پيشنهاد نجومي آبراموويچ به گوآرديولا (اخبار ورزشی)
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي
سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, :: 10:25 ::  نويسنده : Lima

مالک متمول چلسي براي جذب گوآرديولا حاضر است پيشنهاد نجومي دستمزد سالانه 32 ميليون يورويي را به او بدهد.


پپ گوآرديولا در پايان فصل قبل ليگا اعلام کرد که ديگر نمي‌خواهد آبي - اناري‌ها را هدايت کند. اين مربي صاحب‌نام اسپانيايي با وجود چند پيشنهاد خوب از تيم‌هاي سرشناس اروپاِيي تاکنون مقصد بعدي خود را مشخص نکرده است. شبکه ESPN اعلام کرد که رومان آبراموويچ براي جذب گوآرديولا حاضر است، پيشنهاد حقوق سالانه 32 ميليون يورو را به او بدهد و با قراردادي چهار ساله به ارزش 128 ميليون يورو پپ محبوب را به استمفوردبريج ببرد!

مالک چلسي به اين پيشنهاد نجومي اکتفا نکرده و اظهار داشته است، چنانچه گوآرديولا براي آبي پوشان لندن جام کسب کند، حقوق او را تا 160 ميليون يورو افزايش خواهد داد!

علاقه آبراموويچ براي جذب سرمربي سابق بارسلونا در حالي است که ماريا اوروبيتک، مدير برنامه‌هاي گوآرديولا با بيان اين که وي هنوز تيم جديد خود را تعيين نکرده است، گفت: دو هفته‌ پيش در نيويورک با گوآرديولا بودم. به من گفت، تا پايان امسال هيچ تصميمي نخواهد گرفت. گوآرديولا به آنچه در اطراف او اتفاق مي‌افتد، توجه زيادي نمي‌کند . او در حال حاضر در نيويورک به سر برده و از تعطيلات خود لذت مي‌برد. با اين حال از ديدن رقابت‌هاي فوتبال غافل نمي‌شود. گوآرديولا عجولانه تصميم نخواهد گرفت.

پيشنهاد نجومي چلسي به گوارديولا در حالي است که خبرهايي درباره ابراز علاقه تيم هاي ديگري همچون منچستر سيتي، بايرن مونيخ و پاري سن ژرمن به جذب سرمربي سابق بارسلونا به گوش مي‌رسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان