سپ بلاتر: فن آوري خط دروازه موثر است (اخبار ورزشی)
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

سپ بلاتر رئيس فدراسيون بين المللي فوتبال فيفا روز شنبه اعلام کرد فن آوري خط دروازه « موثر » است و داوران از بکار گيري اين فن آوري خوشحالند.


 فيفا در حال آزمايش فن آوري Hawk Eye که مبتني بر دوربين هاست  و فن آوري Goal Ref فن آوري آلماني که از ريزتراشه هاي مغناطيسي استفاده مي کند در رقابت هاي بين المللي است .

سپ بلاتر گفت نشانه هاي اوليه بکارگيري اين فن آوري در رقابت ها مثبت بوده است .

بلاتر در کنفرانسي خبري در توکيو گفت :« در حال حاضر مي توانيم بگوييم اين فن آوري موثر است . ما تاکنون در شرايط بحراني قرار نگرفته ايم و پس از بازي فردا در اين باره قضاوت خواهيم کرد.»

او گفت:« اما يک چيز مي توانم بگويم و آن اين است که داوران از بکارگيري اين فن آوري خوشحالند زيرا مي دانند اگر درگيري به وجود بيايد امکان مطمئن شدن ازاين موضوع که توپ گل شده يا نشده است ، وجود دارد.» به گزارش خبرگزاري فرانسه از توکيو، فيفا پس از دوسال آزمايش فن آوري خط دروازه تصميم به استفاده از آن در بازي ها گرفت .

فن آوري گل رف در بازي روز يکشنبه در ورزشگاه يوکوهاما در فينال جام باشگاه هاي جهان استفاده خواهد شد .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان