والدانو : توطئه‌اي عليه رئال مادريد وجود ندارد
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

مدير سابق باشگاه رئال مادريد معتقد است که هيچ توطئه‌اي عليه اين تيم وجود ندارد.


خورخه والدانو با کانال راديويي اسپانيايي «کادنا سر» در خصوص داستان مارکا که تيترهاي بسياري را در 24 ساعت گذشته به خود اختصاص داده صحبت کرد. بر اساس اين گزارش‌ها ايکر کاسياس و سرخيو راموس، کاپيتان‌هاي رئال مادريد در گفت‌و‌گو با فلورنتينو پرس نگراني خود را از ادامه حضور مورينيو در اين تيم اعلام کردند و مدعي شدند که در صورت ادامه حضور سرمربي پرتغالي در تيم، بسياري از بازيکنان سانتياگو برنابئو را ترک خواهند کرد.

والدانو در اين‌باره اظهار داشت: اين حقيقت که فلورنتينو دخالت کرده نشان مي‌دهد اين يک داستان معمولي نيست. فکر نمي‌کنم رئال مادريد ثباتش را از دست داده باشد. اسکار کامپيو، سردبير روزنامه مارکا را خبرنگار خوبي مي‌دانم.

وي ادامه داد: من متقاعد شدم که هيچ توطئه‌اي عليه رئال مادريد وجود ندارد. فکر مي‌‌کنم فلورنتينو براي حل مسئله‌اي پا پيش گذاشته است که در صورتي که وارد عمل نمي‌شد ممکن بود مشکل‌آفرين شود.

والدانو همچنين در خصوص مصدوميت ايکر کاسياس عنوان کرد: اتفاق واقعا سختي است. اميدوار بودم که به خاطر رئال مادريد مصدوميتش چندان جدي نباشد.

رئال مادريد در غياب ايکر کاسياس بايد در مرحله نيمه‌نهايي رقابت‌هاي کوپا دل‌ري مقابل بارسلونا به ميدان برود و والدانو در اين‌باره گفت: رئال مادريد بازيکنان فوق‌العاده‌ و حداقل 9 لژيونر در ترکيب خود دارد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان