نکونام مي‌خواهد به اوساسونا برگردد (اخبار ورزشی)
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

يک سايت اسپانيايي از تمايل جواد نکونام براي بازگشت به اوساسونا خبر داده است.


به گزارش ايسنا پايگاه اينترنتي Noticias de Navara امروز در گزارشي به علاقه جواد نکونام هافبک ملي‌پوش استقلال براي بازگشت به اوساسونا خبر داده است .

به نوشته اين پايگاه اينترنتي ، باشگاه اوساسونا پس از اينکه نکونام علاقه خود را براي بازگشت به اين تيم اعلام کرده در حال بررسي شرايط و فراهم کردن مقدمات حضور مجدد اين بازيکن در پمپلونا است .

مديران ورزشي باشگاه اوساسونا درباره بازگشت نکونام گفته ‌اند اگر اين اتفاق هرچه زودتر رخ دهد براي اين تيم بهتر است .

بر اساس اخباري که روز گذشته باشگاه دريافت کرده نکونام علاقه زيادي براي بازي در اوساسونا دارد . اين هافبک ايراني مي‌تواند در نيم فصل دوم اوساسونا را قوي‌تر کند. مديران ورزشي اوساسونا امروز در جلسه‌اي بحث بازگشت نکونام به اين باشگاه را پيگيري خواهند کرد .

به نوشته اين سايت نکونام يکي از بازيکناني است که مي‌تواند در ادامه فصل به اوساسونا کمک کند و زماني که شرايط بازگشت اوبه اين تيم فراهم باشد کسي اين فرصت را از دست نمي‌دهد .

اين سايت اسپانيايي در حالي خبر از علاقه نکونام براي بازگشت به اوساسونا داده که اين بازيکن در هفته‌اي که گذشت و پس از ديدار استقلال برابر گهر دورود در دو تمرين آبي‌پوشان غايب بود و همين موضوع شائیه جدايي او از تيم قلعه‌نويي را افزايش داد ، هر چند که با صحبت‌هاي فتح‌الله‌زاده با کاپيتان تيم ملي به نظر مي‌رسد مشکلات مرتفع شده باشد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان