رويانيان : قاطعانه از گل‌محمدي حمايت مي‌کنم (اخبار ورزشی)
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: باب شده برخي مربيان قبل از بازي درباره داوري مصاحبه مي‌کنند تا داوران را تحت تاثير قرار دهند و در حاشيه همين جريان‌سازي‌ها تيم ما امروز بازي برده را با مساوي عوض کرد.


به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس ، محمد رويانيان در گفت‌و‌گو با اين سايت گفت: متاسفم که همچون بازي با ملوان شاهد بوديم که سرمربي تيم صنعت نفت قبل از بازي در خصوص داوري ديداري که هنوز انجام نشده مصاحبه کرد و جالب‌تر اينکه همچون بازي قبلي اين مربي هم از لفظ بازي 11 به 11 استفاده کرد .

وي ادامه داد : متاسفانه فدراسيون فوتبال و کميته داوران در راستاي حمايت از داوران خود و به جاي برخورد با اين مصاحبه‌ها سکوت اختيار کرده‌اند تا شاهد اپيدمي جديد در فوتبال ايران باشيم . ما از سرمربي ملوان شکايت کرديم اما ترتيب اثري داده نشد تا اينکه سرمربي صنعت نفت هم اقدام به تکرار همان حرف‌ها کرد و به گفته کارشناسان داوري، داوري بازي امروز به ضرر پرسپوليس بود و بر اساس اعلام کارشناسان ، يک پنالتي مسلم پرسپوليس (خطاي بازيکن صنعت نفت روي حسين ماهيني) و يک پنالتي مشکوک ديگر هم گرفته نشد . چرا بايد هدفمندانه قبل از بازي در مورد داوري صحبت شود تا داوران تحت تاثير قرار گيرند ؟ اين اتفاقات قابل پيگيري و بررسي است و بنده شخصا آن را بررسي خواهم کرد .

رويانيان تصريح کرد: پرسپوليس در بازي امروز اسير اشتباهات داوري شد و از آنجا که قبل از بازي حرف‌هايي زده شده به هيچ وجه کوتاه نخواهم آمد و براي دفاع از حق پرسپوليس شخصا به فدراسيون فوتبال خواهم رفت تا جواب قانع کننده‌اي دريافت کنم .

وي با اشاره به بازي گفت : بنده پرسپوليس را برنده اين بازي مي‌دانم و قويا از يحيي گل محمدي حمايت خواهم کرد . تيم ما با دو گل از حريف پيش بود و در هر دو نيمه موقعيت‌هاي مسلمي را از دست داد و داور هم پنالتي پرسپوليس را نگرفت . قطعا يک پنالتي و شايد هم دو پنالتي . بنده با استناد به صحبت‌هاي کارشناسان داوري اين صحبت‌ها را مطرح مي‌کنم . بازيکنان پرسپوليس هم تلاش زيادي داشتند و بنده حمايت قاطعانه خود را از گل محمدي اعلام مي‌کنم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان