درخواست شالکه براي بررسي وضعيت دروگبا
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

باشگاه شالکه آلمان براي بررسي وضعيت مهاجم جديد گالاتاسراي به فيفا درخواست داده است.


به نقل از ساکرنت، ديدار تيم‌هاي گالاتاسراي ترکيه و شالکه آلمان در چارچوب مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب برگزار شد که به تساوي يک بر يک انجاميد.

در اين ديدار ديديه دروگبا، مهاجم ساحل عاجي گالاتاسراي به ميدان رفت که موجب اعتراض سران شالکه شده است. دروگبا تابستان گذشته راهي شانگهاي شنهوا شد و در حالي که گفته مي‌شد هنوز با اين باشگاه چيني قرارداد دارد، در نقل و انتقال‌هاي زمستاني شانگهاي را ترک کرد و به ليگ ترکيه آمد. دليل اين امر عدم پرداخت حقوق دروگبا در 3 ماه گذشته عنوان شده است. سران باشگاه شانگهاي پس از اين اتفاق در سايت خود اعلام کردند که از اين کار دروگبا به شدت شگفت زده شده‌اند.

هفته گذشته فيفا مدرک موقتي را به دروگبا براي بازي در گالاتاسراي داد و اعلام کرد تا زماني که موضوع مربوط به قرارداد او حل شود وي مي‌تواند براي تيم ترک به ميدان برود.

از سويي باشگاه شالکه درخواستي را به فيفا ارائه کرده و خواستار بررسي شرايط دروگبا در گالاتاسراي شده است. «ترديدهاي بسياري در مورد حضور دروگبا در ليگ قهرمانان اروپا وجود دارد. اين حق شالکه است که براي رسيدگي به اين امر درخواست دهد. در قانون نقل و انتقال‌ها گفته شده که انتقال يک بازيکن بايد بنا به توافق 2 باشگاه باشد ولي آنطور که ما مي‌دانيم، باشگاه شانگهاي براي خروج دروگبا از اين تيم چراغ سبزي نشان نداده بود.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان