آشتياني : پرسپوليس بايد روي جام حذفي متمرکز شود (اخبار ورزشی)
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

عضو کميته فني پرسپوليس گفت: حکم سر مربي گري گل محمدي موقعي صادر مي شود که رويانيان با ژوزه تسويه حساب کند و مراحل قانوني و توافقات بر سرقرار داد اين مربي پرتغالي را با موفقيت به پايان برده باشد.


 

 ابراهيم آشتياني عضو کميته فني پرسپوليس در گفتگويي اظهار داشت : مانوئل ژوزه کار فوق العاده اي براي پرسپوليس انجام نداد و نتوانست اعتماد مسئولان و هواداران پرسپوليس را به دست آورد قرار داد وي نبايد به طور کامل پرداخت شود چرا که وي نتايج ضعيفي در پرسپوليس به دست آورد

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، آشتياني درباره سرمربيگري يحيي گل محمدي گفت : اعضاي کميته فني با در نظر گرفتن اينکه يحيي گل محمدي توانايي هاي لازمه را براي خارج کردن پرسپوليس از شرايط بحراني را دارد وي را به عنوان سرمربي انتخاب کردند .

 

وي در ادامه بيان داشت : گل محمدي مربي با شخصيتي است و با بازيکنان ارتباط دوستانه دارد اميدوارم وي بتواند به پرسپوليس کمک کند .

 

وي درباره تعداد زياد دستياران گل محمدي گفت : همه آنها روي نيمکت نمي نشينند کريم باقري و ادموند بزيک از روي سکوها به يحيي گل محمدي کمک خواهند کرد به احتمال زياد حسيني و عبدي روي نيمکت تيم پرسپوليس در کنار سرمربي تيم خواهند بود .

 

وي در مورد انتخاب دستياران گل محمدي توسط کميته فني گفت : ما دخالتي در انتخاب دستياران گل محمدي نداشتيم و فقط به وي پيشنهاد داديم با توجه به اينکه مسئول پاسخگويي برد و باختهاي با سرمربي تيم است وي در مورد انتخاب دستيارانش تصميم گيری می کند .


آشتياني درباره خواسته گل محمدي برداشتن اختيار تام در پرسپوليس گفت : سرمربي اختيار تام نداشته باشد نمي تواند در تيمش کار کند . وظيفه کميته فني مشورت دادن به گل محمدي است و وي تشخيص مي دهد که از نظرات استفاده کند يا نه !

 

وي درباره نقش علي پروين در تيم پرسپوليس گفت : با تصميم کادر فني قرار شد پروين به عنوان بزرگتر در کنار تيم باشد و تا اگر خداي نکرده مشکلي براي تيم پرسپوليس به وجود آمد آن را با بزرگ منشي برطرف کند وي به طور حتم مستقيم در کارد فني گل محمدي دخالت نخواهد کرد .

 

وي درباره شرايط پرسپوليس در جام حذفي گفت : پرسپوليسي ها بايد روي جام حذفي تمرکز زيادي داشته باشند و اين جام را جدي بگيرند با توجه به اينکه در ليگ برتر بر سرخپوشان شانس کمي براي قهرماني دارند بايد حداقل تمام تلاششان را انجام دهند تا قهرمان جام حذفي شوند .

 

وي درپايان خاطر نشان کرد: اميدوارم تغيير و تحولات در پرسپوليس تاثير مثبتي بگذارد و اين تيم در آخر فصل جزو 3.4 تيم بالاي جدول قرار بگيرد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان