جدایی دیوید جیل از منچستریونایتد در پایان فصل
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

جدایی دیوید جیل از منچستریونایتد در پایان فصل

جیل 55 ساله در فوریه 1997 به عنوان مدیر مالی به منچستریونایتد پیوست و سال 2003، به عنوان مدیر اجرایی این باشگاه انتخاب شد. البته او به همکاری اش با باشگاه ادامه خواهد داد.

دیوید جیل، مدیر اجرایی منچستریونایتد، اعلام کرد که در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد و اد وودوارد، نایب رئیس بخش اجرایی جای او را خواهد کرد.

جیل 55 ساله در فوریه 1997 به  عنوان مدیر مالی به منچستریونایتد پیوست و سال 2003، به عنوان مدیر اجرایی این باشگاه انتخاب شد. البته او به همکاری اش با باشگاه ادامه خواهد داد.

او که گزینه اتحادیه فوتبال انگلیس برای انتخابات کمیته اجرایی یوفا در سال 2013 است، تاکید کرد که جدایی از باشگاهی که تجارب فوق العاده ای در آن به دست آورده اصلا کار آسانی نیست.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه منچستریونایتد گفت:" این یک موهبت بزرگ بود که برای 16 سال در منچستریونایتد کار کردم و 10 سال مدیر اجرایی بودم. من در کنار بزرگترین مربی تاریخ کار کردم و عضوی از بهترین باشگاه دنیا در بهترین ورزش دنیا بودم.

این تصمیم دشواری بود زیرا من عاشق این باشگاه هستم. من لحظات فوق العاده ای را در این باشگاه تجربه کردم مانند کسب سه گانه در سال 1999 و قهرمانی در چمپیونزلیگ در سال 2008 و همچنین لحظات سختی مانند از دادن قهرمانی لیگ برتر در فصل گذشته در آخرین ثانیه ها. اما همین اتفاقات است که این باشگاه و همین طور ورزش فوتبال را تا این اندازه خواستنی کرده است."

سرالکس فرگوسن هم با ستایش از دیوید جیل، جدایی او را یک ضربه بزرگ به شیاطین سرخ دانست:" دیوید یک مدیر اجرایی فوق العاده بود. البته ما میلیون ها بار با هم بحث کردیم اما من از همه آنها لذت بردم زیرا می دانم که دیوید دو ویژگی فوق العاده دارد؛ او رک است و همیشه به دنبال موفقیت منچستریونایتد است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان