رینا : من به اسپانیا نمی روم ولی امیدوارم بیل برود
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

رینا: من به اسپانیا نمی روم ولی امیدوارم بیل برود

دروازه بان اسپانیایی لیورپول گمانه زنی ها در مورد احتمال انتقالش به بارسا رارد کرد

 

په په رینا دروازه بان اسپانیایی باشگاه لیورپول یک بار دیگر شایعاتی مبنی بر احتمال انتقال او به بارسلونا در بازار تابستانی را رد کرد ودرعین حال یادآوری کرد که دوست دارد گرث بیل را در فوتبال لالیگا ببیند.

رینا در گفتگو با رادیو مارکا انتشار اخباری مبنی برپیوستن او به بارسا برای جانشینی ویکتور والدس را رد کرد و در ادامه با لحن طنز آلودی گفت:« اگر رئال مادرید، بیل را بخرد من خوشحال می شوم. او برای من مشکلات زیادی ایجاد می کند.»

این گمانه زنی ها این روزها در حالی به گوش می رسد که ویکتور والدس، دروازه بان بارسلونا اعلام کرده که قراردادش را با این تیم که تا سال 2014 اعتبار خواهد داشت را تمدید نمی کند و همین باعث شده تا صحبت ها درمورد احتمال بازگشت رینا به سرزمین مادری و نوکمپ قوت بگیرد. ولی خود رینا در این باره ادامه داد:« هر صحبتی مبنی بر پیوستن من به بارسلونا تنها گمانه زنی است . من با لیورپول قرارداد دارم و در اینجا واقعا راضی و خوشحالم. مطمئنم که والدس هم دلایل خودش را برای تصمیم گیری برای ترک بارسلونا دارد. من به او احترام می گذارم. والدس هم تیمی و دوست من است و با سری بالا بارسلونا را ترک می کند؛ چون کارهای زیادی برای بارسا انجام داده.»

رینا به علاوه احتمال انتقال احتمالی لوئیس سوارس فوروارد اروگوئه ای تیمش به لالیگا را نیز تکذیب کرد و گفت:« نمی توانم لوئیس سوارس را در لالیگا ببینم. فکر می کنم او در لیورپول می ماند. سوارس بازیکن بزرگی است. بیل و چند بازیکن دیگر در لیگ برتر هم از جمله بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال هستند.»

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان