گلزني مقابل منچستر تماشايي خواهد بود
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

ستاره پرتغالي رئال مادريد از اشتياقش براي گلزني مقابل تيم سابقش در اولدترافورد پرده برداشت.


کريستيانو رونالدو تأييد کرد که دوست دارد در دور برگشت رقابت‌هاي مرحله يک‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در اولدترافورد بار ديگر مقابل منچستريونايتد گلزني کند.

به گزارش فارس،ستاره پرتغالي در دور رفت پس از گل دني ولبک که منچستر را در سانتياگوبرنابئو پيش‌ انداخت، تساوي را براي تيم مورينيو به ارمغان آورد.

وي اميدوار است که نامش را بار ديگر در اولين بازگشتش به اولدترافورد پس از پيوستن به رئال مادريد در فهرست گلزنان قرار دهد.

ستاره پرتغالي در اين باره گفت: گلزني احساس خوبي خواهد داشت. اگر بار ديگر گلزني کنم بسيار تماشايي خواهد بود.

رونالدو ادامه داد: نمي‌توانم بگويم چگونه خوشحالي خواهم کرد، شادي چيزي غيرارادي است اما دوست دارم در اين موقعيت قرار بگيرم.

بازيکن 28 ساله انتظار دارد پس از 3 بار قهرماني با شياطين سرخ در ليگ برتر و فتح ليگ قهرمانان اروپا در دوران حضور 6 ساله‌اش در اين تيم به شدت مورد استقبال هواداران منچستر قرار بگيرد.

وي که تاکنون با 7 گل به طور مشترک در صدر گلزنان ليگ قهرمانان قرار گرفته خاطرنشان کرد: مطمئنم که آنها به خوبي از من استقبال مي‌کنند.

ستاره پرتغالي مادريد افزود: پس از سال‌هايي که در اين تيم گذراندم و دوستاني که دارم مطمئنم اين يکي از جاهايي است که بيشتر از هرجا تشويق مي‌شوم. دوران زيبايي بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان