گولیت : مورینیو جانشین بنیتس در چلسی خواهد شد
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

گولیت: مورینیو جانشین بنیتس در چلسی خواهد شد

 

سرمربی سابق آبی ها به این نکته اشاره کرده که سرمربی رئال در تابستان به استمفورد بریج برمی گردد

رود گولیت، سرمربی سابق باشگاه چلسی براین باور است که ژوزه مورینیو تابستان پیش رو به استفمورد بریج بازمی گردد و این اتفاق تحت هر شرایطی و بدون در نظر داشتن اوضاع تیم چلسی زیر نظر رافا بنیتس رخ می دهد

مورینیو که در حال حاضر هدایت رئال مادرید را در دست دارد از سال 2004 تا 2007 در چلسی مربیگری می کرد و با این تیم دو قهرمانی درلیگ برتر، دو قهرمانی در لیگ کاپ و یک قهرمانی در اف.ای کاپ را تجربه کرد.

دراین میان رود گولیت، سرمربی سابق چلسی براین باور است که سرمربی پرتغالی به استمفورد بریج بازمی گردد و این اتفاق در پایان این فصل رخ خواهد داد.

گولیت در صحبت هایی به تاک سپورت گفت:« هدف اصلی رافا بنیتس در این فصل کسب مجوز صعود به رقابت های فصل بعد لیگ قهرمانان اروپاست و بعد از آن هم راه را برای مورینیو باز خواهد کرد.من حس می کنم که قصد مورینیو این بود تا بعد از فینال فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا به چلسی بازگردد ولی چلسی قهرمان اروپا شد .. بی دلیل نبود که دقیقا بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا، مورینیو قرارداد جدیدی را با چلسی به امضا رساند.»

چلسی در حال حاضر تیم سوم جدول لیگ برتر است و یک امتیاز بیشتر از تاتنهام رده چهارمی کسب کرده. چلسی 5شنبه شب و در دور برگشت مرحله یک شانزدهم پایانی لیگ اروپا مقابل اسپارتاپراگ به تساوی 1-1 دست یافت تا راهی دور بعد شود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان