بنزما در آستانه زنداني شدن
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

کريم بنزما به دليل سرعت بيش از حد در بزرگراهي در اسپانيا در آستانه زنداني شدن قرار دارد.


به گزارش ايسنا، پس از شکست رئال مادريد برابر بارسلونا، دوربين ها سرعت بالاي ماشين کريم بنزما را ضبط کردند. تخلفي که مي تواند منجر به زنداني شدن اين مهاجم فرانسوي شود.

پس از بازي رئال مادريد و گرانادا که با شکست يک بر صفر رئال همراه بود، کريم بنزما با خودرو آئودي خود با سرعت 216 کيلومتر در ساعت رانندگي کرده است. همچنين پس از اين ديدار مايکل اسين نيز با سرعت150 کيلومتر در ساعت رانندگي کرده است و چند بازيکن ديگر رئال مادريد از جمله سرخيو راموس و آربلوا نيز سرعت بيش از حد مجاز داشتند که تصاوير آنها در دوربين راهنمايي و رانندگي ضبط شده است.

به همين خاطر دادگاه کريم بنزما را فرا خوانده است تا درباره تخلف رانندگي خود از خود دفاع کند. دادگاه مي تواند کريم بنزما را به دليل تخلف پيش آمده 3 تا 6 ماه زنداني کند و با جريمه سنگين مالي روبرو سازد.

دادگاه بنزما قرار است ماه آينده در شهر پوزوئلو برگزار شود. زمان اين دادگاه با زمان ديدار فرانسه و اسپانيا در مقدماتي جام جهاني همزمان شده است و بعيد به نظر مي رسد اين مهاجم بتواند فرانسه را در ان ديدار همراهي کند.

همچنين مايکل اسين نيز به دليل سرعت 150 کيلومتر در ساعت که 2 برابر ميزان مجاز رانندگي در اسپانيا است به پرداخت 400 يورو و کسر 4 امتياز رانندگي روبرو شد. اسين پس از مطلع شدن از اين جريمه بلافاصله آن را پرداخت کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان