باشگاه‌هاي جهان (FOOTBALL DATABASE) تا تاريخ 17 شهريور 92 تيم فوتبال استقلال که در اعلام قبلي از سوي اين سايت تا رتبه 85 جهان صعود کرده و به بالاترين سطح پيشرفت در بين تيم‌هاي ايراني دست يافته بود در رده‌بندي جديد تا رتبه 112 جهان سقوط کرد.

در رده‌بندي جديد پس از استقلال و در بين تيم‌هاي ايراني مانند اعلام قبلي همچنان تيم‌هاي سپاهان، تراکتورسازي، فولاد و پرسپوليس قرار گرفتند.

سپاهان با 9 پله نزول در جايگاه 167 جهان قرار گرفته و تراکتورسازي نيز با 23 پله صعود به رده 279 صعود کرد.

همچنين فولاد خوزستان با 5 پله صعود تا رده 426 جهان بالا رفت و پرسپوليس هم با 4 پله صعود به رده 442 جهان رسيد.

در بين تيم‌هاي آسيايي نيز الهلال عربستان، گوانگژوي چين و اف سي سئول به ترتيب با قرار گرفتن در رتبه‌هاي 72، 81 و 94 در بين تيم‌هاي قاره کهن اول تا سوم شدند و استقلال از اين حيث در مکان چهارم آسيا قرار گرفت.

بوريرام تايلند، حريف اسقلال در يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا نيز با قرار گرفتن در رتبه 221 جهان و 8 پله صعود اختلاف خود با استقلالي‌ها را کمتر از گذشته کرد.

در اين رده‌بندي بايرن مونيخ همچنان در رده اول تيم‌هاي باشگاهي جهان قرار دارد و پس از اين تيم هم مانند آخرين اعلام اين سايت، رئال مادريد و بارسلونا همچنان دوم و سوم هستند.

دورتموند، يوونتوس، چلسي، پورتو، منچستريونايتد، پاري‌سن‌ژرمن و آرسنال نيز ساير تيم‌هايي هستند که به ترتيب رده‌بندي تيم‌هاي چهارم تا دهم جهان را در اين جدول شامل مي‌شوند.

فرمول حضور تيم‌ها در اين رده‌بندي به امتيازات تيم‌ها بر مبناي برد، باخت و تساوي در رقابت‌هاي باشگاهي و قاره‌اي در طي يک سال گذشته مربوط شده و در رده‌بندي، نتايج يکسال محسوب مي‌شود.
پاسخ قانع کننده شیرینی: داشتم دعا می‌کردم

 

 

 

 

پاسخ قانع کننده شیرینی: داشتم دعا می‌کردم


اگر فکر می‌کنید سعید شیرینی به این راحتی‌ها از رو می‌رود سخت در اشتباهید.



سرپرست پرسپولیسی‌ها بابت خواب عمیقش روی نیمکت توضیحات قابل ملاحظه‌ای دارد، او می‌گوید: آنچه که در مورد خواب من گفته شده را تکذیب می‌کنم این شیطنت آقای فردوسی‌پور است که متاسفانه به ما علاقه ندارد. اما چرا خواب؟ شیرینی می‌گوید: من خواب نبودم فقط چشم‌هایم را بسته بودم تا دعا کنم.
البته ظاهرا دعای شیرینی برای دربی کمی عمیق‌تر و عرفانی‌تر بوده چون چیزی که از تصویر تلویزیونی لحظه چرت  او برمی‌آید، این است که روح او در آسمان هفتم سیر می‌کرده است.
 
http://u.goal.com/314300/314369hp2.jpg

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان