نکونام : دوست‌ دارم تا آخر فوتبالم در استقلال باشم (اخبار ورزشی)
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: جلسه خوبي با فتح‌الله‌زاده داشتيم ناراحتي‌ام برطرف شد و دوست هم دارم تا آخر فوتبالم در استقلال بمانم.


 جواد نکونام پس از يک ساعت و نيم جلسه با علي فتح‌الله‌زاده ، امير قلعه‌نويي و اميري در خصوص شرايط خودش و اينکه آيا در استقلال مي‌ماند يا خير عنوان کرد : صحبت‌هايي بين من و باشگاه انجام شد و مسائلي بود که بايد هم باشگاه مطرح مي‌کرد و هم من . قلعه‌نويي نيز نظر خودش را اعلام کرد ، جلسه خوبي برگزار شد و نتيجه خوبي هم گرفتيم .

وي در پاسخ به اينکه آيا تا پايان فصل در استقلال مي‌ماند ، خاطرنشان کرد : من نگفته بودم از استقلال مي‌روم ، صحبت سر اين بود که گفته بودم از مسائلي ناراحت هستم.  صحبت‌هايي که در مورد رفتنم شده بود فقط رسانه‌ها مطرح کردند ، من نگفته بودم مي‌روم . از موضوعي ناراحت بودم که اين مسئله برطرف شد و خوشبختانه اين مشکلات برطرف شد و از اين موضوع خوشحال هستم . اتفاق خوبي در اين جلسه افتاد و صحبت‌هاي خوبي رد و بدل شد .

صحبت‌هاي خوبي کرديم و در نهايت نيز به جمع‌بندي خوبي رسيديم . پس از اين نيز توان خود را بيشتر خواهم گذاشت و بهتر بازي مي‌کنم . هافبک تيم فوتبال استقلال در مورد اينکه نمي‌خواهد درباره ناراحتي خودش صحبت کند ، تصريح کرد : اين مسائل مواردي است که در خانواده به وجود مي‌آيد . اتفاقات را بايد در خود درون خانواده مطرح کرد و بهتر است که اين صحبت‌ها هيچ وقت رسانه‌اي نشود زيرا شايد حرمت‌ها شکسته شود . هيچ مشکلي نيست که بخواهم اعلام کنم اما بهتر است که اين مسائل در درون خود خانواده حل شود . راحت‌تر است که اين موضوع بين بزرگ‌ ترها حل و فصل شود .

نکونام در پاسخ به اين سؤال که آيا در صورتي که پيشنهادي با قراردادي مطلوب از يک باشگاهي داشته باشد ، استقلال را ترک مي‌کند يا خير گفت :‌ فتح‌الله‌زاده به من گفت : يک پيشنهاد از باشگاهي دارم ، نه فکرش را در اين خصوص کرده‌ام و نه دوست دارم اين اتفاق بيافتد به خاطر اينکه هنوز 6 ماه از حضورم در استقلال نگذشته است . دوست دارم يک کار را خوب به پايان برسانم به فکر جدايي نيستم ، ‌براي انتخاب خود دلايلي داشتم و در دوران کودکي آرزويم استقلال بوده است . دليلي ندارد که بخواهم هم‌اکنون جدا شوم ، پيش از حضور در استقلال هم اين پيشنهادها را داشتم ، شايد با شرايط مالي بهتر هم بود ، اما دوست نداشتم در آن تيم‌ها حاضر شوم .

هافبک تيم فوتبال استقلال در مورد اينکه اگر باشگاه بخواهد با اين انتقالت مبلغي را دريافت کند و به خاطر اين با جدايي‌ات موافقت کند يادآور شد: حتماً باشگاه هم چنين موضوعي را نمي‌خواهد. وقتي که باشگاه با من قرارداد را امضا کرد صحبت بر اين بود که دو طرف بر قرارداد پايبند باشند و صحبت از جدايي نباشد، در اين مدت پيشنهاد از باشگاه‌هاي ديگر هم بوده است و دوست ندارم از استقلال جدا شوم.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا اوساسونا خواهان برگشت او شده است يا خير،‌ عنوان کرد : به هيچ عنوان چنين موضوعي نبوده است . نه با باشگاه استقلال ، نه خود من و نه مدير برنامه‌هايم صحبتي نکرده‌ام ، اگر قرار باشد اتفاقي بيافتد بازيکن باشگاه استقلال هستم و در ابتدا بايد با باشگاه صحبت کنم . اينکه گفته شده با باشگاه النصر صحبت شده از طرف من نبوده است . مواردي بود که در رسانه‌ها مطرح شده و خود رسانه‌ها هم تکذيب کرده‌اند .

وي در مورد چشم و هم‌چشمي بازيکنان ايراني تصريح کرد : هميشه اين موارد وجود داشته است ، مخصوصاً در ايران ، اما خودم را مي‌گويم که در اوساسونا نمي‌دانستم بغل‌ دستي‌ام چقدر پول گرفته است . حتي مسعود شجاعي که دوست صميمي من بوده نمي‌دانستم قراردادش چقدر است . دوست هم ندارم که بدانم ؛ بهتر است اين اتفاق از خود فوتبالي‌ها و بازيکنان نيز جمع شود زيرا هر کسي هر پولي مي‌گيرد به خاطر لياقتش مي‌گيرد ، نه به خاطر چهره و قيافه‌اش .

بازيکن تيم ملي فوتبال درباره حذف تيم ملي از رقابت‌هاي غرب آسيا خاطرنشان کرد:  واقعاً‌ باختن و حذف شدن خيلي سخت است . اما بايد توجه داشته باشيد که تيم ما از بازيکنان منتخب ليگ بوده . بازيکنان تازه دور هم جمع شده بودند و مهم اين بود که مربي تيم بازيکناني را شناسايي کند . حتماً اين اتفاق افتاده است . فکر مي‌کنم بازي‌هاي تدارکاتي خوبي براي ما بود .

* آرزويم قهرماني استقلال در ليگ ، جام حذفي و ليگ قهرمانان آسياست

وي در مورد اينکه ناگفته‌هايي که قرار بود بعد از جدايي از استقلال مطرح کند ، به آينده موکول شد تصريح کرد : آمده‌ام که در استقلال بمانم ؛ اگر قرار باشد روزي از استقلال جدا شوم خيلي راحت عنوان مي‌کنم . من دلايل خوشحال نبودنم را گفتم ، به عنوان يک استقلالي آمده‌ام و دوست دارم تا آخر فوتبالم در استقلال باشم و بتوانم آرزويي که داشته‌ام با موفقيت به پايان برسانم يعني قهرماني استقلال در ليگ ، جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا .

نکونام در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبني بر اينکه ناراحتي‌اش از برخي بازيکنان استقلال از جمله مهدي رحمتي است ، يادآور شد : به هيچ عنوان اينگونه نيست.  من با تمام بازيکنان تيم دوست هستم . صحبت سر اين مسائل نيست ، اگر از يک بازيکن ناراحت باشم با خود او صحبت مي‌کنم دليلي ندارد که به باشگاه بگويم . موضوعي که وجود دارد اين است که بازيکنان استقلال آن قدر بزرگ هستند که از روز اول به من احترام گذاشته‌اند . ديديد که کاپيتاني را خودم نبستم اما بازيکنان اصرار کردند که اين موضوع را قبول کنم اما من گفتم اشخاص بزرگ‌تري هستند که بخواهند اين بازوبند را ببندند .

نکونام در پاسخ ديگر به سؤال مبني بر اينکه مسئولان گهر درود عنوان کرده‌اند در جام حذفي فقط در لرستان بازي مي‌کنند ، گفت : هرجايي که تصميم بگيرند بايد بازي کنيم ، اميدوارم شرايط به گونه‌اي باشد که ورزشگاه آماده باشد و بتوانيم خيلي راحت بازي کنيم . ما به دورود هم مي‌رويم و آنجا بازي مي‌کنيم ، مشکلي نداريم اما مهم اين است که زمين و شرايط مهيا باشد . هم بايد براي ما خوب باشد و هم مردم تا همانند آن مشکلي که در گيلان براي تماشاگر استقلال افتاد به وجود نيايد . ما با کمال ميل حاضريم تا در آنجا بازي کنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان