هيچ شعار نژادپرستانه‌اي عليه ماريو نمي‌دهيم
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

هواداران دو آتشه اينترميلان در بيانيه‌اي اعلام کردند در جريان دربي ميلان به هيچ وجه مهاجم جديد اين تيم را با شعارهاي نژادپرستانه آزار نخواهند داد.


به نقل از کوريره دلا سرا، ديدار تيم‌هاي اينترميلان و ميلان در چارچوب ديدارهاي هفته بيست و ششم کالچو،‌ يکشنبه شب و از ساعت 23:15 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

به گزارش فارس،نکته قابل توجه اين ديدار حضور ماريو بالوتلي، مهاجم جديد ميلان است که در پنجره نقل و انتقال‌هاي زمستاني از منچسترسيتي راهي اين تيم شده است. سوپر ماريو که محصول آکادمي جوانان اينترميلان است، با حضور در ميلان موجب خشم بيش از حد اولتراهاي اينتر شده به شکلي که در نخستين ديدار خانگي اينتر پس از پيوستن بالوتلي به ميلان، با شعارهاي نژادپرستانه‌اي از او استقبال شد.

در آستانه دربي حساس ميلان، اوتراهاي اينترميلان در نامه‌اي به همه اطمينان داده‌اند که از شعارهاي نژادپرستانه خبري نخواهد بود. «همه ما در اين ديدار ديوانه‌وار تيممان را تشويق خواهيم کرد. به هيچ کدام از هواداران ميلان اجازه نخواهيم داد دهان خود را باز کنند. همه هواداران آزاد هستند تا نظر خود را در مورد حضور بالوتلي در ميلان بيان کنند ولي هيچ کدام از آنها حق ندارند با تقليد صداي ميمون و يا توهين‌هاي نژادپرستانه به او را مورد خطاب قرار دهند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان