نکونام : احتمالا فصل بعد هم در استقلال مي‌مانم
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

هافبک استقلال مي‌گويد احتمالا فصل بعد هم در اين تيم خواهد بود.


 جواد نکونام در گفت‌وگو با ايسنا، در پاسخ به اينکه توقع از استقلال در اين ديدار بالا بود و انتظار مي‌رفت اين تيم با 4 يا 5 گل نفت آبادان را بدرقه کند، گفت: ما چون 10 نفره شده بوديم کار سختي را در پيش داشتيم و اگر 10 نفره نمي‌شديم شايد حرف شما صحيح بود. با اين حال ما توانستيم بازي را خوب کنترل کنيم و با وجود 10 نفره بودن حملات زيادي را بر روي دروازه حريف انجام داديم و حق ما در اين ديدار بدون شک برد بود. البته اين را هم بگويم که فشار زيادي در اين بازي به ما وارد شد.

او در ادامه در پاسخ به اينکه آيا سال بعد از استقلال مي‌رود، گفت: من با استقلال سال بعد هم قرارداد دارم و احتمالا سال بعد نيز در اين تيم خواهم بود.

هافبک استقلال در پايان در پاسخ به اينکه با توجه به آخرين ديدار تيم تراکتورسازي در اين فصل برابر پرسپوليس آيا نگران تباني اين دو تيم نيست، گفت: ما بايد بازي‌هاي خودمان را جدي بگيريم و تمرکزمان را به آن‌ها معطوف کنيم. ما اگر 7 بازي پييش رويمان را ببريم قهرماني مال ما خواهد بود و نياز نداريم که منتظر نتايج ساير تيم‌ها باشيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان