تغيير موضع زلاتان عليه لژيونر بارسا (اخبار ورزشی)
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

مهاجم سوئدي پاري‌سن‌ژرمن که پيش از اين کسب رکورد جديد بيشترين تعدادگل زده توسط ليونل مسي را کم ارزش تلقي کرده بود، عنوان کرد که با مهاجم آرژانتيني شوخي کرده است.


 

 هنوز از حد نصابي که اعجوبه آرژانتيني ثبت کرد و رکورد قبلي بيشترين تعداد گل زده در يک سال ميلادي که مربوط به «گرد مولر» بمب‌افکن آلماني بود، مدت زيادي نگذشته است.

 

پس از آنکه يک‌شنبه شب در بازي بتيس و بارسا از هفته پانزدهم لاليگا،‌ مهاجم 25 ساله آرژانتيني موفق شد هر دو گل تيمش را در برد 2 بر يک به ثمر برساند و شمار گل‌هاي زده خود را در سال رو به پايان ميلادي به 86 افزايش داد. به اين ترتيب وي توانست رکورد مهاجم اسبق ژرمن‌ها را پس از 40 سال (85 گل زده در سال 1972 ) بشکند و خود در اين زمينه پيشتاز شود.


در پي کسب اين موفقيت، اعضاي بارسا و برخي از چهره‌هاي فوتبالي اسپانيا و آرژانتين به وي تبريک گفتند. مولر هم از اين که رکوردش عاقبت توسط کاپيتان آرژانتين شکسته شد، ابراز خوشحالي کرد و اين رکورد شکني را به وي تبريک گفت.


حتي برخي چهره‌هاي قديمي فوتبال جهان و روزنامه نگاران نيز چنين دستاوردي را مهم شمردندغ اما تنها پس از گذشت مدت کمي، موجي از نقد‌هاي منفي آغاز شد. اظهاراتي که عملکرد اين گلزن تکنيکي را کم ارزش جلوه مي‌داد.


به گزارش فارس، در همين ارتباط زلاتان ايبراهيموويچ، يکي از چهره‌هاي شاخص بود که اظهار نظر کرد.


وي که در سال‌هاي 2009 تا 2011 در تيم اسپانيايي بازي کرد و همبازي لژيونر آرژانتيني بود، در اين مورد با روزنامه فرانسوي اکيپ گفت‌وگو کرد.


مهاجم فصل قبل آ.ث‌ميلان ايتاليا با کم ارزش خواندن رکورد مسي گفت: من هم اگر به جاي او بودم، مي‌توانستم حتي بيشتر از اين تعداد گل بزنم. گمان نکنم کاري که او کرده، شاهکار باشد.


زلاتان 31 ساله  ادامه داد: اگر مثل او به من هم اجازه  مي‌دادند همه ضربات پنالتي تيمم را بزنم، حتي مي‌توانستم در يک سال 90 گل بزنم.


ايبرا با بيان اين جملات در اصل هواداران مسي را خشمگين کرد. شدت ناراحتي دوستداران مهاجم بارسا به حدي بود که حتي به فضاي مجازي و اينترنت نيز کشيده شد و همه عليه مهاجم موفق اين روزهاي سن‌ژرمن موضع‌گيري تند کردند.


به اين خاطر «ايبرا»‌ که جوي سنگين عليه خود را حس مي‌کرد، مجبور به تغيير لحن شد. او پس از چند ساعت در گفت‌وگويي با يک روزنامه چاپ کشورش گفت: همه حرف‌هايي که در مورد مسي به نشريه اکيپ زدم، جدي نبود. خواستم با آن جملات با همبازي سابقم شوخي کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان