کاظمي : نيم فصل‌دوم جزو 6 تيم برتر خواهيم بود (اخبار ورزشی)
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن گفت: 7 - 8 بازيکن مازاد دارم که آنها را نمي‌خواهم و وقتي يک بازيکن به درد نمي‌خورد نمي‌توانم از او اسطوره بسازم.


 فرهاد کاظمي پس از پيروزي يک بر صفر تيمش مقابل ملي حفاري اهواز در مرحله يک شانزدهم نهايي جام حذفي گفت : بازي‌هاي حذفي به اين گونه است که تيم‌هايي که از ليگ يک مي‌آيند با قدرت مقابل ليگ برتري‌ها بازي مي‌کنند . شما يادتان هست استقلال هنگامي که مقابل سايپا مهر کرج قرار گرفت با چه سختي توانست پيروز ميدان باشد. اين تيم‌ها براي برد مي‌آيند . خوشحالم توانستيم نتيجه اين بازي را به سود خودمان به پايان ببريم . اميدوارم در مرحله بعد با جذب بازيکنان جديد موفق باشيم.

وي در مورد اينکه چند دلال در قسمت VIP مشاهده شده‌اند اظهار داشت: خبر ندارم و اين مسئله را از مديريت باشگاه پيگيري کنيد اما اگر چنين بوده باشد بايد برخورد شود.

کاظمي در پاسخ به اين سؤال که چرا پنالتي را به مسلمان داديد؟ عنوان کرد : بازي‌هاي دروازه‌بان حريف را ديده بودم که 2 پنالتي گرفته بود . به مسلمان هم گفتم که به کدام سمت بزند که قبول کرد اما هنگام ضربه مخالف آن چيزي که گفتم را زد و نمي‌دانم چرا.

سرمربي ذوب آهن درباره بازي ضعيف مسلمان در ديدار امروز اظهار داشت : ما کمبود بازيکن داريم . وي با وجود سرماخوردگي شديد در اين بازي حضور داشت.

وي درباره مصاحبه ابراهيم محمدي عليه خودش گفت : مصاحبه را ديدم . وي فرداي همان روز با خبرگزاري ديگري گفت‌وگو و عذرخواهي کرد . من از نظر اخلاقي با بازيکنان مشکلي ندارم تنها مشکل من فني است . جواب اين افراد را عموما نمي‌دهم . شايد اگر کي‌روش بود جواب مي‌دادم . اشکالي ندارد ، اينها جوان هستند . من 7 - 8 بازيکن بيشتر ندارم که روي آنها حساب کنم اما قطعا در نيم فصل دوم از نظر کسب امتياز جزو 6 تيم اول خواهيم بود.

کاظمي با اشاره به بازيکنان مازادش گفت : 7 - 8 بازيکن را نمي‌خواهم . وقتي يک بازيکن به درد نمي‌خورد نمي‌توانم از او اسطوره بسازم . امروز هم در تعويض دچار مشکل بودم .

سرمربي ذوب آهن درباره کارت قرمز عشوري عنوان کرد : قبلا به بازيکنان گفتم هر کارت زرد بازيکنان که حاصل بحث با داور باشد 10 ميليون و کارت زرد بي‌جهت 5 ميليون تومان جريمه دارد . وقتي دستمان خالي است بازيکن بايد درک کند.

کاظمي درباره جذب بازيکن در نيم فصل دوم گفت : بعضي‌ها کارشان تمام شده و برخي درمرحله امضاي قرارداد هستند . محمدي‌پناه ، برجلو، کاستاروف، بکو، جراح‌کار و بياتي‌نيا بازيکناني هستند که قرارداد بسته و مي‌خواهيم با بعضي ديگر امضا کنيم . با هر تيمي که درباره جلب بازيکن صحبت مي‌کنم روي مسلمان و حدادي‌فر دست مي‌گذارند . هنگامي که با قلعه‌نويي درباره عمران‌زاده صحبت کردم گفت بازيکن ما را مي‌خواهد.  اگر بازيکنانم را بدهم با چه تيمي بازي کنم ؟ با علي محسن‌زاده براي دروازه‌باني هم صحبت کرديم که سعي مي‌کنيم وي را جذب کنيم . فقط يک بازيکن هم مد نظرم مانده که تا فردا اعلام مي‌کنم .

کاظمي با اشاره به پرداخت 40 درصد از قرارداد بازيکنان عنوان کرد : شايد ما يکي از معدود تيم‌هايي باشيم که اين کار را انجام داديم . همانطور که گفتم به قولم پايبندم و شما ذوب آهني را مي‌بينيد که بين 6 تيم اول ليگ باشد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان