راسل متهم به فساد مالي جديد
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

روزنامه "او استادو" برزيل در گزارشي رييس باشگاه بارسلونا را به فساد مالي متهم کرد.


فدراسيون فوتبال برزيل فاش کرد که بخشي از سود بازيهاي دوستانه اين تيم در سالهاي 2006 تا 2010 به حساب ساندرو راسل رييس باشگاه بارسلونا واريز شده است.

به گزارش ايسنا،روزنامه او استادو برزيل فاش کرد: ريکاردو تکسيرا رييس فدراسيون فوتبال برزيل براي به جيب زدن سود بازيهاي دوستانه دست به دامن راسل شد. او براي فرار از اتهام به فساد و اختلاس و ثروتمند شدن بي رويه، سود بازيهاي دوستانه را به حساب شرکت راسل منتقل کرد تا بعدها بتواند اين پول را به راحتي از حساب او خارج کند. چنانچه اين اتهام راسل اثبات شود او در معرض حبس 8 ساله قرار مي گيرد.

در ادامه گزارش روزنامه او استادو آمده است: برزيل در اين شش سال اخير سود زيادي را از بازيهاي دوستانه به دست آورده چنانکه حداقل در هر بازي يک ميليون دلار به جيب زده است. مبلغ 10.9 ميليون دلار که بخشي از سود 24 بازي دوستانه برزيل در اين چند سال اخير است به حساب شرکت (SBF ) آمريکا که رياست آن را آلکساندر فيليو برعهده دارد وارد شده است. آلساندرو فيليو نام رسمي راسل است و در برزيل به اين نام شناخته مي شود.

اين براي نخستين بار نيست که راسل در برزيل به فساد مالي متهم مي شود. پيش از اين او در سال 2008 به دريافت سود غيرقانوني از ديدار دوستانه برزيل برابر پرتغال متهم شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان