تقوي : داور بي‌عدالتي کرد (اخبار ورزشی)
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: اگر داور بي‌عدالتي نمي‌کرد بازي به پنالتي کشيده مي‌شد.


 مجتبي تقوي پس از شکست 4 بر صفر برابر استقلال در جام حذفي در نشست خبري اظهار داشت : خيلي ناراحتم 4 گل خورديم ، خوردن 4 گل در يک بازي تعبيرم اين است زماني حريف اشتباه مي‌کند و زماني داور، زماني که رضايي اخراج شد اصلا خطا نکرد . استقلال نمي‌توانست به ما گل بزند . برنامه‌ خاصي داشتيم مثل هميشه . در بازي با گهر گل آفسايد خورديم امروز هم يک بازيکن ما اخراج شد و شيرازه تيم از هم پاشيد و داشتن بازيکنان جوان که تحمل باخت ندارند سخت است و هرچه تلاش کرديم که به آنها انگيزه بدهيم نشد .

وي ادامه داد : استقلال از کوچکترين اشتباه حريف استفاده مي‌کند . آنچه مسلم است يک اخراجي و 2 تعويض اجباري نتوانست شرايط ما را برگرداند . فرقي نداشت يک بر صفر يا 4 بر صفر مي‌باختيم ليگ نبود جام حذفي بود و جاي جبران نداشتيم . ناراحتم نتوانستيم از مرحله اول حذفي عبور کنيم استقلال تيم خوبي دارد ، پايه و اساس اين اشتباه داوري بود ، که ما به آن عادت کرديم توقع نداريم بايد از خودمان توقع داشته باشيم .

تقوي  ادامه داد : شرايط در چند هفته به طرز عجيبي است خيلي خطاها براي حريفان گرفته مي‌شود . در بازي با تراکتوسازي در 20 دقيقه چند کارت زرد گرفتيم . تفکر ما ضد فوتبال نيست در سايپا عاشق بازي روي زمين هستيم . حتي 10 نفره به دنبال خشونت نيستيم و اميدوارم اين نگاه و تمرکزمان تغيير کند . خيلي ناراحتم جام حذفي را از دست داديم اما به تيمي بزرگ و قدرتمند باختيم . به استقلال تبريک مي‌گويم که از اشتباه‌ها نهايت استفاده را کردند اين هم بخشي از بازي بود .

وي در مورد اينکه چرا تاکنون به داوري معترض نبود ، گفت : سال گذشته همين موقع بود که سايپا 5 مقام برتر اخلاق را داشت ما هميشه اخلاق محور بوده و هستيم و اعتراض‌ها بايد از مجاري قانوني باشد و بايد به همين منوال عمل کنيم . فدراسيون فرقي نمي‌گذارد به کسي که کنار زمين اعتراض مي‌کند و ادبيات را رعايت نمي‌کند ، عرف شده بين مربيان که اعتراض کنند . بازي با راه آهن اعتراض کردم و مي‌خواستم هشدار بدهم . نمي‌توانستم طور ديگري اعتراض کنيم . زمين لغزنده بود اين همه راحت کارت زرد به ما دادند در زمين لغزنده بعد از 3 بر صفر شدن خطاهاي ضعيف به نفع ما گرفته مي‌شد.  مديريت بازي مشهود بود بايد از بحث داوري دور شويم . مقابل گهر 2 بر صفر برديم يک آفسايد 10 متري نگرفتند و پنالتي گرفتند . همه گفتند حق با ماست ولي چه فايده‌اي داشت . هفته گذشته هم 10 نفره بوديم و اين هفته هم 10 نفره بوديم . بازيکنان ما امروز دويدند ولي در کار دفاعي شرکت نکردند . به بازيکنانم در رختکن صحبت کردم هيچکدام با داور حرف نزدند و بي حرمتي نکردند . هرچه به داوري بيشتر بپردازيم ذهن ما بيشتر خراب مي‌شود اميدوارم از مراجع قانوني پيگيري کنند . آنها به من قول دادند اعتراض به داوري نکنند . بازهم به استقلال تبريک مي‌گويم اما اگر بي عدالتي نبود بدترين حالت تساوي و ضربات پنالتي بود اما شرايط اينگونه شد .
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان