حقيقي : مي‌خواهم کم‌کم ترسم بريزد (اخبار ورزشی)
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از وضعيت خودم راضي هستم اما مي‌خواهم کم‌کم ترسم بريزد.


رضا حقيقي پس از پيروزي امروز مقابل سنگ آهن بافق در جمع خبرنگاران ، اظهار داشت : با توجه به شرايط پيش‌آمده دومين بازي بود که براي پرسپوليس انجام دادم و در کل اين بازي براي خود من بسيار خوب و مؤثر بود تا کم کم ترسم بريزد و به شرايط ايده‌آل برسد.

به گزارش فارس ، وي افزود : خوشبختانه در چند مدت گذشته تمرينات بسيار خوب و با روحيه‌اي را دنبال کرديم و اگر اول فصل شرايط‌مان اينطور بود الان در رده دوازدهم ليگ برتر نبوديم . من قول مي‌دهم که در نيم فصل دوم بهتر باشيم .

وي در خصوص انتخاب 5 دستيار براي گل‌محمدي نيز گفت : من نمي‌توانم در خصوص کادر فني نظر بدهم اميدوارم هر اتفاقي که مي‌افتد يا هر کسي که مي‌آيد به نفع پرسپوليس باشد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان