کنايه معنادار آقاي خاص به ليونل مسي (اخبار ورزشی)
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

سرمربي پرتغالي رئال مادريد با اشاره به حضور ستاره بارسا در زمين پس از مصدوميتش گفت: برخي بازيکنان وقتي مصدوم مي‌شوند و مي‌توانند 2 روز بعد هم بازي کنند.


 ژوزه مورينيو در کنفرانس مطبوعاتي پيش از بازي با اسپانيول در هفته شانزدهم رقابت‌هاي لاليگا در خصوص آمادگي کريم بنزما براي اين ديدار اظهار داشت : فکر نمي‌‌کنم او براي اين مسابقه آماده باشد . بازيکني که در يک مسابقه مصدوم شود ، نمي‌تواند 2 روز بعد براي بازي آماده باشد .

 


وي با اشاره به مصدوميت مسي برابر بنفيکا و سپس حضور وي در ديدار مقابل بتيس ادامه داد : البته برخي بازيکنان مصدوم مي‌شوند و 2 روز بعد باز هم در ترکيب اصلي به ميدان مي‌روند . اگر به دليل اينکه نمي‌توانيد به بازي ادامه دهيد ، زمين مسابقه را ترک کنيد ، طبيعي نيست که دو روز بعد در مسابقه ديگري بازي کنيد . در خط حمله مشکل داريم و اميدوارم که بنزما بتواند براي ما بازي کند .


به گزارش فارس ، مورينيو همچنين در خصوص نتيجه ضعيف تيمش در ديدار با سلتا در رقابت‌هاي کوپا دل ري تنها به گفتن اين جمله بسنده کرد : با تمام بازيکنان صحبت کردم.


سرمربي پرتغالي ادامه داد : در موقعيتي نيستيم که دست به تغييرات عمده بزنيم . ايجاد تغييرات لزوما به معني کسب نتايج بهتر نيست ، اگر هميشه به همين صورت باشيم ، دوبار به اين موضوع فکر مي‌کنم ؛ اما تحول بسيار زياد هم براي تيم خوب نيست . اين که ثبات داشته باشيم بسيار مهم است .


مورينيو خاطرنشان کرد : بايد ببينيم در خط حمله از چه بازيکني استفاده خواهيم کرد . بايد عملکرد بازيکنان را بررسي کنم ؛ اما پس از مسابقه با سلتا به اين نتيجه رسيدم که بايد موراتا را روي نيمکت مي‌گذاشتم . فقط احمق‌ها وقتي مي‌فهمند اشتباه کرده‌‌اند دست به تعويض نمي‌زنند ، بنابراين موراتا امشب بازي خواهد کرد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان