حقيقي : شماره يک تيم ملي را مي‌خواهم
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

دروازه‌بان تيم فوتبال روبين‌کازان روسيه گفت: با پتانسيل و فرصت‌هايي که پرسپوليس در نيمه دوم داشت مي‌توانست در دربي برنده باشد.


عليرضا حقيقي در خصوص دربي 76 اظهار داشت: پس از اينکه به ايران آمدم موفق شدم اين بازي را از خانه ببينم. فکر کنم با پتانسيل و فرصت‌هايي که پرسپوليس در نيمه دوم داشت مي‌توانست در دربي برنده باشد.

به نقل از فارس ، وي افزود: دلم براي خانه خودم، پرسپوليس تنگ شده اما چه کار کنم که با روبين کازان قرارداد دارم.

وي در خصوص خداحافظي رحمتي از تيم ملي نيز گفت: اين يک تصميم شخصي است.

دروازه‌بان روبين‌ کازان در مورد دعوت دانيال داوري به تيم ملي نيز خاطرنشان کرد: حتما يک چيزي داشته که به تيم ملي دعوت شده است.

وي افزود: من دنبال شماره يک تيم ملي هستم. استارتش را هم از خيلي وقت پيش زده‌ام و منتظر اعتماد کادر فني تيم ملي هستم.

حقيقي ادامه داد: مي‌دانم که کادر فني تيم ملي از من شناخت دارند و سعي مي‌کنم هرچه سريعتر به شماره يک برسم.

حقيقي در خصوص شرايط خودش نيز گفت: 2 يا 3 روز است که ايرانم. اردوي ما در ترکيه تعطيل شد و 3 روز ديگر به اسپانيا خواهم رفت چون به دليل سرماي هوا 2 ماهي ليگ روسيه تعطيل است.

وي افزود: خودم را آماده مي‌کنم تا با روبين کازان در يوفاکاپ به ديدار اتلتيکومادريد برويم تا انشاءالله بتوانيم به مرحله بعدي يوفاکاپ صعود کنيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان