ليپي : دروگبا براي ميلان بهترين بازيکن است (اخبار ورزشی)
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

مارچلو ليپي دروگبا را بهترين گزينه براي خط حمله ميلان مي‌داند.


در هفته‌هاي گذشته ديديه دروگبا ، مهاجم پيشين چلسي با چندين پيشنهاد از سوي باشگاه‌هاي مختلف اروپا از جمله يوونتوس و ميلان روبه‌رو شده است.

به گزارش ايسنا ، مارچلو ليپي ، سرمربي پيشين يووه درباره اين مهاجم به گاتزتادلواسپورت گفت : دروگبا هنوز هم شرايط خوب خودش را حفظ کرده و مي‌تواند يک تنه در ميدان نتيجه‌ را عوض کند . او در چين در 11 بازي هشت گل زده است . اگر روبينيو و آلکساندر پاتو ميلان را ترک کنند ، آن وقت بهترين گزينه براي ميلان ديديه دروگبا است .

ليپي درباره قرارداد سنگين دروگبا در چين گفت : اگر دروگبا بخواهد به ايتاليا برود ، بايد قراردادش را کاهش دهد تا امکان انتقالش به سري A فراهم شود .

سرمربي سابق ايتاليا در جام جهاني 2006 در پايان عنوان کرد : فوتباليست‌ها تيم‌هايشان را بر پايه دو دليل انتخاب مي‌کنند به دليل مالي و يا با قلب‌شان . درباره دروگبا گزينه اول درست بود و او به خاطر شرايط مالي تصميم گرفت به چين بيايد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان