فيفا : تائيد رکورد گلزني مسي غيرممکن است (اخبار ورزشی)
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

مسئولان فيفا اعلام کرده اند که نمي توان تعداد تمام گلهاي تک تک بازيکنان دنياي فوتبال در يک سال را شمارش کرد و بدين ترتيب رکوردشکني مسي را ناديده گرفته اند.



  مسئولان فيفا اعلام کردند که تائيد رکورد گلزني مسي در سال 2012 غيرممکن است . مسئولان فيفا ديروز در گزارشي اعلام کردند که تائيد اينکه آيا ليونل مسي در طول يک سال ميلادي رکورد گردمولر را پشت سرگذاشته يا خير غيرممکن است ؛ آنها بدين ترتيب خودشان را از هرگونه جنجال احتمالي کنار کشيدند .

 به گزارش گل ، در بيانيه منتشره از سوي دپارتمان ارتباطات فيفا مي خوانيم :« فيفا تنها آمار رسمي مرتبط با تورنمنت هاي برگزار شده از سوي اين ارگان را ثبت مي کند . به همين خاطر نمي توانيم به مقايسه ، تائيد و يا تکذيب هرگونه رکورد و آمار گلزني در رقابت هاي باشگاهي ، ملي و يا ميان قاره اي (از جمله رکورد گلزني مسي و مولر ) بپردازيم .»


مسي روز يکشنبه هفته پيش با دو گلي که وارد دروازه بتيس نمود ، رکورد 85 گلي که گردمولر در سال 1972 به ثمر رسانده بود را پشت سرگذاشت و با دو گلي که به کوردوبا زد ، تعداد گلهايش در سال جاري ميلادي را به عدد88 رساند .

 بعد از شکسته شدن رکورد گردمولر توسط مسي ، نام افراد ديگري مطرح شد که در طول يک سال ميلادي گلهاي به مراتب بيشتري زده اند . به عنوان مثال پله که طبق اعلام باشگاه سانتوس در سال 1961 ، 110 گل به ثمر رسانده بود و همچنين باشگاه فلامنگو هم از زيکو نام برده که در سال 1979 به 89 گل رسيده بود . فدراسيون فوتبال زامبيا هم اعلام کرد که بعد از بررسي هاي انجام شده ، مشخص شد که گادفري چيتالو در سال 1972 ، 107 گل زده بود .

 درادامه بيانيه فيفا مي خوانيم :« شايد قبل از جنگ هاي جهاني ، بازيکناني بوده باشند که الان درگذشته اند ولي آنها نيز درصورتي که در قيد حيات بودند ، مي توانستند ادعاي رکورد گلهايي بيش از اين را داشته باشند . ولي تمام اين ادعاها بدون تمام آمار و اطلاعات لازم ، قاطعانه ، قابل تائيد نيست .»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان