يول : دژاگه بازيکن با استعدادي است
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

سرمربي فولام با تمجيد از عملکرد هافبک ايراني تيمش اعلام کرد او بازيکن با استعدادي است و در ليگ انگليس پيشرفت مي‌کند.


به نقل از سايت باشگاه فولام، فولام در ديدار هفته بيست و هشتم ليگ برتر انگليس با نتيجه 2 بر 2 برابر ساندرلند متوقف شد.

به گزارش فارس،اشکان دژاگه در اين ديدار عملکردي خوب از خود به نمايش گذاشت و در 2 گل تيمش تاثير مستقيم داشت. او با گام‌هاي سريع خود کريگ گاردنر، مدافع راست گربه‌هاي سياه را پشت سر گذاشت تا اين بازيکن مجبور شود روي او خطا کند. مارک هالسي، داور ديدار نيز بلافاصله نقطه پنالتي را نشان داد تا ديميتار برباتوف آن را تبديل به گل کند.

گل دوم فولام نيز با نفوذ بسيار سريع اشکان در يک ضد حمله رقم خورد. او توپ را به سمت دروازه ساندرلند شوت زد تا ساشا ريدر با ضربه‌اي که از روي دفع ناقص دروازه‌بان بدست آمده بود، به سادگي براي دومين بار دروازه ساندرلند را باز کند.

مارتين يول در مورد عملکرد و تاثير بالاي دژاگه در بازي با ساندرلند گفت: دژاگه بازيکن خيلي خوبي است. انتظاري که از او دارم اين است که گل‌هاي بيشتري بزند، پاس گل بدهد تا بتواند در تيم نقش سازنده‌تري ايفا کند. تصور مي‌کنم او اين کار را آغاز کرده است.

يول افزود: او در ترکيب ولفسبورگ نيز همواره عالي بود. بازيکن با استعدادي است که بايد بيش از اين سازنده‌تر باشد. او شوت‌هاي خوبي مي‌زند ولي تاکنون در تيم ما شوت نزده است. او توانايي اين را دارد که پاس‌هاي گل بيشتري بدهد. ما او را براي 3 يا 4 سال آينده هم مي‌خواهيم. مي‌دانم که او در انگليس پيشرفت زيادي خواهد کرد. خودش نيز اين را مي‌داند.

هافبک ايراني فولام يکي از 3 بازيکني است که تابستان گذشته از ليگ آلمان راهي فولام شده‌اند که هر 3 تاثير زيادي در عملکرد اين تيم داشته‌اند.

يول در اين خصوص اظهار داشت: بازيکناني را به فولام آوردم که مي‌شناختم. مبلغ انتقال اشکان پايين بود. ساشا ريدر قيمت کمتري داشت و حضور ملادن پتريچ نيز در واقع هزينه‌اي براي ما نداشت. اگر بخواهيد به ليگ آلمان برويد و بازيکني مانند ادين ژکو خريداري کنيد، بايد 25 ميليون پوند بپردازيد. ما اين کار را انجام نداديم. در عوض سعي کرديم با قيمت‌هاي کم بازيکن بخريم. همان طور که مي‌بينيد بازيکنان بسيار خوبي را هم جذب کرده‌ايم.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان