آبیدال حالا می تواند بازی کند ؛ بازگشت ستاره فرانسوی بعد از یک سال دوری
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

آبیدال حالا می تواند بازی کند؛بازگشت ستاره فرانسوی بعد از یک سال دوری

 

ستاره فرانسوی بارسلونا می تواند در بازی تیمش مقابل سویا برای آبی اناری ها به میدان برود

رسانه های اسپانیایی پنجشنبه شب یک خبر خوب را بازتاب دادند؛ اریک ابیدال حالا دوباره می تواند برای بارسلونا بازی کند.

این ستاره فرانسوی روز پنجشنبه به اوج آمادگی جسمانی اش بازگشته و سرمربی بارسلونا می تواند از این به بعد روی او حساب بازکند و آبیدال می تواند در بازی این هفته تیمش مقابل سویا برای بارسا به میدان برود.

این مدافع باتجربه فرانسوی روز 10 آوریل سال 2012 زیر تیغ جراحی رفت تا عمل پیوند کبد را انجام دهد و بعد از آن با تلاش و همت بالا توانست با پشت سرگذاشتن پروسه سخت بهبود، به میادین ورزشی بازگردد. او در ماه ژانویه برای بررسی اوضاع کبدش تست های پزشکی متعددی را انجام داد.

آبیدال از روز 19 دسامبر به کمپ تمرینی بارسلونا بازگشته و همراه با سایر هم تیمی هایش به تمرین می پرداخت تا آخرین فاز بهبودش را سپری کرده و به روزهای اوج بازگردد.

آخرین باری که اریک آبیدال برای بارسا به میدان رفته بود، روز 26 فوریه سال 2012 و در بازی با اتلتیکومادرید بود.در آن بازی بارسا با نتیجه 1-2 به پیروزی رسید.. حالا تقریبا یک سال از آن روز می گذرد و اریک آبیدال با عزم راسخش بعد از پشت سرگذاشتن روزهایی بسیار سخت دوباره می تواند برای بارسا به میدان برود.

آبیدال روز 5شنبه در صفحه توئیترش نوشت:« واقعا بازی برگشت فوق العاده ای در نوکمپ مقابل میلان خواهیم داشت ولی قبل از آن، ما 4 بازی مهم دیگر را پیش رو داریم. پیش به جلو بارسا!.»

بازی بارسلونا مقابل سویا ساعت 0.30 نیمه شب شنبه برگزار می شود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان