دليل حذف نام کاسياس از فهرست بازيکنان رئال
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

نام دروازه بان رئال مادريد از فهرست بازيکنان اين تيم براي ديدار با ساراگوسا حذف شده است.


ايکر کاسياس که در ماه ژانويه با شکستگي انگشت دست چپ خود مواجه شد، مدتي را دور از ميادين گذراند ولي از 2 هفته پيش به تمرينات تيمش بازگشته است.

به گزارش فارس،در نبود کاسياس، ديگو لوپز با 3.5 ميليون پوند از سويا خريداري شد و در اين مدت نمايش فوق العاده اي از خود ارائه کرد. عملکرد او آنقدر خوب بوده که بازگشت کاپيتان تيم ملي فوتبال اسپانيا به ترکيب رئال مادريد را به کاري سخت بدل کرده است.

بهبود دست کاسياس خيلي سريعتر از آن چيزي بوده که کادر پزشکي رئال تصور مي کرده که اين موضوع موجب خوشحالي سران اين تيم شده است ولي حضور کاسياس در ترکيب همچنان با ترديد رو به رو است.

لوپز در ديدار اين هفته رئال مادريد برابر رئال ساراگوسا همچنان در چارچوب دروازه تيمش خواهد ايستاد و آنتونيو آدان نيز روي نيمکت مي نشيند. کادر پزشکي رئال اعلام کرده که حضور کاسياس در زمين مسابقه همچنان با ريسک زيادي همراه خواهد بود. بازگشت کاسياس به زمان ديگري موکول شده است ولي دليل عدم حضور او مي تواند 2 چيز باشد.

نخست اينکه او ديگر دروازه بان مورد علاقه ژوزه مورينيو نيست و لوپز به شکل کامل جاي وي را در ترکيب ثابت اين تيم گرفته است. دوم اينکه با بهبود کامل بار ديگر جايگاه ثابت خود را در ترکيب تيم باز خواهد يافت و لوپز به نيمکت دوخته خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان