ديگو لوپز جانشين کاسياس مي‌شود
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

دروازه‌بان سويا پس از 6 سال به رئال مادريد باز مي‌گردد.


رئال مادريد قرارداد ديگو لوپز را به منظور جانشيني ايکر کاسياس نهايي کرد. دروازه‌بان سويا به باشگاهي برمي‌گردد که فوتبالش را پيش از پيوستن به ويارئال و سپس سويا در آن شروع کرد.

به گزارش فارس ، ديگو لوپز در سن 31 سالگي به رئال برمي‌گردد. دروازه‌بان سويا هميشه با هدف رقابت با آنتونيو آدان اولين هدف سفيدپوشان در پنجره نقل و انتقالات زمستاني بوده است.

برنامه اوليه رئال براي جذب لوپز که 2 فصل (2006 و 2007) براي باشگاه بازي کرده، جذب قرضي اين دروازه‌بان بود. به هر حال انتقال دائمي دروازه‌بان سويا به رئال مادريد با مبلغ 3.5 ميليون يورو قطعي شد.

لوپز در تابستان 2007 سانتياگو برنابئو را ترک کرد و به ويارئال پيوست و پس ازحذف اين تيم از لاليگا و سقوط به دسته پايين‌تر تصميم گرفت زيردريايي‌ زرد را ترک کند.

وي سپس به سويا پيوست اما پس از آندرس پالوپ به عنوان دروازه‌بان دوم اين تيم انتخاب شد.

ايکر کاسياس به دليل شکستگي انگشت دستش در ديدار با والنسيا در دور برگشت مرحله يک‌چهارم نهايي رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري قادر نخواهد بود تيمش را در ال‌ کلاسيکو (نيمه‌نهايي کوپا‌دل‌ري) و ديدار با منچستر يونايتد در ليگ قهرمانان اروپا همراهي کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان