ونگر : هنوز از آنري دل نکنده‌ام (اخبار ورزشی)
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

سرمربي آرسنال در پي آن است که بار ديگر آنري را با پيراهن تيمش ببيند.


عملکرد ضعيف خط حمله آرسنال در فصل جاري ليگ برتر انگليس باعث شده است تا بار ديگر آرسن ونگر سرمربي توپچي‌ها به جذب تيري آنري فکر کند.

به گزارش ايسنا،ونگر در نشستي خبري گفت: هنوز دل از آنري نکنده‌ام. او همواره با ما تمرين مي‌کند. رابطه بسيار نزديکي با هم داريم. او فصل گذشته که به صورت قرضي در آرسنال توپ زد نمايش خوبي داشت. حضور دوباره آنري با پيراهن آرسنال را بعيد نمي‌دانم اما هنوز در اين باره صحبت نکرده‌ايم.

به نوشته رسانه‌هاي انگليس آنري 35 ساله از 6 ژانويه کار خود را با توپچي‌ها آغاز خواهد کرد و در ديدار مقابل سوانسي در جام حذفي به ميدان خواهد رفت.

آنري در سال 2007 زماني که به چهره اول توپچي‌ها تبديل شده بود اين تيم را به مقصد اسپانيا ترک کرد و به بارسلونا پيوست و با اين تيم دوبار قهرمان ليگا و سه بار قهرمان جام حذفي شد. وي فصل گذشته پس از بازگشت دوباره به آرسنال 2 بار براي اين تيم گلزني کرد.

ونگر درباره احتمال جذب "دمبا‌ با" مهاجم نيوکاسل گفت: دمبا با بازيکن بسيار خوبي است و به بازي او علاقه دارم اما اگر از من بپرسيد که آيا با او قرارداد خواهيم بست، جواب خواهم داد که نه.

سرمربي آرسنال در ادامه سخنان خود به انتقاد از رفتار فرگوسن در ديدار مقابل نيوکاسل پرداخت و محروميت سرمربي شياطين سرخ را خواستار شد: " چرا داوران از فرگوسن مي‌ترسند؟ بايد از آن‌ها پرسيد آيا واقعا همين طور است؟ گمانه‌زني‌ها درباره ترس داوران از فرگوسن وجود دارد. نمي‌دانم اين سخنان صحت دارد يا نه؟ داوران بايد او را محروم مي‌کردند.

آرسنال در جدول رده‌بندي ليگ برتر انگليس با يک بازي کمتر و 30 امتياز در رده هفتم قرار دارد و با تيم صدرنشين منچستريونايتد 16 امتياز اختلاف دارد.

شاگردان ونگر در ماه ژانويه بازي‌هاي بسيار حساسي پيش رو دارند و بايد به مصاف تيم‌هايي چون منچسترسيتي، ليورپول و وستهام بروند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان