شهبازي : کارت بازي مجيدي فعلا صادر نمي ‌شود (اخبار ورزشی)
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

مسئول نقل و انتقالات سازمان ليگ با اعلام اينکه هنوز استقلالي ها به تعهد خود درقبال توافق نامه ليام ردي عمل نکرده اند، گفت: تا زماني که به تعهد خود عمل نکنند کارت بازي مجيدي را صادر نمي کنيم.


مصطفي شهبازي در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص کارت بازي فرهاد مجيدي و اظهار نظر مديرعامل باشگاه استقلال مبني بر اينکه کارت بازي اين مهاجم براي بازي با سايپا صادر خواهد شد ، ضمن بيان مطلب فوق گفت : کارهاي مربوط به کارت بازي فرهاد مجيدي انجام شده است اما تا اين لحظه استقلالي ها پول "ليام ردي"، دروازه‌بان پيشين استراليايي خود را پرداخت نکرده و يا رضايت نامه وي را در اختيار سازمان ليگ قرار نداده اند .

وي در همين خصوص تاکيد کرد : مطمئن باشيد تا زماني که استقلالي ها تعهدات خود را در قبال توافق نامه اي که با اين بازيکن استراليايي داشته اند انجام ندهند ، کارت بازي وي صادر نخواهد شد و براي مجيدي مجوز بازي مقابل تيم سايپا در هفته نوزدهم رقابت هاي ليگ برترصادر نخواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان