فلاييني : داوران از مدل موهايم مي‌ترسند
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

هافبک بلژيکي اورتون در اظهار نظري جالب اعلام کرده داوران ليگ برتر از مدل موي او مي‌ترسند.


به نقل از ساکرنت، ماروانه فلاييني 25 ساله که از سال 2008 از استاندارد ليژ بلژيک به اورتون پيوسته، اکنون به بازيکني محبوب در گوديسون پارک تبديل شده و در فصل جاري با زدن 11 گل، بهترين گلزن تيم ليورپولي است.

به گزارش فارس،فلاييني در اورتون به عنوان بازيکن خوش اخلاقي شناخته نمي‌شود. آخرين اتفاقي که براي وي رخ داده است، ضربه سر زيداني وي به رايان شوکراس، مدافع استوک سيتي بود که 3 جلسه محروميت براي وي به دنبال داشت.

«در نخستين فصل حضورم در اورتون 12 کارت زرد گرفتم. در پايان همان فصل و زماني که يکي از نمايندگان داوران از باشگاه ديدن مي‌کرد رو به من گفت چرا انقدر کارت مي‌گيري؟ البته بسياري نيز معتقدند برخي کارت‌هايي که مي‌گيرم ناعادلانه هستند. بعضي وقت‌ها با خودم فکر مي‌کنم که چرا داوران انقدر به من کارت مي‌دهند.»

وي در ادامه اظهار داشت: هيچ کس شکي ندارد که من بازيکني هستم که مي‌تواند بدون اينکه بخواهد مورد توجه قرار بگيرد. قد من بلند است و مدل موهايم نيز از دور به راحتي قابل تشخيص است. مي‌دانم چطور مي‌توانم مدافعان حريف را به دردسر بيندازم. همه آنها مي‌خواهند مرا کنترل کنند. همه از من مي‌ترسند. داوران و بازيکنان.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان