قلعه‌نويي : يکي از اهدافمان قهرماني ليگ است (اخبار ورزشی)
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: يکي از اهداف ما در فصل جاري، قهرماني در ليگ برتر است.


امير قلعه‌نويي پس از پيروزي تيمش مقابل آلومينيوم در نشست خبري اظهار داشت: بازي زيبايي انجام داديم و دو تيم فوتبالي منطقي ارائه کردند . البته از کيفيت زمين کمي گلايه دارم اما در مجموع اگر تيم ما به خودباوري برسد مي‌تواند شرايط ايده‌آلي داشته باشد .

وي افزود : يکي از اهدافي که داريم قهرماني در ليگ است و در نيم‌فصل نقاط ضعف‌مان را پوشش داديم و بازيکناني را به خدمت گرفتيم که بتوانيم خستگي را از تن ديگر بازيکنان خارج و به نوعي تقسيم ‌بندي کنيم .

وي در خصوص حضور پژمان منتظري در ميانه ميدان گفت : اين بازيکن ملي‌پوش است و در نيمه اول دو پاس خوب داد و روي گل اول نيز تأثيرگذار بود .

قلعه‌نويي در خصوص داوري اين مسابقه گفت : فغاني يکي از داوران خوب کشور است اما فکر مي‌کنم در بازي امروز دو ـ سه پنالتي ما را نگرفت ، البته شايد من اشتباه کرده باشم چون او به صحنه‌ها نزديک بود . آرزو دارم او به بهترين جايگاه‌ها برسد چون داوران ما لياقت اين مسئله را دارند .

وي ضمن تقدير و تشکر از تماشاگران گفت‌ : امروز يکي از روزهاي خوب بود که مردم تيم خود را تشويق مي‌ کردند و حتي زماني‌ که حريف عقب بود آنها با تشويق‌هاي خود باعث ايجاد سرعت در بازي شدند . اين ورزشگاه خيلي قشنگ است و فقط نياز به يک چمن خوب دارد . البته از مسئولان آلومينيوم تشکر مي‌کنم زيرا ديروز مهمان آنها بوديم و سپس خدمت مديرعامل اين باشگاه رفتيم که بايد بگويم اين کارها از باشگاه آلومينيوم خيلي قشنگ‌ بود و اميدوارم فضاها به اين سمت برود چون برخي ، صحنه‌هاي ناپاکي را به وجود مي‌آورند .

وي در خصوص نيمکت‌نشيني نکونام گفت : مشکل او نه مجيدي بود و نه کاپيتاني. مشکل مسائل ديگري بود که بيشتر درون خانوادگي بود ، شب گذشته با تعدادي از بازيکنان جلسه داشتم و اين بحث تا حدودي تمام شد . بازوبند سرگروهي به خصوص در استقلال ارزشمند است اما مهم‌تر اينجاست که مردم را خوشحال کنيم . اگر آنها را خوشحال کنيم راه درستي را رفته‌ايم ؛ اگرنه بازوبند يک تکه پارچه است .

وي در خصوص آخرين وضعيت فرهاد مجيدي نيز گفت : او زير نظر حاج‌ قاسم تمرين مي‌کند و بايد تست‌هاي لازم را انجام دهد چون با توجه به شرايط فني بالا بايد از لحاظ بدني هم به شرايط ايده‌آلي برسد که مردم از او انتظار دارند . در مجموع خوشحالم که مجيدي به ما اضافه شد و دوست دارم او هم مثل دو بازيکن ديگر در زمان من خداحافظي کند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان