بسياري از ورزشگاه ها شرايطي بدتر از رشت دارند (اخبار ورزشی)
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

دروازه‌بان تيم فوتبال داماش گيلان درباره محروميت هواداران اين تيم از حضور در ورزشگاه در ديدار مقابل آلومينيوم گفت: بسياري از استاديوم‌ها شرايط بدتري نسبت به ورزشگاه ما دارند.


حسن رودباريان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در مورد شرايط تيم داماش گفت: نيم‌فصل اول را به خوبي به پايان رسانديم، در جام حذفي نيز دو پيروزي خوب کسب کرديم و در اهواز و در شروع نيم‌فصل دوم مقابل فولاد خوزستان به تساوي رسيديم. اميدوارم با بازيکنان جديدي که جذب کرديم در ادامه بتوانيم نتايج خوبي بگيريم.

وي در مورد عملکرد خوب داماش در جام حذفي عنوان کرد:‌ فکر مي‌کنم هر هشت تيم حاضر در مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي مدعي کسب عنوان قهرماني هستند. همه در اين مسابقات با برنامه‌ريزي دقيق براي کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا گام گذاشتند. در بازي بعدي ما به مصاف تيم فجر مي‌رويم که با توجه به امتياز ميزباني اميدواريم بتوانيم نتيجه خوبي کسب کنيم.

رودباريان در مورد عملکرد نه چندان خوب داماش در ابتداي فصل خاطرنشان کرد: بيشترين امتيازاتي که از دست داديم در ابتداي فصل بود. اين موضوع چند دليل داشت، ‌اول اينکه تيم دير بسته شد و فرصت زيادي براي بدنسازي نداشت و دوم اينکه شرايط مالي تيم کمي دچار مشکل بود. هرچه جلوتر رفتيم توانستيم هماهنگ‌تر و قدرتمندتر کار کنيم و خدا را شکر در حال حاضر شرايط خوبي داريم.

دروازه‌بان تيم داماش گيلان در مورد ديدار تيمش مقابل آلومينيوم هرمزگان گفت: ديدارها در نيم‌فصل دوم هميشه سخت‌تر مي‌شود. با توجه به اينکه امسال چهار و نيم تيم از مسابقات ليگ برتر به دسته پايين‌تر سقوط مي‌کند شرايط براي تمامي تيم‌ها خطرناک‌تر است. هر تيمي سعي مي‌کند در خارج از خانه حداقل‌امتيازات را کسب کند و به همين خاطر شرايط بسيار دشوار است. مقابل آلومينيوم در رشت ميزباني مي‌کنيم و تلاش ‌خواهيم کرد از اين مسابقه با دستان پر خارج شويم.

وي در مورد اينکه امير عابديني اعلام کرده روز بازي در‌هاي استاديوم را با وجود محروميت هواداران باز خواهد کرد، گفت: در اين ارتباط کميته انضباطي رأي صادر کرده است. بايد واقعيت‌ها بيان شود، متأسفانه اکثر استاديوم‌هاي تيم‌هاي ليگ برتري شرايط مناسبي ندارند و از لحاظ فرهنگي برخي مسائل رعايت نمي‌شود. مطمئناً بايد عدالت ميان تمامي تيم‌ها به صورت يکسان برقرار شود. هواداران برخي از باشگاه‌ها رفتار بسيار بدتر از خود انجام مي‌دهند اما با آنها برخورد بدي صورت نمي‌گيرد. اين مشکل بايد هرچه زودتر حل شود برخلاف بسياري از کشورها که با گذاشتن برنامه‌هاي مختلف در پي جذب هواداران بيشتر هستند ما هواداران خودمان را از حضور در ورزشگاه محروم مي‌کنيم و بايد فکر بهتري براي اين موضوع انجام شود.

دروازه‌بان تيم داماش گيلان در مورد اينکه آيا آزاد شدن حضور دروازه‌بان خارجي در ليگ برتر توانست کمکي به فوتبال ايران کند، گفت: اول فصل در مورد اين مسئله صحبت و مخالفت خودم را بيان کردم. اين حرف را به اين خاطر که اکنون دروازه‌بان هستم نمي‌زنم بلکه حتي اگر مربي هم بودم با اين اتفاق مخالفت مي‌کردم. وقتي دروازه‌بانان خارجي را به ايران مي‌آوريم جا براي دروازه‌بانان جوان تنگ مي‌شود. ديديد شهاب گردان پس از يک اشتباه کوچک کنار گذاشته شد و از اين اتفاق چقدر آسيب ديد. او دروازه‌بان تيم ملي بود و توانست کنار ذوب‌آهن در فينال ليگ قهرمانان آسيا حضور پيدا کند اما به خاطر يک اشتباه او را کنار گذاشتند و از دوران اوج خود فاصله گرفت. ديديد در اين چند سالي که منع استفاده از دروازه‌بان خارجي وجود داشت چند گلر خوب و جوان به فوتبال ما معرفي شدند. به هر حال فکر مي‌کنم اين قانون هيچ سودي براي فوتبال ما نداشته باشد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان