پرس : رئال هرگز تسليم نمي‌شود
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

رئيس باشگاه رئال مادريد پيش از هفته حساس تيمش در کوپا‌دل‌ري و ليگ قهرمانان اروپا بار ديگر بر تسليم ناپذير بودن تيمش تأکيد کرد.


فلورنتينو پرس با اشاره به بازي تيمش مقابل بارسلونا در هفته پيش رو و منچستر يونايتد در ليگ قهرمانان اروپا بر خود لازم دانست که پيغامي به بازيکنانش بفرستد.

به گزارش فارس،وي در جلسه‌اي عمومي که تمام بازيکنان از جمله راموس، هيگواين، مارسلو و آربلوا در آن حضور داشتند گفت: جنگيدن براي هر پيروزي بخشي از هويت ما است. ما هميشه يک باشگاه جنگنده بوده‌ايم و هرگز تسليم نمي‌شويم.

هفته بزرگ براي سفيد پوشان از 8 اسفند با بازي دور برگشت مرحله نيمه‌نهايي رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري مقابل بارسلونا آغاز مي‌شود. شاگردان مورينيو با آگاهي کامل از اينکه پس از تساوي يک بر يک خانگي در دور رفت بايد براي صعود گلزني کنند، به نيوکمپ خواهند رفت.

رئال مادريد پنجم مارس به اولدترافورد خواهد رفت. اين تيم در دور رفت مرحله يک‌ هشتم ليگ قهرمانان مقابل منچستريونايتد نتيجه‌اي مشابه نتيجه ديدار دور رفت مقابل بارسا در کوپا‌دل‌ري گرفته است. پرس در اين باره تأکيد کرد: برگرداندن بازي در «تئاتر روياها» (لقب ورزشگاه اختصاصي منچستريونايتد) کار آساني نيست. اين واقعا يکي از مسابقات بزرگ باشگاه است. ممکن است فشار بر روي بعضي بازيکنان غيرقابل تحمل باشد. اين آخرين فرصت آنها براي بازگشت به اولدترافورد و جامي است که کسب آن براي باشگاه، سرمربي و البته رييس آن بسيار حساس شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان