يک قطري به دنبال خريدن سهام باشگاه رم
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

روز هاي اخير خبر از حضور سرمايه گذاري عرب در رم منتشر شده که به نظر براي تيفوسي ها هيجان انگيز است و شايد اميدوار باشند تا پس از مدتها دغدغه اي جذب ستارگان بزرگ فوتبال نداشته باشند.


 عدنان عادل عارف قدومي، شيخي اهل قطر است که در اردن متولد شده و نفوذ زيادي در خاورميانه دارد. او به مدت 25 سال در ايتاليا زندگي مي کند و تابعيتي ايتاليايي دارد و اکنون ساکن پروجا است. قدومي رابطه نزديکي با عبدالله دوم پادشاه کنوني اردن دارد و در حال حاضر صاحب دو شرکت نفتي در ايتاليا و کانادا است. او در زمان اوقات فراغت خود کتاب هم مي نويسد و اخيرا در مارچ 2010 کتابي با عنوان ” تمرکز شرق ” منتشر کرد که حدود 90 دلار قيمت دارد.

در حال حاضر کنسرسيوم آمريکايي و شيخ اردني به واسطه شرکت حقوقي تونوچي در حال مذاکراتي هستند و ظرف دو هفته آينده وضعيت نهايي اعلام مي شود. قدومي به تازگي وسوسه شده تا رم را بخرد و اواخر ماه دسامبر و در طول سفر جيمز پالوتا به اورلاندو علاقه اش را اعلام کرد.

او علاقه مند است تا 60 درصد از سهام باشگاه را بخرد و طبق اخبار منتشر شده سرمايه گذاري اوليه او 100 ميليون يورو خواهد بود. با اين حال با توجه به اين واقعيت که پالوتا و آمريکايي ها در حال حاضر 78 درصد سهام را در اختيار دارند و شايد کمي معادلات بر هم بريزد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان