ژاوي : کاسياس قلب و روح رئال است
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

ژاوي، ستاره خط مياني بارسا، معتقد است رئالي ها در طول دوران غيبت کاسياس، جاي خالي او را احساس خواهند کرد.


کاپيتان تيم ملي اسپانيا در ديدار چهارشنبه شب مقابل والنسيا در کوپا دل ري دچار شکستگي استخوان دست شد و انتظار مي رود براي مدتي طولاني از ميادين دور باشد؛ غيبتي که ژاوي معتقد است مي تواند براي رئالي ها هزينه زيادي داشته باشد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اين بيش از يک مشکل است. کاسياس قلب و روح رئال و کاپيتان اين تيم است. مصدوميت او ضربه بزرگي براي رئال و تيم ملي اسپانياست."

هافبک باتجربه بارسا همچنين از تصميم مورينيو براي نيمکت نشين کردن کاسياس در دو ديدار مقابل مالاگا و رئال سوسيه داد، ابراز تعجب کرد و گفت:" من با او خيلي صحبت کردم. ما براي هم پيام فرستاديم. براي او آروزي موفقيت کردم. من از اين اتفاق خيلي متعجب شدم.

براي من تعجب برانگيز بود بازيکني که براي سال ها شماره 1 است و هميشه در تيم بوده، ناگهان کنار گذاشته شود اما اين مشکل آنهاست.

شرايط پيچيده اي است. من نبايد در اين مورد نظر بدهم. من اخبار را خواندم و مي توانم درک کنم که باشگاه رئال در حال حاضر در بهترين شرايط قرار ندارد.

اما به هر حال آنها حريف بسيار دشواري در نيمه نهايي کوپا دل ري خواهند بود و براي شکست دادن آنها بايد تلاش زيادي بکنيم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان